--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Zakup Insigni - pytania

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: Alex » 5 sty 2014, o 18:18

bolek pisze:Oczywiście wystarczy wejść na autoscout24.de czy mobile de i przeglądnąć passaty octavie golfy 1.4tsi i jakoś niektóre maja po 200-300tyś.km
No dobra, tylko co się z nimi działo przez te 200-300 tyś km, o to mi chodzi konkretnie. Nawet jakby miały 500 tyś km przebiegu to bym na słowo nie uwierzył, że np. turbinka choć raz nie była wymieniana z powodu awarii "niewydolności".
bolek pisze:I nie przekonasz mnie że wyprzedzając mnie o długość samochodu na odcinku 200m
W ogóle nie patrzę pod względem osiągów, tylko pod względem żywotności, elastyczności i bezawaryjności. Wiadomo, że jakbyś postawił obok siebie 200 KM napędzane oktanami i 200 KM napędzane cetanami w przybliżonej wadze, to i tak benzyna będzie górą na mecie.
bolek pisze:Po prostu nie dam się przekonać.
Ja tak samo ;) Wyrażamy czysto teoretycznie nasze zdania.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 4424
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: Insignia
Kod silnika: D16SHT
Rok produkcji: 2019
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 96 razy
Kontakt:

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: peja-1991 » 5 sty 2014, o 20:36

1,4 i 1,6 lety też są w downsizingu Panowie ;)

Ja trzymam bolka stronę z dwóch powodów.
Po pierwsze wystarczy wejść na tureckie forum Insigni i zobaczyć ile chłopaki robią z 1,4 i 1,6 i jakie przebiegi zrobili, co wymienili a czego nie.
Po drugie nie ma problemów z dpfem a co za tym idzie z zatartymi motorami - benzyna to benzyna ;)

Trzeba się liczyć, że 1 bieg od 0 będzie słaby - tak jak jest to w moim przypadku ale jak dmuchnie turbo już jest fun ;)
a co nowe to nowe :D
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

kiego

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: kiego » 5 sty 2014, o 20:53

Nowe auto daje niesamowite odczucie,zapach,zdzieranie folii,a nawet wykład dany przez gościa podczas odbioru,który to traktuje Cie jak Maciusia z Klanu i tłumaczy że diesel to jest to czarne w stacji paliw.Co do jazdy z motorynką zamiast silnika ,a w dodatku napędzaną elpidzi to już podchodzę bardziej sceptycznie.No ale jeśli auto będzie jeździło tylko po mieście to zawsze jest to jakaś alternatywa,i no powiedzmy że rodzaj obejścia kilku możliwych problemów jakie mogą wystapic w przypadku diesla.

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 4424
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: Insignia
Kod silnika: D16SHT
Rok produkcji: 2019
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 96 razy
Kontakt:

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: peja-1991 » 5 sty 2014, o 21:07

wojtassss pisze:
peja-1991 pisze:1,4 i 1,6 lety też są w downsizingu Panowie ;)
No właśnie dlatego o tym piszę.
Panie ;)

Naskrobane z telefonu by tapatalk
No to dałem Ci potwierdzenie Twojej wiedzy ogólnej Panie ;)
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 4424
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: Insignia
Kod silnika: D16SHT
Rok produkcji: 2019
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 96 razy
Kontakt:

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: peja-1991 » 5 sty 2014, o 21:14

to zależy - jakby dało się odstawić Insignie do garażu i kupić następne a jak mi się znudzi sprzedać i wyjąć Insignie to tak. Jeżeli mam jej się pozbyć bezpowrotnie to raczej nie ;)
Mam tak teraz z tatą - chciałby zmienić Mitsubishi ale szkoda go sprzedać bo to fajne i niezawodne auto
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

yarek82

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: yarek82 » 5 sty 2014, o 21:43

ja bym mógł co miesiąc zmieniać auto ;)
chętnie bym kupił jakieś tanie cabrio na wiosne :D albo jakiegoś małego popierdzielacza dla zabawy

yarek82

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: yarek82 » 5 sty 2014, o 22:03

oj przytuliłbym jakąś navare 4.0 ;)

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: Alex » 5 sty 2014, o 22:08

123.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

yarek82

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: yarek82 » 6 sty 2014, o 10:35

Ja wiem jedno, jeżeli kupie np. kolejna insignie to na bank będzie to benzyna a nie klekot ;)

Luk
Użytkownik
Posty: 911
Rejestracja: 21 paź 2013, o 19:07
Auto: opel
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2013
Miasto:
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: Luk » 6 sty 2014, o 11:01

Isia to mój 2 nowy samochód, pierwszym było Punto II którym najechałem 140kkm, a jak kupowałem to wielu mówiło że fiat to syf i będzie się psuł, ale mnie służył prawie bezawaryjnie i byłem z niego mega zadowolony. Potem były używki bo trzeba było mieć troszkę większe auto, aż przyszedł czas na kupno kolejnego auta. Po dużych znajomościach i jeszcze większych rabatach jeżdżę isią za niecałe 95tys,w wersji która cennikowo kosztowała ponad 137tys. Do tego wzięta w leasing więc i na podatku troszkę oszczędzę co daje ostateczną bardzo niską cenę za auto tej klasy. Miałem do wyboru używki ale po rozważeniu wszystkiego za i przeciw wyszło że na nowym dzięki upustom niewiele stracę na utracie wartości. Nie wiem czy w przyszłości będzie mnie stać na nowe ale jeżeli tak to tylko nowe będę kupował.


