Dobrze, że u mnie tak nie ma, bo taka pozycja by mi mogła nie służyć w mojej starej Iśce fotelik grzecznie się wozi
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8411
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Super autko
Radio 357 :)
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
I wygląd i wygoda...
To była trafiona opcja do dokupienia
Dodano po 1 minucie 8 sekundach:
Zdecydowanie Ci polecam moją wersję
Wszyscy faceci będą zachwyceni jak ustawiasz fotel
Ostatnio zmieniony 11 gru 2018, o 11:07 przez Spili, łącznie zmieniany 1 raz.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8411
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
no nie wiem.. ale mnie przewieje albo coś
Ja raz taką pozycję przyjęłam jak pierwszy raz tankowałam mazdę6 i nie mogłam namierzyć gdzie się otwiera wlew paliwa a był w podłodze właśnie przy fotelu kierowcy. Co za beznadziejne miejsce wymyślili dobrze że Iśka ma na odbicie dłonią samego wlewu. Czy B mają w jakimś też niefortunnym miejscu?
Ja raz taką pozycję przyjęłam jak pierwszy raz tankowałam mazdę6 i nie mogłam namierzyć gdzie się otwiera wlew paliwa a był w podłodze właśnie przy fotelu kierowcy. Co za beznadziejne miejsce wymyślili dobrze że Iśka ma na odbicie dłonią samego wlewu. Czy B mają w jakimś też niefortunnym miejscu?
Radio 357 :)
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Hej. Właśnie zostałem wezwany na akcję serwisową do Opla na wymianę/poprawę mocowania listew progowych.
Odklejają się i w ramach akcji nie wiem czy wymieniają czy po prostu przyklejają na jakimś lepszym kleju.
A dodatkowo będę reklamował dywaniki welurowe :/
Po 40k km mam przetarcie pod butem :/
W poprzedniej przejechałem 120k km na welurach i nie było śladu że obcas coś odciska a tutaj jakaś porażka jakościowa ten dywanik :/
Odklejają się i w ramach akcji nie wiem czy wymieniają czy po prostu przyklejają na jakimś lepszym kleju.
A dodatkowo będę reklamował dywaniki welurowe :/
Po 40k km mam przetarcie pod butem :/
W poprzedniej przejechałem 120k km na welurach i nie było śladu że obcas coś odciska a tutaj jakaś porażka jakościowa ten dywanik :/
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
W sumie nigdy nie skonfrontowałem swoich odczuć z Twoimi.
DSG nie rozbierali bo to inna skrzynia, mechaniczna zautomatyzowana. Tu masz hydrokinetyk. I bardzo dobrze. Żadnych szarpnięć, możliwość pełzania bez żadnego wysiłku dla skrzyni, no fajnie to działa.
W GSi popróbuj jak działa zaprogramowana w Sporcie reakcja na hamowanie. Krótkie silne naciśnięcie hamulca wywołuje ładną redukcję biegu. Im mocniej przyhamujesz, tym bardziej zdecydowana redukcja. Od razu z hamulca można przenieść nogę na gaz i cisnąć bez straty czasu. Jak nie skorzystasz, to po jakiś 2 sekundach skrzynia wraca na spokojne obroty.
Podpowiem Ci, że najszybciej się rusza wcale nie z kickdown, tylko z gazem prawie do pierwszego oporu. Wówczas auto od pierwszego dotknęcia gazu wyrywa do przodu bez "spinania się w sobie" i na pierwszych metrach ciągnie ostro. Po krótkiej chwili, gdy nabiera obrotów na I. biegu, dociskasz już do deski i skrzynia kręci silnik już na maxa. Taki sposób jest lepszy niż kickdown od samego początku, bo auto nie dostaje sygnału "start pełną parą", przed którym broni się lekko zamulając na pierwszych metrach. Wyrywa dziko przed siebie. Potem musisz wcisnąć kickdown, żeby nadal rozpędzać się jak najskuteczniej, bo - uwaga - pełna moc i moment są dostępne TYLKO w położeniu kickdown pedału gazu, co odkryli tunerzy.
