--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
- PABLOV6
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
- Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
Witam Wszystkich!
Jeszcze miesiąc temu gdyby ktoś z mojego świata motoryzacji (Audi A4 Klubu Polska od 14 lat) powiedział, że kupię Opla Insignię to kazał bym mu się puknąć w głowę gdyż zawsze w rodzinie były Audice na przemian z BMW i Meśkami, auta na ogół wyszukane, rzadkie wersje które w kilka dni po wystawieniu znajdowały nowego właściciela.
Natomiast w markę Opel nigdy nie patrzyliśmy, tylko wtedy gdy jechała Insignia by sprawdzić czy niebiescy jadą
Do tej pory Insignię uważałem za poprawny samochód dobrze trzymający się drogi (teść ma od nowości z 2009r 2.0T 220KM) więc po kilku przejażdzkach miałem już można powiedzieć poprawną opinię o tym modelu.
Po sprzedaży BMW 5ki przyszedł czas by wrócić do Audi, szukałem A6 C7 ale w kwotach 50-60k były tzw. golasy lub miały po wypadkową historię więc pomyślałem, że popatrzę na różne marki nie tylko te niemieckie
Miałem jechać obejrzeć Peugeota 508 z 2015r i nagle pojawiła się w ogłoszeniu świeżo sprowadzona Isia która momentalnie zwróciła moją uwagę poprzez niebanalny wygląd choć na początku nie byłem świadomy co to za wersja gdyż w ogóle nie rozglądałem się za Insignią!
Sprawdziłem w ASO w Rybniku u Fijałkowskiego, auto okazało się pewne, całe oryginalne, bezwypadkowe i do końca serwisowane w ASO, użytkowane przez jakiegoś pedanta jeśli tak można go nazwać.
Bogata wersja z pewną historią skłoniła mnie do zakupu kameleona bo taki jest ten zielony szmaragd
Auto po zakupie przeszło full pakiet startowy (Marimex ASO Opel Myślenice) czyli rozrząd kompletny z pompą wody, kołem pasowym (przebieg 164k i jeszcze oryginalny w dobrym stanie był pasek w co ciężko było mi uwierzyć ale panowie w ASO mi to potwierdzili),
oleje, filtry, płyny, klima, olej w skrzyni, cała operacja wymiany uszczelki smoka i coś tam jeszcze o czym zapomniałem
Tak mniej więcej przedstawia się pokrótce historia mojej Isi z której jestem zadowolony i niech tak już do końca mam nadzieję zostanie!
Auto będzie z gustem modzone jak poprzednie moje auta, więc na dzień dobry wpadły ledy do wnętrza, do tablicy rejestracyjnej oraz do cofania.
Z początku żałowałem, że nie ma 4x4 lecz po rozmowie z kilkoma osobami siedzącymi w temacie Insigni stwierdzili, iż połączenie ośki z manualem w tym silniku to najlepsze połączenie gdyż waga 1850kg w tym wyposażeniu robi niestety swoje..
Niżej rozkdowanie wersji, zdjęcia i plany na przyszłość.
Standardowo miałem się przywitać w 3 zdaniach..
Opel Insignia 2014r BITURBO A20DTR OPC LINE
Ogólne informacje:
AUY= IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.
AXJ= TYP POJAZDU: OSOBOWY
CT3= DLA NIEMIEC
G6R= FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
GT= WERSJA WYPOSAŻENIA: COSMO / SE / ELITE
MAE= DLA EUROPY
NC0= WYPOSAŻENIE: KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
OGA= POJAZD SPECJALNYM OPLA
V83= DEKLARACJA POJAZDU - ORGANIZACJA ECE
VRH= DANE TECHNICZNE OPEL / VAUXHALL - KOLUMNA KIEROWNICY
***Napęd (silnik, skrzynia biegów):***
5EA= PAKIET ECOFLEX START/STOP - REDUKCJA EMISJI CO2
BTM= BEZKLUCZYKOWE ZAPALANIE SILNIKA
FHY= POJAZD Z ZASILANIEM DIESEL B10
