--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Zakup Insigni B
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
- Auto: Insignia GS 2019
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Opole
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Zakup Insigni B
Pisałem koledze na innym forum , może ktoś więcej podpowie żeby sprawdził (nie wiem jak fachowo )naboje od maski czy nie były strzelone(ochrona pieszych. Nie wystarczy ich tylko wymienić, sam kolega doczytał że zawiasy ,a ja na którymś forum iż również sterownik tak jest to sprytnie pomyślane. Kolega wyczytał właśnie co chce ją kupić, że tylko to ,to koszt 7tys.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Zakup Insigni B
Naboje to widać czy wystrzelone jak są. Wtedy zawiasy tez trzeba wymienić bo są jednorazowe i skasować lub wymienić czujnik uderzeniowy który jest w głównym tunelu.
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
- Auto: Insignia GS 2019
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Opole
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Zakup Insigni B
Wysłałem zdjęcie koledze gdzie są owe naboje zresztą oznaczone , ale mógł nie wiedzieć o tym . Na zdjęciach nic nie widać aby były, ale nie wiem czy nieuczciwy sprzedawca może to ukryć, więc wspomniałem mu. Ktoś pisał na forum ,że tylko tablice rej. uszkodził przy uderzeniu i strzeliła maska do góry.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 cze 2021, o 09:23
- Auto: Opel
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Tarnów
Re: Zakup Insigni B
Dzięki, właśnie próbuje to skalkulować. Nie wiem jednak jak policzyć sprawy z radarem, kamerą i systemem ochrony pieszego. Naboje od podnoszenia maski nie zostały aktywowane, natomiast jest komunikat na desce od tego systemu.
Dodano po 5 minutach 50 sekundach:
Naboje są nie wystrzelone, tutaj zdjęcie.
Dodano po 5 minutach 50 sekundach:
Naboje są nie wystrzelone, tutaj zdjęcie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
- Auto: Insignia GS 2019
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Opole
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Zakup Insigni B
Ja jako laik nie kupiłbym takiego auta ,choć właśnie dla laika zakup tak lekko uszkodzonego auta jest kuszące . Później koszta mogą okazać się spore i okaże się, że można było za wydaną kaskę znaleźdż auto całe , przykładowo poleasingowe z polskiego salonu. Niby naboje w porządku a komunikat jest, domyślam się że auto sprowadzone. Czysty zysk ktoś nie zawraca sobie głowy tylko sprzedaje auto w stanie uszkodzonym . Być może warte autko ale trzeba konkretnie wiedzieć co do wymiany i ile co kosztuje , żeby to oszacować jak dla mnie musi ktoś być dobrze w temacie.
Dodano po 4 minutach 33 sekundach:
Jak dobrze pamiętam to chyba diesel, nie znam przebiegu ,ale w tym roczniku jest plastikowa rolka rozrządu ,która szybko żywot kończy. Koledzy pisali żeby nie czekać z rozrządem powyżej 100tys. ,to dodatkowy koszt. W drugiej połowie 2018 roku zastąpiono ja metalową 🖐
Dodano po 4 minutach 33 sekundach:
Jak dobrze pamiętam to chyba diesel, nie znam przebiegu ,ale w tym roczniku jest plastikowa rolka rozrządu ,która szybko żywot kończy. Koledzy pisali żeby nie czekać z rozrządem powyżej 100tys. ,to dodatkowy koszt. W drugiej połowie 2018 roku zastąpiono ja metalową 🖐
- wojto
- Użytkownik
- Posty: 138
- Rejestracja: 18 maja 2021, o 21:34
- Auto: opel
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: podlaskie
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Zakup Insigni B
Z tego co wiem, jedna nowa lampa to koszt 6-8 tys. Więc uszkodzenia niby nie groźne a koszt naprawy może wynieść ok 15 20 tys zł. Tak jak koledzy pisali wyżej. Najlepszy interes zrobił ten, kto to auto sprowadził. Sam kiedyś interesowałem się takimi i to się nie opłaca. Jest tak obliczone, że mi naprawić, doprowadzić do stanu użytkowania to to samo, co kupić sprawne, nie bite
-
- Klubowicz
- Posty: 1881
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Zakup Insigni B
Opłaca się i to bardzo, o ile ma się dojście do części używanych i fachowców, którzy są w stanie to ogarnąć. Tylko najlepiej takie auto odkupić bezpośrednio od ubezpieczyciela/poszkodowanego. Bo ja auto jest "przygotowane" pod sprzedaż i cena podniesiona adekwatnie do widocznych uszkodzeń, to kiepsko z tym bywa.
Jak się nie orientujesz w temacie, to kupno takiego samochodu to duże ryzyko, bo się może okazać, że coś nie jest dostępne albo cena jest zaporowa, jak np.: reflektor. Za głupie "chromiki" można też małą fortunę zostawić w ASO jak nie ma na rynku wtórnym.
