--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Drodzy Państwo, jest to post nr. 600 w temacie o mojej Insignii i jednocześnie jest to już post ostatni.
Wczoraj auto zostało zadatkowane a w dniu dzisiejszym nastąpiła finalizacja transakcji.
Tym samym kończę trwającą 2 lata i 2 miesiące przygodę z tym modelem.
Czas na podsumowanie jeszcze przyjdzie ale muszę to sobie poukładać w głowie.
Tak jak w przypadku moich dwóch poprzednich aut- cisza, cisza, cisza, nagle pierwszy klient i auto sprzedane.
Taka sytuacja.
Wczoraj auto zostało zadatkowane a w dniu dzisiejszym nastąpiła finalizacja transakcji.
Tym samym kończę trwającą 2 lata i 2 miesiące przygodę z tym modelem.
Czas na podsumowanie jeszcze przyjdzie ale muszę to sobie poukładać w głowie.
Tak jak w przypadku moich dwóch poprzednich aut- cisza, cisza, cisza, nagle pierwszy klient i auto sprzedane.
Taka sytuacja.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8526
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 199 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Szerokości innymi pojazdami czy to Twoja dziś pojawiła się na grupie FB jako świeżo zakupiona?
Radio 357 :)
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Widziałem tamtą ale to nie moja. Tamta to przedlift : )
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8526
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 199 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Nie przyjrzałam się szczegółom tylko felgom
Radio 357 :)
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2253
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Szybko poszło. Wpadaj w odwiedziny razem ze swoim TT i nowym nabytkiem na forum:)
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 4 gru 2021, o 08:42
- Auto: Insignia B HB
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Niemstów
- Postawił piwo: 2 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
W kominiarce do zdjęcia . A ona nie miała być naciągnięta na tablice,przeważnie tablice zakrywają do zdjęć
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Co teraz? Aktualnie do łask wróciła poczciwa Corsa ; )
Czekam do września na informację od znajomego z którym jestem wstępnie dogadany (koniec leasingu i wykup we wrześniu).
Jeżeli jednak nic z tego nie wyjdzie to szczerze powiedziawszy nie wiem- zacznę ewentualne poszukiwania od września.
Natomiast na 99% nie będzie to Opel- za dużo już tej marki w moim motoryzacyjnym życiu.
Póki co olewam temat związany z kolejnym autem i począwszy od wczoraj przebywam na ,,mentalnym" urlopie od świata motoryzacji.
Pora zrobić przegląd półek w garażu i zabrać się za sprzedaż pozostałości po Insignii- mam na pewno bagażnik dachowy ori Opla, jakieś gadżety do systemu FLEX w bagażniku itp : )
Czekam do września na informację od znajomego z którym jestem wstępnie dogadany (koniec leasingu i wykup we wrześniu).
Jeżeli jednak nic z tego nie wyjdzie to szczerze powiedziawszy nie wiem- zacznę ewentualne poszukiwania od września.
Natomiast na 99% nie będzie to Opel- za dużo już tej marki w moim motoryzacyjnym życiu.
Póki co olewam temat związany z kolejnym autem i począwszy od wczoraj przebywam na ,,mentalnym" urlopie od świata motoryzacji.
Pora zrobić przegląd półek w garażu i zabrać się za sprzedaż pozostałości po Insignii- mam na pewno bagażnik dachowy ori Opla, jakieś gadżety do systemu FLEX w bagażniku itp : )
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Coś mnie podkusiło by zobaczyć jak się jeździ Insignią B.
Była w okolicy w automacie, z tym samym silnikiem który miałem u siebie. Ktoś ją zostawił w salonie Renault w rozliczeniu.
2018 rok, przebieg 101 tyś km.
Hmm, środek całkiem ładny, spasowanie o wiele lepsze niż w IA, ale te podstawowe zegary- dramat. Digital to must have.
Ale ja się pytam jak Wy tymi automatami jeździcie? No dla mnie dramat. Przy dynamiczniejszym starcie to więcej huku niż jazdy. Pojeździłem swego czasu chwilę autem z DSG- niebo a ziemia.
Nie powiem, zawiodłem się trochę.
Była w okolicy w automacie, z tym samym silnikiem który miałem u siebie. Ktoś ją zostawił w salonie Renault w rozliczeniu.
2018 rok, przebieg 101 tyś km.
Hmm, środek całkiem ładny, spasowanie o wiele lepsze niż w IA, ale te podstawowe zegary- dramat. Digital to must have.
Ale ja się pytam jak Wy tymi automatami jeździcie? No dla mnie dramat. Przy dynamiczniejszym starcie to więcej huku niż jazdy. Pojeździłem swego czasu chwilę autem z DSG- niebo a ziemia.
Nie powiem, zawiodłem się trochę.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8526
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 199 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Hmmm... Ja nie ruszam dynamicznie to nie odczuwam chyba tego co Ty. Sześć lat automatem to jestem przyzwyczajona. Tak, jeśli chcesz zrywniej pojeździć to automat nie pozwoli, nawet jak przełączysz na manual tylko będzie wyć.
Radio 357 :)
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Fakt, że opinie o automacie w IB są różne.
DSG nie jest idealne, ale nie da się ukryć, ze dopracowali ją.
DSG nie jest idealne, ale nie da się ukryć, ze dopracowali ją.
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Widocznie 170 konny diesel za słaby
Dzisiaj z kolei oglądałem Skodę Karoq 2.0TDI w manualu- no kurczę przyjemnie się jeździło, bagażnik też ok. Stylistyka mocno zachowawcza dlatego też chyba jeszcze poszukam bliźniaka w postaci Seata Ateca.
Mam miesiąc do momentu w którym będę mógł odkupić auto kumpla i tak jeżdżę i testuję różne modele które chodzą mi po głowie żeby mieć porównanie ; )
Dzisiaj z kolei oglądałem Skodę Karoq 2.0TDI w manualu- no kurczę przyjemnie się jeździło, bagażnik też ok. Stylistyka mocno zachowawcza dlatego też chyba jeszcze poszukam bliźniaka w postaci Seata Ateca.
Mam miesiąc do momentu w którym będę mógł odkupić auto kumpla i tak jeżdżę i testuję różne modele które chodzą mi po głowie żeby mieć porównanie ; )
-
- Klubowicz
- Posty: 233
- Rejestracja: 16 lut 2022, o 13:59
- Auto: Insignia opc
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Pruszków
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Proponuję przejechać się beemką z 8hp skoro chcesz automat.
Szkoda że masz daleko do mnie to byś przejechał się 6er z tą skrzynią
Szkoda że masz daleko do mnie to byś przejechał się 6er z tą skrzynią
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Witajcie.
Wczoraj minął równo miesiąc od zakupu następcy Insignii wobec czego mogę już zaprezentować czym aktualnie jeżdżę.
Czekałem 2 miesiące na Octavię IV od znajomego- właśnie dla tego konkretnego auta w lipcu zdecydowałem o sprzedaży Insignii.
Niestety przedłużająca się sprawa z wykupem z leasingu zakończyła się finalnie wnioskiem odmownym i znajomy sprzedać mi Octavii nie mógł (dla kumatych VBLeasing jest w trakcie restrukturyzacji i nie pozwalają na wcześniejszy wykup).
W międzyczasie zacząłem szukać innego auta u dealerów.
No i na początku września znalazłem w programie DasWeltAuto egzemplarz który miał dla mnie idealną konfigurację i tylko nieznacznie przekraczał budżet.
1.5TSI, liftback w pakiecie STYLE+pakiet Selection. Lakier Lava Blue- przepiękny, dla mnie najlepszy z całej palety dostępnych lakierów w Skodzie.
W moim budżecie nawet nie myślałem o style, skupiałem się na ambition.
Auto z wydłużoną fabryczną gwarancją i pakietem serwisowym do grudnia 2024 lub przebiegu 80 k km.
