Strona 9 z 13
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
: 16 sty 2023, o 20:09
autor: mazmarcin
Pro pisze: ↑15 sty 2023, o 13:20
Raczej kwestia nie zwracania uwagi
Nawet z ciekawości filmiki na yt poprzeglądałem z tym silnikiem i temperatury powyżej 120 km/h nieco powyżej 95. W mieście trzyma 95.
Może dlatego w polifcie nie pokazywało to wskazanie
Zawsze był zimny olej
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
: 16 sty 2023, o 20:36
autor: Pro
Hexyo pisze:Super autko.
Niech służy!
Dzięki!
Mazmarcin, teoria spiskowa prawie jak z chemtrails
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
: 24 sty 2023, o 18:57
autor: Pro
Wymiana rozrządu za mną. O ile rolka była ok (bo już stalowa), to pęknięta była w poprzek rolka napinacza. Ale to jeszcze nic. Łańcuch jest bohaterem dzisiejszego dnia, po 100k km był u kresu swoich możliwości
Przy okazji wpadł nowy olej w twinsterze. Wrażenia po wymianie? Może to subiektywne odczucia, ale silnik pracuje ciszej i z większą kulturą.
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
: 24 sty 2023, o 20:32
autor: Mateo
Ile i jaki olej lałeś do tylnego mostu? Jest z tym sporo roboty?
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
: 24 sty 2023, o 20:39
autor: Pro
Szczerze to nie wiem co za olej. Zleciłem wymianę i już
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
: 24 sty 2023, o 21:13
autor: Mateo
Zapytaj jakbyś mógł, tak dla potomnych
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
: 24 sty 2023, o 22:46
autor: mazmarcin
Mateo pisze: ↑24 sty 2023, o 20:32
Ile i jaki olej lałeś do tylnego mostu? Jest z tym sporo roboty?
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Kujawski z pierwszego tłoczenia koniecznie
Przy oleju z drugiego tłoczenia twinster ponoć działa jak haldex
i nie może wektorować momentu
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
: 25 sty 2023, o 14:37
autor: Mateo
A na "chrzczonej" oliwie z oliwek?
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
: 26 sty 2023, o 23:09
autor: bartekbilin
Mateo pisze: ↑24 sty 2023, o 20:32
Ile i jaki olej lałeś do tylnego mostu? Jest z tym sporo roboty?
Z zamiennika chyba tylko Ravenol ma olej do tylnego mostu LS 75W90 (1222102-001-01-999). Wchodzi niecały litr. Wymiana prosta i przyjemna.
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
: 1 lut 2023, o 18:21
autor: Pro
Mateo pisze:Zapytaj jakbyś mógł, tak dla potomnych
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Niestety, w najbliższym czasie nie będę już w tym warsztacie. Ale wydaje mi się, że raczej nie jest to olej dedykowany tylko i wyłącznie do twinstera w Insigni. Także pewnie to co napisane wyżej jak najbardziej pasuje
I dzisiaj już po kampanii, więc można robić kolejne 100 000 kilometrów
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
: 25 kwie 2023, o 14:55
autor: Pro
Dzisiaj wpadły letnie opony, także spodziewajcie się intensywnych opadów śniegu na majówkę
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
: 25 kwie 2023, o 15:24
autor: alehandro`
fakt, że pogoda na momencie się popsuła
Masz widzę jak niektórzy po myciu auta
Dobrze, że moturem na Służbę wczoraj nie pojechałem bo bym się zdziwił rano
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
: 25 kwie 2023, o 17:47
autor: Pro
Ostatnio jak byłem w połowie mycia, to zaczęło padać
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
: 25 kwie 2023, o 18:14
autor: mazmarcin
A ja wjechałem w jakieś g...... i nie mogłem auta umyć już parę razy. Na szczęście są środki na takie badziewia
Sprawdziłem jak działa na tym odcinku pod odcięciem bo się bałem co mi to zrobi z lakierem
ale jest igła
Trzy mycia byłem wqrwiony
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
: 25 kwie 2023, o 18:51
autor: Pro
Na czarnym nie byłoby widać
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
: 25 kwie 2023, o 19:13
autor: mazmarcin
No tak. Nigdy tego nie miałem ale to może przez kolor dwóch ostatnich aut
A starszych nie pamiętam
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
: 25 kwie 2023, o 22:29
autor: alehandro`
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
: 11 maja 2023, o 20:02
autor: Pro
Coś się wreszcie dzieje
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
: 11 maja 2023, o 20:20
autor: mazmarcin
Będziesz malował na szary hehe
Bo na czarnym nic nie widać a szary fajny jest
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
: 12 maja 2023, o 20:26
autor: Pro