--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 21 lut 2017, o 19:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Toruń
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
Mega dobre spalanie jak ten silnik z 20" felgami.
- PABLOV6
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
- Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
@Rafi3040 dzięki!
@CzarekN trasa we dwie osoby ale moja kobieta oczywiście dwie wielkie walizki zabrała ze sobą dodatkowo wzięliśmy trochę % i więc auto dość było dociążone, jazda głównie była w okolicach 120-180km/h spalanie byłoby spokojnie poniżej 6l ale przez stanie na granicy ze słowenią gdzie 4h staliśmy w upale 40 stopniowym i ciągle na klimie to spalanie wtedy o litr wskoczyło wyżej, w drodze powrotnej zbiłem niżej.
Przy okazji powiem Wam, że myślałem, iż będę ściągać lawetę i trochę stresu insignia na pierwszej wspólnej trasie nam zrobiła. Po tym długim staniu w korku gdy już ruszyliśmy auto nagle straciło moc tak jak by nie było turbin, zaraz się za bramkami zatrzymałem aby sprawdzić co się stało. Zero błędów na kompie i w aplikacji, pod maską wszystko ok, więc ruszyliśmy dalej, zatrzymaliśmy się pod Zagrzebiem aby zatankować, po czym zaparkowałem na stacji by wykonać telefon do ASO Marimex, mechanik też nie wiedział co się mogło stać skoro żadnych błędów nie wywaliło ale sugerował abym odłączył klemę na chwilę czego jednak nie zrobiłem i dopiero po pół godzinnym odczekaniu wszystko wróciło do normy, moc powróciła i dalsze 450km nie było problemów do celu.
Na miejscu po 17h trasie wyrąbany nie popuściłem i zacząłem na grupach badać temat i się okazało, że ten silnik a dokładnie komputer odłączył dwie turbiny by się nie przegrzały czy coś w tym stylu ale żeby mechanik z aso o tym nie wiedział i wtedy nas uspokoił?
Po za tą nieprzyjemną przygodą jazda była super
Jak to mój teść powiedział później który ma od nowości insignię, że Isia to kaprysia
@CzarekN trasa we dwie osoby ale moja kobieta oczywiście dwie wielkie walizki zabrała ze sobą dodatkowo wzięliśmy trochę % i więc auto dość było dociążone, jazda głównie była w okolicach 120-180km/h spalanie byłoby spokojnie poniżej 6l ale przez stanie na granicy ze słowenią gdzie 4h staliśmy w upale 40 stopniowym i ciągle na klimie to spalanie wtedy o litr wskoczyło wyżej, w drodze powrotnej zbiłem niżej.
Przy okazji powiem Wam, że myślałem, iż będę ściągać lawetę i trochę stresu insignia na pierwszej wspólnej trasie nam zrobiła. Po tym długim staniu w korku gdy już ruszyliśmy auto nagle straciło moc tak jak by nie było turbin, zaraz się za bramkami zatrzymałem aby sprawdzić co się stało. Zero błędów na kompie i w aplikacji, pod maską wszystko ok, więc ruszyliśmy dalej, zatrzymaliśmy się pod Zagrzebiem aby zatankować, po czym zaparkowałem na stacji by wykonać telefon do ASO Marimex, mechanik też nie wiedział co się mogło stać skoro żadnych błędów nie wywaliło ale sugerował abym odłączył klemę na chwilę czego jednak nie zrobiłem i dopiero po pół godzinnym odczekaniu wszystko wróciło do normy, moc powróciła i dalsze 450km nie było problemów do celu.
Na miejscu po 17h trasie wyrąbany nie popuściłem i zacząłem na grupach badać temat i się okazało, że ten silnik a dokładnie komputer odłączył dwie turbiny by się nie przegrzały czy coś w tym stylu ale żeby mechanik z aso o tym nie wiedział i wtedy nas uspokoił?
Po za tą nieprzyjemną przygodą jazda była super
Jak to mój teść powiedział później który ma od nowości insignię, że Isia to kaprysia
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9031
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 118 razy
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
No takiego spalanie do Cro nie miałem nigdy
Zawsze mi się spieszy i buda ST.
Jak Ci pokazało jak straciłeś moc?
Zawsze mi się spieszy i buda ST.
Jak Ci pokazało jak straciłeś moc?
- PABLOV6
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
- Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
@mazmarcin nic mi nie pokazało, tak jak mówiłem, zero błędów.
Po prostu auto jechało i przyspieszało jak by miało 50KM, zero wciśnięcia w fotel, zero momentu, tak jechałem tylko przez kilkadziesiąt kilometrów od granicy do Zagrzebia.
Po prostu auto jechało i przyspieszało jak by miało 50KM, zero wciśnięcia w fotel, zero momentu, tak jechałem tylko przez kilkadziesiąt kilometrów od granicy do Zagrzebia.