FW4= PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.89
K13= FILTR CZĄSTEK STAŁYCH UKŁADU WYDECHOWEGO (DPF)
KL9= SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM START&STOP
LBY= SILNIK WYSKOPRĘŻNY 2.0 CDTI 16V A20DTR
MM3= WYPOSAŻENIE DLA RĘCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW
MR6= RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,6 BIEGOWA,TYPU F40
NE9= NORMA EMISJI SPALIN: EEC 09
***Zawieszenia i koła:***
5A7= BEZ KOŁA ZAPASOWEGO
9L3= BEZ KOŁA ZAPASOWEGO
F45= ADAPTACYJNY UKŁAD JEZDNY: FLEXRIDE
GNA= ZAWIESZENIE PRZEDNIE WIELOWAHACZOWE
GNC= ZAWIESZENIE TYLNE 4-ŁĄCZNIKOWE
KTI= ZESTAW DO NAPEŁNIANIA AWARYJNEGO OPON
Q7R= KOŁO,ALUMINIUM,20 X 8.5J
QDU= OPONY WIELOSEZONOWE 245/35 R20-95Y BW R/ST TL HW4
VRL= SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - PRZEDNIE ZAWIESZENIE POZIOME
VRM= SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - PRZEDNIE ZAWIESZENIE PIONOWE
VRN= SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - TYLNE ZAWIESZENIE
VRR= SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - OPONY I KOŁA
***Szyby i lusterka:***
AEF= PRZEDNIE SZYBY ELEKTRYCZNE, EKSPRESOWE OTWIERANIE/ZAMYKANIE
AER= TYLNE SZYBY ELEKTRYCZNE, EKSPRESOWE OTWIERANIE/ZAMYKANIE
AKL= SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
AKO= PRZYCIEMNIANE SZYBY BOCZNE TYLNE ORAZ SZYBA DRZWI BAGAŻNIKA
AXG= SZYBY PRZEDNIE STEROWANIE ELEKTRYCZNE (SZYBKIE OTWIERANIE)
C25= TYLNA SZYBA Z WYCIERACZKĄ I OGRZEWANIEM
DD8= ŚWIATŁOCZUŁE LUSTERKO WEWNĘTRZNE (AUTOMATYCZNIE PRZYCIEMNIANE)
DH6= OSŁONY PRZECIWSŁONECZNE DLA KIEROWCY I PASAŻERA Z PODŚWIETLANYM LUSTERKIEM
DWH= LUSTERKA ZEWNĘTRZNE, SKŁADANE ELEKTRYCZNIE
***Oświetlenie:***
CE4= SPRYSKIWACZ REFLEKTORA
T3U= PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T4F= REFLEKTORY KSENONOWE ZE SPRYSKIWACZAMI
T79= TYLNE ŚWIATŁA PRZECIWMGIELNE
T7E= ŚWIATŁO LEDOWE DO JAZDY DZIENNEJ
T95= REFLEKTORY PRZEDNIE KIERUNKOWE, ADAPTACYJNE REFLEKTORY (AFL)
TQ5= UKŁAD INTELIGENTNEGO STEROWANIA PRZEDNIMI REFLEKTORAMI, ASYSTENT ŚWIATEŁ DROGOWYCH
TR7= AUTOMATYCZNE POZIOMOWANIE REFLEKTORÓW
TSP= PAKIET OŚWIETLENIA WNĘTRZA: LAMPKI DO CZYTANIA PRZÓD/TYŁ,
PODŚWIETLENIE LUSTERKA W OSŁONACH PRZECIWSŁONECZNYCH
TSQ= PAKIET DOBREJ WIDOCZNOŚCI: AUTOMATYCZNIE WŁĄCZANE ŚWIATŁA, CZUJNIK DESZCZU,
ŚWIATŁOCZUŁE LUSTERKO WSTECZNE WEWNĘTRZNE, PODŚWIETLANE LUSTERKA W OSŁONACH PRZECIWSŁONECZNYCH
TTW= SYSTEM AUTOMATYCZNEGO STEROWANIA ŚWIATŁAMI Z CZUJNIKIEM OŚWIETLENIA (TUNELOWYM)
***Nadwozie:***
BPF= DODATKI DO PRZEDNIEGO ZDERZAKA,KRAWĘDŹ DOLNA SPOJLERA
BPG= DODATKI DO TYLNEGO ZDERZAKA,KRAWĘDŹ DOLNA SPOJLERA
D7A= KLAMKI ZEWNĘTRZNE Z CHROMOWANĄ LISTWĄ
MDC= ZEWNĘTRZNA LISTWA OKIENNA W SREBRNYM KOLORZE
TTV= TYLNY SPOJLER NA KLAPIE BAGAŻNIKA
VG2= USUNIĘTO WOSK ZABEZPIECZAJĄCY KAROSERIĘ
VK0= HAK HOLOWNICZY PRZYCZEPY, OBROTOWY, SKŁADANY RĘCZNIE
***Wnętrze:***
01A= CZARNE WYKOŃCZENIE SIEDZENIA
1AB= WYKOŃCZENIE BOCZKU DRZWI: CZARNE
2D1= LISTWA WEWNĘTRZNA DRZWI, DIAMO BLACK
3CZ= LISTWA OZDOBNA TABLICY ROZDZIELCZEJ, DIAMO BLACK
4AA= CZARNE WYKOŃCZENIE WNĘTRZA
B54= DYWANIKI WELUROWE, PRZÓD I TYŁ
DK6= KONSOLA WEWNĘTRZNA SUFITOWA
EAG= WYKOŃCZENIE SKÓRZANE SIEDZENIA, SIENA
FBE= BOCZEK DRZWI SKÓRZANY SIENA
JF5= SPORTOWE NAKŁADKI NA PEDAŁY Z ALUMINIUM
KD4= GNIAZDKO ELEKTRYCZNE 12V W PRZEDNIEJ KONSOLI
