--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Opel Insignia A 2.0 CDTI EcoFlex 2010 r
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 sty 2022, o 15:59
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Ełk
Opel Insignia A 2.0 CDTI EcoFlex 2010 r
Dzień dobry,
Od dłuższego czasu przebywam już na forum i przeglądam wszystkie posty a że posiadam już drugą Insignię w swoim życiu więc stwierdziłem, że może przedstawię i ja swoją.
Duża ilość osób narzeka na te silnik ale dla mnie to nie robi znaczenia. Auto jak ma się popsuć to się popsuje czy to taki silnik czy taki. Z wcześniejszej byłem bardzo zadowolony więc mam nadzieję, że i z tej również będę.
Dane techniczne;
Pojemność skokowa; 1956,00 cm3
Ilość kW; 96,00
rok produkcji; 2010 r
Wyposażenie między innymi;
- Elektryczne lusterka z możliwością złożenia
- Chromatyczne Lusterko lewe oraz wsteczne
- Elektryczna klapa bagażnika
- Skórzane podgrzewane fotele
- Czujniki parkowania
- Czujnik zmierzchu
- Dwustrefowa klimatyzacja
- Nawigacja
- Xeony
jak coś przypomnę to dopiszę
Auto w zimowej wersji na życzenie żony
Auto posiadam od paru miesięcy. Wcześniej posiadałem również Insignię A tylko, że z 2009 roku i w HB. Potrzebowałem wymienić auto na większe bo powiększyła mi się rodzina a że trafiła się biedulka to przygarnąłem .
Na samym początku silnik został wyremontowany, ponieważ została kupione z walniętym silnikiem. Wymieniony został tłok wraz z korbowodem, wał, zregenerowana głowica jak i również wtryski są po regeneracji. Jeszcze trochę zostało do ogarnięcia przy niej ale mały kroczkami damy radę.
W ostatnim czasie próbowałem naprawić światło wsteczne, ze względu na to że wyskakuje komunikat ''Awaria światła cofania''. Po rozłożeniu lampy ujrzałem taki widok, więc postanowiłem wymienić na wkład lampy na nowy wraz z kostką ponieważ był pin spalony i myślałem, że w tym jest problem lecz okazało się, że to nie przyniosło skutku i trzeba szukać dalej.
Od dłuższego czasu przebywam już na forum i przeglądam wszystkie posty a że posiadam już drugą Insignię w swoim życiu więc stwierdziłem, że może przedstawię i ja swoją.
Duża ilość osób narzeka na te silnik ale dla mnie to nie robi znaczenia. Auto jak ma się popsuć to się popsuje czy to taki silnik czy taki. Z wcześniejszej byłem bardzo zadowolony więc mam nadzieję, że i z tej również będę.
Dane techniczne;
Pojemność skokowa; 1956,00 cm3
Ilość kW; 96,00
rok produkcji; 2010 r
Wyposażenie między innymi;
- Elektryczne lusterka z możliwością złożenia
- Chromatyczne Lusterko lewe oraz wsteczne
- Elektryczna klapa bagażnika
- Skórzane podgrzewane fotele
- Czujniki parkowania
- Czujnik zmierzchu
- Dwustrefowa klimatyzacja
- Nawigacja
- Xeony
jak coś przypomnę to dopiszę
Auto w zimowej wersji na życzenie żony
Auto posiadam od paru miesięcy. Wcześniej posiadałem również Insignię A tylko, że z 2009 roku i w HB. Potrzebowałem wymienić auto na większe bo powiększyła mi się rodzina a że trafiła się biedulka to przygarnąłem .
Na samym początku silnik został wyremontowany, ponieważ została kupione z walniętym silnikiem. Wymieniony został tłok wraz z korbowodem, wał, zregenerowana głowica jak i również wtryski są po regeneracji. Jeszcze trochę zostało do ogarnięcia przy niej ale mały kroczkami damy radę.
W ostatnim czasie próbowałem naprawić światło wsteczne, ze względu na to że wyskakuje komunikat ''Awaria światła cofania''. Po rozłożeniu lampy ujrzałem taki widok, więc postanowiłem wymienić na wkład lampy na nowy wraz z kostką ponieważ był pin spalony i myślałem, że w tym jest problem lecz okazało się, że to nie przyniosło skutku i trzeba szukać dalej.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Opel Insignia A 2.0 CDTI EcoFlex 2010 r
Fajne auto niech służy.
Setup zimowy dla żony fajny.
Może @Dokia taki w Kocie założy
Setup zimowy dla żony fajny.
