--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mateo
Klubowicz
Posty: 2232
Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
Auto: INSIGNIA GS
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
Miasto: Racibórz
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 21 razy

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Mateo » 25 paź 2022, o 08:17

Citek pisze:
21 paź 2022, o 10:44
Dokładnie. Komu chce się wiecznie spod świateł gazować na maxa. Ten niut i moc świetnie sprawdzają się w trasie tak od 4 biegu.

Natomiast porównując Twój wykres z moim to widzę, że u Ciebie max wartości momentu i mocy są osiągane przy nieco wyższych obrotach niż u mnie, średnio 200 więcej. Od czego to zależy? Silnik ten sam
Zakładam, że to nie zależy od samego silnika, a od gościa, który modyfikuje program, każdy ma swoje doświadczenia i każdy widzi inaczej "poprawny" wykres
Obrazek

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Rafi3040 » 25 paź 2022, o 19:14

Może tak być silniki niby te same a w różnych firmach tuningowych różnie to wychodzi

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8987
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 115 razy

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: mazmarcin » 25 paź 2022, o 19:37

No i w manualu lepiej wyżej (jak chodzi o obroty) moment żeby dwumasy nie męczyć tak kiedyś słyszałem ;)

Awatar użytkownika
Citek
Użytkownik
Posty: 248
Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
Auto: Opel Insignia ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Lublin
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Citek » 25 paź 2022, o 21:20

Masz rację ale to chodzi o niskie obroty, żeby nie dawać w palnik przy 1000 czy 1500 obr. 2600 czy 2800 to dla dwumasy różnicy już nie ma większej.

Awatar użytkownika
Mateo
Klubowicz
Posty: 2232
Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
Auto: INSIGNIA GS
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
Miasto: Racibórz
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 21 razy

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Mateo » 25 paź 2022, o 22:24

ale jak już bieg zapięty i tylko wciskasz gaz to chyba nie dostaje tak po tyłku jak dawać jej od dołu ze "stójki"
Obrazek

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Rafi3040 » 26 paź 2022, o 18:37

Dotarła przesyłeczka do obslugi bezprzewodowego połączenia Android Auto wszystko działa ObrazekObrazek dotarły też fele aluminiowe do zimowek i przymiarka ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Rafi3040 » 5 lis 2022, o 21:27

Witam dziś taką miałem niespodziankę po zmianie kuł odczyt tylko z jednego koła czujniki nowe podejrzewam, że to wina czujników co myślicie ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Pro
Klubowicz
Posty: 584
Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
Auto: Insignia B ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wrocław
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 31 razy

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Pro » 5 lis 2022, o 21:39

Ile kilometrów zrobiłeś na tych czujnikach?

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Rafi3040 » 5 lis 2022, o 21:42

30 km i już mnie irytuje kontrolka i komunikat , a już późno żeby dzwonić do sprzedawcy

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Rafi3040 » 6 lis 2022, o 19:11

Jutro podjadę gdzieś może na komputer kto ma do programowania być może trzeba zczytać ID czujnika i je wzbudzić, a jak nie pomoże jutro dzwonie do gościa niech mi przysyła drugie a te mu odeślę

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8987
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 115 razy

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: mazmarcin » 6 lis 2022, o 19:20

Tam nie powinno być D zamiast V?
Bo na ori tak powinno być wedle numeru. Też się przymierzam do zakupu czujników, bo kupiłem koła z takimi co mi nie działają a błąd jaki auto pokazuje na wszystkich to za mała liczba impulsów . W IB nie powinno się nic kalibrować, nie ma tego nawet w gds chyba że źle szukam i ktoś to robił. W innych autach jak corsa czy astra jest możliwość kalibracji czujników.
Takie powinne być i takie kiedyś Norbi wkleił i mu działają :
https://www.otomoto.pl/oferta/czujnik-c ... EQi2r.html

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Rafi3040 » 6 lis 2022, o 19:42

Marcin a cholera wie kupiłem te felgi razem z czujnikami gość zapewniał że będą pasować do insigni b takie mam bledy na trzech jeden działaze za malo impulsów Obrazek

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Rafi3040 » 6 lis 2022, o 19:47

ID mają te same

Awatar użytkownika
Gawelsonnn
Klubowicz
Posty: 247
Rejestracja: 6 lis 2021, o 17:42
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Psary
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Gawelsonnn » 7 lis 2022, o 07:56

Spróbuj gdzieś podjechać je zakodować na nowo ale marcin może mieć rację
Też miałem problemy z kodowaniem czujników jak mi dwa padły

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Rafi3040 » 7 lis 2022, o 08:38

Ale na internecie jest dużo tych czujników i w opisie jest że do insigni B pasują dziwne, że jeden działa wczoraj rozmawiałem z jednym znajomym to powiedział że można spróbować je na nowo zakodować wzbudzić tak jak piszesz

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Rafi3040 » 7 lis 2022, o 15:52

Czujniki ogarnięte jednak działają te które są zczytane z każdego czujnika ID i zakodowanie Obrazek tym sprzętem https://allegro.pl/oferta/autel-ts508-p ... 2405872540

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8987
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 115 razy

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: mazmarcin » 7 lis 2022, o 20:19

A widzę że masz kompas włączony :D to tam te dwie kropki.
Propo TPMS ciekawe czy Ci ruszą same letnie czy znowu do wulkanizatora. Jak jest jeden numer to nie trzeba ponoć. Ja kupiłem te z tym numerem ori co linka wstawiłem. Zobaczymy.

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Rafi3040 » 7 lis 2022, o 21:44

Też jestem ciekaw okaże się na wiosnę grunt, że te zadziałały i nie muszę kół rozbierać od nowa 🙂

Awatar użytkownika
alehandro`
Użytkownik
Posty: 835
Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Bratoszewice
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: alehandro` » 8 lis 2022, o 09:10

Mozliwe, że niestety trzeba każdorazowo kodować kolejny komplet kół (czujników).
Takie info otrzymałem od wulkanizatora gdzie robiłem swoje komplety.

Zatem niestety może być sytuacja gdzie albo działa nam ciągle jeden komplet albo co wymianę kodowanko....
"...everything is important..."

Obrazek

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Rafi3040 » 8 lis 2022, o 09:13

Jeśli tak jak mówisz będzie to może warto zakupić ta maszynkę do kodowania przy okazji można zrobić pare kodowań i się zwróci 😉

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta klubowiczów”