--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
GSI CDTI by Norbi333
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8971
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Tak jak pisałem, w takiej sytuacji tylko pomoże zdrowy rozsądek. Gorzej jak się trafi chwila nieuwagi to żaden system w aucie nie pomoże.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8448
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 101 razy
- Kontakt:
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
No właśnie. Niektórzy wiedzą o czym pisałam. Dzięki @wassermann
Tak jak piszesz, bo pogoda była ok, ruch niewielki bo ranek, łuk drogi, prędkość na pewno nie 50, i rozlewisko na pasie po wcześniejszym deszczu i poszłaaaa maździra. Dachowała i w kołowrotek bokiem też wpadła. Nagrania z rejestratorów u Łukasza jak i u kierowcy za nim podobno straszne. Ja nie chciałam oglądać, mi słabo jak widzę tak umęczone auto, zwłaszcza że na nie zęby trochę ostrzyłam bo to dwulitrowa benzyna więc tak jak lubię z tym że manual jak już nie lubię ale w maździe za dużo HP nie dali, to manual zasadny aby coś polatać
Tak jak piszesz, bo pogoda była ok, ruch niewielki bo ranek, łuk drogi, prędkość na pewno nie 50, i rozlewisko na pasie po wcześniejszym deszczu i poszłaaaa maździra. Dachowała i w kołowrotek bokiem też wpadła. Nagrania z rejestratorów u Łukasza jak i u kierowcy za nim podobno straszne. Ja nie chciałam oglądać, mi słabo jak widzę tak umęczone auto, zwłaszcza że na nie zęby trochę ostrzyłam bo to dwulitrowa benzyna więc tak jak lubię z tym że manual jak już nie lubię ale w maździe za dużo HP nie dali, to manual zasadny aby coś polatać
Radio 357 :)
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Na aquaplanning nic nie pomoże - poza nadzieją na wyjechanie z obszaru utraty przyczepności i/lub samoistne (bez hamowania) wytracenie prędkości do takiej, gdy opony odzyskają kontakt z nawierzchnią. Żadnych gwałtownych ruchów, bo tyłek obróci w oka mgmieniu. Noga z gazu i czekać. A jak noga z gazu, to obojętnie czy ma się FWD, RWD czy AWD - jest się jak ten sunący rozpędem krążek na lodzie i byle nie skończyć z impetem na bandzie.
Nie rozumiem ludzi gnających w deszczu i dziwię się jak bardzo los i fizyka dają fory tym, którzy do tego mają założone mocno zjechane opony albo jakieś dziadostwo śmieciowej marki. A do tego leżą w fotelu nie czując samochodu. Raz jeden poczułem kiedyś przez ułamek sekundy na nowej S17 pod Lublinem, jadąc jeszcze Vectrą, jak tyłek przy za dużej prędkości zabrał się do uciekania w bok i po tymże ułamku sekundy jednak zrezygnował. Zimny pot na kręgosłupie pojawił się u mnie równie natychmiast, tak jak świadomość, że za cholerę nie panuję nad autem gdy dzieje się coś takiego i że niczego, absolutnie niczego nie mogę zrobić by przeciwdziałać- już za późno. Ale to było tylko ostrzeżenie od losu i fizyki, wyczuwalne na styku pleców i tyłka z fotelem.
M.
Nie rozumiem ludzi gnających w deszczu i dziwię się jak bardzo los i fizyka dają fory tym, którzy do tego mają założone mocno zjechane opony albo jakieś dziadostwo śmieciowej marki. A do tego leżą w fotelu nie czując samochodu. Raz jeden poczułem kiedyś przez ułamek sekundy na nowej S17 pod Lublinem, jadąc jeszcze Vectrą, jak tyłek przy za dużej prędkości zabrał się do uciekania w bok i po tymże ułamku sekundy jednak zrezygnował. Zimny pot na kręgosłupie pojawił się u mnie równie natychmiast, tak jak świadomość, że za cholerę nie panuję nad autem gdy dzieje się coś takiego i że niczego, absolutnie niczego nie mogę zrobić by przeciwdziałać- już za późno. Ale to było tylko ostrzeżenie od losu i fizyki, wyczuwalne na styku pleców i tyłka z fotelem.
