Ad 1. Najlepiej chyba pojechać na stacje benzynową i spuścić powietrze do jakiś 180kPa. To powinno wyzwolić alarm w danym kole (wyświetlony na wyświetlaczu).
Ad 2. Tak, kontrolka oraz informacja które koło i jaka jest obecnie wartość ciśnienia w tym kole.
Ad 3. Tak, takie czujniki mają swoje numery seryjne i są programowane do konkretnego koła. Więc ma znaczenie gdzie jakie koło zostało założone.
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
TPMS
-
- Użytkownik
- Posty: 258
- Rejestracja: 22 lut 2020, o 22:37
- Auto: Insignia A 2.0
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Kartuzy
- Postawił piwo: 12 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: TPMS
Odczyt z TPMS pokazuje na wyswietlaczu ciśnienie powiedzmy 2.2 a manometr na pistolecie ok 3.0. Wyszło przy zmianie kół na zimowe. Myślałem, że pistolet padnięty, wziąłem inny i to samo pokazuje. Ma ktoś podobnie? Dlaczego taka spora różnica w odczycie TPMS a normalnym pistolecie z manometrem??
-
- Użytkownik
- Posty: 258
- Rejestracja: 22 lut 2020, o 22:37
- Auto: Insignia A 2.0
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Kartuzy
- Postawił piwo: 12 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: TPMS
Myślę ok 100 jest najechane po zmianie. Ale "chwycilo" czujniki z kół zimowych tak jak piszesz dosyć szybko, po ok 5 km