Na autostradzie brakuje tego super trybu, gdzie poprzednia Insignia świeciła na maxa w niskim zakresie, tylko wycinała górny. I w ciasnych łukach nie ma doświetlania wnętrza jak przy ruchomych soczewkach. Nie wiadomo dlaczego diody zakrętowe działają tylko do 70 km/h.
Moja poprzednia miała już 4x4 (z eLSD) i też się zakochałem. Nigdy (poza zimą) ani nie mrugnęła kontrolą trakcji przy ruszaniu pełną parą. Nowa też nie. Wiadomo, Twinster jest lepszy, ale na poprzednie rozwiązanie nie powiem złego słowa.
Dzięki, Opel, że wróciłeś do normalnych pokręteł!
Myślę, że tak to rozwiązali ze względu na pewne niebezpieczeństwo jakie było w poprzedniej Insi. Moja żona, która za fotelem kierowcy ustawionym pod nią ma masę pustego miejsca, zwykła wozić tam jakieś bambetle, choćby wstawiać siatki z zakupami. Wystarczyło wówczas, aby je zostawiła, a do auta podszedł ja, otworzył swoim kluczykiem i pociągnął za klamkę drzwi kierowcy nie upewniwszy się przez szybę (przy przyciemnionych byłoby to trudne), czy nic nie leży za fotelem. Miałem już nawyk otwierania najpierw tylnych drzwi, by sprawdzić czy niczego tam nie zostawiła. Bo fotel zaczynał jechać w tył i w dół, pod moje ustawienie, miażdżąc bez litości pozostawione rzeczy.
Co jeszcze mnie wkurza?
- szyba przednia ogrzewana - druty w nocy rozpraszają światło, co w powiązaniu z gorszym IMHO oświetleniem przez LEDy, sprawia że w nocy jeździ mi się gorzej niż poprzednią. No ale przynajmniej nie paruje szyba, bo w poprzedniej było to notoryczne. Teraz jak tylko zacznie parować, to cyk podgrzewanie i obywa się bez dmuchawy na max.
- system bezkluczykowy i fotele - normalnie komedia jeśli jedzie się we dwoje
W dalsze trasy każde z nas zabiera swoje kluczyki. No i trzeba uważać kto pierwszy podchodzi i wsiada do auta - zawsze musi być to aktualny kierowca. Żeby wykluczyć możliwość rozpoznania kluczyka pasażera, co spowodowałoby automatyczne rozpoczęcie przestawiania się fotela po uruchomieniu zapłonu.
Poza tym jeździ się wspaniale. Ten silnik, ten napęd, ta skrzynia, te hamulce, to zawieszenie, te wygody - naprawdę, nie wypada narzekać. O spalaniu nie rozmawiamy. Tylko się cieszyć.
M.
Oj, jest głośniej. Od pierwszej jazdy to odczułem i niestety słabe wrażenie trwa do teraz. Każdy kamyk słychać jak stuknie w nadkolu, no i szum. W poprzedniej 200 km/h było tak jak w obecnej 160-170 km/h. Porównanie obu na oponach letnich (u mnie głośniejszych niż zimowe).
