--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia FL by Citek
Zobaczymy czy ,,dogonić króliczka" jest tak samo fajne jak ,,gonić króliczka" Marzenie spełnione, teraz można sobie powoli dopieszczać pod siebie.
Zdjęcie na szybko zanim wyjechałem na urlop:
Zdjęcie na szybko zanim wyjechałem na urlop:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia FL by Citek
Polskie morze zaliczone. Pogoda wymarzona.
Uśmiech na twarzy również przy tankowaniu zarówno po trasie do jak i z Łeby.
Nie wiem jakim cudem ale w trasie powrotnej gdzie wpadliśmy na kilka korków (Gdańsk, Warszawa), jazda była bardziej ,,szarpana" z racji sporego tłoku na ,,esce"- auto spaliło mniej niż jadąc nad morze gdy droga była pusta a jazda płynna z tempomatem na 125-130km/h.
Mimo wszystko jestem zadowolony z wyniku.
Może to dlatego, że nad morze jechałem z grafiką na wyświetlaczu w trybie sport a w drodze powrotnej zmieniłem na tour
Realnie, licząc z dystrybutora wyszło 6,12 l/100km w trasie nad morze i 5,85 l/100km w drodze powrotnej. Średnia prędkość nad morze 95km/h, droga powrotna- 74km/h.
Całkowity koszt paliwa w obie strony- 555zł. Da się żyć.
Uśmiech na twarzy również przy tankowaniu zarówno po trasie do jak i z Łeby.
Nie wiem jakim cudem ale w trasie powrotnej gdzie wpadliśmy na kilka korków (Gdańsk, Warszawa), jazda była bardziej ,,szarpana" z racji sporego tłoku na ,,esce"- auto spaliło mniej niż jadąc nad morze gdy droga była pusta a jazda płynna z tempomatem na 125-130km/h.
Mimo wszystko jestem zadowolony z wyniku.
Może to dlatego, że nad morze jechałem z grafiką na wyświetlaczu w trybie sport a w drodze powrotnej zmieniłem na tour
Realnie, licząc z dystrybutora wyszło 6,12 l/100km w trasie nad morze i 5,85 l/100km w drodze powrotnej. Średnia prędkość nad morze 95km/h, droga powrotna- 74km/h.
Całkowity koszt paliwa w obie strony- 555zł. Da się żyć.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia FL by Citek
Jutro mam umówioną wizytę u tunera
Zobaczymy co tam kreski pokażą, może i olej się w końcu rozgrzeje
Zobaczymy co tam kreski pokażą, może i olej się w końcu rozgrzeje
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia FL by Citek
No zostanie, zostanie. Można się w ogóle go pozbyć (tego oleju) ale czy takie puste półkole jest lepsze niż zimny olej?
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia FL by Citek
Ale trafna uwaga.
Muszę przekazać info tunerowi żeby nie czekał aż wskazówka od temp. oleju się ruszy bo się nigdy nie ruszy xD
Muszę przekazać info tunerowi żeby nie czekał aż wskazówka od temp. oleju się ruszy bo się nigdy nie ruszy xD
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia FL by Citek
Chyba dobrze, no nie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia FL by Citek
Budujące jest to, że silnik w serii trzymał fabryczną moc. Będę testował jak to teraz jeździ. Zobaczymy co ze spalaniem : p
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2198
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 20 razy
Re: Phantom Grey Insignia FL by Citek
U mnie fabryka miała 168PS ale już 413Nm więc była już całkiem niezła, u Ciebie też dobrze trzyma
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Phantom Grey Insignia FL by Citek
Daj znac jak wrażenie.
Myślę, że w tym układzie ma mocy dokładnie tyle ile powinien mieć.
Myślę, że w tym układzie ma mocy dokładnie tyle ile powinien mieć.
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia FL by Citek
Długo się nie nacieszyłem tymi nowymi kreskami. Dziś, pod koniec 150km trasy sprzęgło stwierdziło, że zacznie się ślizgać. Ślizga się na 4,5,6 biegu. Czy na niższych też to już nie zdążyłem sprawdzić bo dojechałem do celu. I teraz pytanie. Co robić? Czy wymiana kompletu sprzęgła z dwumasą pozwoli cieszyć się z nowych parametrów czy może wrócić do tunera by zmniejszył moment? Zmniejszenie momentu w ogóle coś da bez wymiany sprzęgła?