KPA= GNIAZDO ELEKTRYCZNE 12V W ŚRODKOWEJ KONSOLI
LHD= KIEROWNICA PO LEWEJ
N55= KIEROWNICA 3-RAMIENNA SPORTOWA, ERGONOMICZNA
U18= WSKAŹNIKI: PRĘDKOŚCIOMIERZ W KM/H
UHS= WYŚWIETLACZ KOLOROWY W TABLICY ZEGARÓW DIC 8"
VRG= SPECYFIKACJA OPEL/VAUXHALL - KOKPIT
VRK= SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - WYKOŃCZENIE DACHU
VYE= GAŁKA DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW, SKÓRA,SPORT
***Bezpieczeństwo:***
A69= NAPINACZE PRZEDNICH PASÓW BEZPIECZEŃSTWA
A70= NAPINACZE PRZEDNICH PASÓW BEZPIECZEŃSTWA
AW7= TYLNE BOCZNE PODUSZKI POWIETRZNE Z SYSTEMEM OSTRZEGANIA O NIEZAPIĘTYCH PASACH
AY9= ZAGŁÓWEK ŚRODKOWY TYLNYCH SIEDZEŃ POKRYTY WINYLEM
C99= WYŁĄCZNIK PODUSZKI POWIETRZNEJ PASAŻERA
FX3= UKŁAD STABILIZACJI TORU JAZDY (ESP) Z KONTROLĄ TRAKCJI (TC)
G= AKTYWNE PASY BEZPIECZEŃSTWA, PODUSZKI POWIETRZNE DLA KIEROWCY I PASAŻERA PRZEDNIE,
BOCZNE I DACHOWA - PRZEDNIE I TYLNE
J61= UKŁAD HAMULCOWY 17 Z HAMULCAMI TARCZOWYMI
J71= ELEKTRYCZNY HAMULEC POSTOJOWY Z UKŁADEM WSPOMAGANIA RUSZANIA POD GÓRKĘ
KB5= WSPOMAGANIE RUSZANIA NA POCHYŁOŚCI (HSA)
UD5= CZUJNIKI PARKOWANIA: PRZÓD I TYŁ
UE4= WSKAŹNIK ODLEGŁOŚCI DO POJAZDU POPRZEDZAJĄCEGO
UEU= CZUJNIK WSKAŹNIKA ALARMU ZDERZENIA CZOŁOWEGO
UFG= SYSTEM RCTA OSTRZEGAJĄCY PRZY COFANIU O ZBLIŻAJĄCYM SIĘ Z TYŁU POJEŹDZIE (ZA SAMOCHODEM ORAZ W RUCHU POPRZECZNYM)
UFL= SYSTEM OSTRZEGANIA O NIEZAMIERZONEJ ZMIANIE PASA RUCHU
UGN= CZUJNIK ODLEGŁOŚCI
UH5= OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,TYŁ / DRUGI RZĄD
UKC= SYSTEM MONITOROWANIA MARTWYCH PÓL I OSTRZEŻENIE O ZMIANIE PASA,
CZUJNIKI WYKRYWAJĄCE PRZESZKODY PRZY ZMIANIE PASA RUCHU
ULS= BLOKADA KOLUMNY KIEROWNICY
UVC= KAMERA COFANIA
UVX= SYSTEM ROZPOZNAWANIA ZNAKÓW DROGOWYCH
***Multimedia:***
IO6= SYSTEM MULTIMEDIALNY 900 NAVI Z NAWIGACJĄ 3D: 2XUSB, BLUETOOTH, CZYTNIK KART SD, STEROWANIE GŁOSEM
KOT= DOTYKOWY PANEL STEROWANIA W KONSOLI ŚRODKOWEJ
MCR= CZYTNIK KARTY PAMIĘCI
U65= GŁOŚNIKI: 7 SZTUK
US3= ANTENA DACHOWA: TYPU PŁETWA REKINA
W1Y= PRZYCISKI STEROWANIA RADIEM NA KIEROWNICY
***Ogrzewanie i klimatyzacja:***
ASV= CZUJNIK WILGOTNOŚCI
C32= SYSTEM SZYBKIEGO OGRZEWANIA Z NAGRZEWNICĄ ELEKTRYCZNĄ (QUICKHEAT)
C59= NAWIEWY POWIETRZA NA DRUGI RZĄD SIEDZEŃ
CJ2= KLIMATYZACJA ELEKTRONICZNA DWUSTREFOWA (CLIMATRONIC) Z CZUJNIKIEM JAKOŚCI POWIETRZA
KA1= SIEDZENIA PRZEDNIE PODGRZEWANE
UVD= OGRZEWANA KIEROWNICA
***Wyposażenie komfortowe:***
A45= FOTEL KIEROWCY ORAZ LUSTERKA ZEWNĘTRZE ELEKTRYCZNIE REGULOWANE Z PAMIĘCIĄ USTAWIEŃ
AG1= FOTEL KIEROWCY: REGULOWANY ELEKTRYCZNIE, 6-CIO FUNKCYJNY
AG2= FOTEL PASAŻERA: REGULOWANY ELEKTRYCZNIE, 6-CIO FUNKCYJNY
APG= FOTEL PRZEDNI LEWY: ELEKTRYCZNA REGULACJA PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO W 4 KIERUNKACH
APH= FOTEL PRZEDNI PRAWY: ELEKTRYCZNA REGULACJA PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO W 4 KIERUNKACH
ATS= SYSTEM OPEN & START: AUTOMATYCZNE OTWIERANIE ZAMKÓW DRZWI I STEROWANIE ZAPŁONEM
CE1= WYCIERACZKI PRZEDNIE STEROWANE CZUJNIKIEM DESZCZU
DA1= PODŁOKIETNIK TYLNEGO SIEDZENIA ZE SCHOWKIEM
K38= TEMPOMAT ADAPTACYJNY
N37= REGULOWANA KOLUMNA KIEROWNICY W PIONIE I POZIOMIE
NJ0= WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO O NIEZMIENNYM STOSUNKU WSPOMAGANIA, ELEKTRYCZNE O ZREDUKOWANYM PRZEŁOŻENIU
PMA= REGULACJA DŁUGOŚCI SIEDZISKA FOTELA KIEROWCY
PMB= REGULACJA DŁUGOŚCI SIEDZISKA FOTELA PASAŻERA
W2E= PRZEDNIE FOTELE SPORTOWE RECARO
***Układ elektryczny:***
K3W= AKUMULATOR,12V 95AH
KG9= ALTERNATOR,140A
Planowane mody:
- ledy wnętrze, cofania, tablica rejestracyjna (Einparts) - Zrobione
- nowe żarniki DS1 4800K lub 6000K + halogeny i skrętne - Zrobione
- detailing (odnowienie lakieru/powłoka ceramiczna) - Zrobione
- dechroming + znaczki polakierowane Piano Black - Zrobione
- zmiana modułów HMI 2.0 na 2.5 (android auto, Google maps i reszta dodatków z tym związanych)
- program na 230-240KM, większy IC (bez szaleństw, poprawa fabryki i momentu)
- niższy zawias -30mm - Zrobione
Reszty grzechów nie pamiętam, dojdą w czasie.
Jeszcze miesiąc temu gdyby ktoś z mojego świata motoryzacji (Audi A4 Klubu Polska od 14 lat) powiedział, że kupię Opla Insignię to kazał bym mu się puknąć w głowę gdyż zawsze w rodzinie były Audice na przemian z BMW i Meśkami, auta na ogół wyszukane, rzadkie wersje które w kilka dni po wystawieniu znajdowały nowego właściciela.
Natomiast w markę Opel nigdy nie patrzyliśmy, tylko wtedy gdy jechała Insignia by sprawdzić czy niebiescy jadą
Do tej pory Insignię uważałem za poprawny samochód dobrze trzymający się drogi (teść ma od nowości z 2009r 2.0T 220KM) więc po kilku przejażdzkach miałem już można powiedzieć poprawną opinię o tym modelu.
Po sprzedaży BMW 5ki przyszedł czas by wrócić do Audi, szukałem A6 C7 ale w kwotach 50-60k były tzw. golasy lub miały po wypadkową historię więc pomyślałem, że popatrzę na różne marki nie tylko te niemieckie
Miałem jechać obejrzeć Peugeota 508 z 2015r i nagle pojawiła się w ogłoszeniu świeżo sprowadzona Isia która momentalnie zwróciła moją uwagę poprzez niebanalny wygląd choć na początku nie byłem świadomy co to za wersja gdyż w ogóle nie rozglądałem się za Insignią!
Sprawdziłem w ASO w Rybniku u Fijałkowskiego, auto okazało się pewne, całe oryginalne, bezwypadkowe i do końca serwisowane w ASO, użytkowane przez jakiegoś pedanta jeśli tak można go nazwać.
Bogata wersja z pewną historią skłoniła mnie do zakupu kameleona bo taki jest ten zielony szmaragd
Auto po zakupie przeszło full pakiet startowy (Marimex ASO Opel Myślenice) czyli rozrząd kompletny z pompą wody, kołem pasowym (przebieg 164k i jeszcze oryginalny w dobrym stanie był pasek w co ciężko było mi uwierzyć ale panowie w ASO mi to potwierdzili),
oleje, filtry, płyny, klima, olej w skrzyni, cała operacja wymiany uszczelki smoka i coś tam jeszcze o czym zapomniałem
Tak mniej więcej przedstawia się pokrótce historia mojej Isi z której jestem zadowolony i niech tak już do końca mam nadzieję zostanie!
Auto będzie z gustem modzone jak poprzednie moje auta, więc na dzień dobry wpadły ledy do wnętrza, do tablicy rejestracyjnej oraz do cofania.
Z początku żałowałem, że nie ma 4x4 lecz po rozmowie z kilkoma osobami siedzącymi w temacie Insigni stwierdzili, iż połączenie ośki z manualem w tym silniku to najlepsze połączenie gdyż waga 1850kg w tym wyposażeniu robi niestety swoje..
Niżej rozkdowanie wersji, zdjęcia i plany na przyszłość.
Standardowo miałem się przywitać w 3 zdaniach..
Opel Insignia 2014r BITURBO A20DTR OPC LINE
Ogólne informacje:
AUY= IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.
