--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Android Auto w Insignia B
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2 sty 2019, o 08:37
- Auto: Insignia B 17`
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 3 razy
Re: Android Auto w Insignia B
Mnieteczek - bardzo możliwe, że ja się tu niejasno wyrażam, gdyż w tej tematyce jestem kiepski... a więc ostatecznie: po niedawnej aktualizacji moja wersja AA to 5.1.500644, co wydaje mi się jest najnowszą wersją. Czy wobec tego próba usunięcia fabrycznej wersji AA i ręczna instalacja ze strony APK Mirror może mieć jakiś sens i coś zmienić?
JaMi - przetestowałem już tyle tych kabli... ale jak znajdziesz jakiegoś pewniaka, to daj cynk, chętnie kupię. Oprócz fabrycznych do Huawei mam jeszcze jeden niby dedykowany do Android Auto kupiony na allegro w niemałej cenie jak na kabel. Jest faktycznie różnica, bo gdy na fabrycznym system się zawiesi, to najczęściej już odłączenie i ponowne podłączenie telefonu nie pomaga - muszę wyłączyć całą konsolę w aucie i próbować ponownie. Na tym "lepszym kablu" wiesza się później i po różnym czasie, a jak się zawiesi to wystarczy, że przełączę tryb USB na transfer plików (który i tak uparcie od razu przestawia się "tylko ładowanie") i połączenie jakby jest resetowane i nie muszę ponownie odłączać i podłączać telefonu, wystarczy ponownie dotknąć ikony AA na panelu w samochodzie i działa do kolejnej zawiechy.
W starym Huawai P9 AA działał mi bez problemu na tym samym kablu, na którym inny telefon nawet nie chciał się połączyć (pojawiała się tylko chwilowo ikonka AA i tyle).
Powyższe to tylko moje obserwacje, nie wykluczam na ich podstawie w 100% problemów z kablem, jak ktoś powie mi jaki kupić, który jest pewnikiem, to chętnie sprawdzę, bo zależy mi na działaniu AA, choć już powoli tracę nadzieję...
JaMi - przetestowałem już tyle tych kabli... ale jak znajdziesz jakiegoś pewniaka, to daj cynk, chętnie kupię. Oprócz fabrycznych do Huawei mam jeszcze jeden niby dedykowany do Android Auto kupiony na allegro w niemałej cenie jak na kabel. Jest faktycznie różnica, bo gdy na fabrycznym system się zawiesi, to najczęściej już odłączenie i ponowne podłączenie telefonu nie pomaga - muszę wyłączyć całą konsolę w aucie i próbować ponownie. Na tym "lepszym kablu" wiesza się później i po różnym czasie, a jak się zawiesi to wystarczy, że przełączę tryb USB na transfer plików (który i tak uparcie od razu przestawia się "tylko ładowanie") i połączenie jakby jest resetowane i nie muszę ponownie odłączać i podłączać telefonu, wystarczy ponownie dotknąć ikony AA na panelu w samochodzie i działa do kolejnej zawiechy.
W starym Huawai P9 AA działał mi bez problemu na tym samym kablu, na którym inny telefon nawet nie chciał się połączyć (pojawiała się tylko chwilowo ikonka AA i tyle).
Powyższe to tylko moje obserwacje, nie wykluczam na ich podstawie w 100% problemów z kablem, jak ktoś powie mi jaki kupić, który jest pewnikiem, to chętnie sprawdzę, bo zależy mi na działaniu AA, choć już powoli tracę nadzieję...
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2 sty 2019, o 08:37
- Auto: Insignia B 17`
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 3 razy
Re: Android Auto w Insignia B
Chętnie bym to zrobił, ale te osoby, które pożyczyłby mi telefon to akurat mają złącze micro USB, jak w moim starym P9, który akurat działa bez problemów... Dlatego jestem skłonny zaryzykować i nabyć jakiś sprawdzony kabel, choć podejrzewam, że osoby którym AA działa na P30 Pro pewnie używają fabrycznego, bo nic nie pisali o zmianach kabla...
- Scooby
- Użytkownik
- Posty: 144
- Rejestracja: 4 sie 2019, o 17:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Grójec
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Android Auto w Insignia B
Ja bym na twoim miejscu wziął micro USB i sprawdził, jeśli na P9 działa ci AA (tak wnioskuje z twojej wypowiedzi) to bym szukał problemu w telefonie i przywrócił bym go do ustawień fabrycznych może to coś pomoże, jeśli na oryginalnym kablu zawiesza się to inny nic nie pomoże...
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2 sty 2019, o 08:37
- Auto: Insignia B 17`
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 3 razy
Re: Android Auto w Insignia B
Wydaje mi się, że sprawdzałem AA zaraz po kupnie telefonu, czyli zanim cokolwiek w nim "poprzestawiałem", aczkolwiek faktycznie było to już po jakichś aktualizacjach systemowych, więc może warto spróbować... w sumie doszkolę się z praktycznego zastosowania kopii zapasowych i w jakimś dogodnym momencie spróbuję przywrócić do fabrycznych. Dam znać co z tego wyszło.
Re: Android Auto w Insignia B
P30 i P30 pro mają problemy z AA. Jest o tym cały wątek na support google. Sam się przesiadłem z Galaxy S8 na P30 i mam problemy. Kabel nie ma znaczenia - czy oryginał czy za 10zl z Biedronki. Co kilka minut mnie rozpina.
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2 sty 2019, o 08:37
- Auto: Insignia B 17`
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 3 razy
Re: Android Auto w Insignia B
Trochę poczytałem na google support.. sporo tego jest i nie wiem czy są jakieś nowsze informacje, bo nie mam aż tyle czasu, aby prześledzić wszystkie tematy, ale z tego co znalazłem wynika, że sytuacja jest beznadziejna do tego stopnia, że ten sam telefon z tą samą wersją AA może w jednym samochodzie działać, a w innym nie i nikt nie potrafi póki co wyjaśnić dlaczego...
Ktoś rozwiązał to w ten sposób (jak dobrze rozumiem), że podpiął sobie starszy telefon do kabla, włączył wifi, a w tym, z którym są problemy hot spot i tak to sobie działa... Ostatecznie też tak mogę zrobić, choć satysfakcja z tego rozwiązania słaba. Póki co w wolnych chwilach będę drążył temat i będę wdzięczy również za wrzucanie newsów, jeżeli ktoś na coś wpadnie.
Ktoś rozwiązał to w ten sposób (jak dobrze rozumiem), że podpiął sobie starszy telefon do kabla, włączył wifi, a w tym, z którym są problemy hot spot i tak to sobie działa... Ostatecznie też tak mogę zrobić, choć satysfakcja z tego rozwiązania słaba. Póki co w wolnych chwilach będę drążył temat i będę wdzięczy również za wrzucanie newsów, jeżeli ktoś na coś wpadnie.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9037
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 118 razy
Re: Android Auto w Insignia B
Ja kupiłem na próbę kabelek z ali i działa rewelacyjnie z wszystkim. Dodatkowo nie jest łamany przez podłokietnik
https://pl.aliexpress.com/item/32855214 ... 5c0fhJAtsm
https://pl.aliexpress.com/item/32855214 ... 5c0fhJAtsm
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2 sty 2019, o 08:37
- Auto: Insignia B 17`
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 3 razy
Re: Android Auto w Insignia B
mazmarcin, ale Ty masz jak dobrze pamiętam Samsunga, a tu jednak jest ewidentny problem z modelami Huawei.
Dla wypróbowania wszystkich wariantów przywróciłem telefon do ustawień fabrycznych w dwóch opcja, tj. raz instalując tylko aktualizacje tych aplikacji, które były niezbędne do uruchomienia AA, a w drugiej opcji aktualizując wszystkie aplikacje zainstalowane na telefonie. W obu przypadkach nie dokonywałem żadnych zmian w ustawieniach telefonu, nie instalowałem aktualizacji systemu i efekt niestety ten sam, jak się wieszał, tak się wiesza....
