--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia B by Yerry
- coolmobil
- Zapaleniec
- Posty: 1047
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 11:54
- Auto: Skoda Superb
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Insignia B by Yerry
Gratuluje nowego nabytku, aby się sprawował.
Szerokości!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Szerokości!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- mnieteczek
- Użytkownik
- Posty: 930
- Rejestracja: 17 mar 2017, o 07:21
- Auto: PEUGEOT 508 GT
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Jastrzębie-Zdrój
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Insignia B by Yerry
Gratulacje nowego nabytku Jarek
Apropo modów może OpelConnect zamiast Intellilinka
Wysłane z Galaxy S20
Apropo modów może OpelConnect zamiast Intellilinka
Wysłane z Galaxy S20
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6068
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=8653
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 26 razy
- Otrzymał piwo: 85 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B by Yerry
Dzięki
To prawda, lżej i pewniej chodzi kierownica i manewry w mieście na szerokich kapciach nie są żadnym problemem. Co do stabilności przy szybkiej jeździe - nie miałem wiele okazji jeszcze, faktem jest że poprzednia trzyma się asfaltu jak przyklejona w nowej ruch kierownicą szybciej przekłada się na reakcję kół. Nawet z początku musiałem nieco bardziej uważać. No i hamulce... trzeba miarkować nogę bo zbyt energiczny ruch i micha wbita w kierownicę Brembo robią robotę, auto po prostu staje dęba
Poprzednia też był automat. I jak w poprzedniej nic nie mogłem zarzucić skrzyni, tak w tej.. nawet nie czuję i słyszę kiedy biegi zmienia. Ogólnie jest ciszej, możliwe że to zasługa systemu aktywnej redukcji hałasu...wassermann pisze: ↑9 gru 2020, o 00:24W warunkach mieszanych, a zwłaszcza miejskich, radzi sobie dużo lepiej i zachowuje znacznie sprytniej niż sugerowałyby to jej gabaryty. Aczkolwiek "niewzruszoności" poprzedniczki w niektórych warunkach mi tu brakuje.
Poprzednią miałeś z manualem czy automat?
To prawda, lżej i pewniej chodzi kierownica i manewry w mieście na szerokich kapciach nie są żadnym problemem. Co do stabilności przy szybkiej jeździe - nie miałem wiele okazji jeszcze, faktem jest że poprzednia trzyma się asfaltu jak przyklejona w nowej ruch kierownicą szybciej przekłada się na reakcję kół. Nawet z początku musiałem nieco bardziej uważać. No i hamulce... trzeba miarkować nogę bo zbyt energiczny ruch i micha wbita w kierownicę Brembo robią robotę, auto po prostu staje dęba
Trzeba lekko przerobić moduł. Fabrycznie jest eSIM ale da się to obejść.
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B by Yerry
Brembo są wspaniałe Pełną radość poczujesz na letnich oponach. U mnie jest ogromna różnica, nic dziwnego zresztą, bo to wynika z charakterystyki opon. Na letnich staje dęba, a na zimowych szybko włącza się ABS i można się srogo "przejechać" i to zwłaszcza na suchym asfalcie, będąc przyzwyczajonym do oceny sytuacji po jeździe na letnich.
"W nowej ruch kierownicą szybciej przekłada się na reakcję kół" - Idealnie to ująłeś. Zwłaszcza przy dużej prędkości (takiej nie w Polsce) poczujesz, że nową zawsze steruje się nadgarstkami, a poprzedniczka po włączeniu Sport wymagała użycia bicepsa Wszystko jest OK, auto doskonale trzyma prosty kurs i jest jeszcze mniej podatne na boczne podmuchy, ale rękę trzeba mieć jak pilot. Żadnych fałszywych ruchów ani nonszalancji. U mnie wyjątkowo drażniło mnie na początku wrażenie "flakowatej" kierownicy wokół punktu centralnego. W ASO wykonali komputerowe centrowanie układu i od razu, jeszcze na ich parkingu, odczułem większą sprężystość, a kierownica zdecydowanie chętniej sama odkręca do położenia środkowego, stała się "sprężysta". Brakuje mi za to idealnego spokoju kierownicy jaki dawało zawieszenie HiPer Strut. W nowej poczujesz czasem delikatne siły skręcające na kierownicy i drżenia od nierówności, bo siedzi zwykły McPherson.
Nigdy nie doszedłem co sprawiało, że w poprzedniczce miałem różną liczbę obrotów kierownicy między pozycjami skrajnymi. Po uruchomieniu na zimno to było ~ 2.7 obrotu, kierownica wyraźnie przyjmowała ukośne (kąt ok 30*) położenie w skrajnym wychyleniu. Po przejechaniu paru km już na to nie pozwalała w żadną ze stron i zostawało 2.5 obrotu (kierownica ustawiona pionowo). W nowej jest zawsze ~ 2.7.
Na minus czujniki parkowania, wg mnie mniej selektywne. Największy plus, to oprócz 4x4 i Brembo, wg mnie HUD. Świetnie rozwiązane miejsce pracy kierowcy - pełna ergonomia + informacja przed oczami. Kierownica i dźwignie niestety bardziej toporne, poprzednie były solidniejsze a kierownica ciut grubsza i bogaciej ozdobiona niuansami na rolkach i wokół przycisków. Zaś o reflektorach dyskusji nie otwieram
M.
"W nowej ruch kierownicą szybciej przekłada się na reakcję kół" - Idealnie to ująłeś. Zwłaszcza przy dużej prędkości (takiej nie w Polsce) poczujesz, że nową zawsze steruje się nadgarstkami, a poprzedniczka po włączeniu Sport wymagała użycia bicepsa Wszystko jest OK, auto doskonale trzyma prosty kurs i jest jeszcze mniej podatne na boczne podmuchy, ale rękę trzeba mieć jak pilot. Żadnych fałszywych ruchów ani nonszalancji. U mnie wyjątkowo drażniło mnie na początku wrażenie "flakowatej" kierownicy wokół punktu centralnego. W ASO wykonali komputerowe centrowanie układu i od razu, jeszcze na ich parkingu, odczułem większą sprężystość, a kierownica zdecydowanie chętniej sama odkręca do położenia środkowego, stała się "sprężysta". Brakuje mi za to idealnego spokoju kierownicy jaki dawało zawieszenie HiPer Strut. W nowej poczujesz czasem delikatne siły skręcające na kierownicy i drżenia od nierówności, bo siedzi zwykły McPherson.
Nigdy nie doszedłem co sprawiało, że w poprzedniczce miałem różną liczbę obrotów kierownicy między pozycjami skrajnymi. Po uruchomieniu na zimno to było ~ 2.7 obrotu, kierownica wyraźnie przyjmowała ukośne (kąt ok 30*) położenie w skrajnym wychyleniu. Po przejechaniu paru km już na to nie pozwalała w żadną ze stron i zostawało 2.5 obrotu (kierownica ustawiona pionowo). W nowej jest zawsze ~ 2.7.
Na minus czujniki parkowania, wg mnie mniej selektywne. Największy plus, to oprócz 4x4 i Brembo, wg mnie HUD. Świetnie rozwiązane miejsce pracy kierowcy - pełna ergonomia + informacja przed oczami. Kierownica i dźwignie niestety bardziej toporne, poprzednie były solidniejsze a kierownica ciut grubsza i bogaciej ozdobiona niuansami na rolkach i wokół przycisków. Zaś o reflektorach dyskusji nie otwieram
M.
-
- Klubowicz
- Posty: 1876
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Insignia B by Yerry
Brembo uczą, że należy patrzeć w lusterko wsteczne jak się hamuje, bo można mieć "tuning" tylnego zderzaka. W IB doznania pewnie jeszcze lepsze, tarcza co prawda trochę mniejsza, ale za to chyba ze 200 kg mniej, albo i lepiej.
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6068
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=8653
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 26 razy
- Otrzymał piwo: 85 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B by Yerry
Dzięki. Jest moc
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 986
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=53&t=8662
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 18 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
- Mario
- Użytkownik
- Posty: 687
- Rejestracja: 14 maja 2013, o 19:40
- Auto: Insignia Exlusive
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Warszawa-Bemowo
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia B by Yerry
Masz najdroższe taborety jakie był dostępne, ten kolor skóry 16 tys. zł kosztował z tego co pamietam, szkoda ze nie masz łopatek, czasami fajnie się idzie nimi pobawić , fakt że na 20’ by jeszcze lepiej się prezentowała, ale jest git, także jeszcze raz życzę fanu
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6068
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=8653
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 26 razy
- Otrzymał piwo: 85 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B by Yerry
O innych felgach myślę na letnie koła, racja pasuje coś ładniejszego wrzucić
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6068
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=8653
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 26 razy
- Otrzymał piwo: 85 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B by Yerry
Dziś przy okazji przeglądu okresowego w ASO poprosiłem o wymianę oleju w skrzyni biegów oraz o wymianę oleju w haldexie. Cenowo wyszło spoko bo za skrzynię 375zł a za haldex 400zł. No i mam z głowy na najbliższe 60 tys
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B by Yerry
Jakim haldexie?
Coś przy tym gadali, plumkali że się nie da lub będzie ciężko? Czy po prostu wzięli i wymienili, a do tego mieli nawet taki olej hydrauliczny na stanie?
M.
Coś przy tym gadali, plumkali że się nie da lub będzie ciężko? Czy po prostu wzięli i wymienili, a do tego mieli nawet taki olej hydrauliczny na stanie?
M.
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6068
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=8653
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 26 razy
- Otrzymał piwo: 85 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B by Yerry
Nie było zaskoczenia, tylko olej wcześniej zamówili bo jak umawiałem wizytę to gość od razu wspomniał że muszą go zamówić. W tym ASO gdzie się serwisuję to ogarnięci ludzie siedzą, zarówno przy tej jak i poprzedniej Insigni nie było zdziwienia że klient chce oleje wymieniać. Sami potwierdzają że warto to zrobić.
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6068
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=8653
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 26 razy
- Otrzymał piwo: 85 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B by Yerry
Wyszło że przy 101tys km
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
- noirdk
- Użytkownik
- Posty: 265
- Rejestracja: 29 lis 2017, o 13:02
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Insignia B by Yerry
yerry w którym ASO w krk serwisujesz?
Wcześnie jeździłem na Jana Pawła, ale teraz budują tam biurowce
Wysłane przy użyciu Tapatalka
Wcześnie jeździłem na Jana Pawła, ale teraz budują tam biurowce
Wysłane przy użyciu Tapatalka
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6068
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=8653
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 26 razy
- Otrzymał piwo: 85 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B by Yerry
Też tam zawsze jeździłem. Teraz do Marimexu, tam też przeniosła się część załogi.
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/