Ano To była moja największa obawa, bo ja z tych od zawsze manualnych. A tymczasem, jak się z nim przegryzłem, to naprawdę podziwiam sprawność i płynność. Jedynie w trybie Tour/Normal za leniwie redukuje, ale w tym trybie szybkich reakcji nie potrzebuję, bo zwykle gdzieś się przetaczam. W oprogramowaniu skrzyni GSi jest super to, że tryb Sport nigdy nie spuszcza obrotów 2.0T poniżej progu 2000 rpm. W trasie pomagam sobie łopatkami redukując zawczasu, bo np. na autostradzie za bardzo skrzynia miesza tymi biegami - przez chwilę jednostajnej jazdy dąży do szybkiego wrzucenia VIII, a każde dotknięcie gazu z powrotem redukuje, podczas gdy ja wolałbym ją potrzymać dłużej np. na VI widząc i przewidując sytuację na drodze, mając od ręki hamowanie silnikiem jak i przyspieszenie.- automat. BARDZO MIŁE zaskoczenie. Miałem okazję na testach 3 lata temu jeździć 2.0t w automacie i tamto "coś" co ten automat udawało to była jakaś porażka. A tutaj. No, no. no... Widać że rozebrali VW DSG czy tiptronica i odrobili pracę domową.
DSG nie rozbierali bo to inna skrzynia, mechaniczna zautomatyzowana. Tu masz hydrokinetyk. I bardzo dobrze. Żadnych szarpnięć, możliwość pełzania bez żadnego wysiłku dla skrzyni, no fajnie to działa.
W GSi popróbuj jak działa zaprogramowana w Sporcie reakcja na hamowanie. Krótkie silne naciśnięcie hamulca wywołuje ładną redukcję biegu. Im mocniej przyhamujesz, tym bardziej zdecydowana redukcja. Od razu z hamulca można przenieść nogę na gaz i cisnąć bez straty czasu. Jak nie skorzystasz, to po jakiś 2 sekundach skrzynia wraca na spokojne obroty.
Czy zauważalnie? Na pewno trochę tak, no, może zauważalnie. Ale bez żadnych przepaści. Fajnie z lekkością startuje z miejsca. Ma się wrażenie, że zupełnie bez nadwerężania mechanizmów. Czego nie mogę powiedzieć o poprzedniej z manualem.- zbiera się zauważalnie lepiej od mojej poprzedniej 2.0T 10KM więcej i parędziesiąt kg w dół różnicę robi
Podpowiem Ci, że najszybciej się rusza wcale nie z kickdown, tylko z gazem prawie do pierwszego oporu. Wówczas auto od pierwszego dotknęcia gazu wyrywa do przodu bez "spinania się w sobie" i na pierwszych metrach ciągnie ostro. Po krótkiej chwili, gdy nabiera obrotów na I. biegu, dociskasz już do deski i skrzynia kręci silnik już na maxa. Taki sposób jest lepszy niż kickdown od samego początku, bo auto nie dostaje sygnału "start pełną parą", przed którym broni się lekko zamulając na pierwszych metrach. Wyrywa dziko przed siebie. Potem musisz wcisnąć kickdown, żeby nadal rozpędzać się jak najskuteczniej, bo - uwaga - pełna moc i moment są dostępne TYLKO w położeniu kickdown pedału gazu, co odkryli tunerzy.
Eeee tam Ciemnawo, trupia barwa, gdzie im tam do ksenonów 35 Watt, które topiły asfalt przed autem... Brak spryskiwaczy mówi sam za siebie.- światła matrycowe bajeczka. Aż miło patrzeć jak to pracuje na żywo... Bardzo fajny kolor światła
Na autostradzie brakuje tego super trybu, gdzie poprzednia Insignia świeciła na maxa w niskim zakresie, tylko wycinała górny. I w ciasnych łukach nie ma doświetlania wnętrza jak przy ruchomych soczewkach. Nie wiadomo dlaczego diody zakrętowe działają tylko do 70 km/h.
To zgoda, automatyzacja trybu matrycowego jest bardzo dobra, sprawna i szybka.- automatyzacja świateł długich działa zdecydowanie sprawniej. Wygaszanie i zapalanie ledów działa super i na czas. jeszcze nikt mi nie mrugnął że za późno się przełączyło. Co często w poprzednim modelu mi się zdarzało że automat działał z opóźnieniem.
