--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Zakup Insigni z LPG
Zakup Insigni z LPG
Witajcie.
Znalazłem do kupienia Isie z w/w silnikiem.
1. Czy dobrze on znosi LPG, bo seryjnie opel montował do 1.4 t Gaz?
2. Czy to pośredni wtrysk paliwa?
3. Co ogólnie myślicie o tym silniku w kombi, daje radę pchać budę?
4. Czy posiada łańcuszek rozrządu ?
Pozdrawiam i dziękuję
Znalazłem do kupienia Isie z w/w silnikiem.
1. Czy dobrze on znosi LPG, bo seryjnie opel montował do 1.4 t Gaz?
2. Czy to pośredni wtrysk paliwa?
3. Co ogólnie myślicie o tym silniku w kombi, daje radę pchać budę?
4. Czy posiada łańcuszek rozrządu ?
Pozdrawiam i dziękuję
-
- Użytkownik
- Posty: 183
- Rejestracja: 3 paź 2015, o 20:32
- Auto: Insignia
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Lublin
Re: 1.4 t 140 HP silnik A29DT 2013 > LPG? < opinnie
1. Tak
2. Tak
3. Do spokojnej jazdy wystarcza, choć ja robiłem program niedługo po kupieniu. Wkurza mnie, że np. w korku nie podjadę bez użycia pedału gazu. Szaleństw nie lubi ten silnik, szczególnie turbina, bo potrafi pękać korpus i tryb awaryjny co chwilę w ciepłe dni murowany.
4. Tak, ma łańcuch
PS. A29DT - tak wykrywa opcom chiński, to jest błędne. 1.4 ma oznaczenie A14NET
2. Tak
3. Do spokojnej jazdy wystarcza, choć ja robiłem program niedługo po kupieniu. Wkurza mnie, że np. w korku nie podjadę bez użycia pedału gazu. Szaleństw nie lubi ten silnik, szczególnie turbina, bo potrafi pękać korpus i tryb awaryjny co chwilę w ciepłe dni murowany.
4. Tak, ma łańcuch
PS. A29DT - tak wykrywa opcom chiński, to jest błędne. 1.4 ma oznaczenie A14NET
Re: 1.4 t 140 HP silnik A29DT 2013 > LPG? < opinnie
Podczepiając się do pytania, to który silnik najlepiej znosi LPG z Insignii ? Czytałem że montują do 1.6 Turbo ale nie udało mi się odnaleźć opinii po jakimś większym przebiegu. Ma ktoś doświadczenia z gazowaniem innych silników?
-
- Zapaleniec
- Posty: 1485
- Rejestracja: 14 lut 2016, o 09:09
- Auto: Insignia 2,0 cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Zakup Insigni z LPG
W przypadku lpg trzeba uważać na przebieg. Raczej na wydatek związany z montażem instalacji decydują się ci, którzy dużo jeżdżą. A co do łańcuszka w dzisiejszych czasach patrząc na trwałość łańcuszków nawet w mercedesach to lepiej mieć pasek. Bo wytrzymuje podobne przebiegi jak dzisiejsze łańcuszki a wymiana dużo tańsza.
-
- Użytkownik
- Posty: 183
- Rejestracja: 3 paź 2015, o 20:32
- Auto: Insignia
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Lublin
Re: Zakup Insigni z LPG
Niektórzy montują LPG do 1.6T i jeżdżą długo bezawaryjnie, zdarzyły się jednak przypadki, że silnik poddawał się. Problem zdaje się z kiepskim odprowadzaniem ciepła z 4 cylindra...mopalka91 pisze:Podczepiając się do pytania, to który silnik najlepiej znosi LPG z Insignii ? Czytałem że montują do 1.6 Turbo ale nie udało mi się odnaleźć opinii po jakimś większym przebiegu. Ma ktoś doświadczenia z gazowaniem innych silników?