Dla wypróbowania wszystkich wariantów przywróciłem telefon do ustawień fabrycznych w dwóch opcja, tj. raz instalując tylko aktualizacje tych aplikacji, które były niezbędne do uruchomienia AA, a w drugiej opcji aktualizując wszystkie aplikacje zainstalowane na telefonie. W obu przypadkach nie dokonywałem żadnych zmian w ustawieniach telefonu, nie instalowałem aktualizacji systemu i efekt niestety ten sam, jak się wieszał, tak się wiesza....
Re: Android Auto w Insignia B
W samungu mi na każdym kablu działał bezbłędnie. Więc to wina Huawei. Zgłosiłem to w Huawei i powiedzieli że AA oficjalnie w PL nie ma. Mimo że w A10 jest wbudowany
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
- mnieteczek
- Użytkownik
- Posty: 930
- Rejestracja: 17 mar 2017, o 07:21
- Auto: PEUGEOT 508 GT
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Jastrzębie-Zdrój
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Android Auto w Insignia B
Jest jeszcze jedna możliwość, spróbuj usunąć wszystkie urządzenia z HMI auta, ewentualnie przywrócić ustawienia fabryczne. Może tu się coś krzaczy?
Wysłane z Galaxy S9
Wysłane z Galaxy S9
Re: Android Auto w Insignia B
Już to robiłem. Krzaczy sie mniej, ale jednak.
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
- mnieteczek
- Użytkownik
- Posty: 930
- Rejestracja: 17 mar 2017, o 07:21
- Auto: PEUGEOT 508 GT
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Jastrzębie-Zdrój
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Android Auto w Insignia B
No to ewidentnie wina współpracy Huawei z usługami Google.
Wysłane z Galaxy S9
Wysłane z Galaxy S9
- Jo17
- Użytkownik
- Posty: 237
- Rejestracja: 16 maja 2018, o 18:15
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: UK, Konin, Toruń
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Android Auto w Insignia B
Na stronach anglojęzycznych można poczytać, że telefony Huawei zwłaszcza te nowsze nie są kompatybilne z AA i jest problem. Ponoć firma Huawei "próbuje" fix it od 2016.
Wychodzi na to, że jeśli chcemy mieć sprawne AA, to nie należy kupować Huawei.
Wychodzi na to, że jeśli chcemy mieć sprawne AA, to nie należy kupować Huawei.
-
- Klubowicz
- Posty: 1885
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Android Auto w Insignia B
Myślę, że jest to cenna informacja, dla tych, którzy planują wymienić telefon w niedługim czasie (ja się rozglądam za jakimś i Huawei był brany pod uwagę, teraz już nie jest). Może warto byłoby gdzieś ją przypiąć w wątkach o AA, szczególnie, że nie jest to problem jednostkowy?
- Jo17
- Użytkownik
- Posty: 237
- Rejestracja: 16 maja 2018, o 18:15
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: UK, Konin, Toruń
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Android Auto w Insignia B
Można też dzielić się informacjami, które telefony działają z AA. Chodzi głównie o telefony z rynku azjatyckiego.
Osobiście mam Xiaomi mi t9. Też ponoć była loteria z AA. Ale firma rozwiązała już problem i AA działa bezbłędnie.
Osobiście mam Xiaomi mi t9. Też ponoć była loteria z AA. Ale firma rozwiązała już problem i AA działa bezbłędnie.
- Scooby
- Użytkownik
- Posty: 144
- Rejestracja: 4 sie 2019, o 17:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Grójec
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Android Auto w Insignia B
Ja mam P30 pro i mi działa wszystko tak jak trzeba bez żadnego problemu teraz nawet przestało mi ucinać komunikaty głosowe, z tego co się orjetuje ktoś też ma P30pro i mu również działa.
-
- Użytkownik
- Posty: 406
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
- Auto: Insignia B kombi
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Android Auto w Insignia B
jaki masz system audio Scooby? Stary Navi 900 IntelliLink, czy nowy Multimedia Navi?