--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 kwie 2022, o 23:37
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Lubochnia
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
No to mam jako pierwszy w Polsce zrobiony silnik NFT i skrzynie AT8 NIKT inny jak ECU Majster to zrobił.. Czyli gość od Opli
289.8KM i 478nm !
Wszystko w normie i zupełnie inna jazda
Cała Historia na Insignia club polska na FB
289.8KM i 478nm !
Wszystko w normie i zupełnie inna jazda
Cała Historia na Insignia club polska na FB
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9018
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 116 razy
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
No ładnie. Seria jednak słaba była.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2253
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Śledziłem na fb Twoją historię. Cieszy, że znalazła szczęśliwe zakonczenie
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6069
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=8653
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 26 razy
- Otrzymał piwo: 86 razy
- Kontakt:
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
@rksmako to gratulacje Ja też się przymierzam, zobaczymy jak wyjdzie.
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
A pisałeś gdzieś ile za taką przyjemność majster sobie życzy?
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8526
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 199 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Ja już wiem ile trzeba mieć tych monet już już zaraz będę mieć
Radio 357 :)
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6069
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=8653
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 26 razy
- Otrzymał piwo: 86 razy
- Kontakt:
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
No to jutro się okaże ile wynosi seria u mnie
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2253
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
No serii jestem ciekaw, ale bardziej ciekawi mnie wykres po modzie
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Nie okaże się, bo do znudzenia można powtarzać, że bez zdjęcia fabrycznego ograniczenia max mocy i momentu przy położeniu pedału gazu na pierwszym oporze, pomiar nie pokaże maksymalnych parametrów. Trzeba by jechać z wciśniętym pedałem poza zapadkę, a to zawsze wyzwala kickdown, więc na hamowni jest to niewykonalne.
Insignia GSi po lifcie ma silnik 230 KM i 350 Nm. Testy drogowe pokazują dla niej:
80-120 km/h 4.7-4.8 sek.
100-160 km/h (międzyczas) 10.7 sek
0-200 km/h 35 sek.
Insignia 2.0T przed liftem miała 260 KM i 400 Nm. Na hamowni udaje się zmierzyć mniej - zwykle w okolicach tego co prezentuje nowy silnik po lifcie (230 KM). Jednak w testach drogowych
80-120 km/h 4.2-4.4 sek.
100-160 km/h (międzyczas) 9.3 sek.
0-200 km/h 27.6 sek. (średnia z 4 różnych testów)
Nie wchodząc w dyskuję na ile są to "mocno średnie" osiągi, to jednak różnica w tych +30KM jest zauważalna.
P.S. Fajny test GSi 230 KM z BMW 430i (RWD bez sportowego dyfru.)
https://www.auto-motor-und-sport.de/tes ... che-daten/
BMW lepiej przyspiesza, ale w slalomie Insignia nieco lepsza!
Co ciekawe, mniejsze BMW, bez napedu 4x4, jest od "ciężkiej" Insignii 4x4 jeszcze o 60 kg cięższe! BMW jest bardzo ciężkie. Po dodaniu 4x4 i sportowego dyfra wyjdzie jakieś 1800 kg. A mówi się, że Ople takie krowy. Jednak duża masa własna nie przeszkadza BMW lepiej przyspieszać - przekazanie napędu w BMW jest bardzo efektywne, a w Oplu tradycyjnie duże straty.
M.
Insignia GSi po lifcie ma silnik 230 KM i 350 Nm. Testy drogowe pokazują dla niej:
80-120 km/h 4.7-4.8 sek.
100-160 km/h (międzyczas) 10.7 sek
0-200 km/h 35 sek.
Insignia 2.0T przed liftem miała 260 KM i 400 Nm. Na hamowni udaje się zmierzyć mniej - zwykle w okolicach tego co prezentuje nowy silnik po lifcie (230 KM). Jednak w testach drogowych
80-120 km/h 4.2-4.4 sek.
100-160 km/h (międzyczas) 9.3 sek.
0-200 km/h 27.6 sek. (średnia z 4 różnych testów)
Nie wchodząc w dyskuję na ile są to "mocno średnie" osiągi, to jednak różnica w tych +30KM jest zauważalna.
P.S. Fajny test GSi 230 KM z BMW 430i (RWD bez sportowego dyfru.)
https://www.auto-motor-und-sport.de/tes ... che-daten/
BMW lepiej przyspiesza, ale w slalomie Insignia nieco lepsza!
Co ciekawe, mniejsze BMW, bez napedu 4x4, jest od "ciężkiej" Insignii 4x4 jeszcze o 60 kg cięższe! BMW jest bardzo ciężkie. Po dodaniu 4x4 i sportowego dyfra wyjdzie jakieś 1800 kg. A mówi się, że Ople takie krowy. Jednak duża masa własna nie przeszkadza BMW lepiej przyspieszać - przekazanie napędu w BMW jest bardzo efektywne, a w Oplu tradycyjnie duże straty.
M.
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6069
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=8653
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 26 razy
- Otrzymał piwo: 86 razy
- Kontakt:
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Po wizycie u Heko (GCS Tuning) takie oto mam wyniki:
231KM -> 286KM
331Nm -> 423Nm
No i jest zadowolenie
231KM -> 286KM
331Nm -> 423Nm
No i jest zadowolenie
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6069
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=8653
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 26 razy
- Otrzymał piwo: 86 razy
- Kontakt:
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Na niemieckiej autostradzie
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Szkoda, że ten motor nie trzyma serii.
Kreski ładne ale gdyby miał te 250-260 w serii to po "czipsie" byłaby 3 z przodu.
Ciekaw jestem jak to się przełoży na czasy.
Kreski ładne ale gdyby miał te 250-260 w serii to po "czipsie" byłaby 3 z przodu.
Ciekaw jestem jak to się przełoży na czasy.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2253
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
No to Panie Prezesie... Gratulacje wyniku. Juz testowane było? Jak wrażenia?
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6069
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=8653
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 26 razy
- Otrzymał piwo: 86 razy
- Kontakt:
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
A czemu nie trzyma? Pewnie trzyma tylko na hamowni tego nie zmierzysz, @wassermann rzeczowo podał dlaczego. Może ktoś kiedyś obejdzie to zabezpieczenie i będzie się dało zmierzyć faktyczną moc maksymalną na hamowni. Możliwe że już teraz jest 3 z przodu
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Ładny wynik.I pewnie dopiero to jeździ jak należy
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Temat rzeka
Dlatego odnieść trzeba się do hamowni bo do czegoś by wypadało - producent też w jakiś sposób mierzy jednak moc a nie podaje ją z kapelusza.
Tym bardziej interesują mnie czasy niż same kreski.
Mniejsza o większość - na pewno auto odpycha się teraz lepiej niż te 2 dni wcześniej więc na pewno było warto
Dlatego odnieść trzeba się do hamowni bo do czegoś by wypadało - producent też w jakiś sposób mierzy jednak moc a nie podaje ją z kapelusza.
Tym bardziej interesują mnie czasy niż same kreski.
Mniejsza o większość - na pewno auto odpycha się teraz lepiej niż te 2 dni wcześniej więc na pewno było warto
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Pomiar oczywiście zawsze łechce miło (zwłaszcza jak się przełamuje 2, 3 czy 4 z przodu), ale najistotniejsze przy wiedzy, że takie pomiary się zdarzają dla tego silnika (brak serii) jest to ile przyrosło i jak sie kreski zachowują, a tu ciężko coś zarzucić. I o to chodzi.