--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
To więcej firm robi już LTG?
Bo najpierw jeden Kolega pisze, że ECU Majster, a teraz drugi, że HEKO (GCS Tuning.)
Czy i która z tych firm programowała u Was na nowo nie tylko sterownik silnika, ale i sterownik skrzyni AT8?
A tak z ciekawości - czy 2.0T nie-GSi w trybie Sport pozwalało schodzić obrotom poniżej 2000 rpm? A jak po programie? Nie miałem okazji przejechać się nie-GSi, natomiast u mnie tryb Sport zawsze trzyma obroty nie niższe jak 2000. Jeśli jadę np. z 1500 rpm na Tour i wcisnię Sport, to skrzynia natychmiast redukuje bieg, aby dać te 2000-2100 i nie pozwala niżej.
M.
Bo najpierw jeden Kolega pisze, że ECU Majster, a teraz drugi, że HEKO (GCS Tuning.)
Czy i która z tych firm programowała u Was na nowo nie tylko sterownik silnika, ale i sterownik skrzyni AT8?
A tak z ciekawości - czy 2.0T nie-GSi w trybie Sport pozwalało schodzić obrotom poniżej 2000 rpm? A jak po programie? Nie miałem okazji przejechać się nie-GSi, natomiast u mnie tryb Sport zawsze trzyma obroty nie niższe jak 2000. Jeśli jadę np. z 1500 rpm na Tour i wcisnię Sport, to skrzynia natychmiast redukuje bieg, aby dać te 2000-2100 i nie pozwala niżej.
M.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Nawet w dieslu trzyma około 2 tysi na sporcie w nie gsi.
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 lip 2022, o 19:30
- Auto: Insignia grand sport
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Zawiercie
- Postawił piwo: 1 raz
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Również próbowałem podnieść moc w mojej Insigni, opierając się o opinię udałem się do Cinsoft okolice Gliwic, niestety tunerowi nie udało się połączyć że sterownikiem w moim samochodzie
Dodano po 3 minutach 44 sekundach:
We wtorek spróbuję ECU Majster, lub HEKO (GCS Tuning , będę dzwonił zobaczę co powiedzą odnośnie tego problemu z komunikacją sterownika ale skoro kolegą pomogli to i może u mnie coś dadzą radę
Dodano po 3 minutach 44 sekundach:
We wtorek spróbuję ECU Majster, lub HEKO (GCS Tuning , będę dzwonił zobaczę co powiedzą odnośnie tego problemu z komunikacją sterownika ale skoro kolegą pomogli to i może u mnie coś dadzą radę
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
ECU Majster spokojnie ogarnie. U mnie zrobił na 287KM. Polecam
Radio 357 :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 lip 2022, o 19:30
- Auto: Insignia grand sport
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Zawiercie
- Postawił piwo: 1 raz
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
To super by było, trochę mam daleko bo 270km w jedną stronę ale jeśli da radę to jadę ,
Ps. A jakie koszty modyfikacji jeśli można wiedzieć?
Ps. A jakie koszty modyfikacji jeśli można wiedzieć?
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Miałam tyle samo km do zrobienia. Też dałam radę
2000zł równo i mniej nie będzie bo tu nie ma gotowca, to nie diesel. Program on robi w trasie, weźmie kluczyki, włoży sondę w wydech i zniknie na minimum 2h.
2000zł równo i mniej nie będzie bo tu nie ma gotowca, to nie diesel. Program on robi w trasie, weźmie kluczyki, włoży sondę w wydech i zniknie na minimum 2h.
Radio 357 :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 lip 2022, o 19:30
- Auto: Insignia grand sport
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Zawiercie
- Postawił piwo: 1 raz
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Ostatnio zmieniony 14 sie 2022, o 18:59 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Każe Ci zmienić filtr powietrza aby auto miało czym oddychać na czipie oraz zatankować do pełna minimum 98 na CircleK lub 100 na Shell. Więc jak jeździsz na 95 to trzeba wyjeździć do czipa
Radio 357 :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 lip 2022, o 19:30
- Auto: Insignia grand sport
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Zawiercie
- Postawił piwo: 1 raz
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Tak, wiem to samo mówił gość z Cinsoft, że paliwo 98, Świeże filtry i nowe świece zapłonowe bo rzekomo cofa zapłon na starych świecach, więc u mnie wszystko wymienione.
A powiedz mi jeszcze czy poza modyfikacją którą przeprowadza w terenie jest jeszcze hamowania?
Ostatnio zmieniony 14 sie 2022, o 19:00 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
No a skąd by wiedziała ile ma km? Ma tam hamownię ale tylko ośkę i rozpina most do hamowania.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Marcin wie wszystko. Nie tylko ja robiłam tam soft. Inni od nas też i chwalili. Facet to wirtuoz w swoim fachu.
Radio 357 :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 lip 2022, o 19:30
- Auto: Insignia grand sport
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Zawiercie
- Postawił piwo: 1 raz
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Ok, bo właśnie widziałem na zdjęciach, że hamowania na jedną oś
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Tak. Rozepnie, potem zepnie i jest jak trzeba.
Radio 357 :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 lip 2022, o 19:30
- Auto: Insignia grand sport
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Zawiercie
- Postawił piwo: 1 raz
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
I oto dzisiaj nadszedł ten dzień
Dodano po 5 minutach 56 sekundach:
Dodano po 21 sekundach:
Dodano po 1 minucie 7 sekundach:
Ecumajster działa
Dodano po 5 minutach 56 sekundach:
Dodano po 21 sekundach:
Dodano po 1 minucie 7 sekundach:
Ecumajster działa
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 28 kwie 2021, o 22:35
- Auto: Insignia B GS 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Kraków
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Robisz w GCS Tuning czy ECU Majster ? Daj znać jak wyniki i czy modyfikuje soft w skrzyni. GCS'a mam na miejscu pod Krakowem to była by szybka piłka.
Dobra po edycji posta widzę że ECU, jakie wyniki i ile PLN ?
Ostatnio zmieniony 7 wrz 2022, o 15:52 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 lip 2022, o 19:30
- Auto: Insignia grand sport
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Zawiercie
- Postawił piwo: 1 raz
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Jeszcze w trakcie, dam znać po wszystkiemu, jakna razie wszystko na dobrej drodze
Dodano po 20 minutach 46 sekundach:
224KM, 383Nm
Dodano po 16 sekundach:
Oczywiście w serii
Dodano po 1 godzinie 3 minutach 11 sekundach:
Po trzeciej próbie 282,5Km i 453,5Nm
Dodano po 5 godzinach 35 minutach 28 sekundach:
I z takim wynikiem pozostało
Cena to 2tyś.
Dodano po 1 minucie 43 sekundach:
Skrzynia dobrze odbiera moc i moment, nie trzeba nic robić
Dodano po 4 minutach 14 sekundach:
Po przejechaniu 300km tj. Powrocie do domu jestem bardzo zadowolony z modyfikacji, po prostu nie ten sam samochód on zaczął żyć, różnica jest kolosalna a przy okazji wyszło jak Opel oszukuje na mocy (z deklarowanych 260 raptem 224 szkoda)
Dodano po 5 minutach 24 sekundach:
Co do Pana który wykonał modyfikację szczerze mogę polecić, moim zdaniem dobry fachowiec, Mistrz
Dodano po 9 minutach 28 sekundach:
Nadmienię ze jakieś dwa miesiące temu fachowiec z Cinsoft pod Gliwicami, po rozmowie telefonicznej stwierdził ze zrobi modyfikacje bez problemu, po odstawieniu samochodu i dwóch dniach rozłożył ręce mówiąc że się nie da dokonać modyfikacji i skasował za to 100zł , sam nie wiem za co zapłaciłem, chyba za jego brak wiedzy (może się dokształci za to 100zł albo zaiwestuje w lepszy sprzęt) powiedział, że prawdopodobnie coś było robione w serwisie i jest zablokowany sterownik i nic nie da się zrobić ....hmmm ciekawa teoria....a tu jednak się dało
Dodano po 2 minutach 50 sekundach:
Proszę nie traktować moich wypowiedzi jako reklamy lub antyreklamy, jest to jedynie moje zdanie na temat fachowców i swiadczonych przez nich usług czyli tego co doświadczyłem na własnej skórze
Dodano po 20 minutach 46 sekundach:
224KM, 383Nm
Dodano po 16 sekundach:
Oczywiście w serii
Dodano po 1 godzinie 3 minutach 11 sekundach:
Po trzeciej próbie 282,5Km i 453,5Nm
Dodano po 5 godzinach 35 minutach 28 sekundach:
I z takim wynikiem pozostało
Cena to 2tyś.