M.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8448
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 101 razy
- Kontakt:
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Ja rozumiem że napęd na 4 buty pomoże w śniegu, spoko, to też jednak ciało stałe. Ale już filmy z zachowania auta takiego na lodzie pokazują nie raz koła zblokowane i auto leci jak sanki , pod działaniem sił bezwładności. A tu u mojego kolegi była różnica faz, bo jakaś kałuża, ułamek sekundy i kałuża unicestwiła auto, które miało nalatane naście tys km od wyjazdu z fabryki. A to też fizyk akurat i powinien mieć takie sprawy na uwadze. Ja zaraz sama zrobię kilkaset km oczywiście hamując przed każdym zakrętem jak "pipa" na tych mazurskich drogach. Ja wiem, że panów wkurza hamujące przed zakrętami auto. No nic, będę świecić dupką przed zakrętem. Mnie natomiast wkurza, że panowie na wąskich drogach zjeżdżają na nie swój pas na zakręcie, to uważam za skrajnie niebezpieczne. Ja trzymam się zawsze swojego pasa a nie wiem co spotka mnie za zakrętem tj jaki debil wyskoczy.
Jeszcze jedna kwestia, tj ubezpieczenia, te zdarzenie miało miejsce 18lipca w godzinach porannych, w drodze do pracy. Wiadomo, że tu szkoda całkowita, to jest bezdyskusyjne, a zakończenie procedur z ubezpieczycielem, z tego co wczoraj pytałam, to jeszcze nie prędko. Ci to mają czas winnych będą szukać, czy co? To będzie kałuża, czy niedostosowanie prędkości do warunków jazdy? Ale warunki jazdy były ok.
Jeszcze jedna kwestia, tj ubezpieczenia, te zdarzenie miało miejsce 18lipca w godzinach porannych, w drodze do pracy. Wiadomo, że tu szkoda całkowita, to jest bezdyskusyjne, a zakończenie procedur z ubezpieczycielem, z tego co wczoraj pytałam, to jeszcze nie prędko. Ci to mają czas winnych będą szukać, czy co? To będzie kałuża, czy niedostosowanie prędkości do warunków jazdy? Ale warunki jazdy były ok.
Radio 357 :)
-
- Ekspert
- Posty: 5127
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Kolejny zestaw do klekota. Tylko brak czasu, żeby dać do malowania i założenia. Przód i tył od strony kierowcy
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8448
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 101 razy
- Kontakt:
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Ja widzę torebki z czymś
Radio 357 :)
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8971
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Ja widzę to co Dorota.
W dodatku strasznie Klara męczy oczy
W dodatku strasznie Klara męczy oczy
-
- Ekspert
- Posty: 5127
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
No wiecie co. Żeby nie widzieć zestawu klamek
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8448
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 101 razy
- Kontakt:
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Jak to opakowane w jakiś plastik
Radio 357 :)
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Dlaczego tylko lewa strona? Ktoś ci przydzwonił w bok?
-
- Ekspert
- Posty: 5127
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Nie. Po prostu z tej strony przestały działać przyciski od bezkluczykowego dostępu
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2347
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Zapomnij w tym roczniku , poczytaj forum są o tym tematy
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 kwie 2020, o 20:30
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 2 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Ostatnio zmieniony 26 sie 2020, o 14:46 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
-
- Ekspert
- Posty: 5127
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
A tego nie wiem. Ja miałem najwyższą wersję wyświetlacza i 2012 rok, a modelowo 2013
-
- Ekspert
- Posty: 5127
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Klekocik ma zamontowane nowe klameczki i wreszcie działa bez kluczykowy dostęp we wszystkich drzwiach. Dodatkowo czeka kolejny zestaw na wymianę. Olej do automatu na statyczną wymianę