--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
- wojto
- Użytkownik
- Posty: 138
- Rejestracja: 18 maja 2021, o 21:34
- Auto: opel
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: podlaskie
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Gratulacje, sam też myślę nad zmianą insi na właśnie taką Skodę. Czy ten silnik nie jest za "mały" do tego auta ?
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Absolutnie nie. Za mały to on jest ale do Kodjaka gdzie występuje jako podstawowy. W dość lekkiej Octavii sprawdza się znakomicie.
Nie ma oczywiście takiej elastyczności jak 200 konny diesel ale jeździ mimo to więcej niż przyzwoicie. No i mega mało pali co jest zasługą odłączanych 2 cylindrów.
Po gwarancji można go lekko podkręcić i już pytałem się u tunera który robił mi Insignię a wcześniej Signuma- w zasięgu jest bezpieczne 180koni także jak komuś seria za słaba to śmiało można podkręcać. Ja póki co nie widzę takiej potrzeby
Nie ma oczywiście takiej elastyczności jak 200 konny diesel ale jeździ mimo to więcej niż przyzwoicie. No i mega mało pali co jest zasługą odłączanych 2 cylindrów.
Po gwarancji można go lekko podkręcić i już pytałem się u tunera który robił mi Insignię a wcześniej Signuma- w zasięgu jest bezpieczne 180koni także jak komuś seria za słaba to śmiało można podkręcać. Ja póki co nie widzę takiej potrzeby
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 paź 2021, o 09:12
- Auto: Opel Insignia A 1.4T
- Kod silnika: A14NET
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Gratulacje samochodu. Jego największą wadą jest skrzynia manualna, ale niech cieszy i się sprawuje.
Ja poszedłem też w stajnie VAG, ale z kołami olimpijskimi.
Szybko wyszło, że Opel to jednak Opel
Ja poszedłem też w stajnie VAG, ale z kołami olimpijskimi.
Szybko wyszło, że Opel to jednak Opel
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Co do skrzyni zdaję sobie sprawę z jej bolączek, natomiast nie jest to skrzynia awaryjna.
Widzisz, a mi wyszło, że Opel to TYLKO Opel
Niby jedno słowo a zmienia znaczenie całej wypowiedzi ; )
Widzisz, a mi wyszło, że Opel to TYLKO Opel
Niby jedno słowo a zmienia znaczenie całej wypowiedzi ; )
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 paź 2021, o 09:12
- Auto: Opel Insignia A 1.4T
- Kod silnika: A14NET
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
O to samo mi chodziło, ale inaczej napisane
Ja to się upajam w trasach faktem, że Audi w każdej wersji A6 od roku 2012 bodajże, wprowadziło podwójne klejone szyby (wszystkie), co daje absolutną ciszę w aucie ... żaden inny gadżet nie cieszy tak bardzo
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Silnik jest warty uwagi i pozytywnie zaskakuje zarówno zachowaniem jak i spalaniem.
jw. - nie jest to 200 konny diesel, ale zdecydowanie stanowi ciekawą opcję dla auta wielkości octavii (do Kodiqua czy superba to jednak już może się spocić)
Ważne, że jest to też jednostka dopracowana i mechanicznie ciężko znaleźć słabe strony. Dodatkowo w koncernie VAG ciężko go w jakimś aucie na jakimś etapie nie spotkać.
- Gawelsonnn
- Klubowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 6 lis 2021, o 17:42
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Psary
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Mam ten silnik w rodzinie ale w Karoq. Jeśli chcesz się nią dłużej pobujać to polecam Ci wyłączyć tryb jazdy na dwóch cylindrach niestety narusza to gwarancję ale oszczędzi Ci późniejszych problemów
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
O jakich problemach mówisz? Nie słyszałem złego słowa o ACT. Ponadto gwarancji naruszać nie warto, wszystko działa jak trzeba, ludzie na forum nie narzekają na ACT, spalanie dzięki temu jest mniejsze także nie widzę sensu No i ja nie jeżdżę autami dłużej niż 2-3 lata także tym bardziej nie widzę powodu by coś z tym robić.
A tak na marginesie to odwiedziłem ASO celem zmiany felg i opon na zimę.
Zauważycie również mój pierwszy mod czyli atrapovic No i coś o co mi chodziło: duży, ustawmy bagażnik czyli coś czego Insignia nie miała. 4 opony '18 i 2 felgi '18 jak widać weszły na luzie
A tak na marginesie to odwiedziłem ASO celem zmiany felg i opon na zimę.
Zauważycie również mój pierwszy mod czyli atrapovic No i coś o co mi chodziło: duży, ustawmy bagażnik czyli coś czego Insignia nie miała. 4 opony '18 i 2 felgi '18 jak widać weszły na luzie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Gawelsonnn
- Klubowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 6 lis 2021, o 17:42
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Psary
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
W Karoq moich rodziców podczas jazdy w trybie dwu cylindrowym całe auto wpada w dziwne wibracje czego oczywiście na początku nie było. Jak pojechałem z tym do ASO to jedyne co zrobili to zaktualizowali sterownik. Aktualnie ma 15 tysięcy przebiegu i w lutym kończy się gwarancja dlatego od razu wtedy jadę jej to wyłączyć. Oszczędność w spalaniu w porównaniu do ewentualnych kosztów naprawy tego układu czy nawet silnika nie jest tego warta. Tym bardziej, że moi rodzice planują się z tym autem związać na dłużej, tak im się spodobała
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
U mnie wibracji brak, przebieg 40k. Nie słyszałem o powszechnych problemach z silnikiem spowodowanych systemem ACT także nie ma co wyolbrzymiać.
Widziałem egzemplarze które mają grubo ponad 200k przebiegu i nic się z silnikiem nie dzieje także jeżeli po aktualizacji sterownika wibracje ustały to nadal nie widzę powodu by usuwać coś co działa ; ) Chyba, że wibracje pozostały to ok, wyłączyć i zapomnieć. Ja tam zostawiam, został ponad rok gwarancji więc jeżdżę na 2 cylindrach
Widziałem egzemplarze które mają grubo ponad 200k przebiegu i nic się z silnikiem nie dzieje także jeżeli po aktualizacji sterownika wibracje ustały to nadal nie widzę powodu by usuwać coś co działa ; ) Chyba, że wibracje pozostały to ok, wyłączyć i zapomnieć. Ja tam zostawiam, został ponad rok gwarancji więc jeżdżę na 2 cylindrach
- Gawelsonnn
- Klubowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 6 lis 2021, o 17:42
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Psary
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Pół roku za nami.
Jedna wizyta w ASO na aktualizację tabletu bo potrafił świrować.
A tak to spokój.
Śmiało już mogę powiedzieć, że to był bardzo dobry wybór.
Kilka dni temu zaliczyliśmy małą sesję zdjęciową co by pamiątka na przyszłość była bo różne opcje chodzą po głowie, w tym zmiana na drapieżnego kocura.
A, kilkanaście dni temu spotkałem aktualnego właściciela mojej byłej Insignii- uciekać nie musiałem, człowiek bardzo zadowolony z zakupu.
Jedna wizyta w ASO na aktualizację tabletu bo potrafił świrować.
A tak to spokój.
Śmiało już mogę powiedzieć, że to był bardzo dobry wybór.
Kilka dni temu zaliczyliśmy małą sesję zdjęciową co by pamiątka na przyszłość była bo różne opcje chodzą po głowie, w tym zmiana na drapieżnego kocura.
A, kilkanaście dni temu spotkałem aktualnego właściciela mojej byłej Insignii- uciekać nie musiałem, człowiek bardzo zadowolony z zakupu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Zbyszek01
- Klubowicz
- Posty: 3078
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
- Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php? ... &start=280
- Miasto: DZA
- Postawił piwo: 21 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Octavia to bardzo przyzwoite auto. Jedyny "słaby" punkt to te felgi. Nie wiem kto je w Skodzie rysował
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Hmmm, mi w Skodach nie pasują proporcje. Zarówno w Octavii IV jak i w Superbie III. Mają za duże nadwozia - Octavia za duży i za szeroki tyłek w stosunku do rozmieszczenia tylnych kół, a Superb jest za długi w stosunku do szerokości. O ile w wersjach maksymalnie usportowionych da się to optycznie zniwelować, to w standardzie jakoś razi... Ja wiem, że bagażnik pomieści tyle, ile bym chętnie wykorzystał, no ale wizualnie lubię popatrzeć na proporcje Insignii.
Podglądam informacje o nowym Superbie IV gen. i niestety widzę, że to się jeszcze pogorszy - ma być 5 cm dłuższy od poprzednika, ale węższy o 1.5 cm, natomiast o 1 cm wyższy. Ech... Bo tak myślę powoli nad następcą, a to będzie bolesny rozwód.
M.
Podglądam informacje o nowym Superbie IV gen. i niestety widzę, że to się jeszcze pogorszy - ma być 5 cm dłuższy od poprzednika, ale węższy o 1.5 cm, natomiast o 1 cm wyższy. Ech... Bo tak myślę powoli nad następcą, a to będzie bolesny rozwód.
M.
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Hah, a ja tych felg specjalnie szukałem bo mi się mega podobają.alehandro` pisze: ↑2 kwie 2024, o 08:28Octavia to bardzo przyzwoite auto. Jedyny "słaby" punkt to te felgi. Nie wiem kto je w Skodzie rysował
Ba, aktualnie doradzam ojcu zakup tego wzoru do jego Karoqa bo szuka na lato.
@Zybszek01
Jaguar.
Model XF z 2018 roku.
2.0T 4x4 w automacie.
Znajomy będzie sprzedawał po przebiegu 90k także korci.
A średnie spalanie niższe niż w mojej byłej Insignii
- Zbyszek01
- Klubowicz
- Posty: 3078
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
- Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php? ... &start=280
- Miasto: DZA
- Postawił piwo: 21 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Jak wymiana oleju tak jak serwis zaleca to posłuchaj rozrządu.
Moja córka też ma tylko z rocznika 21
Będziesz zadowolony
Moja córka też ma tylko z rocznika 21
Będziesz zadowolony
Insignia MY2012