--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
GSI
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: GSI
Moja niunia trzyma się od krawężników z daleka. Nie wspominając o tym, że ta krowa w mieście jest wyjątkowo nieporadna- długa i mało zwrotna. Od miejskiej ekwilibrystyki mam Octavię z oponami 195/65 R15 na stalówkach
M.
M.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: GSI
Oooo czyli to ona jest nieporadna w mieście a nie ja? Bo ja już z lękami jeżdżę że nic nie umiem
Radio 357 :)
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2263
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: GSI
Jak znasz różnicę ppmiedzy skrętem w lewo a tym w prawo to jednak cos umiesz
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: GSI
Nie porządny w mieście to jest mój Ford.Gsi to jak pszczółka co śmiga lekko po mieście,:-)wassermann pisze: ↑15 sty 2022, o 14:07Nie wspominając o tym, że ta krowa w mieście jest wyjątkowo nieporadna- długa i mało zwrotna.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
- fuli
- Użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: 11 lis 2014, o 21:50
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Polska
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: GSI
Była chwila pogody, więc wrzucam parę fotek, jeszcze bez dyfuzora, po feriach sobie go zamontuje i się pochwalę (lub nie jak będzie kicha )
Tymczasem..
Tymczasem..
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: GSI
No to Fuli do spotkania na naszej jakiejś śląskiej banie
Piękne auto Ale patrz w lusterka po szarym ST
Piękne auto Ale patrz w lusterka po szarym ST
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- fuli
- Użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: 11 lis 2014, o 21:50
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Polska
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: GSI
Mogę wypowiedzieć się coś więcej o aucie. Przejechałem jakieś 7 tyś km. Generalnie GSI to jest takie minimalne usportowienie modelu. Tryb tour jest bardziej miękki niż w poprzednich generacjach. Miękko buja, jest jeszcze bardziej wyczuwalny. We wcześniejszych wersjach 4x4 zawsze były odczuwalne jakieś tam mniejsze lub większe drgania budy, nawet jakieś minimalne, przynajmniej w moich egzemplarzach, tutaj absolutny spokój. Do tego żadnych drgań czy wibracji na kierownicy, pewnie przez zastosowaną wielkość tarczy i 4 tłoczkowe hamulce brembo. Nareszcie nic się nie przegrzewa, nie krzywi i nie ma żadnego bicia. Skrzynia pracuje wyśmienicie, podczas jazdy w mieście można się nawet nie zorientować kiedy zmienia biegi. Auto bardzo duże w środku. Przy moim wzroście (190cm) spokojnie kolejna wysoka osoba może usiąść za mną i jeszcze mnóstwo miejsca na nogi. Fotele wygodne, choć należy przyznać, że są dość sztywne/twarde. Jednym może to bardziej odpowiadać, innym mniej. Dla mnie dobrze się złożyło, przy moich problemach z plecami akurat duży plus, masaż dla mnie jest wystarczający. Wcześniej nigdy nie miałem, teraz jest i wykorzystuje go często w trasach. W mieście zapominam o tym. W dłuższych przelotach używam. Wyciszenie na kolejny plus. Audio też daje radę. Reasumując: na razie to tak, jakby usunąć wszystkie poprzednie mniejsze lub większe bolączki, które mi w poprzednich modelach/egzemplarzach gdzieś tam przeszkadzały
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: GSI
W codziennym użytkowaniu po opini widać, że nie ma żadnej straty wobec Insigni w "cywilu"(?)
Ostatnio zmieniony 22 mar 2022, o 12:01 przez alehandro`, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2263
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: GSI
z tego co wiem, to różnica taka, ze jest niższa o 1cm niż standard, 20" felgi można też mieć w tych "cywilnych" wersjach, myślę, że oprócz tych kilku Drobnych zmian (drobne ale robią swoje ) mocno nie odbiega w codziennym używaniu od każdej innej INSI...
Nie uważasz @fuli?
Nie uważasz @fuli?
- fuli
- Użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: 11 lis 2014, o 21:50
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Polska
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: GSI
No tak jest dokładnie. Ona jest taka jakby przemyślana, taka jaka powinna być każda odmiana. Małe rzeczy składające się na całość, dobry rozmiar hamulców, odpowiednie do masy, skrzynia bardzo na plus do poprzedniego modelu, tryb Sport, odpowiednia ilość Nm'ów itd. itp., to wszystko składa się na ogół, który mi podpasował.
Myślę, że jeżdżąc po mieście przepisowo to zupełnie niczym nie różni od każdej innej.
Edit:
Z tyłu to dyfuzorem, bo chyba tylko ja taki mam póki co ;P
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
Myślę, że jeżdżąc po mieście przepisowo to zupełnie niczym nie różni od każdej innej.
Edit:
Z tyłu to dyfuzorem, bo chyba tylko ja taki mam póki co ;P
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka