--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
GSI CDTI by Norbi333
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Ja robię z autocasco, a nie ubezpieczenia szyb
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8412
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
I prawidłowo. Ubezpieczenie szyb nigdy nie pokryje ceny oryginalnej oplowskiej szyby. To tylko do zamienników typu nordglass.
Radio 357 :)
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Nie chciałaś i ktoś inny kupił czerwoną
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8412
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
No i dobrze za 139,5k zł sam byś jej nie kupił
Radio 357 :)
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8412
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
A jakie dostałeś zastępcze?
Radio 357 :)
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
- Auto: Insignia GS 2019
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Opole
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Czerwona cały czas wisi w ogłoszeniu za 137900
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8412
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Naprawdę? A ja proponowałam dwucyfrową netto, czyli 123k brutto. To był grudzień. Zobaczcie ile rat leasingowych zapłacili już oni w tym czasie
Radio 357 :)
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Odczuwasz korzyści płynące z posiadania takiego napędu, bo porządnych zim w Polsce już nie widać i chyba się nie zapowiadają
Dodano po 36 sekundach:
Spalanie na pewno wyższe, bo trzeba to ciągnąc za sobą wszędzie
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Odczuwam, bo lubię sobie po zakrętach szybciej pojeździć. U na niby też słabsze zimy, ale jednak czasem popada dobrze. I jednak dużo daje gdy chcesz energicznie ruszyć. I najważniejsze. Przyjemność posiadania i wiedza, że mając 4x4 jednak masz większy margines bezpieczeństwa w sytuacjach awaryjnych
Dodano po 56 sekundach:
Żadnego, bo o 13 już było po robocie
Dodano po 56 sekundach:
A to może ktoś nią jeździł, bo w salonie nie było. Na placu również
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8412
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Weź zaprzestań szaleństw na zakrętach "natentychmiast" - mojej koleżanki mąż miał nową mazdę6, taką w kolorze Soul Red, prosiłam aby o nią dbał, bym mogła potem odkupić. Dwa tygodnie temu asfalt po deszczu i zakręt i nie ma auta, jednakże było bezpieczne, bo jemu tylko okulary się otarły o nos.
To że latają nadal tą demówką, to też coś co zniechęca do odkupienia auta demo z tego ASO. Demówka powinna nie mieć roku i do 10tys km. A sobie nadal nią latają. No na pewno sprzedadzą w tej chorej cenie, skoro ubezpieczyciele w grudniu też dawali maksymalne AC na nią do 125tys zł.
To że latają nadal tą demówką, to też coś co zniechęca do odkupienia auta demo z tego ASO. Demówka powinna nie mieć roku i do 10tys km. A sobie nadal nią latają. No na pewno sprzedadzą w tej chorej cenie, skoro ubezpieczyciele w grudniu też dawali maksymalne AC na nią do 125tys zł.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Radio 357 :)
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
- Auto: Insignia GS 2019
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Opole
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Gdyby sprzedali pewnie na otomoto by nie wisiała . Unas była ładna ,czarna za 138 bardzo długo ,ale w końcu poszła ( tylko kto wie za ile).
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
4x4 odmienia samochód, a "ciężką na nos" Insignię w szczególności - zwłaszcza tak inteligentne 4x4 jak w Insi A i B.
Insi 4x4 przy mocnym przyspieszaniu "czuje się" jak tylnonapędowe auto. Dochodzi lepsza stabilność w szybkie jeździe, ostrych manewrach (4x4 działa ZANIM zainterweniuje kontrola stabilności), neutralność w zakrętach pokonywanych z gazem.
No i ruszanie zawsze jest skuteczne - nie tylko w zimie - na mokrym asfalcie też. W mocniejszch wersjach slnikowych to duża korzyść. FWD szlifuje oponami, szuka przyczepności, a 4x4 rusza z pelnego buta i nawet nie mrugnie kontrolką trakcji. Kierownica zawsze spokojna. Można ostro włączyć się do ruchu ze skrętem 90% bez obaw o wyrwanie półośki
FWD można mieć w stosunkowo małym, lekkim i zwinnym aucie, maksymalnie w hot-hatchu. A "limuzyny" niechaj zostaną przy RWD, a najlepiej AWD
M.
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Koszt wymiany szyby w ASO to 4200zł
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8412
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Marcin, czy była czy nie była to nie jest aż tak istotne, przy dużej prędkości wjeżdżając w wodę, między oponami i asfaltem jest warstwa wody, nie ma styku tych ciał stałych.
Ja i tak boję się zakrętów, a jak droga nieznana to zawsze przed zakrętem hamuję , - tak jak "pipa" ale ja tak mogę, nie?
Ja i tak boję się zakrętów, a jak droga nieznana to zawsze przed zakrętem hamuję , - tak jak "pipa" ale ja tak mogę, nie?
z AC robiłeś?
Radio 357 :)
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8946
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
No Dorota na głupotę nic nie pomoże
Wysłane z mojego F2 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego F2 przy użyciu Tapatalka
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Dlatego wówczas przydaje się 4x4.dokia pisze: ↑29 lip 2020, o 19:18Marcin, czy była czy nie była to nie jest aż tak istotne, przy dużej prędkości wjeżdżając w wodę, między oponami i asfaltem jest warstwa wody, nie ma styku tych ciał stałych.
Ja i tak boję się zakrętów, a jak droga nieznana to zawsze przed zakrętem hamuję , - tak jak "pipa" ale ja tak mogę, nie?
z AC robiłeś?
Niestety z AC:-)
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8946
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
No ale takiej kwoty do przyszłego AC nie doliczą
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Jak złapał aquaplanning, to nawet 6x6 by nie pomogło. Na zupełnie nowych S-kach potrafią tworzyć się zdradliwe tafle wody, tak „perfekcyjnie” je budują.
120 km/h na szerokiej oponie, tafla wody, boczne uderzenie wiatru i do widzenia.
Małżonkę moją wymiotało w Insignii pierwszej, jak jechała 60-70 km/h podczas ulewy prawym pasem, na dwupasmówce w mieście, auto nie posłuchało skrętu, przednie koła złapały aquaplanning, ona je odruchowo głebiej skręciła i po chwili jak odzyskały przyczepność, to postawiło ją bokiem - kontra, rzuciło w przeciwną - kontra i wyprowadziła bez dotknięcia krawężnika. Ale kolana miała potem z waty podobno heh. Aha, opony były prawie nowe...
M.
120 km/h na szerokiej oponie, tafla wody, boczne uderzenie wiatru i do widzenia.
Małżonkę moją wymiotało w Insignii pierwszej, jak jechała 60-70 km/h podczas ulewy prawym pasem, na dwupasmówce w mieście, auto nie posłuchało skrętu, przednie koła złapały aquaplanning, ona je odruchowo głebiej skręciła i po chwili jak odzyskały przyczepność, to postawiło ją bokiem - kontra, rzuciło w przeciwną - kontra i wyprowadziła bez dotknięcia krawężnika. Ale kolana miała potem z waty podobno heh. Aha, opony były prawie nowe...
M.