AXJ= TYP POJAZDU: OSOBOWY
CT3= DLA NIEMIEC
G6R= FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
GT= WERSJA WYPOSAŻENIA: COSMO / SE / ELITE
MAE= DLA EUROPY
NC0= WYPOSAŻENIE: KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
OGA= POJAZD SPECJALNYM OPLA
V83= DEKLARACJA POJAZDU - ORGANIZACJA ECE
VRH= DANE TECHNICZNE OPEL / VAUXHALL - KOLUMNA KIEROWNICY
***Napęd (silnik, skrzynia biegów):***
5EA= PAKIET ECOFLEX START/STOP - REDUKCJA EMISJI CO2
BTM= BEZKLUCZYKOWE ZAPALANIE SILNIKA
FHY= POJAZD Z ZASILANIEM DIESEL B10
FW4= PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.89
K13= FILTR CZĄSTEK STAŁYCH UKŁADU WYDECHOWEGO (DPF)
KL9= SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM START&STOP
LBY= SILNIK WYSKOPRĘŻNY 2.0 CDTI 16V A20DTR
MM3= WYPOSAŻENIE DLA RĘCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW
MR6= RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,6 BIEGOWA,TYPU F40
NE9= NORMA EMISJI SPALIN: EEC 09
***Zawieszenia i koła:***
5A7= BEZ KOŁA ZAPASOWEGO
9L3= BEZ KOŁA ZAPASOWEGO
F45= ADAPTACYJNY UKŁAD JEZDNY: FLEXRIDE
GNA= ZAWIESZENIE PRZEDNIE WIELOWAHACZOWE
GNC= ZAWIESZENIE TYLNE 4-ŁĄCZNIKOWE
KTI= ZESTAW DO NAPEŁNIANIA AWARYJNEGO OPON
Q7R= KOŁO,ALUMINIUM,20 X 8.5J
QDU= OPONY WIELOSEZONOWE 245/35 R20-95Y BW R/ST TL HW4
VRL= SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - PRZEDNIE ZAWIESZENIE POZIOME
VRM= SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - PRZEDNIE ZAWIESZENIE PIONOWE
VRN= SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - TYLNE ZAWIESZENIE
VRR= SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - OPONY I KOŁA
***Szyby i lusterka:***
AEF= PRZEDNIE SZYBY ELEKTRYCZNE, EKSPRESOWE OTWIERANIE/ZAMYKANIE
AER= TYLNE SZYBY ELEKTRYCZNE, EKSPRESOWE OTWIERANIE/ZAMYKANIE
AKL= SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
AKO= PRZYCIEMNIANE SZYBY BOCZNE TYLNE ORAZ SZYBA DRZWI BAGAŻNIKA
AXG= SZYBY PRZEDNIE STEROWANIE ELEKTRYCZNE (SZYBKIE OTWIERANIE)
C25= TYLNA SZYBA Z WYCIERACZKĄ I OGRZEWANIEM
DD8= ŚWIATŁOCZUŁE LUSTERKO WEWNĘTRZNE (AUTOMATYCZNIE PRZYCIEMNIANE)
DH6= OSŁONY PRZECIWSŁONECZNE DLA KIEROWCY I PASAŻERA Z PODŚWIETLANYM LUSTERKIEM
DWH= LUSTERKA ZEWNĘTRZNE, SKŁADANE ELEKTRYCZNIE
***Oświetlenie:***
CE4= SPRYSKIWACZ REFLEKTORA
T3U= PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T4F= REFLEKTORY KSENONOWE ZE SPRYSKIWACZAMI
T79= TYLNE ŚWIATŁA PRZECIWMGIELNE
T7E= ŚWIATŁO LEDOWE DO JAZDY DZIENNEJ
T95= REFLEKTORY PRZEDNIE KIERUNKOWE, ADAPTACYJNE REFLEKTORY (AFL)
TQ5= UKŁAD INTELIGENTNEGO STEROWANIA PRZEDNIMI REFLEKTORAMI, ASYSTENT ŚWIATEŁ DROGOWYCH
TR7= AUTOMATYCZNE POZIOMOWANIE REFLEKTORÓW
TSP= PAKIET OŚWIETLENIA WNĘTRZA: LAMPKI DO CZYTANIA PRZÓD/TYŁ,
PODŚWIETLENIE LUSTERKA W OSŁONACH PRZECIWSŁONECZNYCH
TSQ= PAKIET DOBREJ WIDOCZNOŚCI: AUTOMATYCZNIE WŁĄCZANE ŚWIATŁA, CZUJNIK DESZCZU,
ŚWIATŁOCZUŁE LUSTERKO WSTECZNE WEWNĘTRZNE, PODŚWIETLANE LUSTERKA W OSŁONACH PRZECIWSŁONECZNYCH
TTW= SYSTEM AUTOMATYCZNEGO STEROWANIA ŚWIATŁAMI Z CZUJNIKIEM OŚWIETLENIA (TUNELOWYM)
***Nadwozie:***
BPF= DODATKI DO PRZEDNIEGO ZDERZAKA,KRAWĘDŹ DOLNA SPOJLERA
BPG= DODATKI DO TYLNEGO ZDERZAKA,KRAWĘDŹ DOLNA SPOJLERA
D7A= KLAMKI ZEWNĘTRZNE Z CHROMOWANĄ LISTWĄ
MDC= ZEWNĘTRZNA LISTWA OKIENNA W SREBRNYM KOLORZE
TTV= TYLNY SPOJLER NA KLAPIE BAGAŻNIKA
VG2= USUNIĘTO WOSK ZABEZPIECZAJĄCY KAROSERIĘ
VK0= HAK HOLOWNICZY PRZYCZEPY, OBROTOWY, SKŁADANY RĘCZNIE
***Wnętrze:***
01A= CZARNE WYKOŃCZENIE SIEDZENIA
1AB= WYKOŃCZENIE BOCZKU DRZWI: CZARNE
2D1= LISTWA WEWNĘTRZNA DRZWI, DIAMO BLACK
3CZ= LISTWA OZDOBNA TABLICY ROZDZIELCZEJ, DIAMO BLACK
4AA= CZARNE WYKOŃCZENIE WNĘTRZA
B54= DYWANIKI WELUROWE, PRZÓD I TYŁ
DK6= KONSOLA WEWNĘTRZNA SUFITOWA
EAG= WYKOŃCZENIE SKÓRZANE SIEDZENIA, SIENA
FBE= BOCZEK DRZWI SKÓRZANY SIENA
JF5= SPORTOWE NAKŁADKI NA PEDAŁY Z ALUMINIUM
KD4= GNIAZDKO ELEKTRYCZNE 12V W PRZEDNIEJ KONSOLI
KPA= GNIAZDO ELEKTRYCZNE 12V W ŚRODKOWEJ KONSOLI
LHD= KIEROWNICA PO LEWEJ
N55= KIEROWNICA 3-RAMIENNA SPORTOWA, ERGONOMICZNA
U18= WSKAŹNIKI: PRĘDKOŚCIOMIERZ W KM/H
UHS= WYŚWIETLACZ KOLOROWY W TABLICY ZEGARÓW DIC 8"
VRG= SPECYFIKACJA OPEL/VAUXHALL - KOKPIT
VRK= SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - WYKOŃCZENIE DACHU
VYE= GAŁKA DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW, SKÓRA,SPORT
***Bezpieczeństwo:***
A69= NAPINACZE PRZEDNICH PASÓW BEZPIECZEŃSTWA
A70= NAPINACZE PRZEDNICH PASÓW BEZPIECZEŃSTWA
AW7= TYLNE BOCZNE PODUSZKI POWIETRZNE Z SYSTEMEM OSTRZEGANIA O NIEZAPIĘTYCH PASACH
AY9= ZAGŁÓWEK ŚRODKOWY TYLNYCH SIEDZEŃ POKRYTY WINYLEM
C99= WYŁĄCZNIK PODUSZKI POWIETRZNEJ PASAŻERA
FX3= UKŁAD STABILIZACJI TORU JAZDY (ESP) Z KONTROLĄ TRAKCJI (TC)
G= AKTYWNE PASY BEZPIECZEŃSTWA, PODUSZKI POWIETRZNE DLA KIEROWCY I PASAŻERA PRZEDNIE,
BOCZNE I DACHOWA - PRZEDNIE I TYLNE
J61= UKŁAD HAMULCOWY 17 Z HAMULCAMI TARCZOWYMI
J71= ELEKTRYCZNY HAMULEC POSTOJOWY Z UKŁADEM WSPOMAGANIA RUSZANIA POD GÓRKĘ
KB5= WSPOMAGANIE RUSZANIA NA POCHYŁOŚCI (HSA)
UD5= CZUJNIKI PARKOWANIA: PRZÓD I TYŁ
UE4= WSKAŹNIK ODLEGŁOŚCI DO POJAZDU POPRZEDZAJĄCEGO
UEU= CZUJNIK WSKAŹNIKA ALARMU ZDERZENIA CZOŁOWEGO
UFG= SYSTEM RCTA OSTRZEGAJĄCY PRZY COFANIU O ZBLIŻAJĄCYM SIĘ Z TYŁU POJEŹDZIE (ZA SAMOCHODEM ORAZ W RUCHU POPRZECZNYM)
UFL= SYSTEM OSTRZEGANIA O NIEZAMIERZONEJ ZMIANIE PASA RUCHU
UGN= CZUJNIK ODLEGŁOŚCI
UH5= OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,TYŁ / DRUGI RZĄD
UKC= SYSTEM MONITOROWANIA MARTWYCH PÓL I OSTRZEŻENIE O ZMIANIE PASA,
CZUJNIKI WYKRYWAJĄCE PRZESZKODY PRZY ZMIANIE PASA RUCHU
ULS= BLOKADA KOLUMNY KIEROWNICY
UVC= KAMERA COFANIA
UVX= SYSTEM ROZPOZNAWANIA ZNAKÓW DROGOWYCH
***Multimedia:***
IO6= SYSTEM MULTIMEDIALNY 900 NAVI Z NAWIGACJĄ 3D: 2XUSB, BLUETOOTH, CZYTNIK KART SD, STEROWANIE GŁOSEM
KOT= DOTYKOWY PANEL STEROWANIA W KONSOLI ŚRODKOWEJ
MCR= CZYTNIK KARTY PAMIĘCI
U65= GŁOŚNIKI: 7 SZTUK
US3= ANTENA DACHOWA: TYPU PŁETWA REKINA
W1Y= PRZYCISKI STEROWANIA RADIEM NA KIEROWNICY
***Ogrzewanie i klimatyzacja:***
ASV= CZUJNIK WILGOTNOŚCI
C32= SYSTEM SZYBKIEGO OGRZEWANIA Z NAGRZEWNICĄ ELEKTRYCZNĄ (QUICKHEAT)
C59= NAWIEWY POWIETRZA NA DRUGI RZĄD SIEDZEŃ