Dodano po 1 minucie 43 sekundach:
Skrzynia dobrze odbiera moc i moment, nie trzeba nic robić
Dodano po 4 minutach 14 sekundach:
Po przejechaniu 300km tj. Powrocie do domu jestem bardzo zadowolony z modyfikacji, po prostu nie ten sam samochód on zaczął żyć, różnica jest kolosalna a przy okazji wyszło jak Opel oszukuje na mocy (z deklarowanych 260 raptem 224 szkoda)
Dodano po 5 minutach 24 sekundach:
Co do Pana który wykonał modyfikację szczerze mogę polecić, moim zdaniem dobry fachowiec, Mistrz
Dodano po 9 minutach 28 sekundach:
Nadmienię ze jakieś dwa miesiące temu fachowiec z Cinsoft pod Gliwicami, po rozmowie telefonicznej stwierdził ze zrobi modyfikacje bez problemu, po odstawieniu samochodu i dwóch dniach rozłożył ręce mówiąc że się nie da dokonać modyfikacji i skasował za to 100zł , sam nie wiem za co zapłaciłem, chyba za jego brak wiedzy (może się dokształci za to 100zł albo zaiwestuje w lepszy sprzęt) powiedział, że prawdopodobnie coś było robione w serwisie i jest zablokowany sterownik i nic nie da się zrobić ....hmmm ciekawa teoria....a tu jednak się dało
Dodano po 2 minutach 50 sekundach:
Proszę nie traktować moich wypowiedzi jako reklamy lub antyreklamy, jest to jedynie moje zdanie na temat fachowców i swiadczonych przez nich usług czyli tego co doświadczyłem na własnej skórze
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Widać że słabo te silniki mają z serią. Wstaw wykes.
Teraz to jasne że inne auto
Teraz to jasne że inne auto
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Ani to reklama ani antyreklama ECU MAJSTER już pokazał na co go stać, no ten INNY fachowiec próbował, byc mpze się staral, wydaje mi sie, że za tę próbę mimo wszystko mało wziął bo inny mógłby skasować więcej. 100 to uczciwe.
Pogratulować zmiany auta w pół dnia
Pogratulować zmiany auta w pół dnia
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 lip 2022, o 19:30
- Auto: Insignia grand sport
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Zawiercie
- Postawił piwo: 1 raz
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Wykres
Dodano po 2 minutach 1 sekundzie:
Dodano po 2 minutach 1 sekundzie:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Też tam robiłam . Też wynik przecudny i też 2 tysiące zostawiłam. U mnie po pierwszej próbie wyszło 287KM. Pan zapytał czy mi wystarczy i ja przestraszona powiedziałam że tak
To że nie trzyma serii to też dlatego że automat i sonda jest tylko w jednej rurze, więc reszta koni ucieka druga rurą w tym pomiarze.
To że nie trzyma serii to też dlatego że automat i sonda jest tylko w jednej rurze, więc reszta koni ucieka druga rurą w tym pomiarze.
Radio 357 :)