@Marek1972
Dla mnie mogłyby być koniakowe fotele, ale koniecznie w połączeniu z czarną podsufitką i słupkami. Tak jak w Insigniach A można było skonfigurować za sporą dopłatą do premium skóry. To ładne połączenie i nie-emeryckie Ale dla mojej żony liczy się 100% czerń, zgodnie z jej charakter(ki)em.
M.
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Taaaa... I obie lubią częste odwiedziny CPN - każda na swój sposób
M.
M.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 paź 2021, o 09:12
- Auto: Opel Insignia A 1.4T
- Kod silnika: A14NET
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Niestety A5 ciasna i z przodu i z tyłu, Usportowione A4. Różnica względem Insignii spora.wassermann pisze: ↑2 kwie 2024, o 17:23Niestety muszę planować zmianę. Choć z każdą jazdą lubię to auto i doceniam je coraz bardziej. Jak nie w tym roku (mam nadzieję, że jeszcze nie) to za rok już raczej tak. Nic a nic mnie nie pociąga. Jedynie na A5 Sportback 265 KM patrzę łaskawszym okiem i któregoś dnia pójdziemy z żoną pomacać toto z bliska i poprosić o kalkulacje leasingu. Marka mnie obrzydza, co prawda, ale linię nadwozia A5 ma ładną, choć ciasnawe to z tyłu - bardziej jak Insignia A.
Natomiast wykończenie, cisza w środku, praca zawieszenia ... długo jeszcze by wymieniać to inna kategoria wagowa.
Silnik 2.0 TFSI nie jest demonem prędkości, a przy stałym napędzie quattro jest tez mało ekonomiczny. Natomiast daje dużą radość z jazdy.
Ze względu na wielkość wskoczyłem na A6, a ewentualnie rozważałem A7. Ale w A6 przekonał mnie komplet podwójnych szyb, gdzie przy prędkościach autostradowych całkowicie odcina Cię od dźwięków z zewnątrz. Nie sądziłem, że polubię się z OOOO, ale jak się leasing skończy, to następny też prawdopodobnie zawita z tej stajni.