CJ2= KLIMATYZACJA ELEKTRONICZNA DWUSTREFOWA (CLIMATRONIC) Z CZUJNIKIEM JAKOŚCI POWIETRZA
KA1= SIEDZENIA PRZEDNIE PODGRZEWANE
UVD= OGRZEWANA KIEROWNICA
***Wyposażenie komfortowe:***
A45= FOTEL KIEROWCY ORAZ LUSTERKA ZEWNĘTRZE ELEKTRYCZNIE REGULOWANE Z PAMIĘCIĄ USTAWIEŃ
AG1= FOTEL KIEROWCY: REGULOWANY ELEKTRYCZNIE, 6-CIO FUNKCYJNY
AG2= FOTEL PASAŻERA: REGULOWANY ELEKTRYCZNIE, 6-CIO FUNKCYJNY
APG= FOTEL PRZEDNI LEWY: ELEKTRYCZNA REGULACJA PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO W 4 KIERUNKACH
APH= FOTEL PRZEDNI PRAWY: ELEKTRYCZNA REGULACJA PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO W 4 KIERUNKACH
ATS= SYSTEM OPEN & START: AUTOMATYCZNE OTWIERANIE ZAMKÓW DRZWI I STEROWANIE ZAPŁONEM
CE1= WYCIERACZKI PRZEDNIE STEROWANE CZUJNIKIEM DESZCZU
DA1= PODŁOKIETNIK TYLNEGO SIEDZENIA ZE SCHOWKIEM
K38= TEMPOMAT ADAPTACYJNY
N37= REGULOWANA KOLUMNA KIEROWNICY W PIONIE I POZIOMIE
NJ0= WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO O NIEZMIENNYM STOSUNKU WSPOMAGANIA, ELEKTRYCZNE O ZREDUKOWANYM PRZEŁOŻENIU
PMA= REGULACJA DŁUGOŚCI SIEDZISKA FOTELA KIEROWCY
PMB= REGULACJA DŁUGOŚCI SIEDZISKA FOTELA PASAŻERA
W2E= PRZEDNIE FOTELE SPORTOWE RECARO
***Układ elektryczny:***
K3W= AKUMULATOR,12V 95AH
KG9= ALTERNATOR,140A
Planowane mody:
- ledy wnętrze, cofania, tablica rejestracyjna (Einparts) - Zrobione
- nowe żarniki DS1 4800K lub 6000K + halogeny i skrętne - Zrobione
- detailing (odnowienie lakieru/powłoka ceramiczna) - Zrobione
- dechroming + znaczki polakierowane Piano Black - Zrobione
- zmiana modułów HMI 2.0 na 2.5 (android auto, Google maps i reszta dodatków z tym związanych)
- program na 230-240KM, większy IC (bez szaleństw, poprawa fabryki i momentu)
- niższy zawias -30mm - Zrobione
Reszty grzechów nie pamiętam, dojdą w czasie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 8 cze 2022, o 22:53 przez PABLOV6, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
Piękne autko. Niech się sprawuje.
Dodano po 43 sekundach:
Piękne autko. Niech się sprawuje.
Dodano po 43 sekundach:
Piękne autko. Niech się sprawuje.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9018
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 116 razy
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
Fajne autko. Piękne siedzenia .
Chyba pedant nim nie jeździł skoro zapomniał o rozrządzie przy 120 tysiące.
Silnik masz a20 dtr a nie B20.
Chyba pedant nim nie jeździł skoro zapomniał o rozrządzie przy 120 tysiące.
Silnik masz a20 dtr a nie B20.
-
- Klubowicz
- Posty: 1880
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
Gratulacje zakupu, fajna wersja. Tylko jakim cudem takie felgi zachowały się w takim idealnym stanie, przy takim przebiegu, a przynajmniej na zdjęciu nie widać uszkodzeń.
PS.: Może poprzedni właściciel potrzebował odrobiny adrenaliny
PS.: Może poprzedni właściciel potrzebował odrobiny adrenaliny
- PABLOV6
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
- Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
Dzięki
Tak mam A20 DTR, nie wiem gdzie napisałem B20?