-
- Forumowicz
- Posty: 86
- Rejestracja: 11 gru 2018, o 14:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Wyszkow
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
A ja w kombi, 4x4 i automacie z tym samym silnikiem cieszę się jak głupi gdy zejdę poniżej 8l średniego
- PABLOV6
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
- Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
Isia ostatnio dostała nowe kapcie na lato
Po dłuższym przestudiowaniu tematu opon wybór padł na:
=> Michelin Pilot Sport 4S 245/35 R20 95 Y XL, ZR 2021r
Po założeniu nowych opon został przeprowadzony pakiet kompleksowego mycia po zimie z soli itd. u kumpla w firmie.
Przy okazji pojawiła się od zakupu pierwsza usterka (usługa pojazd wkrótce) okazało się po podłączeniu kostki obd2 i sprawdzeniu błędów, że wywaliło błąd P2084 czyli czujnik temperatury spalin nr 2 od dpf'a.
Zakupiłem Febi Bilstein czujnik a robocizna 94zł w ASO.
Także można powiedzieć, że opita pierwsza usterka
Ostatnio pierwszy raz przekonałem się jak Insignia sama hamuje gdy mi auto z sąsiedniego pasa wyjechało przede mną (sygnał ostrzegawczy z komunikatem na wyświetlaczu + hamowanie) teraz wiem, że jak działa ten system
Po dłuższym przestudiowaniu tematu opon wybór padł na:
=> Michelin Pilot Sport 4S 245/35 R20 95 Y XL, ZR 2021r
Po założeniu nowych opon został przeprowadzony pakiet kompleksowego mycia po zimie z soli itd. u kumpla w firmie.
Przy okazji pojawiła się od zakupu pierwsza usterka (usługa pojazd wkrótce) okazało się po podłączeniu kostki obd2 i sprawdzeniu błędów, że wywaliło błąd P2084 czyli czujnik temperatury spalin nr 2 od dpf'a.
Zakupiłem Febi Bilstein czujnik a robocizna 94zł w ASO.
Także można powiedzieć, że opita pierwsza usterka
Ostatnio pierwszy raz przekonałem się jak Insignia sama hamuje gdy mi auto z sąsiedniego pasa wyjechało przede mną (sygnał ostrzegawczy z komunikatem na wyświetlaczu + hamowanie) teraz wiem, że jak działa ten system
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Użytkownik
- Posty: 114
- Rejestracja: 2 mar 2016, o 17:04
- Auto: opel 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: rybnik
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
Piękny kolor widziałem ją na żywo u fiałka jak przegląd robili a spalanie super ją w mojej A miałem 7,5 l a teraz b nie mogę zejść poniżej 13l
- PABLOV6
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
- Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
@ariel no to jaja, że akurat wtedy tam byłeś
Pamiętam, że jeden doradca z Fijałkowskiego dzwonił do mnie z zapytaniem czy kupiłem bo pewnie już był chętny na zakup.
Pamiętam, że jeden doradca z Fijałkowskiego dzwonił do mnie z zapytaniem czy kupiłem bo pewnie już był chętny na zakup.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9031
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 118 razy
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
Żeby też się opony nie mieściły w bagażniku habety a nawet kombi
Jak Wam pasuje ich obsługa? Tego ASO? bo ja jeszcze nie miałem z nimi problemu, choć tam dużo też nie robiłem.
Jak Wam pasuje ich obsługa? Tego ASO? bo ja jeszcze nie miałem z nimi problemu, choć tam dużo też nie robiłem.
Ostatnio zmieniony 8 mar 2021, o 20:41 przez mazmarcin, łącznie zmieniany 1 raz.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
Cholernie ładna, zadbanie i koła robią robotę!
M.
M.
- PABLOV6
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
- Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
@mazmarcin ja póki co nic złego nie mogę powiedzieć na ich temat bo doradcy Mateusz i Szymon wszystko dokładnie doradzą i zrobią dobre ceny na robociznę, terminy też potrafią mnie wcisnąć gdzieś w okienko żeby nie czekać kilka dni lub więcej.
A to, że jeden mechanik drugiemu nierówny bo pracuje tam ich kilku-kilkunastu to nigdy nie wiemy na którego trafimy.
Jeden może Ci głupim pokrowcem który niby chroni przed zarysowaniami przerysować błotnik, część maski i zrobić mikro ryski a drugi będzie bardziej uważać, w takich sytuacjach przychodzi na ratunek to:
@wassermann dzięki, staram się ją pod każdym względem utrzymywać w jak najlepszym stanie.
A to, że jeden mechanik drugiemu nierówny bo pracuje tam ich kilku-kilkunastu to nigdy nie wiemy na którego trafimy.