Jeśli to Twoje pierwsze 4x4, to rozumiem podziw- 4x4 na mokrym No wiem kiedy buksowałem na światłach poprzednią 2.0T a tu co 4 łapy to cztery
Moja poprzednia miała już 4x4 (z eLSD) i też się zakochałem. Nigdy (poza zimą) ani nie mrugnęła kontrolą trakcji przy ruszaniu pełną parą. Nowa też nie. Wiadomo, Twinster jest lepszy, ale na poprzednie rozwiązanie nie powiem złego słowa.
Tak. Tylko trzeba mieć sprzątnięte dywaniki- bardzo fajne podświetlenie wnętrza
Wspaniały dodatek! To jest właśnie ergonomia i wsparcie kierowcy! A nie idiotyczne rozpraszanie uwagi wielkimi tabletami.- HUD rewelacja
Takie samo wrażenie. Fotele "slim", dobrze że schudłem ze 100 kg do niewiele ponad 80, bo nie wiem jakbym w nie pasował Wygodne są, tylko brakuje im tej mięsistości co poprzednim. I tamte miały dłuższe podparcie ud, co przy moim prawie 190 cm miało znaczenie.- fotele skóra, wentylacja, masaż i regulowane boczki. Wyglądają tak jakby... Że są zbyt cieńkie i nie sprawiają wrażenia wygodnych. Ale zero zastrzeżeń po 2 dniach długich jazd. Są bardzo ok.
Kocham je. Kropka.- hamulce Brembo! Och! Ach! Oczy wypadają na szybę przy hamowaniu
I tu i tam słabe.- to co mnie drażniło w poprzedniej to zbyt ciemne światła cofania. Tutaj już jest ok. Widać że świecą.
Fakt... Okropna. Też bym mocno się wahał. Ale żona jeździ sporo po mieście i stawia na praktyczność. Miała być, to jest. Choć na lato chętnie bym ją zdemontował, lepszy ten cycek niż cały pałąk, może w przyszłym sezonie.- jakoś tylna wycieraczka mi nie pasuje do tej sylwetki. Niby za nią dopłacałem ale teraz to chyba bym jej jednak nie wziął. Brzydko to wygląda...
Czy ja wiem? Jednak nie. Poprzednia była solidniejsza. Miała lepsze detale kierownicy (OPC-Line), lepsze te rolki w kierownicy, zdecydowanie lepsze dźwigienki kierunkowskazów i wycieraczek. W nowej zalatuje tandetą z tych miejsc. Aż dziwne, bo gdzie indziej jest OK. Mieszane uczucia. I trzeszczy, tyle że z okolic nawiewów. Na początku trzeszczała obudowa HUDa, ale się uspokoiła. Teraz coś w tylnych oparciach mi popiskuje, a może uszczelki w drzwiach?- jakość wykonania zdecydowanie na plus. Zegary już mi nie trzeszczą.
Tak, coś nie za doskonale działają. Już przywykłem, ale pamiętam, że na początku byłem rozczarowany. Zwłaszcza przy wjeździe do garażu, więcej ciągłego pisku niż pikania - trzeba wjeżdżać przez bramę mimo ciągłego pisku, co oczywiście budzi opór, czy nie porysuję prawego błotnika. Za to kamera 360 st. kompensuje te słabości - w poprzedniej ta opcja nie była dostępna.- Skalibrowanie czujników parkowania mi KOMPLETNIE nie odpowiada
Ciągły pisk jest już ze zdecydowanie dalszej odległości od przeszkody.
W starej ciągły sygnał się włączał z np 10 cm od przeszkody a tutaj chyba już z pół metra
Nigdy nie miałem potrzeby użycia. Kręci się gałeczką, żaden wysiłek. Ciach, kierowcy, ciach pasażera. Done.- usunięcie z panelu sterującego klimą guzika "synchro" i przeniesienie go do opcji w wyświetlaczu. Dla mnie ruch bezsensowny. Trzeba pogrzebać żeby wyrównać temp. dwustrefowej klimy
Dzięki, Opel, że wróciłeś do normalnych pokręteł!
Oooo tak. Też wypinam zad. Zawsze ustawiam pod żonę, jak wiem że następnego dnia rano będzie brała auto. I zawsze po niej ustawiam pod siebie. Słabe to jest. I trzeba się naczekać, bo przy naszej różnicy zmiana ustawienia trwa dobrze ponad 5 sekund, gdy trzeba trzymać pamięć paluchem.- temat regulacji automatycznej siedzeń pomiędzy użytkownikami - wkurza mnie na maksa! Jak to może działać dopiero po włączeniu zapłonu. Jeden z NAJWIĘKSZYCH minusów!
Myślę, że tak to rozwiązali ze względu na pewne niebezpieczeństwo jakie było w poprzedniej Insi. Moja żona, która za fotelem kierowcy ustawionym pod nią ma masę pustego miejsca, zwykła wozić tam jakieś bambetle, choćby wstawiać siatki z zakupami. Wystarczyło wówczas, aby je zostawiła, a do auta podszedł ja, otworzył swoim kluczykiem i pociągnął za klamkę drzwi kierowcy nie upewniwszy się przez szybę (przy przyciemnionych byłoby to trudne), czy nic nie leży za fotelem. Miałem już nawyk otwierania najpierw tylnych drzwi, by sprawdzić czy niczego tam nie zostawiła. Bo fotel zaczynał jechać w tył i w dół, pod moje ustawienie, miażdżąc bez litości pozostawione rzeczy.
Co jeszcze mnie wkurza?
- szyba przednia ogrzewana - druty w nocy rozpraszają światło, co w powiązaniu z gorszym IMHO oświetleniem przez LEDy, sprawia że w nocy jeździ mi się gorzej niż poprzednią. No ale przynajmniej nie paruje szyba, bo w poprzedniej było to notoryczne. Teraz jak tylko zacznie parować, to cyk podgrzewanie i obywa się bez dmuchawy na max.
- system bezkluczykowy i fotele - normalnie komedia jeśli jedzie się we dwoje
W dalsze trasy każde z nas zabiera swoje kluczyki. No i trzeba uważać kto pierwszy podchodzi i wsiada do auta - zawsze musi być to aktualny kierowca. Żeby wykluczyć możliwość rozpoznania kluczyka pasażera, co spowodowałoby automatyczne rozpoczęcie przestawiania się fotela po uruchomieniu zapłonu.
Poza tym jeździ się wspaniale. Ten silnik, ten napęd, ta skrzynia, te hamulce, to zawieszenie, te wygody - naprawdę, nie wypada narzekać. O spalaniu nie rozmawiamy. Tylko się cieszyć.
M.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 27 sty 2020, o 11:05
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Leszno
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
zgadza sie elektryka bagaznika tylko w kombi.Spili pisze: ↑10 gru 2018, o 20:13Dzięki
Bagażnik elektryczny jest tylko w kombi... Chyba tylko...
Tutaj nie było nawet w opcji.
A co do fotela to kwestia tylko oprogramowania.
Otwieram z pilota drzwi i fotel sam się ma ustawić do pozycji z kluczyka1... I tak było w poprzedniej Iśce...
A tutaj przesuwa się sam TYLKO po włączeniu zapłonu... A tak to stoję przy otwartych drzwiach z wypiętą dup* i trzymam guzik moich ustawień na fotelu :/
a jeśli chodzi o fotele elektryczne - to moim zdaniem jest to znacznie lepsze rozwiazanie niż w poprzedniej.
