--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Czarny klekot ST 2.0 by tezet
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 cze 2020, o 21:02
- Auto: Opel Inaignia ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Piaseczno
Czarny klekot ST 2.0 by tezet
Cześć,
A stwierdziłem, że trzeba iść za ciosem Na forum stosunkowo od niedawna, natomiast swoją Insignię zakupiłem w grudniu 2018r. Auto z polskiego salonu, jestem jego trzecim właścicielem. Rok produkcji 2011, auto z silnikiem A20DTH, czyli 2.0 cdti 160km, wersja COSMO. Kupiłem z przebiegiem 117.000km, obecnie mam najechane 167.000km. Przy 112.000km wymieniony rozrząd, za mojej kadencji wymiany serwisowe i eksploatacyjne (filtry, płyny, oleje, klocki, tarcze przód). Przy ok. 150.000 musiałem regenerować alternator i wymieniałem akumulator. Niestety auto było też porysowane kluczem na tylnych drzwiach pasażera i wysokości wlewu paliwa (nie wiem, czy ktoś na osiedlu nie lubił poprzedniego właściciela ), więc tym także musiałem się zająć.
Poniżej załączam zdjęcia po zakupie i lakierowaniu uszkodzonych elementów.
Po 8 latach jazdy autem służbowym ostatnio dostałem ponownie lekkiego bakcyla i stwierdziłem, że jak Insignia ma zostać ze mną na dłużej to mam potrzebę przeprowadzenia pewnych zmian. Musiałem zakupić nowe opony letnie, więc stwierdziłem, że może zafunduję sobie nowe koła. I tak wjechały 20-stki od wersji OPC Line.
Potem pojechałem do firmy Masters Tuning w Piasecznie zobaczyć jaka jest kondycja silnika.
Pierwszy pomiar miło mnie zaskoczył:
Po programie pierwsze podejście
Finanlnie po korekcie zosawiliśmy tak (przepraszam za kiepskie zdjęcia)
To co chciałbym jeszcze zrobić:
- sprężyny Eibach pro kit -30
- wyeliminować ten chrom, bo za dużo go jeszcze nie wiem jak i które elementy, ale coś bym pozmieniał
- dobrze byłoby wrzucić jakiś większy hamulec na przód
- w dalszej perspektywie odnowa lakieru
- resztę zobaczymy co czas przyniesie
To chyba tymczasem na tyle.
Tomek
A stwierdziłem, że trzeba iść za ciosem Na forum stosunkowo od niedawna, natomiast swoją Insignię zakupiłem w grudniu 2018r. Auto z polskiego salonu, jestem jego trzecim właścicielem. Rok produkcji 2011, auto z silnikiem A20DTH, czyli 2.0 cdti 160km, wersja COSMO. Kupiłem z przebiegiem 117.000km, obecnie mam najechane 167.000km. Przy 112.000km wymieniony rozrząd, za mojej kadencji wymiany serwisowe i eksploatacyjne (filtry, płyny, oleje, klocki, tarcze przód). Przy ok. 150.000 musiałem regenerować alternator i wymieniałem akumulator. Niestety auto było też porysowane kluczem na tylnych drzwiach pasażera i wysokości wlewu paliwa (nie wiem, czy ktoś na osiedlu nie lubił poprzedniego właściciela ), więc tym także musiałem się zająć.
Poniżej załączam zdjęcia po zakupie i lakierowaniu uszkodzonych elementów.
Po 8 latach jazdy autem służbowym ostatnio dostałem ponownie lekkiego bakcyla i stwierdziłem, że jak Insignia ma zostać ze mną na dłużej to mam potrzebę przeprowadzenia pewnych zmian. Musiałem zakupić nowe opony letnie, więc stwierdziłem, że może zafunduję sobie nowe koła. I tak wjechały 20-stki od wersji OPC Line.
Potem pojechałem do firmy Masters Tuning w Piasecznie zobaczyć jaka jest kondycja silnika.
Pierwszy pomiar miło mnie zaskoczył:
Po programie pierwsze podejście
Finanlnie po korekcie zosawiliśmy tak (przepraszam za kiepskie zdjęcia)
To co chciałbym jeszcze zrobić:
- sprężyny Eibach pro kit -30
- wyeliminować ten chrom, bo za dużo go jeszcze nie wiem jak i które elementy, ale coś bym pozmieniał
- dobrze byłoby wrzucić jakiś większy hamulec na przód
- w dalszej perspektywie odnowa lakieru
- resztę zobaczymy co czas przyniesie
To chyba tymczasem na tyle.
Tomek
Ostatnio zmieniony 14 sie 2020, o 06:32 przez Tezet, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Czarny klekot ST 2.0 by tezet
Fajne te nowe kółka, odświeżyły auto, które zdecydowanie lepiej się prezentuje.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Czarny klekot ST 2.0 by tezet
Ładny i rzadko spotykany wzór felg 20” ale mała uwaga - nie mający niczego wspólnego z OPC Za to ładniejszy od nich!
M.
M.
- Chorwat
- Użytkownik
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 lip 2019, o 21:10
- Auto: 2.0T 250KM 4x4 A/T
- Kod silnika: B20NHT
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Toruń
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Czarny klekot ST 2.0 by tezet
Eee, chyba jednak najczęściej spotykany wśród 20" Wzór to chyba OPC Line?
Astra F 1.6 75KM -> Omega B FL 3.2 V6 218KM -> Astra K 1.6 136KM -> Insignia A 2.0 250KM 4x4
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Czarny klekot ST 2.0 by tezet
Insignie A na 20” są jak rodzynki w kupnym cieście - tak ich mało
M.
M.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 cze 2020, o 21:02
- Auto: Opel Inaignia ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Piaseczno
Re: Czarny klekot ST 2.0 by tezet
Racja, rozpędziłem się to wzór od OPC Line. Mi jednak chyba bardziej podoba się ten wzór od OPC, ale sporo więcej kosztują i trudniej jest dostać.wassermann pisze: ↑8 sie 2020, o 12:35Ładny i rzadko spotykany wzór felg 20” ale mała uwaga - nie mający niczego wspólnego z OPC Za to ładniejszy od nich!
M.
Co zrobić, ten typ chyba już tak lubiwassermann pisze: ↑8 sie 2020, o 13:29Insignie A na 20” są jak rodzynki w kupnym cieście - tak ich mało
M.
Działam spodziewam się odstawy Eibach Pro Kit, nie zakładam, że będzie jakoś dużo niżej, ale liczę, że jednak zniknie prześwit w nadkolach
Dzisiaj wróciłem z krótkiego urlopu i zauważyłem, że raz działa raz nie, a w zasadzie teraz to już chyba w ogóle, szyba od strony kierowcy i cały panel sterowania. Pozostałe szyby i przyciski działają, zamykanie i otwieranie z kluczyka również uruchamia tylko 3 szyby bez kierowcy. Nie zdążyłem do tego zajrzeć, macie podejrzenie co to może być?
-
- Klubowicz
- Posty: 1870
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Czarny klekot ST 2.0 by tezet
Zacznij od bezpiecznika, tylko może być dziwnie opisany, kumpel miał podobnie w ZC, mu jeszcze lusterka nie działały i czujnik zmierzchu.
- Chorwat
- Użytkownik
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 lip 2019, o 21:10
- Auto: 2.0T 250KM 4x4 A/T
- Kod silnika: B20NHT
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Toruń
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Czarny klekot ST 2.0 by tezet
Jednak zdecydowanie częściej występują w naturze niż B na 20"wassermann pisze: ↑8 sie 2020, o 13:29Insignie A na 20” są jak rodzynki w kupnym cieście - tak ich mało
Astra F 1.6 75KM -> Omega B FL 3.2 V6 218KM -> Astra K 1.6 136KM -> Insignia A 2.0 250KM 4x4
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 cze 2020, o 21:02
- Auto: Opel Inaignia ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Piaseczno
Re: Czarny klekot ST 2.0 by tezet
Wreszcie znalazłem czas po urlopie, żeby jechać na wymianę sprężyn. No i tak wleciał w końcu zestaw Eibach pro kit.
Jest lepiej Teraz przydałby się większy hebel, dystanse, dokładki OPC Line i tak można by bez końca...
Tak to wygląda, zdjęcie na szybko
Jest lepiej Teraz przydałby się większy hebel, dystanse, dokładki OPC Line i tak można by bez końca...
Tak to wygląda, zdjęcie na szybko
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 1 wrz 2020, o 21:33
- Auto: Insignia Black Editi
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Krobia
Re: Czarny klekot ST 2.0 by tezet
Jednak felga i sprężyny robią robotę super się prezentuje. Też sie zastanawiam nad eibachmi aktualnie mam -20mm fabryczne. Pozdrawiam
Dodano po 6 minutach 41 sekundach:
O ile tył mi się podoba to przód troszkę niżej bym chciał
Dodano po 6 minutach 41 sekundach:
O ile tył mi się podoba to przód troszkę niżej bym chciał