--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia 2017 - next generation
- coolmobil
- Zapaleniec
- Posty: 1047
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 11:54
- Auto: Skoda Superb
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Tak się dziś zastanawiałem czy przypadkiem opel w nowej isi nie będzie już wymuszał aby klime nabijać nowym czynnikiem 1234yf.
Ktoś coś wie na ten temat?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ktoś coś wie na ten temat?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Insignia 2017 - next generation
Nowa Astra jest ładna , również wewnątrz deska mi odpowiada
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
- coolmobil
- Zapaleniec
- Posty: 1047
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 11:54
- Auto: Skoda Superb
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Insignia 2017 - next generation
I co nie ma jakiś informacji na ten temat?coolmobil pisze:Tak się dziś zastanawiałem czy przypadkiem opel w nowej isi nie będzie już wymuszał aby klime nabijać nowym czynnikiem 1234yf.
Ktoś coś wie na ten temat?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: 8 lut 2014, o 10:06
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Kraków
Re: Insignia 2017 - next generation
Wiadomo coś na temat automatu w 2nd gen? Nadal będzie aisin czy opel zaprojektowal w końcu jakąś skrzynię dwusprzegłową? Kiedyś czytalem we wzmiankach o 8-biegowej skrzyni w nowej isi
Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia 2017 - next generation
Póki co wszystko owiane tajemnica.
Widzieliście Zafire C po liftingu i Mokke X?
Widzieliście Zafire C po liftingu i Mokke X?
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: 8 lut 2014, o 10:06
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Kraków
Re: Insignia 2017 - next generation
A jaki automat wsadzają do Astry 5? Taki pewnie będzie też w Insi
Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2234
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Mokka X super, podoba mi się, zmiana na duży PLUS
Zafiry C też na plus.
Automaty w Astrze K to 6T35 i 6T45.
W skrzyniach nic się nie zmienia, automaty z serii 6Txx oraz nieśmiertelna AF40.
Z manuali w Astrze K: M22, M32 i F40 w najsilniejszym dieslu.
Sądzę, że w insigni z automatów będą 6T70 i AF40, z manuali F40 i do najsłabszych M32.
Zafiry C też na plus.
Automaty w Astrze K to 6T35 i 6T45.
W skrzyniach nic się nie zmienia, automaty z serii 6Txx oraz nieśmiertelna AF40.
Z manuali w Astrze K: M22, M32 i F40 w najsilniejszym dieslu.
Sądzę, że w insigni z automatów będą 6T70 i AF40, z manuali F40 i do najsłabszych M32.
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia 2017 - next generation
Kamyk widziałeś na żywo czy tylko fotki z zewnątrz?
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
-
- Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 29 mar 2016, o 22:08
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2012
- Miasto:
Re: Insignia 2017 - next generation
Na 99.99% będzie 1234yf, Astra K, Mokka ma na to Insignia na pewno będzie mieć.coolmobil pisze:Tak się dziś zastanawiałem czy przypadkiem opel w nowej isi nie będzie już wymuszał aby klime nabijać nowym czynnikiem 1234yf.
Ktoś coś wie na ten temat?
- coolmobil
- Zapaleniec
- Posty: 1047
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 11:54
- Auto: Skoda Superb
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
A tak z ciekawości znacie cenę przygotowanie klimy do sezonu na tym nowym czynniku. Rozumiem ze zależy to od ilości czynnika który ubył, ale może ktoś ma doświadczenie.
Drugie pytanie czy do instalacji w nowych oplach można/będzie można nabijać klasyczny czynnik.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Drugie pytanie czy do instalacji w nowych oplach można/będzie można nabijać klasyczny czynnik.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- rataj73
- Zapaleniec
- Posty: 1671
- Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
- Auto: Opel Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Stolica Mazur
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Wszyscy się jarają tym drogim czynnikiem. Jak jest dobrze to niech sobie będzie a jak trzeba będzie dobić to się wypuści w powietrze i napełni r134 i po problemie. Klima i na freonie będzie chłodzić tylko nasza super proekologiczna UE zawsze lubi coś ,, usprawnić".
Jedyny problem który będzie dotyczył wszystkich to to że za kilka lat tanie czynniki nie będą już dostępne i będziemy skazani na ten drogi.
Jedyny problem który będzie dotyczył wszystkich to to że za kilka lat tanie czynniki nie będą już dostępne i będziemy skazani na ten drogi.
-
- Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 29 mar 2016, o 22:08
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2012
- Miasto:
Re: Insignia 2017 - next generation
coolmobil Co ile nabijasz klime? W większości aut u mnie co 5 lat nie trzeba było. Z tego co się orientowałem w temacie to wszystko zależy od pojazdu, w jednym można nabić normalnie stary czynnik a w innym trzeba niedużo przerabiać.
- profek
- Użytkownik
- Posty: 821
- Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Dziwne że opel nie pochwalił się na niedawnych targach nowa insignia,auto które ma debiutować tuż tuż nie zostało zaprezentowane na tak prestiżowej imprezie.Trochę zalatuje mi schittem.
- coolmobil
- Zapaleniec
- Posty: 1047
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 11:54
- Auto: Skoda Superb
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Insignia 2017 - next generation
Przegląd klimy robie co roku, a zazwyczaj uzupełnienie czynnika wychodzi co jakieś 2-3 lata. Pytam się z ciekawości bo ostatnio troszkę czytałem na ten temat i koszty (przynajmniej z zapowiedzi) wychodzą strasznie. Nie znam prawdę mówiąc nikogo kto by to musiał dobijać.pawelus668 pisze:coolmobil Co ile nabijasz klime? W większości aut u mnie co 5 lat nie trzeba było. Z tego co się orientowałem w temacie to wszystko zależy od pojazdu, w jednym można nabić normalnie stary czynnik a w innym trzeba niedużo przerabiać.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Zbyszek01
- Klubowicz
- Posty: 3077
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
- Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php? ... &start=280
- Miasto: DZA
- Postawił piwo: 21 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
A taki film już tu był?
https://youtu.be/BY7DbJJjHp4
https://youtu.be/BY7DbJJjHp4
Insignia MY2012
- coolmobil
- Zapaleniec
- Posty: 1047
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 11:54
- Auto: Skoda Superb
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Nie wiem czy to dobre skojarzenie ale sedan z tego filmu przypomina w linii tylnej części BMW 6 grand coupé.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2234
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Niestety tylko fotki. w Płocku w salonie jeszcze nie ma.peja-1991 pisze:Kamyk widziałeś na żywo
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Sporo można wywnioskować o nowej Insignii analizując stronę BUICK'a.
Obecna Insignia jest w USA sprzedawana jako Buick Regal, teraz do kupienia jako 2016 i 2017 model, bez różnic.
Pojawił się także nowy Buick Lacrosse, model 2016 to jeszcze stare auto, natomiast zupełnie nowy model 2017 to ma być właśnie nowa Insignia.
Pobawiłem się trochę konfiguratorem, poczytałem o opcjach. Zgodnie z oczekiwaniem nie ma jeszcze modelu "GS", czyli amerykańskiego odpowiednika OPC.
Taka mała ciekawostka przy okazji - w USA, mimo manii "wielkich silników", OPC nie było V6, lecz 2.0 Turbo, hehe. Miało wygląd OPC, czyli masywne zderzaki, ale można było auto zamówić z FWD. Nie miało foteli Recaro. Hamulce Brembo 355 mm tak, ale z pełnymi tarczami. Takie tam ciekawostki.
W USA "Insignie" mają za to lusterka ze zintegrowanymi kierunkowskazami. Dziwię się wielce, że europejska Insia tego nie otrzymała - jak dla mnie to bardzo praktyczna i dopełniająca aktywnego bezpieczeństwa modyfikacja. W Polsce bardzo przydatna, o ile kierowca wyprzedzanego pojazdu zechce w ogóle spojrzeć w lusterko.
No a teraz do rzeczy - co tam mamy nowego w Buicku LaCrosse 2017 - czyli czego można spodziewać się w nowej Insi:
- długość zewn. większa o 18.5 cm
- rozstaw osi większy o 16.7 cm
- masy nie podano, w USA kto by sobie tym zawracał ciężką dupę
- zawieszenie aktywne, regulowane
- nowa generacja napędu 4x4, wykorzystująca podwójne aktywne sprzęgło tylnej osi (zamiast eLSD), wyprodukowana dla GM przez brytyjskie zakłady GKN - ten sam patent co w nowym Focusie RS - cool
- zawieszenie HiPer Strut na razie tylko do wersji FWD (to mnie dziwi! - bo naprawdę jest super sprawa, zwłaszcza u nas na drogach z koleinami)
- dostępny wyświetlacz przezierny HUD
- fotele kierowcy i pasażera z pełną elektryką ustawień i masażem
- elektrycznie regulowana kolumna kierownicy (w połączeniu z pamięcią foteli - super!)
- 10 poduszek powietrznych, w tym kolanowe dla kierowcy i pasażera
- BOSE 11 głośników w sedanie z systemem redukcji hałasu zewnętrznego
- normalne pokrętła do regulacji temperatury stref klimy, a nie jakieś idiotyczne dotykowe
- na razie w USA nie ma reflektorów LED (tylko bixenon, swoją drogą nie chwalą się AFL+, pewnie do USA tego nie dają - tam są tylko proste drogi, hahaha)
- systemy asystujące podobnie jak obecnie
- 8-biegowy automat z możliwością zmiany manualnej (nic nie wspominają aby był dwusprzęgłowy)
Szkoda że nie wpadli na pomysł wentylowanej kierownicy.
http://www.buick.com/sedans/lacrosse-fu ... sedan.html
Tutaj więcej o systemie 4x4:
http://gas2.org/2015/12/23/general-moto ... more-cars/
http://www.gkn.com/frankfurt/technology ... e%20en.pdf
M.
Obecna Insignia jest w USA sprzedawana jako Buick Regal, teraz do kupienia jako 2016 i 2017 model, bez różnic.
Pojawił się także nowy Buick Lacrosse, model 2016 to jeszcze stare auto, natomiast zupełnie nowy model 2017 to ma być właśnie nowa Insignia.
Pobawiłem się trochę konfiguratorem, poczytałem o opcjach. Zgodnie z oczekiwaniem nie ma jeszcze modelu "GS", czyli amerykańskiego odpowiednika OPC.
Taka mała ciekawostka przy okazji - w USA, mimo manii "wielkich silników", OPC nie było V6, lecz 2.0 Turbo, hehe. Miało wygląd OPC, czyli masywne zderzaki, ale można było auto zamówić z FWD. Nie miało foteli Recaro. Hamulce Brembo 355 mm tak, ale z pełnymi tarczami. Takie tam ciekawostki.
W USA "Insignie" mają za to lusterka ze zintegrowanymi kierunkowskazami. Dziwię się wielce, że europejska Insia tego nie otrzymała - jak dla mnie to bardzo praktyczna i dopełniająca aktywnego bezpieczeństwa modyfikacja. W Polsce bardzo przydatna, o ile kierowca wyprzedzanego pojazdu zechce w ogóle spojrzeć w lusterko.