W poprzedniej było tak jak piszesz czyli po otwarciu drzwi fotel już podróżował do swojej pozycji, co spowodowało, że jeśli otwarłeś drzwi ale z jakiś powodów nie wchodziłeś jeszcze do auta to się potem musiałeś wciskać (a jak jechała wcześniej żona to się trzeba było mocno wciskać...)
natomiast wydaje mi się, że nie masz ustawione aby fotel odsuwał się przy wyłączeniu zapłonu ( i otwarciu drzwi) to jest w ustawieniach komfortu jeśli dobrze pamietam.
u mnie jest tak ze jak wychodzę z auta(otworę drzwi to fotel odsuwa sie na do tyłu przez co łatwiej wyśiąść, a przy odpalaniu leci do pozycji zapisanej na kluczyku/profilu.
- quadzz
- Użytkownik
- Posty: 288
- Rejestracja: 14 mar 2020, o 18:24
- Auto: Insignia A ST FL 4x4
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Piękne auto. Powodzenia i szerokości.
Dzięki, ze tak szczegółowo o tym piszesz.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dzięki, ze tak szczegółowo o tym piszesz.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
U mnie 80k km pyknęło kompletnie bezawaryjnie
W porównaniu do poprzedniej Iśki to po prostu bajka jakościowa
U mnie wynajem kończy się w X.
Niestety w Oplu się nie dogadałem na nowe GSi
Cenowo odlecieli niestety...
No i silnikowo już jest niefajnie. 230KM to wszystko co wyciągnęli z 2.0l
I po dwóch Iśkach stety/niestety wracam do Skody.
Superb 280KM zamówiony i się robi...
Ciekawe jakie będą wrażenia po przesiadce...
W porównaniu do poprzedniej Iśki to po prostu bajka jakościowa
U mnie wynajem kończy się w X.
Niestety w Oplu się nie dogadałem na nowe GSi
Cenowo odlecieli niestety...
No i silnikowo już jest niefajnie. 230KM to wszystko co wyciągnęli z 2.0l
I po dwóch Iśkach stety/niestety wracam do Skody.
Superb 280KM zamówiony i się robi...
Ciekawe jakie będą wrażenia po przesiadce...
Ostatnio zmieniony 6 paź 2021, o 13:41 przez Spili, łącznie zmieniany 2 razy.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
I ja jestem ciekaw Twoich wrażeń. Na pewno będzie zauważalnie dynamiczniej - jednak przyspieszenia znacznie lepsze.
Jaki konfig Superba zamówiłeś - z jakim zawieszeniem? Obniżone (Sportline) czy normalne, ale adaptacyjne?
Nie chcę straszyć, ale życzę Ci, żebyś nie czekał na to auto w nieskończoność zważywszy to, co dzieje się na rynku podzespołów elektronicznych i co dotyka m.in. VAG.
Ja w Superba nigdy nie pójdę, bo gdybym stanął przed wyborem, to parłbym ku Stingerowi. To wynika z charakteru outsidera, a mówiąc prościej - odmieńca A i tak podobno świetne oferty na leasing ma Audi, stąd tyle nowych na drogach. Też nie dla mnie. Wolę jeździć rzadkim Oplem niż lepszym/szybszym, ale maksymalnie oklepanym wozem.
Daj za rok znać jak wrażenia - z prowadzenia, komfortu, pewności szybkiej jazdy w wietrzny dzień, z nowego oświetlenia, z działania innej skrzyni itd. Jestem autentycznie ciekaw, bo mówisz, że z Insi GSi 2.0T byłeś zadowolony.
M.
Jaki konfig Superba zamówiłeś - z jakim zawieszeniem? Obniżone (Sportline) czy normalne, ale adaptacyjne?
Nie chcę straszyć, ale życzę Ci, żebyś nie czekał na to auto w nieskończoność zważywszy to, co dzieje się na rynku podzespołów elektronicznych i co dotyka m.in. VAG.
Ja w Superba nigdy nie pójdę, bo gdybym stanął przed wyborem, to parłbym ku Stingerowi. To wynika z charakteru outsidera, a mówiąc prościej - odmieńca A i tak podobno świetne oferty na leasing ma Audi, stąd tyle nowych na drogach. Też nie dla mnie. Wolę jeździć rzadkim Oplem niż lepszym/szybszym, ale maksymalnie oklepanym wozem.
Daj za rok znać jak wrażenia - z prowadzenia, komfortu, pewności szybkiej jazdy w wietrzny dzień, z nowego oświetlenia, z działania innej skrzyni itd. Jestem autentycznie ciekaw, bo mówisz, że z Insi GSi 2.0T byłeś zadowolony.
M.
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Jak w przypadku poprzedniej Iśki mega mi się spieszyło żeby ją w końcu zdać i wsiąść do GSi tak teraz za bardzo mi się nie spieszy żeby ją oddać
Naprawdę wyjątkowo udane wozidełko. Bardzo jestem z niego zadowolony.
Nawet pomyślałem o przedłużeniu wynajmu o kolejny rok ale w kalkulacji niestety rata serwisowa poleciała w górę dość mocno.
Termin z produkcji Superba potwierdzili mi 2 tyg temu. II połowa X do odbioru.
Oczywiście jak nic się po drodze nie wys*a...
Zamówiony Sportline w pełnej opcji...
Poprzedniego Superba bym nie wziął. Bardzo dziadkowaty...
Ten mi się podoba z wyglądu. Tak na ostro cięta sylwetka.
Środek poprawny... Co do jakości to się okaże...
Myślałem już nad leasingiem a nie wynajmem ale z tych powodów co pisałeś a propos Wielkiego Ładu to nie wiem czy nie pozostanę w wynajmie...
Co do odczuć i tych pierwszych i tych po jakimś czasie, oczywiście napiszę
Naprawdę wyjątkowo udane wozidełko. Bardzo jestem z niego zadowolony.
Nawet pomyślałem o przedłużeniu wynajmu o kolejny rok ale w kalkulacji niestety rata serwisowa poleciała w górę dość mocno.
Termin z produkcji Superba potwierdzili mi 2 tyg temu. II połowa X do odbioru.
Oczywiście jak nic się po drodze nie wys*a...
Zamówiony Sportline w pełnej opcji...
Poprzedniego Superba bym nie wziął. Bardzo dziadkowaty...
Ten mi się podoba z wyglądu. Tak na ostro cięta sylwetka.
Środek poprawny... Co do jakości to się okaże...
Myślałem już nad leasingiem a nie wynajmem ale z tych powodów co pisałeś a propos Wielkiego Ładu to nie wiem czy nie pozostanę w wynajmie...
Co do odczuć i tych pierwszych i tych po jakimś czasie, oczywiście napiszę
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Dzięki za odp. Nie wiem jak teraz, ale te 3 lata temu Sportline można było wziąć z zawieszeniem sportowym lub bez niego (wówczas tylko wizualnie było Sportline). Sportowe dawało -1.5 cm. Obniżenie bardzo poprawiało wygląd Superba, ale pozbawiało opcji adaptacji.
Do dziś widuję Superby, które naprawdę ładnie nisko stoją, no nie powiem - to mi się podoba! Nie wiem czy z fabryki takie wyszły, czy poprawka przez właściciela. W GSi nieco drażni mnie optycznie za duża odległość między oponą a krawędzią błotnika, zwłaszcza z tyłu. Mówię nawet o wersji z 20" kołami. Mimo że jest o 1 cm niżej od "zwykłej" Insi, to wciąż za wysoko. Ale z drugiej strony gdyby położyć ją blżej gleby, to dołem zderzaka można by już odgarniać śnieg, zatem też niedobrze... A ludziska modzą - parę dni temu widziałem nowego Superba z dużymi zaciskami Brembo.
M.
