--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia ST by Kriss
- Kriss
- Klubowicz
- Posty: 413
- Rejestracja: 3 lis 2017, o 09:34
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 11 razy
- Kontakt:
Re: Insignia ST by Kriss
jakoś się nie mogę przekonać, ale chyba zamówię klubowe, a te zostawię jak będzie auto na sprzedaż
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6061
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 85 razy
- Kontakt:
Re: Insignia ST by Kriss
A czemu nie możesz się przekonać?
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: 8 mar 2020, o 22:35
- Auto: Insignia GS OPC
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Czeladź
- Postawił piwo: 5 razy
Re: Insignia ST by Kriss
A zdradzisz tajemnicę działającego "podsumowania trasy"?
Czy nie ma sensu czekać?
Czy nie ma sensu czekać?
- Brieg
- Klubowicz
- Posty: 52
- Rejestracja: 12 cze 2018, o 11:02
- Auto: Insignia A FL 2.0T
- Kod silnika: B20NHT
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Tuchola/Gdańsk
- Postawił piwo: 12 razy
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: 8 mar 2020, o 22:35
- Auto: Insignia GS OPC
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Czeladź
- Postawił piwo: 5 razy
Re: Insignia ST by Kriss
Chyba jednak odpowiedzi się nie doczekamy.
To już ponad 2,5 miesiąca czekania i nic, kompletnie nic.
Ja daję sobie spokój, bo ile można pytać i czekać?
To już ponad 2,5 miesiąca czekania i nic, kompletnie nic.
Ja daję sobie spokój, bo ile można pytać i czekać?
- Kriss
- Klubowicz
- Posty: 413
- Rejestracja: 3 lis 2017, o 09:34
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 11 razy
- Kontakt:
Re: Insignia ST by Kriss
Doszedłem do tego przy okazji modyfikacji elektroniki i oprogramowania w aucie.
- Kriss
- Klubowicz
- Posty: 413
- Rejestracja: 3 lis 2017, o 09:34
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 11 razy
- Kontakt:
Re: Insignia ST by Kriss
Zestaw przód i tył już po regeneracji
Teraz tylko
2x piasta przód
2x tarcza kotwiczna
nowe przewody
komplet tarcz i klocków
Teraz tylko
2x piasta przód
2x tarcza kotwiczna
nowe przewody
komplet tarcz i klocków
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8974
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Insignia ST by Kriss
Zależy od tarcz i klocków. No i co mycie to dokładnie je wymyć to podstawa.
- Szulcu
- Klubowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 11 lut 2020, o 00:42
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Koszalin
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Insignia ST by Kriss
Ehhh te szyny to bym Ci wykręciłKriss pisze:Jednak oryginał najlepszy i w końcu pasuje do flex organizera. Poprzednia, nieoryginalna mata przeszkadzała i jakoś tak średnio pasowała.
- Kriss
- Klubowicz
- Posty: 413
- Rejestracja: 3 lis 2017, o 09:34
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 11 razy
- Kontakt:
Re: Insignia ST by Kriss
Hamulce w końcu doczekały się montażu.
- Zestaw przód TRW dwutłoczkowe do tarcz 337mm i tył (bez zmian) po pełnej regeneracji i malowaniu
- Przewody w stalowym oplocie i końcówki firmy ALLEGRI CESARE
- Tarcze i klocki TEXTAR Pro
Całość prac wykonana przez WARSSZTAT GARAGE z Suchego Lasu. Polecam!
W związku z tym że tarcze są większe, trzeba zmienić przednie osłony. Żeby to zrobić to trzeba zdemontować piasty. Na tą chwilę ich nie ruszałem, Przycięte zostały wspomniane osłony. Może to trochę pachnie druciarstwem (nie cierpię druciarstwa) ale skoro łożyska są spoko to po co je niszczyć. Jak będzie potrzeba wymiany piasty to wtedy zamontuje się też odpowiednie osłony.
Przód:
Tył:
Efekt końcowy:
- Zestaw przód TRW dwutłoczkowe do tarcz 337mm i tył (bez zmian) po pełnej regeneracji i malowaniu
- Przewody w stalowym oplocie i końcówki firmy ALLEGRI CESARE
- Tarcze i klocki TEXTAR Pro
Całość prac wykonana przez WARSSZTAT GARAGE z Suchego Lasu. Polecam!
W związku z tym że tarcze są większe, trzeba zmienić przednie osłony. Żeby to zrobić to trzeba zdemontować piasty. Na tą chwilę ich nie ruszałem, Przycięte zostały wspomniane osłony. Może to trochę pachnie druciarstwem (nie cierpię druciarstwa) ale skoro łożyska są spoko to po co je niszczyć. Jak będzie potrzeba wymiany piasty to wtedy zamontuje się też odpowiednie osłony.
Przód:
Tył:
Efekt końcowy: