--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Awatar użytkownika
alehandro`
Użytkownik
Posty: 835
Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Bratoszewice
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: alehandro` » 18 paź 2022, o 12:19

Heh. W pierwszym momencie myślałem, że to czujnik martwego pola sobie zrobiłeś :D
"...everything is important..."

Obrazek

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Rafi3040 » 18 paź 2022, o 12:26

Martwym polem też muszę się zająć bo prawa strona mi nie działa dioda chyba padła

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Rafi3040 » 19 paź 2022, o 19:55

Martwe pole ogarnięte podejrzenia były słuszne co do spalonej diody założone nowe szkło z asystentem działa. Jestem również tydzień po czipsie nie było czasu pojeździć wcześniej i ocenić robotę Grześka nawał pracy ostatnie dwa dni trochę polatałem i jak na razie jest ok wyszło 211 KM i 452 NM ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8502
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Jaguar E-Pace 250hp
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 199 razy
Otrzymał  piwo: 102 razy
Kontakt:

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: dokia » 19 paź 2022, o 20:02

Ooo pięknie 🤗
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Rafi3040 » 19 paź 2022, o 20:07

Jest czym poganiać tylko trzeba uważać na niebieskich by nie wpaść im w sidła :D

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8994
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 116 razy

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: mazmarcin » 19 paź 2022, o 20:10

Ładnie, tylko skończy się ładnie jak zima i ośka :lol:
Sam zawsze miałem ośkę i po czipsie to była masakra na mokrym i w zimie . AWD daje możliwości.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8502
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Jaguar E-Pace 250hp
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 199 razy
Otrzymał  piwo: 102 razy
Kontakt:

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: dokia » 19 paź 2022, o 20:21

Wiesz... Mi się ślizga dupka z tym momentem mimo AWD. Teraz po czipie tak nie cisnę pedału gazu że na max do podłogi
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8994
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 116 razy

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: mazmarcin » 19 paź 2022, o 20:23

Ale to co innego niż ciągle świecąca trakcja i hamowanie auta. Mi już przed czipsem uciekał tył hehe.

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Rafi3040 » 19 paź 2022, o 20:27

Miałem taką do kupna z AWD ale uciekła mi z przed nosa zobaczymy A jakoś dało się radę jeździć to może i B się da radę

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8994
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 116 razy

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: mazmarcin » 19 paź 2022, o 20:33

No da się jeździć ale wqwia jak jest moc a nie da się jej użyć ;)

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Rafi3040 » 19 paź 2022, o 20:43

No dokładnie Marcin robi się moc też do większej frajdy z jazdy

Awatar użytkownika
Mateo
Klubowicz
Posty: 2238
Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
Auto: INSIGNIA GS
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
Miasto: Racibórz
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 21 razy

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Mateo » 20 paź 2022, o 06:27

AWD jest przy zwiększeniu mocy bardzo mocnym udogodnieniem, tak jak u Doroty auto ma tendencję do zarzucenia tyłem (czasami) ale raczej te sytuacje sam wymuszam dla FUNu ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8502
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Jaguar E-Pace 250hp
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 199 razy
Otrzymał  piwo: 102 razy
Kontakt:

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: dokia » 20 paź 2022, o 06:36

A ja boję się 😱 kolanka mi się trzęsą wtedy 🙄
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Rafi3040 » 20 paź 2022, o 08:28

Mam AWD w firmowym samochodzie to jazda jest o wiele przyjemniejsza , ale nie można mieć wszystkiego los czasami płata nam różne scenarjusze dokia ty pokonujesz tyle kilosów, że masz już doświadczenie i wybrniesz z niespodziewanej sytuacji 🤗

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8502
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Jaguar E-Pace 250hp
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 199 razy
Otrzymał  piwo: 102 razy
Kontakt:

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: dokia » 20 paź 2022, o 09:44

Ale wiesz że gubi rutyna...
Pamiętam o tym, a też jak to baba stresy łapię 🤗🙃
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Rafi3040 » 20 paź 2022, o 13:39

No dokładnie

Awatar użytkownika
alehandro`
Użytkownik
Posty: 835
Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Bratoszewice
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: alehandro` » 21 paź 2022, o 10:22

I tez pytanie do czego używasz mocy, którą masz.
Jeśli używasz jej (mówię o otrzymanych wynikach) w zakresie 1-3 bieg to faktycznie ośka przeszkadza. Ale komu chce się tak jeździć - szkoda auta.

Jeśli 4-6 to nie ma to znaczenia.
Przyczepności nie zerwie, a wtedy faktycznie to co przyszło z czipsem procentuje gdy masz margines do jazdy w trasie.

Fajne wyniki i ładne kreski btw.
"...everything is important..."

Obrazek

Awatar użytkownika
Citek
Użytkownik
Posty: 248
Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
Auto: Opel Insignia ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Lublin
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Citek » 21 paź 2022, o 10:44

Dokładnie. Komu chce się wiecznie spod świateł gazować na maxa. Ten niut i moc świetnie sprawdzają się w trasie tak od 4 biegu.

Natomiast porównując Twój wykres z moim to widzę, że u Ciebie max wartości momentu i mocy są osiągane przy nieco wyższych obrotach niż u mnie, średnio 200 więcej. Od czego to zależy? Silnik ten sam

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: Rafi3040 » 21 paź 2022, o 16:29

Zgadzam się z wami po drugie nie jestem z takich co non stop dają opór jak to mówią człowiek wyrusł z tego szkoda mi samochodu wszystko dostaje po dupie a tanie to wszystko nie jest po prostu dobrze jak mamy zapas mocy do normalnej jazdy kiedy potrzeba wciskasz gaz i jedziesz, a nie się dusisz Citek powiem ci, że nie mam pojęcia dlaczego tak jest i te wyniki lekko się różnią seria też nie jednym wychodzi ze mają po niżej tych 170

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8502
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Jaguar E-Pace 250hp
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 199 razy
Otrzymał  piwo: 102 razy
Kontakt:

Re: INSIGNIA B RAFI3040 2.0 DTH 170 OPC-Line

Post autor: dokia » 21 paź 2022, o 16:37

Citek pisze:
21 paź 2022, o 10:44
Dokładnie. Komu chce się wiecznie spod świateł gazować na maxa. (...)
Małolatom w E36 lub VW paseratti 1,9tdi 🤣 widzę codziennie 🤣 i jeszcze czarną zasłonę dymną robią 😋
Radio 357 :)

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta klubowiczów”