Do dziś widuję Superby, które naprawdę ładnie nisko stoją, no nie powiem - to mi się podoba! Nie wiem czy z fabryki takie wyszły, czy poprawka przez właściciela. W GSi nieco drażni mnie optycznie za duża odległość między oponą a krawędzią błotnika, zwłaszcza z tyłu. Mówię nawet o wersji z 20" kołami. Mimo że jest o 1 cm niżej od "zwykłej" Insi, to wciąż za wysoko. Ale z drugiej strony gdyby położyć ją blżej gleby, to dołem zderzaka można by już odgarniać śnieg, zatem też niedobrze... A ludziska modzą - parę dni temu widziałem nowego Superba z dużymi zaciskami Brembo.
M.
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Iśka wykupiona...
Do sprzedania
Wyjątkowo udany model się trafił
https://www.insignia-club.pl/viewtopic. ... 3c8ceacde2
Do sprzedania
Wyjątkowo udany model się trafił
https://www.insignia-club.pl/viewtopic. ... 3c8ceacde2
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Skodzie podziękowałem...
Miała być na ubiegły październik...
Potem miała być do końca roku.
W tym roku nie wiedzą kiedy by mogła być.
Dostałem propozycję od dealera że jeśli zrezygnuję z kamer 360, zmienię audio na słabsze, i jeszcze się z czymś tam pożegnam to.... to będzie szybciej ale też nie wiedzą kiedy
Ale żeby mi nie było przykro to za to będzie drożej
Taka promocja!
Ślicznie im podziękowałem... Wycofałem zamówienie...
Wróciłem do Opla i się dogadałem na nowe GSi
Ma być do wakacji...
Niby
Miała być na ubiegły październik...
Potem miała być do końca roku.
W tym roku nie wiedzą kiedy by mogła być.
Dostałem propozycję od dealera że jeśli zrezygnuję z kamer 360, zmienię audio na słabsze, i jeszcze się z czymś tam pożegnam to.... to będzie szybciej ale też nie wiedzą kiedy
Ale żeby mi nie było przykro to za to będzie drożej
Taka promocja!
Ślicznie im podziękowałem... Wycofałem zamówienie...
Wróciłem do Opla i się dogadałem na nowe GSi
Ma być do wakacji...
Niby
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2178
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 19 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Zawsze można wziąć jakąś GSI, która jest "od ręki", ale wtedy musisz zaakceptować to jak jest skonfigurowana...
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8411
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Ta skoda to jak kobieta, nic nie wiadomo i coraz drożej za wszystko to co wiadome
Radio 357 :)
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Info z soboty, że jest taki temat że mogą nie zdążyć z produkcją przed wakacjami...
Eeeeeech....
Eeeeeech....
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2178
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 19 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
:Szkoda, chociaż te informacje z rynku coraz mniej zaskakują
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
I właśnie dostałem "mały" update od dealera :/
NIE BĘDZIE MOJEGO SAMOCHODU.
A dokładnie to nie będzie już ŻADNEGO Opla z silnikiem 230KM. I wypada ten silnik z konfiguratora.
Przemówiły nowe normy EU i kasują z produkcji wszystkie JUŻ ZAMÓWIONE samochody z tym silnikiem.
Przepraszają i.... tyle... Może coś jest ze stocku ale nie wie i poszuka...
Czyli ani Superba...
Ani Insignii...
I zostaję z ręką w nocniku...
Zaczynam wizyty ZNOWU po salonach...
Taka sytuacja :/
NIE BĘDZIE MOJEGO SAMOCHODU.
A dokładnie to nie będzie już ŻADNEGO Opla z silnikiem 230KM. I wypada ten silnik z konfiguratora.
Przemówiły nowe normy EU i kasują z produkcji wszystkie JUŻ ZAMÓWIONE samochody z tym silnikiem.
Przepraszają i.... tyle... Może coś jest ze stocku ale nie wie i poszuka...
Czyli ani Superba...
Ani Insignii...
I zostaję z ręką w nocniku...
Zaczynam wizyty ZNOWU po salonach...
Taka sytuacja :/