Dokładnie, myślałem, że tą rzecz robił po za ASO natomiast panowie w serwisie mówili, iż rozrząd (pasek) jest od nowości i powinien się rozlecieć, maks przy 150k powinno się zrobić.
Dodano po 4 minutach 24 sekundach:
Jedna tylko felga, lewa tylna jest zrysowana i będę chciał ją za jakiś czas ogarnąć.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- noirdk
- Użytkownik
- Posty: 265
- Rejestracja: 29 lis 2017, o 13:02
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
Ładna sztuka - szerokości i bezawaryjności.
Do Zobaczenia na krakowskich ulicach...
Do Zobaczenia na krakowskich ulicach...
- PABLOV6
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
- Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
Dziękuję Panowie za opinie.
Jeśli są jakieś spociki Krakowskie to kiedyś chętnie podjadę, póki co od lat jeżdżę na spoty A4 Klubu Polska w galerii Kazimierz.
Niżej mini spocik u kumpla który miał 3 insignie, corse OPC a teraz przeszedł na Hondy.
Zakładaliśmy u niego te ledy cofania co u mnie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 29 lip 2020, o 13:59 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9018
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 116 razy
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
W awatarze masz
Wysłane z mojego F2 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego F2 przy użyciu Tapatalka
- PABLOV6
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
- Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20
Ostatnio zmieniony 29 lip 2020, o 14:00 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
- IBZI
- Moderator
- Posty: 4200
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 33 razy
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
Ładna. Szerokości.
I bardzo proszę o zapoznanie się z Regulaminem, aby na przyszłość uniknąć rozczarowań
I bardzo proszę o zapoznanie się z Regulaminem, aby na przyszłość uniknąć rozczarowań
- noirdk
- Użytkownik
- Posty: 265
- Rejestracja: 29 lis 2017, o 13:02
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
@PABLOV6 tak są organizowane spoty w Krakowie
Tutaj masz wątek o spotkaniach --> https://insignia-club.pl/viewtopic.php? ... &start=540
Tutaj masz wątek o spotkaniach --> https://insignia-club.pl/viewtopic.php? ... &start=540
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 cze 2020, o 21:02
- Auto: Opel Inaignia ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Piaseczno
- PABLOV6
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
- Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
@noirdk chętnie się zjawię
@Tezet dzięki
Panowie dziś pierwszy raz wziąłem się za pucowanie Isi, gdy skończyłem i chciałem ruszyć to nagle wyświetlacz multimedialny zaczął co kilkanaście sekund się wyłączać i włączać, przyciski na ułamek sekundy gasły na kierownicy jednocześnie z przyciskami od touch pada.
Podjechalem do kumpla do firmy i odłączyliśmy klemę od akumulatora i pomogło na szczęście. Pierwsza usterka i mi już podniosła ciśnienie
Niżej wrzucę filmik i zdjęcia.
@Tezet dzięki
Panowie dziś pierwszy raz wziąłem się za pucowanie Isi, gdy skończyłem i chciałem ruszyć to nagle wyświetlacz multimedialny zaczął co kilkanaście sekund się wyłączać i włączać, przyciski na ułamek sekundy gasły na kierownicy jednocześnie z przyciskami od touch pada.
Podjechalem do kumpla do firmy i odłączyliśmy klemę od akumulatora i pomogło na szczęście. Pierwsza usterka i mi już podniosła ciśnienie
Niżej wrzucę filmik i zdjęcia.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- PABLOV6
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
- Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
Wczorajsza sesja Isi
Niżej nocne fotki.
http://mariuszn.com/tmp/00/000425_dsc01749.jpg
http://mariuszn.com/tmp/00/000600_dsc01744.jpg
http://mariuszn.com/tmp/00/000656_dsc01743-2.jpg
http://mariuszn.com/tmp/00/000804_dsc01732.jpg
https://m.fotosik.pl/zdjecie/1e85891d8a57bc04
Niżej nocne fotki.
http://mariuszn.com/tmp/00/000425_dsc01749.jpg
http://mariuszn.com/tmp/00/000600_dsc01744.jpg
http://mariuszn.com/tmp/00/000656_dsc01743-2.jpg
http://mariuszn.com/tmp/00/000804_dsc01732.jpg
https://m.fotosik.pl/zdjecie/1e85891d8a57bc04
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- noirdk
- Użytkownik
- Posty: 265
- Rejestracja: 29 lis 2017, o 13:02
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
Ładne fotki, może jak będzie robiony klubowy kalendarz to podrzucisz
- PABLOV6
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
- Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO
Wspomnienia z Chorwacji, chciałoby by się znów jechać w taką trasę
Niebawem wpadają nowe żarniki (jarzniki) do mijania, prawdopodobnie Osramy, również do doświetlania zakrętów jak i do halogenów ledy aby cały przód świecił w jednej barwie 5000-5500K.
Niebawem wpadają nowe żarniki (jarzniki) do mijania, prawdopodobnie Osramy, również do doświetlania zakrętów jak i do halogenów ledy aby cały przód świecił w jednej barwie 5000-5500K.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.