--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
GSI CDTI by Norbi333
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8487
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 198 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: GSI CDTI by Norbi333
Stara też paliła bez problemu. Ona tuż przed sprzedażą miała prawie 10 lat. Wtedy bywało -27 przez kilka dni i nie było problemu z odpaleniem. Ale wiedziałam że Aku słaby, sprzedałam w maju, zaraz poszedł w niej mikrostyk klapy i jak go gość wymieniał to pierwszy raz rozładował aku i zaraz potem też wymienił go, bo o wszystkim mi donosił.
Radio 357 :)
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8487
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 198 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: GSI CDTI by Norbi333
No Norbert ma chyba sprawne diesle, one nawet młodsze niż Twój chyba
Radio 357 :)
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8487
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 198 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: GSI CDTI by Norbi333
Ty to zawsze zrzędzisz, aż nie chce się tu pisać bo tylko zrzędzisz. Nowsze to nowsze. Pfff
Radio 357 :)
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: GSI CDTI by Norbi333
Oczywiście.
Jak ktoś się chwali że tylko benzyny jeżdżą bo komuś w klakierze aku wysiadł i jest przzez to happy bo drogi puste
Ktoś tu zrzędzi
Jak ktoś się chwali że tylko benzyny jeżdżą bo komuś w klakierze aku wysiadł i jest przzez to happy bo drogi puste
Ktoś tu zrzędzi
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8487
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 198 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: GSI CDTI by Norbi333
Ja cieszę się że drogi puste, a słabo je odśnieżają i stres przy mijaniu . Nie wytykam nikomu że ma zepsute auto, nie ja pisałam o sprawności auta. Jako że ja zawsze mam benzynę do jazdy na co dzień to mnie zawsze zimą cieszy bo działa. 30letniego diesla też mam ale raczej wydobędę go z garażu na przegląd w maju i raczej powinien bez ładowania aku odpalić. Ale może się zdziwię.
Radio 357 :)
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: GSI CDTI by Norbi333
No niestety jak ktoś czeka kiedy aku sam wyzionie ducha to są niespodzianki. Warto czasem doładować itd., ale fakt, że benzynki mają fory mocną zimą.
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: GSI CDTI by Norbi333
Sorry,ale po czym miałem stwierdzić ,że akumulator jest już słaby ,jak do wczoraj bez problemu odpalał i nic się nie działo?
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: GSI CDTI by Norbi333
Przecież nie napisałem że to Twoja wina.
Aku to rzecz eksploatacyjna i się skończył.
Mój mi dawał znaki już w lecie że się kończy.
Np reset licznika po odpaleniu
Aku to rzecz eksploatacyjna i się skończył.
Mój mi dawał znaki już w lecie że się kończy.
Np reset licznika po odpaleniu
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: GSI CDTI by Norbi333
Mój aku już po 4 latach (w lecie 2022) przestał wstrzymywać silnik systemem StartStop. Mimo wszelkich warunków do jego zadziałania (parę razy zapomniałem odkliknąć i zdziwiony skonstatowałem, że i tak system ani razu nie zgasił silnika.) Teraz w lecie 2023 w ogóle mogłem go nie wyłączać, a serwis ocenił akumulator jako słaby. Tak więc po nieco ponad 5 latach pozyskałem nowy aku. I mam nadzieję, że mnie teraz nie zawiedzie, bo najbliższe 2 noce po minus 20 tu gdzie jestem - ale i tak nie odpalam w takie mrozy, nie muszę nigdzie jeździć, to co będę katował silnik.
Zima fest - ciekawe jak tam użytkownicy diesla korzystający z zapasów *letniego ON* porobionych w „promocji wyborczej PiS”?
M.
Zima fest - ciekawe jak tam użytkownicy diesla korzystający z zapasów *letniego ON* porobionych w „promocji wyborczej PiS”?
M.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8487
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 198 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: GSI CDTI by Norbi333
Na promocyjnym ON chyba nie zarechoczą. U nas taki chłodek do jutra, już jutro dodatnie mają przybyć. U Norberta było -19,5 o 3ciej, u mnie teraz -17. Zaraz będzie próba uruchomienia. Może pozytywna, albo urlop na żądanie
Ja jak mam takie mrozy i nie idę do pracy bo urlop czy święta to i tak uruchamiam silnik i 10-20km przejadę się po mieście i na obwodnicę też wylecę. Wtedy jakoś czuję się lepiej i sama siebie chwalę że o auto dbam
Ja jak mam takie mrozy i nie idę do pracy bo urlop czy święta to i tak uruchamiam silnik i 10-20km przejadę się po mieście i na obwodnicę też wylecę. Wtedy jakoś czuję się lepiej i sama siebie chwalę że o auto dbam
Radio 357 :)
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: GSI CDTI by Norbi333
Przecież wiem. U mnie nie było żadnych objawów do tej pory.
Dodano po 2 minutach 8 sekundach:
Dzisiaj odpalił ,ale całą noc stał na podwórku pod ładowarką. Co ciekawe naładowany tylko do 66 procent według apki.I odpaleniu towarzy bardzo duży spadek napięcia. Porównam sobie z fordem. A,że dzisiaj żona jedzie do Warszawy to niestety jutro poszukiwania akumulatora nowego
Dodano po 15 minutach 16 sekundach:
I ford na włączonym Webasto pokazywał napięcie poniżej 11 volt ,ale przy odpalaniu znikomy spadek napięcia
Dodano po 29 minutach 39 sekundach:
Wie może ktoś jaki może u mnie akumulator może mieć parametry?
- IBZI
- Moderator
- Posty: 4195
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 33 razy
Re: GSI CDTI by Norbi333
Parametry akumulatora sprawdzisz dekodując VIN. Możesz skorzystać z dekodera dostępnego u nas.
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: GSI CDTI by Norbi333
Wczoraj auto zaliczyło trasę 600 km i po powrocie na aplikacji poziom naładowania aku nie widziany od bardzo dawna czyli na poziomie 76 %. Nawet pod prostownikiem elektronicznym nie osiągał takiej wartości. Na noc wyłączony tryb parkingowy kamerki i dzisiaj rano już tylko przy minus 14 odpalił od strzała i co ciekawe stan naładowania nadal był 76 %. I nie wiem czy problemem nie był tryb parkingowy kamerki z notorycznymi bardzo krótkimi odcinkami jazdy,gdzie było duże zapotrzebowanie na prąd ,a nie miał szansy cokolwiek doładować.
I teraz powstał dylemat.Zmieniać aku czy jeszcze po obserwować
I teraz powstał dylemat.Zmieniać aku czy jeszcze po obserwować
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 lip 2023, o 11:49
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Olsztyn
Re: GSI CDTI by Norbi333
Jedz do mechanika niech sprawdzi aku na testerze. Apka pokazuje orientacyjne wartości. Mój aku miał 12V ale tylko 300A ori GM z fabryki. Po prostu po 5 latach się skończył. Nowy agm Exide 700pln.
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: GSI CDTI by Norbi333
Jak na przebieg 60 tyś km ,jazda w 80 % po mieście i mało kiedy pilnowane wypalanie to chyba nie jest jeszcze tak ,źle w sprzyjających warunkach