Awatar użytkownika
Kali
Użytkownik
Posty: 179
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 21:48
Auto: 2.0T 4x4
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2009
Miasto: Tychy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: Kali » 6 sty 2014, o 12:56

To ja za to jestem przeciwnikiem downsizingu. Z 3.2 V6 przeszedlem/uzytkuje rownoczesnie 2.0T
Idea jest chyba mniejsze spalanie?? Ja bym powiedzial, ze jest wieksze. Turbo moze i fajna sprawa, ale ja jednak wole moc z pojemnosci. Szkoda, ze pomalu takie auta zostaja niszczone przez ekoterrorystow :x

bolek

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: bolek » 6 sty 2014, o 13:12

Przecież masz w ofercie OPC,te małe silniki to dla oszczędnych,nie każdego stać tankować za 120zł na 100km.Wyobraź sobie że ja robie ok 70-100km dziennie po mieście i miałbym wydawać ok 3500-4000zł miesięcznie na paliwo.Jakbym miał tyle kasy na PB to napewno nie jeździłbym Insignią OPC tylko pewnie Panamerą.Bo ktoś jak wydaje na paliwo 4tyś.zł na same dojazdy do pracy musi zarobić przynajmniej z 15tyś.zł miesięcznie.
http://www.opel.pl/gama-opel/salon-opla ... ccessories
Inne pytanie czy w nowej Insigni 1.4T siedzi skrzynia M32? Może to ktoś sprawdzić? byłbym wdzięczny.

Awatar użytkownika
Kali
Użytkownik
Posty: 179
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 21:48
Auto: 2.0T 4x4
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2009
Miasto: Tychy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: Kali » 6 sty 2014, o 13:24

Ale ja mowie o czyms innym. BMW zmienilo rzedowe 6 na 2litrowe turbo. Analogicznie mozna powiedziec zrobil opel. Tylko, ze 2.0T pali tyle co V6, albo i wiecej. Tu sie pytam gdzie jest logika downsizingu?

Dla mnie niech bedzie w ofercie nawet 1.0L triturbo, ale niech to faktycznie mniej pali niz wiekszy pojemnosciowo odpowiednik.

bolek

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: bolek » 6 sty 2014, o 13:51

BMW też idzie w downsizing ;) http://autokult.pl/2013/10/31/nastepca- ... -pod-maska
Downsizing to nie tylko mniejsze spalanie,to głównie mniejsza emisja spalin ,ale również mniejsze opłaty,u nas ubezpieczenie tak bardzo uzależnione od pojemności i mocy jak na zachodzie.

Awatar użytkownika
alex_k
Użytkownik
Posty: 378
Rejestracja: 27 kwie 2013, o 09:08
Auto: Opel Insignia ST
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2012
Miasto: Bielsko-Biała
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: alex_k » 6 sty 2014, o 15:15

Kali pisze:Ale ja mowie o czyms innym. BMW zmienilo rzedowe 6 na 2litrowe turbo. Analogicznie mozna powiedziec zrobil opel. Tylko, ze 2.0T pali tyle co V6, albo i wiecej. Tu sie pytam gdzie jest logika downsizingu?
Bo auta projektuje się pod konkretne laboratoryjne testy. Te auta naprawdę palą mniej w warunkach testowych . To samo jest z bezpieczeństwem. Auta projektuje się pod Test euro ncap.

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
Krzysztof Opel Insignia Sports Tourer Cosmo 2.0 CDTI
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca LIPIEC

Awatar użytkownika
wojciechhh
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 22 gru 2013, o 14:34
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: Niemcy NRW
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: wojciechhh » 10 sty 2014, o 13:17

Inka to mój pierwszy diesel, i chyba ostatni. Choć mało pali i narazie niema problemów, to jestem zdania że diesel powinien pozostac w traktorach.

Motorola XT890

jarecki

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: jarecki » 10 sty 2014, o 17:51

wojciechhh pisze:Inka to mój pierwszy diesel, i chyba ostatni. Choć mało pali i narazie niema problemów, to jestem zdania że diesel powinien pozostac w traktorach.

Motorola XT890
Powrot do petrolka jak najbardziej, tak ja u Ciebie pierwszy i ostatni diesel ;)

bolek

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: bolek » 26 sty 2014, o 18:01

Tak naprawde napisali całą prawde.W nowej Insigni wszystkie elementy które trapiły Insie I generacji sa poprawione np.zawór turbiny ten sam ale fabrycznie posiada tłumik aby nie buczał,poprawione maty grzewcze foteli,inaczej rozwiązana osłona mikrostyku klapy bagażnika,najnowsze oprogramowanie silnika w CDTI pozwala na niewyczuwalne wypalanie filtra wiec i problemów z nim dla jeżdżących po mieście tez powinno być mniej,uważam że Insignia po lifcie to dobry wybór i spokojnie przejedzie 150-200tys.km bez awarii.

Grześ92

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: Grześ92 » 27 sty 2014, o 17:46

Szukam 2.0 najlepiej 160koni ,a jeśli będzie 130 to też nie będe wybrzydzał tylko zmodyfikuje na 150 .
Chciałbym żeby było krajowe i zadbane ,zależy mi aby nie kupić skarbonki z niemiec ;)
Wyposażenie jest dla mnie mało ważne ,jeśli będą różne bajery to fajnie ,jeśli nie ,to klima i radio mi wystarczają.
Z racji tego ,że bedzie to samochód za moje pierwsze zariobione samemu pieniadze ,chce aby jezdziło bezawryjnie ,a będzie piekne ,bo to przecież bedzie Isia :)
Teraz chce jechać zobaczyć coś takiego :
http://www.g2.pl/samochod.php?idsamochodu=83570
Co myślicie Panowie ?
Pozdrawiam

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zakup Insigni”