Jeden może Ci głupim pokrowcem który niby chroni przed zarysowaniami przerysować błotnik, część maski i zrobić mikro ryski a drugi będzie bardziej uważać, w takich sytuacjach przychodzi na ratunek to:
@wassermann dzięki, staram się ją pod każdym względem utrzymywać w jak najlepszym stanie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- quadzz
- Użytkownik
- Posty: 288
- Rejestracja: 14 mar 2020, o 18:24
- Auto: Insignia A ST FL 4x4
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 5 razy
INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
Mam te same felgi, tez 20”, ale jak patrzę jak Twoje są zadbane, to aż jestem zazdrosny. Pięknie utrzymane auto :)oby służyła
- PABLOV6
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
- Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
@quadzz tylne felgi muszę wypolerować bo przednie tylko są, widocznie poprzedni właściciel nie zdążył ich już ogarnąć. Niżej na zdjęciach widać dokładnie różnicę .
Ale już zastanawiam się nad ich zmianą na te z OPC, ten rok jeszcze na nich przejeżdżę i później je sprzedam wymienię na 19" albo będą na zimę.
Tym z OPC ostatnio pod ASO z bliska się przyglądnąłem i robią robotę.
Ale już zastanawiam się nad ich zmianą na te z OPC, ten rok jeszcze na nich przejeżdżę i później je sprzedam wymienię na 19" albo będą na zimę.
Tym z OPC ostatnio pod ASO z bliska się przyglądnąłem i robią robotę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- PABLOV6
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
- Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
Doszło parę nowych gratów m.in komplet tarcz z klockami Zimmermanny Sporty 321mm/315mm, myślałem długo czy nie iść w większe 337mm ale jak już zmieniać inny zacisk, jarzmo to lepiej iść w OPC 355mm więc dla 1,5cm większej tarczy nie warte zachodu.
Płyn hamulcowy ATE TYP 200 DOT 4
Dystanse Eibach Pro Spacer -20mm na koło x 4
Nowe biksenony czyli jarzniki (żarniki) OSRAM COOL BLUE INTENSE XENON ŻARNIK D3S 6000K, realnie świeci jak 5500K, te co mam teraz to są zapewne od nowości i to już nie to co fabryka i zwłaszcza, że barwa ich mi się nie podoba bo wpada w żółć.
No i doświetlenie zakrętów OSRAM COOL BLUE BOOST 5000K H11 XENON
Póki co tarcze z klockami założone, dystanse również.
Światła po niedzieli się ogarnie to wrzucę zdjęcia dla porównania.
Płyn hamulcowy ATE TYP 200 DOT 4
Dystanse Eibach Pro Spacer -20mm na koło x 4
Nowe biksenony czyli jarzniki (żarniki) OSRAM COOL BLUE INTENSE XENON ŻARNIK D3S 6000K, realnie świeci jak 5500K, te co mam teraz to są zapewne od nowości i to już nie to co fabryka i zwłaszcza, że barwa ich mi się nie podoba bo wpada w żółć.
No i doświetlenie zakrętów OSRAM COOL BLUE BOOST 5000K H11 XENON
Póki co tarcze z klockami założone, dystanse również.
Światła po niedzieli się ogarnie to wrzucę zdjęcia dla porównania.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- PABLOV6
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
- Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
Doszły 3 dni temu nowe felgi na zimę, miesiąc czasu myślałem w którą opcję iść czy w stalowki 17" tanim kosztem, potem jakieś 18" po regeneracji, no i skończyło się na nowych 19"
Arceo Valencia 19" 8,5J ET33 5x120 Gloss Black
Teraz rozglądam się za nowymi oponami na zimę w rozmiarze 245/40/R19
Arceo Valencia 19" 8,5J ET33 5x120 Gloss Black
Teraz rozglądam się za nowymi oponami na zimę w rozmiarze 245/40/R19
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9031
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 118 razy
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
Fajne. Pewnie kolega piwny bodex napisze że czarne wyglądają jak dziury w aucie to ja też kupiłem na zimę w czarnym macie koła
- PABLOV6
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
- Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
@mazmarcin mówisz?
To jakiś ten kolega przeciwnik czarnych felg hehe
Nie myślałem o czarnych ale padł na zimę taki pomysł i chyba nie żałuję
Na wiosnę planuje pozbyć się 20" i kupić inny wzór w tym rozmiarze.
Chodzi mi po głowie coś takiego bo do mojego koloru by pasowało ale co będzie to zobaczymy
To jakiś ten kolega przeciwnik czarnych felg hehe
Nie myślałem o czarnych ale padł na zimę taki pomysł i chyba nie żałuję
Na wiosnę planuje pozbyć się 20" i kupić inny wzór w tym rozmiarze.
Chodzi mi po głowie coś takiego bo do mojego koloru by pasowało ale co będzie to zobaczymy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy