Hej,
Pytanko czy macie może doświadczenie z wyważaniem z testem drogowym? Jakie powinno być maksymalne dopuszczalne bicie aby było ok?
Pytam bo zakupiłem nowe oponki (pirelli cinturato all season sf2 225/55 r17) i pojechałem na podmiankę na huntera.
Na teście wyszły wyniki jak z załączonego zdjęcia. Wulkanizator mówi, że ok. Ja jednak czuje lekkie drganie z tyłu.
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Składka klubowa ICP na 2025 - ZAPRASZAMY
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
----------------
Zobacz nasz portal klubowy ---------------
Polub naszą stronę na Facebooku ---------------
Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Składka klubowa ICP na 2025 - ZAPRASZAMY
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
----------------



Wyważenie na hunterze
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 4 gru 2018, o 21:45
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wawa
- Postawił piwo: 1 raz
-
- Klubowicz
- Posty: 1930
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Wyważenie na hunterze
Wyważenie na hunterze robiłem parę lat temu, również przy okazji wymiany opon, i z tego co pamiętam, to wartość pod kołem powinna być do 50 N (u mnie chyba 30 N nie przekroczyło). U Ciebie obie prawe przekraczają. Może wystarczy obrócić oponę względem felgi, choć winne mogą być też same felgi.
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 4 gru 2018, o 21:45
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wawa
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Wyważenie na hunterze
zgadza się, koledzy poprawili ale z tyłu nadal na żółto...szkoda, że trzeba ich piłować, bo sami nie widzą problemu.
-
- Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 9 sty 2020, o 23:51
- Auto: Insignia b
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bytom
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Wyważenie na hunterze
Robiłem wyważanie z testem drogowym w Gliwicach Ponicki. Właśnie przed wyważeniem z tyłu też miałem na czerwono, po wyważenie pokazywało 50 i na zielono, gość powiedział że to maksymalne co może być po wyżej jest zły pomiar.
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 4 gru 2018, o 21:45
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wawa
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Wyważenie na hunterze
Dzięki, trzy razy wyrażałem i za każdym razem było słabo. Za trzecim razem wynik po optymalizacji był 110N.
Stwierdziłem ją to mam pecha. Komplet nowych opon. No mam postąpiłem na Michelin i połaziłem się na cichsze pirelli, to mam.
No nic stwierdziłem, że będę reklamował.
Znalazłem na stronie pirelli oficjalny warsztat i jede do nich.
Pań oka,al się bardzo pomocny i wysłał mnie do serwisu, który w Wawie realizuje reklamację.
Pojechałem, przedstawiłem problem, Pan stwierdził że reklamujemy i załatwi oponki, żebym na czas reklamacji miał ka czym jeździć.
Przed reklamacja zrobiliśmy jeszcze raz wywazanie, żeby mieć ostatecznie potwierdzenie, no i żeby wiadomo było, które opony reklamować.
Po odkreceniu opon, na wszystkich felgach i piastach była warstwa syfu, i naprawdę grubo. To już mi dało do myślenia.
Pierwsza oponka, wporzo, druga wporzo....czwarta wporzo.
Ja szok, gość rozkłada ręce, że nie rozumie i że felgi proste, oponki bardzo dobre.
Oczyścili dokładnie piasty, felgi, nawet wyczyścili pozostałości po mocowanych ciężarkach.
Zamontowali, skasowali mnie i wio sprawdzać.
Nigdy nie byłam tak zadowolony z wydaniu 340 złotych.
W aucie cicho, zero bicia. Szok.
Także morał taki, nie każdy Hunter oznacza, że mają fachowców lub, że im się chce.
Załączam wynik z ostatniej wizyty z czystym sumieniem polecam Wam ten warsztat.
Auto-Kam Centrum Ogumienia Wola.
Stwierdziłem ją to mam pecha. Komplet nowych opon. No mam postąpiłem na Michelin i połaziłem się na cichsze pirelli, to mam.
No nic stwierdziłem, że będę reklamował.
Znalazłem na stronie pirelli oficjalny warsztat i jede do nich.
Pań oka,al się bardzo pomocny i wysłał mnie do serwisu, który w Wawie realizuje reklamację.
Pojechałem, przedstawiłem problem, Pan stwierdził że reklamujemy i załatwi oponki, żebym na czas reklamacji miał ka czym jeździć.
Przed reklamacja zrobiliśmy jeszcze raz wywazanie, żeby mieć ostatecznie potwierdzenie, no i żeby wiadomo było, które opony reklamować.
Po odkreceniu opon, na wszystkich felgach i piastach była warstwa syfu, i naprawdę grubo. To już mi dało do myślenia.
Pierwsza oponka, wporzo, druga wporzo....czwarta wporzo.
Ja szok, gość rozkłada ręce, że nie rozumie i że felgi proste, oponki bardzo dobre.
Oczyścili dokładnie piasty, felgi, nawet wyczyścili pozostałości po mocowanych ciężarkach.
Zamontowali, skasowali mnie i wio sprawdzać.
Nigdy nie byłam tak zadowolony z wydaniu 340 złotych.
W aucie cicho, zero bicia. Szok.
Także morał taki, nie każdy Hunter oznacza, że mają fachowców lub, że im się chce.
Załączam wynik z ostatniej wizyty z czystym sumieniem polecam Wam ten warsztat.
Auto-Kam Centrum Ogumienia Wola.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forumowicz
- Posty: 70
- Rejestracja: 6 wrz 2023, o 21:07
- Auto: insignia B
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Krk
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Wyważenie na hunterze
"Po odkreceniu opon, na wszystkich felgach i piastach była warstwa syfu, i naprawdę grubo."
w miejscu styku piasta-felga czy ogólnie urypane wszystko do okoła?
w miejscu styku piasta-felga czy ogólnie urypane wszystko do okoła?
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 4 gru 2018, o 21:45
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wawa
- Postawił piwo: 1 raz