--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
GSI
- fuli
- Użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: 11 lis 2014, o 21:50
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Polska
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: GSI
No to przejechałem tysiąc km po wymianie wszystkich olejów, przegoniłem auto po banie, w tym około 150 km w trybie SPORT, (bo TOUR jest wręcz stworzony wg mnie do autostrady i bardziej preferuję) generalnie jest lepiej, ani jednego szarpnięcia, bardzo czysta, elegancka, płynna praca. Na bank będę wymieniał raz w roku, akurat tak co 40-50 tyś kilometrów średnio.
Fota, bo umyte i bardzo mi się podoba body tego auta
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
Fota, bo umyte i bardzo mi się podoba body tego auta
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8547
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: GSI
No tak
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Radio 357 :)
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8547
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: GSI
Bywało
Teraz to tu niektórzy myślą że mam inną moc, tj 500km przejadę w pół godziny. Niestety nie mam takiej mocy. Ale... na zmianę wszystkich olejów powinnam znaleźć czas. Już 60tys km to chyba byłoby dobrze wymienić wszędzie. Kolega dał mi motywację
Teraz to tu niektórzy myślą że mam inną moc, tj 500km przejadę w pół godziny. Niestety nie mam takiej mocy. Ale... na zmianę wszystkich olejów powinnam znaleźć czas. Już 60tys km to chyba byłoby dobrze wymienić wszędzie. Kolega dał mi motywację
Radio 357 :)
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8547
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: GSI
Dlatego w języku polskim istnieje "czas przeszły" i dobrze że jeden bo po angielsku jest ich chyba kilkanaście
Radio 357 :)
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: GSI
Zupełnie odwrotnie niż ja
Kierownica za lekko chodzi, nawet w SPORT, a co dopiero w TOUR. Do tego przy szybkiej jeździe wolę zwartość amortyzacji SPORT, a nieliczne nierówności wybiera wówczas krótkim jednym przysiadem. No i skrzynia w TOUR jest za leniwa. No nie, 3x nie
M.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8547
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: GSI
Ja "TOURuję" często bo niby to ekonomicznie. Ale z drugiej strony to nie wiem sama po co oszczędzam jakieś marne mililitry benzyny. Przecież to nie zmieni i tak nic w mojej kieszeni. Natomiast nie zauważam aby jakoś wskazówka obrotów skakała na "sport" jak to miało miejsce w A. To tak jest?
Radio 357 :)
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2273
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: GSI
Popieram zdanie @wassermann, w trasie wolę jazdę w trybie SPORT, chociaż u mnie jednego "nie" brakuje, bo mam manualna, ale generalnie wtedy jazda jest przyjemniejsza, nie buja autem tak bardzo.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
- fuli
- Użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: 11 lis 2014, o 21:50
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Polska
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: GSI
Zmieniłem zdanie
Ponoć tylko krowa nie zmienia
Od 10000 km po eskach i autostradach wyłącznie tryb Sport/Competition. Jednak samochód nie żągluje tak tymi biegami i podtrzymywanie obrotów mocno pomocne na takich drogach. Zdecydowanie bardziej płynna jazda.
Ponoć tylko krowa nie zmienia
Od 10000 km po eskach i autostradach wyłącznie tryb Sport/Competition. Jednak samochód nie żągluje tak tymi biegami i podtrzymywanie obrotów mocno pomocne na takich drogach. Zdecydowanie bardziej płynna jazda.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 593
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: GSI
Jutro czeka mnie trasa, to akurat spróbuję
Jak włączasz competition? W necie coś o tym czytałem, ale zawsze bez szczegółów i w sumie nigdzie nie ma info jak to włączyć
Jak włączasz competition? W necie coś o tym czytałem, ale zawsze bez szczegółów i w sumie nigdzie nie ma info jak to włączyć
- fuli
- Użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: 11 lis 2014, o 21:50
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Polska
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: GSI
2 razy przycisk kontroli, pojawi się napis SPORT, pomimo wcisniecia wcześniej przycisku sport, kiedy to też pojawia się napis na desce "Tryb Sport" no i wyłączone kontrola i ESP w tym trybie, bo świecą się ikonki. I np. nie da się włączyć tempomatu, tzn da, ale dezaktywuje się "competition", bo ikonki przestają świecić.
Mają go tylko GSI.
Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka
Mają go tylko GSI.
Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2273
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: GSI
Dokladnie trybu COMPETITION nie ma w cywilnych wersjach. To jedna z cech, która wyrozna się GSI
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: GSI
Na marginesie zaczynam rozpoznawać rynek pod kątem przyszłego roku i zmiany auta.
Jednym z typów jest GSI, ale w zestawieniu z dieslem......... uff nie trafił mnie grom z jasnego nieba.
Co ciekawe te insignie niemal nie wchodzą na portale aukcyjne.... a myślałem, że to może być naprawdę chodliwe zestawienie.
Jednym z typów jest GSI, ale w zestawieniu z dieslem......... uff nie trafił mnie grom z jasnego nieba.
Co ciekawe te insignie niemal nie wchodzą na portale aukcyjne.... a myślałem, że to może być naprawdę chodliwe zestawienie.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: GSI
Competition to wyłączenie kagańcow trakcji. Ja jednak wolę je mieć włączone jadąc w trasie i nie wiedząc co mnie zaskoczy.
Włączam "competition" sporadycznie po to, aby lekko zarzucić tyłem przy starcie ze skrętem. Raz się nieźle zdziwiłem i potrzebne były szybkie ręce, żeby zdecydowanie skontrować
M.
Włączam "competition" sporadycznie po to, aby lekko zarzucić tyłem przy starcie ze skrętem. Raz się nieźle zdziwiłem i potrzebne były szybkie ręce, żeby zdecydowanie skontrować
M.
- ZicO
- Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: 21 gru 2018, o 10:20
- Auto: Insignia Biturbo
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Dąbrowa Górnicza
- Postawił piwo: 1 raz
Re: GSI
Jak to jest z tymi trybami kontroli trakcji
U siebie w GSI znalazłem trzy opcje:
Pierwsza: jednokrotne wciśnięcie przycisku ESP - komunikat: system kontroli trakcji wyłączony + jedna kontrolka
Druga: dwukrotne wciśnięcie przycisku ESP - komunikat: tryb ESC Sport + dwie kontrolki
Trzecia: przytrzymanie przycisku ESP - komunikat: ESC wyłączony + dwie kontrolki
Czym po krótce charakteryzuje się każdy z trybów, czy to wszystkie opcje i który jest dedykowany tylko dla GSI ?
U siebie w GSI znalazłem trzy opcje:
Pierwsza: jednokrotne wciśnięcie przycisku ESP - komunikat: system kontroli trakcji wyłączony + jedna kontrolka
Druga: dwukrotne wciśnięcie przycisku ESP - komunikat: tryb ESC Sport + dwie kontrolki
Trzecia: przytrzymanie przycisku ESP - komunikat: ESC wyłączony + dwie kontrolki
Czym po krótce charakteryzuje się każdy z trybów, czy to wszystkie opcje i który jest dedykowany tylko dla GSI ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.