--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Nie mam. Mówił coś o kalibracji jakiegoś kąta skrętu czy co tam.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9036
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 118 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Normalnie musi Ci ustawić geometrię. Naciąga Cię.
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Najgorzej, że nikt mi nie chce polecić żadnego zakładu z mojego miasta w którym zrobiliby to raz a dobrze. 350zł też wydaje mi się kwotą przesadzoną.
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 593
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Tak jak pisze Marcin, naciąga. Jak może korygować, jak to czysta mechanika? Jeszcze przy asystencie pasa bym był w stanie w to uwierzyć, ale wtedy wspomaganie jest elektryczne.
Z drugiej strony jak ogarniają te maszynkę 3d to może poradzą sobie. Ewentualnie zapytałbym o gwarancję wykonania usługi.
Z drugiej strony jak ogarniają te maszynkę 3d to może poradzą sobie. Ewentualnie zapytałbym o gwarancję wykonania usługi.
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
A to nie wszystkie Insignie mają elektryczne wspomaganie? Hmm
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8547
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Przedlifty miały ten wodny, hydro... Ja w starej miałam zbiorniczek 2011
Radio 357 :)
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
350 to nie jest mało, ale jeśli to "nowy" warsztat to być może pokażą jakąś nową sztuczkę.
Nie łupnąłeś w jakąś dziurę ostatnio?
Nie łupnąłeś w jakąś dziurę ostatnio?
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Ja skrzywioną kierownicę i ściąganie w prawo mam od dawien dawna. Zrobiłem jedno podejście do naprawy tego to mi serwis najpierw trochę kierownicę wyprostował a po tym jak się wróciłem na poprawkę- ustawili tak, że jest jeszcze gorzej.
No cóż, to może poszukam jakiegoś innego serwisu bo jednak jechać w trasę 3 000km i ,,walczyć" z kierownicą to mi się nie uśmiecha...
No cóż, to może poszukam jakiegoś innego serwisu bo jednak jechać w trasę 3 000km i ,,walczyć" z kierownicą to mi się nie uśmiecha...
-
- Klubowicz
- Posty: 1885
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Nie do końca, u mnie w polifcie jest elektro-hydrauliczne, czy jakoś tak. Na 100% mam zbiorniczek na płyn.
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 593
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Jeśli masz elektryczne wspomaganie, to może faktycznie problem jest w odpowiednim skalibrowaniu
Ja próbowałbym się z nimi umówić na zasadzie, że jak naprawia to płacisz. Oczywiście jadą testowa przed i po usłudze i wtedy kasa. Jeśli są pewni swoich umiejętności, to się powinni zgodzić
Ja próbowałbym się z nimi umówić na zasadzie, że jak naprawia to płacisz. Oczywiście jadą testowa przed i po usłudze i wtedy kasa. Jeśli są pewni swoich umiejętności, to się powinni zgodzić
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Coś właśnie o tym mówił, że kilka razy musieli już coś robić również pod kompem w przypadku nowych aut. Ale jak to powiedział on jest osobą starszej daty i do kompa to musi mieć drugiego współpracownika bo on tylko mechanicznie wszystko poustawia a w komputery się nie pcha. Spróbuję dzisiaj jeszcze poszukać jakiegoś innego zakładu chociażby dla porownania ceny. Chciałbym już to mieć za sobą.
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 11 maja 2019, o 13:58
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Konin
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Wspomaganie masz na pewno elektryczne, a to że po ustawieniu chcą wyuczyć czujnik kąta skrętu to bardzo dobrze.
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Pojechałem w końcu w inne miejsce. Opinie ma bardzo dobre. Bosch service w Lublinie.
Geometria ustawiona, w zasadzie nie było dużo do roboty ale z pół godziny zeszło.
Kierownica już prawie prosta, niestety auto nadal trochę ściąga w prawo. Tak jakby mniej ale nadal.
Nie mam już do tego siły.
Natomiast to już kolejna osoba która twierdzi, że dobrze byłoby podpiąć kompa i skalibrować czujnik kąta skrętu kierownicy.
Pod koniec maja mam termin na serwis olejowy+ naprawa klimy to poproszę o to mojego znajomego.
Geometria ustawiona, w zasadzie nie było dużo do roboty ale z pół godziny zeszło.
Kierownica już prawie prosta, niestety auto nadal trochę ściąga w prawo. Tak jakby mniej ale nadal.
Nie mam już do tego siły.
Natomiast to już kolejna osoba która twierdzi, że dobrze byłoby podpiąć kompa i skalibrować czujnik kąta skrętu kierownicy.
Pod koniec maja mam termin na serwis olejowy+ naprawa klimy to poproszę o to mojego znajomego.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Przy tym układzie zostaje już chyba tylko czujnik kąta skrętu...
Domyślam się, że koła są równo zużyte(?).
Pozostaje trzymać kciuki bo domyślam się jaka taka walka może wyglądać.... jeździć obserwować...
Domyślam się, że koła są równo zużyte(?).
Pozostaje trzymać kciuki bo domyślam się jaka taka walka może wyglądać.... jeździć obserwować...
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Na nowych oponach zimowych i innych felgach było dokładnie to samo także kwestia kół została wykluczona.
Jade dzisiaj za miasto, będzie chwila żeby zobaczyć jak to z tym ściąganiem obecnie.
Jade dzisiaj za miasto, będzie chwila żeby zobaczyć jak to z tym ściąganiem obecnie.
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Daj znać. Mega irytujący temat. Najgorsze to, że co nie zrobisz to...
-
- Klubowicz
- Posty: 1885
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Sprawdź sprężyny od amorków. W VC też miałem problemy ze ściąganiem, okazało się, że odpadło pół zwoju ze sprężyny od dołu. Na pierwszy rzut oka nic nie było widać, nawet żeby auto krzywo stało - szczególnie jak się nie ma miary w oku.
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Auto ściąga mi od kilkunastu miesięcy- w międzyczasie była walka ze stukającymi amorami także sprężyny można wykluczyć ; )
Pod koniec maja mam serwis olejowo-filtrowo-klimatyzacyjny to zlecę przejrzenie układu hamulcowego (może coś trzyma) plus uprę się aby podpięli kompa i sprawdzili kalibrację tego czujnika kąta skrętu kierownicy, może to coś da...
Aktualnie nie jest to duże ściąganie ale jestem już na to tak wyczulony, że jadąc autem cały czas skupiam się tylko na tym.
To samo było jak mi amor popukiwał- słyszałem tylko i wyłącznie ten stukot.
Nie powiem, irytujące w ciul.
Pod koniec maja mam serwis olejowo-filtrowo-klimatyzacyjny to zlecę przejrzenie układu hamulcowego (może coś trzyma) plus uprę się aby podpięli kompa i sprawdzili kalibrację tego czujnika kąta skrętu kierownicy, może to coś da...
Aktualnie nie jest to duże ściąganie ale jestem już na to tak wyczulony, że jadąc autem cały czas skupiam się tylko na tym.
To samo było jak mi amor popukiwał- słyszałem tylko i wyłącznie ten stukot.
Nie powiem, irytujące w ciul.