No a teraz do rzeczy - co tam mamy nowego w Buicku LaCrosse 2017 - czyli czego można spodziewać się w nowej Insi:
- długość zewn. większa o 18.5 cm
- rozstaw osi większy o 16.7 cm
- masy nie podano, w USA kto by sobie tym zawracał ciężką dupę
- zawieszenie aktywne, regulowane
- nowa generacja napędu 4x4, wykorzystująca podwójne aktywne sprzęgło tylnej osi (zamiast eLSD), wyprodukowana dla GM przez brytyjskie zakłady GKN - ten sam patent co w nowym Focusie RS - cool
- zawieszenie HiPer Strut na razie tylko do wersji FWD (to mnie dziwi! - bo naprawdę jest super sprawa, zwłaszcza u nas na drogach z koleinami)
- dostępny wyświetlacz przezierny HUD
- fotele kierowcy i pasażera z pełną elektryką ustawień i masażem
- elektrycznie regulowana kolumna kierownicy (w połączeniu z pamięcią foteli - super!)
- 10 poduszek powietrznych, w tym kolanowe dla kierowcy i pasażera
- BOSE 11 głośników w sedanie z systemem redukcji hałasu zewnętrznego
- normalne pokrętła do regulacji temperatury stref klimy, a nie jakieś idiotyczne dotykowe
- na razie w USA nie ma reflektorów LED (tylko bixenon, swoją drogą nie chwalą się AFL+, pewnie do USA tego nie dają - tam są tylko proste drogi, hahaha)
- systemy asystujące podobnie jak obecnie
- 8-biegowy automat z możliwością zmiany manualnej (nic nie wspominają aby był dwusprzęgłowy)
Szkoda że nie wpadli na pomysł wentylowanej kierownicy.
http://www.buick.com/sedans/lacrosse-fu ... sedan.html
Tutaj więcej o systemie 4x4:
http://gas2.org/2015/12/23/general-moto ... more-cars/
http://www.gkn.com/frankfurt/technology ... e%20en.pdf
M.
- profek
- Użytkownik
- Posty: 821
- Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
To jest to auto które kilka lub kilkanaście postów wcześniej pokazałem po premierze w NY.I nie było odzewu,po premierze nowej Zośki i Mokki wydaje mi się że nowa Iska zatraci na swoim charakterze i mocno upodobni się do szarzyzny na naszych ulicach.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Do szarzyzny na ulicach przyczyniają się wszechobecne szare i ciemne kolory, w których nikną piękne linie aut i ich gabaryty (ciemny pomniejsza). A po wybrudzeniu, każde auto staje się takie samo, mimo pierdyliona odmian szarości, różnic nie widać. A jak rzadko widuje się Insignię białą, czerwoną czy srebrną? Tak jak nie lubię czerwonych aut, tak Insignia w tym kolorze, z OPC-Line i na fajnych felgach powoduje skręt karku.
Ja tam szarzyzny nie widzę, zwłaszcza bywając w Warszawie. Wypasy takie, że hej! Masa pięknych aut jest do wzięcia, trzeba mieć tylko > 200 tys. zł. Pojawiły się nowe, wcześniej nieistniejące, segmenty. Częściowo można do nich zaliczyć Insignię ze swoim opadającym dachem. Myślę o 4-drzwiowych coupe, dla mnie to strzał w dziesiątkę, cholernie mi się podobają takie auta - VW CC, BMW 4 Gran Coupe, Audi A5 Sportback.
Więcej miejsca z tyłu w tym aucie przyda się na pewno, bo na razie jest ciasno. Europejska wersja na pewno otrzyma inny przód, nie taki ordynarny jak w USA.
M.
Ja tam szarzyzny nie widzę, zwłaszcza bywając w Warszawie. Wypasy takie, że hej! Masa pięknych aut jest do wzięcia, trzeba mieć tylko > 200 tys. zł. Pojawiły się nowe, wcześniej nieistniejące, segmenty. Częściowo można do nich zaliczyć Insignię ze swoim opadającym dachem. Myślę o 4-drzwiowych coupe, dla mnie to strzał w dziesiątkę, cholernie mi się podobają takie auta - VW CC, BMW 4 Gran Coupe, Audi A5 Sportback.
Więcej miejsca z tyłu w tym aucie przyda się na pewno, bo na razie jest ciasno. Europejska wersja na pewno otrzyma inny przód, nie taki ordynarny jak w USA.
M.