--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
GSI
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: GSI
Jak dobrze pamiętam to trzeba dwa razy szybko nacisnąć TC i wówczas będzie tryb dla gsi. To co pokazujesz na zdjęciach to tryby dla każdej insigni
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: GSI
Obrazek górny (pojedyncze wciśnięcie przycisku) - wyłączenie kontroli trakcji (systemu przeciwdziałającemu poślizgowi kół przy ruszaniu)
Obrazek dolny (wciśnięcie i przytrzymanie przez 7 sekund) - wyłączenie kontroli trakcji oraz całego ESP (systemu przeciwdziałającemu poślizgom/uślizgom bocznym poprzez przyhamowanie kół)
Obrazek środkowy - tylko GSi (dwukrotne wciśnięcie przycisku - nie zawsze się to udaje, gdy zrobi się to za szybko lub zbyt leniwie)
W sumie nie wiem co to daje hahahaha to jakiś bajer bardziej.
Na pewno wyłącza kontrolę trakcji, do tego ESP też jest co najmniej przyciszony, a jeszcze napęd na tył bardzo chętnie i wyraźnie przechodzi.
W tym trybie samochód potrafi majtnąć tyłkiem przy ruszaniu ze skrętem, gdy da się dużo gazu. Już parę razy się zdziwiłem. Na tyle, że teraz ostre włączanie się do ruchu robię tak, że gaz, skręt i dopiero na wyprowadzeniu, gdy już prostuję kierownicę i przód celuje w kierunku docelowej jazdy, dociskam gaz do samej deski. Trzeba wyczuć ilość gazu na początku, żeby nie przesadzić za mocno, ale też żeby nie dać go zbyt mało i żeby skrzynia nie zdążyła wrzucić II. biegu jeszcze podczas skrętu - bo wtedy przyciśnięcie do deski spowoduje redukcję do jedynki.
M.
Obrazek dolny (wciśnięcie i przytrzymanie przez 7 sekund) - wyłączenie kontroli trakcji oraz całego ESP (systemu przeciwdziałającemu poślizgom/uślizgom bocznym poprzez przyhamowanie kół)
Obrazek środkowy - tylko GSi (dwukrotne wciśnięcie przycisku - nie zawsze się to udaje, gdy zrobi się to za szybko lub zbyt leniwie)
W sumie nie wiem co to daje hahahaha to jakiś bajer bardziej.
Na pewno wyłącza kontrolę trakcji, do tego ESP też jest co najmniej przyciszony, a jeszcze napęd na tył bardzo chętnie i wyraźnie przechodzi.
W tym trybie samochód potrafi majtnąć tyłkiem przy ruszaniu ze skrętem, gdy da się dużo gazu. Już parę razy się zdziwiłem. Na tyle, że teraz ostre włączanie się do ruchu robię tak, że gaz, skręt i dopiero na wyprowadzeniu, gdy już prostuję kierownicę i przód celuje w kierunku docelowej jazdy, dociskam gaz do samej deski. Trzeba wyczuć ilość gazu na początku, żeby nie przesadzić za mocno, ale też żeby nie dać go zbyt mało i żeby skrzynia nie zdążyła wrzucić II. biegu jeszcze podczas skrętu - bo wtedy przyciśnięcie do deski spowoduje redukcję do jedynki.
M.