Gdy ją kupowałem miesiąc temu miała 38 000km przebiegu, aktualnie dobijam do 40k.
Z ważniejszych rzeczy na pokładzie: Lampy Top Led Matrix, elektryczna klapa, virtual cockpit, aktywny tempomat, oświetlenie ambient...
Do obsługi tabletu już zdążyłem się przyzwyczaić, całkiem dobrze się to obsługuje.
Jest cichutko, nic nie skrzypi jak w Insignii, bagażnik duży, miejsca na tylnej kanapie znacznie więcej.
W zasadzie wszystko na plus.
Miałem nic już z autem nie kombinować ale wytrzymałem ledwo miesiąc
Pierwsze zmiany już jutro.
Wczoraj minął równo miesiąc od zakupu następcy Insignii wobec czego mogę już zaprezentować czym aktualnie jeżdżę.
Czekałem 2 miesiące na Octavię IV od znajomego- właśnie dla tego konkretnego auta w lipcu zdecydowałem o sprzedaży Insignii.
Niestety przedłużająca się sprawa z wykupem z leasingu zakończyła się finalnie wnioskiem odmownym i znajomy sprzedać mi Octavii nie mógł (dla kumatych VBLeasing jest w trakcie restrukturyzacji i nie pozwalają na wcześniejszy wykup).
W międzyczasie zacząłem szukać innego auta u dealerów.
No i na początku września znalazłem w programie DasWeltAuto egzemplarz który miał dla mnie idealną konfigurację i tylko nieznacznie przekraczał budżet.
1.5TSI, liftback w pakiecie STYLE+pakiet Selection. Lakier Lava Blue- przepiękny, dla mnie najlepszy z całej palety dostępnych lakierów w Skodzie.
W moim budżecie nawet nie myślałem o style, skupiałem się na ambition.
Auto z wydłużoną fabryczną gwarancją i pakietem serwisowym do grudnia 2024 lub przebiegu 80 k km.
Gdy ją kupowałem miesiąc temu miała 38 000km przebiegu, aktualnie dobijam do 40k.
Z ważniejszych rzeczy na pokładzie: Lampy Top Led Matrix, elektryczna klapa, virtual cockpit, aktywny tempomat, oświetlenie ambient...
Do obsługi tabletu już zdążyłem się przyzwyczaić, całkiem dobrze się to obsługuje.
Jest cichutko, nic nie skrzypi jak w Insignii, bagażnik duży, miejsca na tylnej kanapie znacznie więcej.
W zasadzie wszystko na plus.
Miałem nic już z autem nie kombinować ale wytrzymałem ledwo miesiąc
Pierwsze zmiany już jutro.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Zbyszek01
- Klubowicz
- Posty: 3076
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
- Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php? ... &start=280
- Miasto: DZA
- Postawił piwo: 21 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Gratulacje fury, niech się kula. Fajny lakier no i auto z gwarancją. Same plusy
Insignia MY2012
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2253
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Graty. No to może w zakładce z "zaprzyjaznionymi" samochodami będziesz na bieżąco dawał cynk jaki postęp z zabawą
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Bardzo fajne auto. Sam bym się nad nim zastanawiał choć w nieco innej konfiguracji.
Bardzo dobra jednostka silnikowa.
Bardzo dobra jednostka silnikowa.
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Na rynku używanych nie można wybrzydzać na dostępne konfiguracje Aczkolwiek ten egzemplarz jest praktycznie taki jaki sobie konfigurowałem samodzielnie na stronie skody. Zmieniłbym tylko kierownice na 3-ramienną i z podgrzewaniem. Nad tym ubolewam bo jednak w Insignii kierownica OPC była świetna.
Silniczek przyjemny, mało pali, jest cichutki, a przy tym całkiem dynamiczny. Póki co jestem zadowolony.
Silniczek przyjemny, mało pali, jest cichutki, a przy tym całkiem dynamiczny. Póki co jestem zadowolony.