Jak się nie orientujesz w temacie, to kupno takiego samochodu to duże ryzyko, bo się może okazać, że coś nie jest dostępne albo cena jest zaporowa, jak np.: reflektor. Za głupie "chromiki" można też małą fortunę zostawić w ASO jak nie ma na rynku wtórnym.
- patryk78
- Użytkownik
- Posty: 246
- Rejestracja: 1 paź 2018, o 12:19
- Auto: opel insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Gniezno
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Zakup Insigni B
Czy jest możliwość sprawdzenia po VIN historii z ASO? Niemiec przesłał mi nr VIN i report DEKRA ale w raporcie to wiadomo tylko pokazane jakaś ryska na feldze tam gdzieś przytarcie itp. typowe /cenzura/. Jak się zapytałem kiedy i czy był wymieniony rozrząd albo czujniki NOX to mnie odesłał do raportu.
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 997
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=53&t=8662
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 18 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 6 kwie 2022, o 23:25
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Zakup Insigni B
Witam,
Rozważam kupienie Insignii B w wersji z silnikiem benzynowym 260km lub diselowym 210km i napędem AWD. Np taki https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insi ... llery-grid
Ostatnio rozmawiałem z doradcą w ASO gdzie serwisowaniem swoją poprzednią Insignię i powiedziano mi że Twinster jest dość problemowy i że wymieniają go na wzmocniony Twinster z wersji GSI. Koszt takiej akcji jest ok. 20k.
Szukałem informacji na temat tego napędu przez internet, ale nie znalazłem nic ciekawego.
Co sądzicie o tym Twinsterze ?
Dziękuję,
Pozdrawiam
Rozważam kupienie Insignii B w wersji z silnikiem benzynowym 260km lub diselowym 210km i napędem AWD. Np taki https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insi ... llery-grid
Ostatnio rozmawiałem z doradcą w ASO gdzie serwisowaniem swoją poprzednią Insignię i powiedziano mi że Twinster jest dość problemowy i że wymieniają go na wzmocniony Twinster z wersji GSI. Koszt takiej akcji jest ok. 20k.
Szukałem informacji na temat tego napędu przez internet, ale nie znalazłem nic ciekawego.
Co sądzicie o tym Twinsterze ?
Dziękuję,
Pozdrawiam
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Zakup Insigni B
Czołem,
W życiu nie słyszałem o "wzmocnionym" Twinsterze w GSi, a jestem maniakiem tych spraw On się niczym nie różni.
Ja natomiast słyszałem, że w początkowych rocznikach (2017-18) mogą ujawniać się wibracje i hałasy od tylnego napędu. Ja wibracji doświadczyłem (pod pewnymi warunkami - auto z dużym obciążeniem, przyspieszanie w zakresie 100-140 km/h.) Natomiast na pusto bez żadnych uwag, a auto często dostaje pełnego buta.
Biuletyny opisują taką przypadłość. Podobno w tych pierwszych latach stosowano olej o niedoskonałej charakterystyce, a później go poprawiono.
Moje ASO uważa, że Twinster jest niemal bezproblemowy, dużo lepszy od układu 4x4 w Insignii A. Przerobili sporo Insignii B, a wymienili go tylko raz. Niedawno rozmawiałem z zaufanym człowiekiem, bo teraz będę próbował wymienić swój Twinster na gwarancji w związku z tymi drganiami (przy załadowanym aucie naprawdę bywają dokuczliwe w trasie), ale na jednej wizycie się nie skończy, bo procedura zakłada podejścia ze zmianą oleju. A znaleźć czas na te wizyty to u mnie największy problem.
M.
W życiu nie słyszałem o "wzmocnionym" Twinsterze w GSi, a jestem maniakiem tych spraw On się niczym nie różni.
Ja natomiast słyszałem, że w początkowych rocznikach (2017-18) mogą ujawniać się wibracje i hałasy od tylnego napędu. Ja wibracji doświadczyłem (pod pewnymi warunkami - auto z dużym obciążeniem, przyspieszanie w zakresie 100-140 km/h.) Natomiast na pusto bez żadnych uwag, a auto często dostaje pełnego buta.
Biuletyny opisują taką przypadłość. Podobno w tych pierwszych latach stosowano olej o niedoskonałej charakterystyce, a później go poprawiono.
Moje ASO uważa, że Twinster jest niemal bezproblemowy, dużo lepszy od układu 4x4 w Insignii A. Przerobili sporo Insignii B, a wymienili go tylko raz. Niedawno rozmawiałem z zaufanym człowiekiem, bo teraz będę próbował wymienić swój Twinster na gwarancji w związku z tymi drganiami (przy załadowanym aucie naprawdę bywają dokuczliwe w trasie), ale na jednej wizycie się nie skończy, bo procedura zakłada podejścia ze zmianą oleju. A znaleźć czas na te wizyty to u mnie największy problem.
M.