Może @Dokia taki w Kocie założy
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 sty 2022, o 15:59
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Ełk
Re: Opel Insignia A 2.0 CDTI EcoFlex 2010 r
Dzień doberek
W ostatnim czasie padła mi jedna świeczka i trzeba było troszkę doinwestować z końcem roku więc Insignia na Nowy Rok dostała nowe świece, czujnik położenia wału oraz akumulatorek
W ostatnim czasie padła mi jedna świeczka i trzeba było troszkę doinwestować z końcem roku więc Insignia na Nowy Rok dostała nowe świece, czujnik położenia wału oraz akumulatorek
Ostatnio zmieniony 29 gru 2023, o 20:25 przez MateuszG09, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Klubowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 16 lut 2022, o 13:59
- Auto: Insignia opc
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Pruszków
- Otrzymał piwo: 3 razy
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 sty 2022, o 15:59
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Ełk
Re: Opel Insignia A 2.0 CDTI EcoFlex 2010 r
Dwie wymieniłem wcześniej nie cały miesiąc temu i teraz wymienione dwie.
-
- Klubowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 16 lut 2022, o 13:59
- Auto: Insignia opc
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Pruszków
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Opel Insignia A 2.0 CDTI EcoFlex 2010 r
Wyżej piszesz że wymieniłeś jedną....MateuszG09 pisze: ↑29 gru 2023, o 17:38Dwie wymieniłem wcześniej nie cały miesiąc temu i teraz wymienione dwie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 sty 2022, o 15:59
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Ełk
Re: Opel Insignia A 2.0 CDTI EcoFlex 2010 r
Błąd słownika, nawet nie zwróciłem uwagi ale już poprawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 sty 2022, o 15:59
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Ełk
Re: Opel Insignia A 2.0 CDTI EcoFlex 2010 r
- Dzień Dobry Wszystkim
Święta minęły, sylwester minął więc trzeba było wziąć się za robotę i troszkę pogrzebać się przy babce .Ze względu na to, że zaobserwowałem w ostatnich dnia wyciek oleju więc trzeba było się za to zabrać. Na samym początku myślałem, że to leci z pod miski olejowej ale po zdjęciu skrzyni okazało się, że jednak do wymiany jest uszczelniacz wału. Szybkie zakupy i wymieniamy.
Podczas składania wszystkiego zauważyłem, że lekko wygięta jest płytka poziomowania reflektorów a gdy ją trąciłem to została w ręku więc trzeba było doinwestować coś kolejnego ale telefon wykonany i montujemy nową
Niecałe półtora dnia grzebania i autko gotowe na weekend
Pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 sty 2022, o 15:59
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Ełk
Re: Opel Insignia A 2.0 CDTI EcoFlex 2010 r
Dzień dobry wszystkim
Mając wolną chwilę w sobotę postanowiłem trochę pogrzebać przy Insignii więc w piątek było małe mycie a na noc zaparkowana na hali aby sobie wyschła.
A w sobotę z rana było odkurzanko i czyszczenie wszystkich plastików i felg. Z felg zeszło trochę syfu ale nie jest taki efekt jaki oczekuje więc trzeba jeszcze parę razy powtórzyć a jak to nie zadziała to wtedy będę myślał o renowacji bo na felgach jest taki dziwny nagar jasny, który wygląda jakby była zarysowana ale przy mocniejszym szczotkowaniu schodzi.
Czeka mnie jeszcze dużo pracy przy niej aby doprowadzić do takie ładu jaki mam w głowie ale kroczek po kroczku i do tego dojdę. Na pewno na wiosnę czekają mnie jakieś zaprawki na drzwiach itd., mycie porządne komory silnika czy ogarnięcie np spasowań czy zarysowań.
Mając wolną chwilę w sobotę postanowiłem trochę pogrzebać przy Insignii więc w piątek było małe mycie a na noc zaparkowana na hali aby sobie wyschła.
A w sobotę z rana było odkurzanko i czyszczenie wszystkich plastików i felg. Z felg zeszło trochę syfu ale nie jest taki efekt jaki oczekuje więc trzeba jeszcze parę razy powtórzyć a jak to nie zadziała to wtedy będę myślał o renowacji bo na felgach jest taki dziwny nagar jasny, który wygląda jakby była zarysowana ale przy mocniejszym szczotkowaniu schodzi.
Czeka mnie jeszcze dużo pracy przy niej aby doprowadzić do takie ładu jaki mam w głowie ale kroczek po kroczku i do tego dojdę. Na pewno na wiosnę czekają mnie jakieś zaprawki na drzwiach itd., mycie porządne komory silnika czy ogarnięcie np spasowań czy zarysowań.