-
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 19 wrz 2019, o 09:29
- Auto: Insignia ST 1.6T
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: FZG
- Postawił piwo: 2 razy
Re: Zakup Insigni z LPG
Tez jestem zainteresowany montażem gazu w 1.6 180km. Czytałem sporo opini na plus co do lpg w tym silniku, tylko trzeba znaleźć połapanego gazownika. No i później regularne przeglądy.pawelwor pisze: ↑23 mar 2018, o 00:28Niektórzy montują LPG do 1.6T i jeżdżą długo bezawaryjnie, zdarzyły się jednak przypadki, że silnik poddawał się. Problem zdaje się z kiepskim odprowadzaniem ciepła z 4 cylindra...mopalka91 pisze:Podczepiając się do pytania, to który silnik najlepiej znosi LPG z Insignii ? Czytałem że montują do 1.6 Turbo ale nie udało mi się odnaleźć opinii po jakimś większym przebiegu. Ma ktoś doświadczenia z gazowaniem innych silników?
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 sty 2020, o 19:58
- Auto: Opel
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Katowice
Re: Zakup Insigni z LPG
Witajcie.Mam okazje kupic insignie z 2010 roku 1.6 T 180 km instalacja od nowosci.Wszystko dziala bez zarzutow.full wypas.Natomiast martwi mnie tylko przebieg ma najechane 243 tys.to bardzo duzo jak na ten silnik na lpg.Co doradzacie ???odpuscic ?
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Zakup Insigni z LPG
Witaj.
Niestety za wiele Ci nie powiemy bo to jak wróżenie z fusów.
Nie wiem nic więcej o aucie, jak było użytkowane, czy jest historia serwisowa itp.
243 to nie jest duży przebieg ale... A16LET nie wychodziły z fabryczną instalacją gazową (chyba że to import z Włoch).
Trzeba sprawdzić w jakiej kondycji jest auto, w szczególności silnik.
Niestety za wiele Ci nie powiemy bo to jak wróżenie z fusów.
Nie wiem nic więcej o aucie, jak było użytkowane, czy jest historia serwisowa itp.
243 to nie jest duży przebieg ale... A16LET nie wychodziły z fabryczną instalacją gazową (chyba że to import z Włoch).
Trzeba sprawdzić w jakiej kondycji jest auto, w szczególności silnik.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 sty 2020, o 19:58
- Auto: Opel
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Katowice
Re: Zakup Insigni z LPG
Witam .To jest autko krajowe .Serwisowane.Jak i istalacja serwisowana.Mysle zamowic sobie rzeczoznawce samochodowego ja sie za bardzo nie znam na mechanice jak i lpg.Z tego co mowil mi wlasciciel regulowal ost.zawory .
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Zakup Insigni z LPG
Powracające jak bumerang pytania: kiedy właściciel regulował luzy zaworowe? jakie wymiary luzów są obecnie? jakie jest ciśnienie sprężania?
W najgorszym wypadku czeka cię regeneracja oryginalnej głowicy lub zakup używanej i również regeneracja, do tego wszystko co wyjdzie po drodze tj. kompletny rozrząd, paski wielorowkowe z osprzętem, pompa wody, zawory, popychacze zaworowe itp.
Jeśli rozrząd z regulacją zaworów był robiony np. 60 000 km wcześniej, to z gazem będzie ponownie do roboty przy tym przebiegu.
W najgorszym wypadku czeka cię regeneracja oryginalnej głowicy lub zakup używanej i również regeneracja, do tego wszystko co wyjdzie po drodze tj. kompletny rozrząd, paski wielorowkowe z osprzętem, pompa wody, zawory, popychacze zaworowe itp.
Jeśli rozrząd z regulacją zaworów był robiony np. 60 000 km wcześniej, to z gazem będzie ponownie do roboty przy tym przebiegu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 5 sie 2020, o 00:34
- Auto: Cruze 1.8
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Internet
Re: Zakup Insigni z LPG
A ktoś testował konfiguracje 1.4 Turbo z chipem + LPG? Czy to już za dużo dla tego silniczka?