--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

GSI

ODPOWIEDZ
norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: GSI

Post autor: norbi333 » 30 kwie 2024, o 12:29

Jak dobrze pamiętam to trzeba dwa razy szybko nacisnąć TC i wówczas będzie tryb dla gsi. To co pokazujesz na zdjęciach to tryby dla każdej insigni

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1614
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 29 razy

Re: GSI

Post autor: wassermann » 3 maja 2024, o 16:02

Obrazek górny (pojedyncze wciśnięcie przycisku) - wyłączenie kontroli trakcji (systemu przeciwdziałającemu poślizgowi kół przy ruszaniu)

Obrazek dolny (wciśnięcie i przytrzymanie przez 7 sekund) - wyłączenie kontroli trakcji oraz całego ESP (systemu przeciwdziałającemu poślizgom/uślizgom bocznym poprzez przyhamowanie kół)

Obrazek środkowy - tylko GSi (dwukrotne wciśnięcie przycisku - nie zawsze się to udaje, gdy zrobi się to za szybko lub zbyt leniwie)
W sumie nie wiem co to daje hahahaha to jakiś bajer bardziej.
Na pewno wyłącza kontrolę trakcji, do tego ESP też jest co najmniej przyciszony, a jeszcze napęd na tył bardzo chętnie i wyraźnie przechodzi.
W tym trybie samochód potrafi majtnąć tyłkiem przy ruszaniu ze skrętem, gdy da się dużo gazu. Już parę razy się zdziwiłem. Na tyle, że teraz ostre włączanie się do ruchu robię tak, że gaz, skręt i dopiero na wyprowadzeniu, gdy już prostuję kierownicę i przód celuje w kierunku docelowej jazdy, dociskam gaz do samej deski. Trzeba wyczuć ilość gazu na początku, żeby nie przesadzić za mocno, ale też żeby nie dać go zbyt mało i żeby skrzynia nie zdążyła wrzucić II. biegu jeszcze podczas skrętu - bo wtedy przyciśnięcie do deski spowoduje redukcję do jedynki.

M.

Awatar użytkownika
ZicO
Forumowicz
Posty: 64
Rejestracja: 21 gru 2018, o 10:20
Auto: Insignia Biturbo
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Postawił piwo: 1 raz

Re: GSI

Post autor: ZicO » 17 maja 2024, o 12:25

Dzięki za wyjaśnienie

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta forumowiczów”