Zakładam, że to nie zależy od samego silnika, a od gościa, który modyfikuje program, każdy ma swoje doświadczenia i każdy widzi inaczej "poprawny" wykresCitek pisze: ↑21 paź 2022, o 10:44Dokładnie. Komu chce się wiecznie spod świateł gazować na maxa. Ten niut i moc świetnie sprawdzają się w trasie tak od 4 biegu.
Natomiast porównując Twój wykres z moim to widzę, że u Ciebie max wartości momentu i mocy są osiągane przy nieco wyższych obrotach niż u mnie, średnio 200 więcej. Od czego to zależy? Silnik ten sam
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2232
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line
- Rafi3040
- Klubowicz
- Posty: 511
- Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Serock
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line
Może tak być silniki niby te same a w różnych firmach tuningowych różnie to wychodzi
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 115 razy
Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line
No i w manualu lepiej wyżej (jak chodzi o obroty) moment żeby dwumasy nie męczyć tak kiedyś słyszałem
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line
Masz rację ale to chodzi o niskie obroty, żeby nie dawać w palnik przy 1000 czy 1500 obr. 2600 czy 2800 to dla dwumasy różnicy już nie ma większej.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2232
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line
ale jak już bieg zapięty i tylko wciskasz gaz to chyba nie dostaje tak po tyłku jak dawać jej od dołu ze "stójki"
- Rafi3040
- Klubowicz
- Posty: 511
- Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Serock
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line
Dotarła przesyłeczka do obslugi bezprzewodowego połączenia Android Auto wszystko działa dotarły też fele aluminiowe do zimowek i przymiarka
- Rafi3040
- Klubowicz
- Posty: 511
- Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Serock
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line
Witam dziś taką miałem niespodziankę po zmianie kuł odczyt tylko z jednego koła czujniki nowe podejrzewam, że to wina czujników co myślicie
- Rafi3040
- Klubowicz
- Posty: 511
- Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Serock
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line
30 km i już mnie irytuje kontrolka i komunikat , a już późno żeby dzwonić do sprzedawcy
- Rafi3040
- Klubowicz
- Posty: 511
- Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Serock
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line
Jutro podjadę gdzieś może na komputer kto ma do programowania być może trzeba zczytać ID czujnika i je wzbudzić, a jak nie pomoże jutro dzwonie do gościa niech mi przysyła drugie a te mu odeślę
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 115 razy
Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line
Tam nie powinno być D zamiast V?
Bo na ori tak powinno być wedle numeru. Też się przymierzam do zakupu czujników, bo kupiłem koła z takimi co mi nie działają a błąd jaki auto pokazuje na wszystkich to za mała liczba impulsów . W IB nie powinno się nic kalibrować, nie ma tego nawet w gds chyba że źle szukam i ktoś to robił. W innych autach jak corsa czy astra jest możliwość kalibracji czujników.
Takie powinne być i takie kiedyś Norbi wkleił i mu działają :
https://www.otomoto.pl/oferta/czujnik-c ... EQi2r.html
Bo na ori tak powinno być wedle numeru. Też się przymierzam do zakupu czujników, bo kupiłem koła z takimi co mi nie działają a błąd jaki auto pokazuje na wszystkich to za mała liczba impulsów . W IB nie powinno się nic kalibrować, nie ma tego nawet w gds chyba że źle szukam i ktoś to robił. W innych autach jak corsa czy astra jest możliwość kalibracji czujników.
Takie powinne być i takie kiedyś Norbi wkleił i mu działają :
https://www.otomoto.pl/oferta/czujnik-c ... EQi2r.html
- Rafi3040
- Klubowicz
- Posty: 511
- Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Serock
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line
Marcin a cholera wie kupiłem te felgi razem z czujnikami gość zapewniał że będą pasować do insigni b takie mam bledy na trzech jeden działaze za malo impulsów
- Gawelsonnn
- Klubowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 6 lis 2021, o 17:42
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Psary
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line
Spróbuj gdzieś podjechać je zakodować na nowo ale marcin może mieć rację
Też miałem problemy z kodowaniem czujników jak mi dwa padły
Też miałem problemy z kodowaniem czujników jak mi dwa padły
- Rafi3040
- Klubowicz
- Posty: 511
- Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Serock
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line
Ale na internecie jest dużo tych czujników i w opisie jest że do insigni B pasują dziwne, że jeden działa wczoraj rozmawiałem z jednym znajomym to powiedział że można spróbować je na nowo zakodować wzbudzić tak jak piszesz
- Rafi3040
- Klubowicz
- Posty: 511
- Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Serock
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line
Czujniki ogarnięte jednak działają te które są zczytane z każdego czujnika ID i zakodowanie tym sprzętem https://allegro.pl/oferta/autel-ts508-p ... 2405872540
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 115 razy
Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line
A widzę że masz kompas włączony to tam te dwie kropki.
Propo TPMS ciekawe czy Ci ruszą same letnie czy znowu do wulkanizatora. Jak jest jeden numer to nie trzeba ponoć. Ja kupiłem te z tym numerem ori co linka wstawiłem. Zobaczymy.
Propo TPMS ciekawe czy Ci ruszą same letnie czy znowu do wulkanizatora. Jak jest jeden numer to nie trzeba ponoć. Ja kupiłem te z tym numerem ori co linka wstawiłem. Zobaczymy.
- Rafi3040
- Klubowicz
- Posty: 511
- Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Serock
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line
Też jestem ciekaw okaże się na wiosnę grunt, że te zadziałały i nie muszę kół rozbierać od nowa
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line
Mozliwe, że niestety trzeba każdorazowo kodować kolejny komplet kół (czujników).
Takie info otrzymałem od wulkanizatora gdzie robiłem swoje komplety.
Zatem niestety może być sytuacja gdzie albo działa nam ciągle jeden komplet albo co wymianę kodowanko....
Takie info otrzymałem od wulkanizatora gdzie robiłem swoje komplety.
Zatem niestety może być sytuacja gdzie albo działa nam ciągle jeden komplet albo co wymianę kodowanko....
- Rafi3040
- Klubowicz
- Posty: 511
- Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Serock
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line
Jeśli tak jak mówisz będzie to może warto zakupić ta maszynkę do kodowania przy okazji można zrobić pare kodowań i się zwróci