--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Gawelsonnn
- Klubowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 6 lis 2021, o 17:42
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Psary
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Jak na rozkładówkę, to brakuje jeszcze jednego elementu przyrody ożywionej, najlepiej szczupłej brunetki, może być moja żona :p
M.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Zabiłem Brembo na śmierć
Przed ok. 10,000 km serwis zmierzył tarcze i miały 26.5 mm (minimalna grubość wg specyfikacji producenta to 27 mm) no i przy kolejnej wymianie klocków miał wjechać nowy komplet. Planowałem na czerwiec, bo klocek akurat już doszedł do tego stanu, że zostało go ze 3 mm. Wczoraj na S-ce pogoniła mnie jakaś Insignia i musiałem używać mocno oba pedały, no i pas! Tarcze za cienkie, uległy przegrzaniu, nigdy wcześniej to nie miało miejsca w czasach ich „świetności”, a bywało ostrzej. Wczoraj skapitulowały i pozostałe 500 km do domu przejechałem robiąc chyba najwyżej 10/100 spalanie i niemal nie używając hamulców, na szczęście ruch na S7 wieczorem był znikomy. Wrażenie mocno średnie, przez chwilę myślałem, że walnął napęd AWD albo znowu cewka - samochód wszedł w ostre drgania non stop - tarcze dostały takiego bicia. Po paru minutach ostygły i uspokoiło się, dojechałem do stacji benz. i oględziny ukazały niebieskawe kolory na tarczach - wiem, że to symptom nieodwracalnego przegrzania. Po ostudzeniu bicie podczas jazdy już nie występowało, tylko lekkie drżenie przy hamowaniu, no i siły hamowania nie ma. Nauczka, żeby nie dopuszczać do praktyki, w której serwis zaleca zaczekanie z wymianą tarcz o grubości lekko poniżej minimalnej, do czasu jak nie zetrą się klocki.
M.
Przed ok. 10,000 km serwis zmierzył tarcze i miały 26.5 mm (minimalna grubość wg specyfikacji producenta to 27 mm) no i przy kolejnej wymianie klocków miał wjechać nowy komplet. Planowałem na czerwiec, bo klocek akurat już doszedł do tego stanu, że zostało go ze 3 mm. Wczoraj na S-ce pogoniła mnie jakaś Insignia i musiałem używać mocno oba pedały, no i pas! Tarcze za cienkie, uległy przegrzaniu, nigdy wcześniej to nie miało miejsca w czasach ich „świetności”, a bywało ostrzej. Wczoraj skapitulowały i pozostałe 500 km do domu przejechałem robiąc chyba najwyżej 10/100 spalanie i niemal nie używając hamulców, na szczęście ruch na S7 wieczorem był znikomy. Wrażenie mocno średnie, przez chwilę myślałem, że walnął napęd AWD albo znowu cewka - samochód wszedł w ostre drgania non stop - tarcze dostały takiego bicia. Po paru minutach ostygły i uspokoiło się, dojechałem do stacji benz. i oględziny ukazały niebieskawe kolory na tarczach - wiem, że to symptom nieodwracalnego przegrzania. Po ostudzeniu bicie podczas jazdy już nie występowało, tylko lekkie drżenie przy hamowaniu, no i siły hamowania nie ma. Nauczka, żeby nie dopuszczać do praktyki, w której serwis zaleca zaczekanie z wymianą tarcz o grubości lekko poniżej minimalnej, do czasu jak nie zetrą się klocki.
M.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8487
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 198 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Ale mnie wystraszyłeś ja od czasu Toyoty liczę śruby w kołach na każdym MOP, bo Toyota jedną mi wypluła. To teraz będę kolor tarczy też sprawdzać
Radio 357 :)
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Zapewniam Cię Dokia, że nie musisz niczego sprawdzać wizualnie. Najpierw to odczujesz w
braku siły hamowania. Dawno temu skatowałem małe tarcze w Octavii i było to samo, bez drgań co prawda, ale niebieskie przebłyski i utrata siły hamowania.
Ja też pierwsze co obejrzałem po wyjściu z auta, to czy nakrętki są na miejscu Ale już z tyłu głowy miałem, że to będzie związane z hamulcami. Jak zjechałem na prawy w pierwszej chwili trafiłem za jakiegoś wypierdzianego diesla, który musiał nieźle smrodzić, bo do drgan dołączył mi się swąd i myśleliśmy z żoną, że coś się przyjarało. Jak odjechał do przodu, to smród ustąpił i obawy też się zmniejszyły, ale generalnie sytuacja awaryjna i pełen spokój bez przekleństw Jedyne czym się zmartwiłem, to co ja zrobię z pasażerem-kotem jeśli przyjdzie przerwać podróż
M.
braku siły hamowania. Dawno temu skatowałem małe tarcze w Octavii i było to samo, bez drgań co prawda, ale niebieskie przebłyski i utrata siły hamowania.
Ja też pierwsze co obejrzałem po wyjściu z auta, to czy nakrętki są na miejscu Ale już z tyłu głowy miałem, że to będzie związane z hamulcami. Jak zjechałem na prawy w pierwszej chwili trafiłem za jakiegoś wypierdzianego diesla, który musiał nieźle smrodzić, bo do drgan dołączył mi się swąd i myśleliśmy z żoną, że coś się przyjarało. Jak odjechał do przodu, to smród ustąpił i obawy też się zmniejszyły, ale generalnie sytuacja awaryjna i pełen spokój bez przekleństw Jedyne czym się zmartwiłem, to co ja zrobię z pasażerem-kotem jeśli przyjdzie przerwać podróż
M.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8487
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 198 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
No jak tak niekoniecznie chcę w mojej zmieniać tarcze/klocki już . Już jest 60+, Norbert już zmieniał w swojej GSi. Kurcze wolałabym nie drugie auto na mnie już czeka, te muszę mądrze wyprowadzić z dg.
Radio 357 :)
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 115 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Wozisz kota
W takim plecaku go nosisz
Moje nie brembo przejechały polskę góra i dół i też są na granicy a auta nie żałowałem jak zawsze. Zero przegrzania i bicia a było szybko. To może już takie Brembo ze wschodu dali do tych GSI
W takim plecaku go nosisz
Moje nie brembo przejechały polskę góra i dół i też są na granicy a auta nie żałowałem jak zawsze. Zero przegrzania i bicia a było szybko. To może już takie Brembo ze wschodu dali do tych GSI
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 584
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Stracić hamulce na esce i zachować pełen spokój: szanuje
PS. Kot jak nie ma problemów z pęcherzem jest ok
PS. Kot jak nie ma problemów z pęcherzem jest ok
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
I dojechać spod Dęblina do Gdańska w czasie najwyżej 30 minut dłuższym niż zwykle Ale zdecydowanie pomógł w tym mały ruch na odcinku Plońsk-Gdańsk (S7) w niedzielny wieczór.
Generalnie nowa lekcja - jazda prawym pasem (S17 do Warszawy była ruchliwa) 90-100 km/h z planowaniem wyprzedzania w dużych lukach i nierozpędzania się przy tym. Jezu, tak się nie da jeździć, to niebezpieczne.
Kot złoto, zero problemów kuwecianych
M.
Generalnie nowa lekcja - jazda prawym pasem (S17 do Warszawy była ruchliwa) 90-100 km/h z planowaniem wyprzedzania w dużych lukach i nierozpędzania się przy tym. Jezu, tak się nie da jeździć, to niebezpieczne.
Kot złoto, zero problemów kuwecianych
M.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8487
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 198 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Czy ten kot już przeżył swoich dziewięć żyć i jest "wypchany"?
Radio 357 :)
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2222
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 20 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
To kuzyn TEGO z Żoliborza, więc niczego się nie boi
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 115 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
A co tam szybsze u Was S6 czy S7? Bo ta 6 to taka średnia jak miałem okazję jechać ostatnio.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2222
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 20 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
S7 to jak od Warszawy w całości skończą to poleci się całkiem przyjemnie (chyba że już jest gotowa bo rok temu jechalem)
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Jakieś 3-4 lata na wsi wystarczy za 9 żyć. Tam koty wykruszają się jak na froncie. Przez pół roku bardzo do nas przylgnął i jak żaden inny pchał się do domu.
M.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Szóstką prawie nie jeżdzę, nawet nie wiem na ilu odcinkach jest już szybka.
Siódemka od Płońska po Gdańsk jest *znakomita* (świetnie zrobione łuki) z małym wyjątkiem pod Elblągiem, gdzie zbudowano ją z 15 lat temu w nieautostradowym standardzie. Poza tym pamiętam „7” z czasów gdy była zwykłą krajówką, na niej nauczyłem się jeździć „trasy”. Zatem porównanie do tego co jest dzisiaj wypada kosmicznie.
M.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8487
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 198 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
7 mam chyba od Olsztyna do Gdańska. Albo nie wiem od Ostródy?
Radio 357 :)
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy