--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
- Marduk
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 31 mar 2018, o 16:19
- Auto: Insignia 260 KM 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Słupsk
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Panowie, wczoraj odebrałem swoją Insignię GS 260 KM, kolor darkmoon . W wolnej chwili zrobię fotki.
- UTK2011
- Użytkownik
- Posty: 101
- Rejestracja: 22 lis 2017, o 02:03
- Auto: Insignia GS260KM 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: z centrum
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
@Marduk o to taka jak moja to już mamy dwie na forum w tym kolorze Kolor elegancki, ale wszystko na nim widać poprzednio miałem szare auto i praktycznie się nie brudziło tu po wyjeździe z myjni fajnie wygląda, ale następnego dnia muszę znowu myć żeby był efekt xD
- Marduk
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 31 mar 2018, o 16:19
- Auto: Insignia 260 KM 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Słupsk
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
@UTK2011 Miałem wcześniej srebrną Insignię, brud nie był mocno widoczny. Na darkmoon po trasie w deszczu go widać Ale wiedziałem, co brałem. Kolor robi wrażenie.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Dlatego u mnie już trzeci Opelek będzie srebrny Tak jak ten:
https://www.youtube.com/watch?v=FgPnJ7abhTQ
Brud widać na srebrnym, ale dopiero po fakcie - tzn. po umyciu przychodzi olśnienie, że auto było bardzo brudne
Ostatnio w końcu dałem autko na myjnię, dopieścili felgi, nie mogę oderwać od niej oczu...
M.
https://www.youtube.com/watch?v=FgPnJ7abhTQ
Brud widać na srebrnym, ale dopiero po fakcie - tzn. po umyciu przychodzi olśnienie, że auto było bardzo brudne
Ostatnio w końcu dałem autko na myjnię, dopieścili felgi, nie mogę oderwać od niej oczu...
M.
- Marduk
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 31 mar 2018, o 16:19
- Auto: Insignia 260 KM 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Słupsk
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
@wassermann Insignię A miałem tego koloru (srebrny - sovereign). Insignia GSi - wygląd klasa.
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Tez jestem oczekujący na czarną GSi z tym silnikiem.
Mówią w MMCarsie że w sierpniu będzie. W wyposażeniu mocno zbliżonym do wassermanna.
Aczkolwiek odpuściłem 20" bo rata leasingowa mi się "nieco" rozjechała i zostało na 18".
Dobrałem ten pakiet z aktywnym tempo.
Ciekaw jestem tych wypasionych foteli co to za cudo...
Mówią w MMCarsie że w sierpniu będzie. W wyposażeniu mocno zbliżonym do wassermanna.
Aczkolwiek odpuściłem 20" bo rata leasingowa mi się "nieco" rozjechała i zostało na 18".
Dobrałem ten pakiet z aktywnym tempo.
Ciekaw jestem tych wypasionych foteli co to za cudo...
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Co do foteli, to patrząc na nie, mam poniejakie wątpliwości. Są ładne i agresywne, ale cokolwiek za "chude" mi się wydają. Raczej nie będą lepsze od mięsistych i megawygodnych, a zarazem dobrze trzymających, skórzanych AGR-ów w pierwszej Insignii. No ale przynajmniej mają elektryczne sterowanie z pamięcią w obu fotelach, co dla mnie ma spore znaczenie praktyczne.
Ja tam wybrałbym lepsze opony sportowe (które dają z 20") zamiast aktywnego tempo, no ale jak kto woli, na szczęście w tym względzie panuje jeszcze pełna wolność i swoboda wyboru Przy felgach 18" będziesz mógł dość tanim kosztem pozyskać same opony zimowe w identycznym rozmiarze i robić podmianki na tej feldze.
M.
Ja tam wybrałbym lepsze opony sportowe (które dają z 20") zamiast aktywnego tempo, no ale jak kto woli, na szczęście w tym względzie panuje jeszcze pełna wolność i swoboda wyboru Przy felgach 18" będziesz mógł dość tanim kosztem pozyskać same opony zimowe w identycznym rozmiarze i robić podmianki na tej feldze.
M.
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Nie przesadzaj. Widziałeś jakie są fotele w Sesto Elemento? A auto nie jest tanie.wassermann pisze: ↑29 cze 2018, o 13:06Co do foteli, to patrząc na nie, mam poniejakie wątpliwości. Są ładne i agresywne, ale cokolwiek za "chude" mi się wydają.
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
W aktualnej mam te fotele elektrycznie sterowane. A pamięć ustawień to po prostu must have Jako, że moja kobieta sięga mi do piersi to manualne poprawianie się po zamianie miejsc. Porażkawassermann pisze: ↑29 cze 2018, o 13:06Co do foteli, to patrząc na nie, mam poniejakie wątpliwości. Są ładne i agresywne, ale cokolwiek za "chude" mi się wydają. Raczej nie będą lepsze od mięsistych i megawygodnych, a zarazem dobrze trzymających, skórzanych AGR-ów w pierwszej Insignii. No ale przynajmniej mają elektryczne sterowanie z pamięcią w obu fotelach, co dla mnie ma spore znaczenie praktyczne.
Ja tam wybrałbym lepsze opony sportowe (które dają z 20") zamiast aktywnego tempo, no ale jak kto woli, na szczęście w tym względzie panuje jeszcze pełna wolność i swoboda wyboru Przy felgach 18" będziesz mógł dość tanim kosztem pozyskać same opony zimowe w identycznym rozmiarze i robić podmianki na tej feldze.
M.
Powiem Ci że co do 20" to wisiały na włosku do ostatniej chwili. Wyceniłem całość na 18"stkach i poprosiłem o 2 wersje wyceny wynajmu. Różnica na racie wyszła 212 zł netto więcej między 18 a 20" No koszt gum robi swoje. Dołożenie pakietu z tempomatem to było może plus 30 zł ale opony rozwalają niestety ratę.
A już przy 18"stkach już nieco przesadziłem z ratą vs aktualna Isia
Ostatnio zmieniony 29 cze 2018, o 19:41 przez Spili, łącznie zmieniany 1 raz.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Serio taka różnica? Może chodzi o koszt związany z oponami zimowymi? Bo sama cena katalogowa samochodu zmienia się chyba tylko o +4000 zł po wybraniu 20".
Co do sterowania i pamięci foteli - dokładnie ten sam przypadek - bardzo częste zamiany. Ja 189, ona 164 cm
M.
Co do sterowania i pamięci foteli - dokładnie ten sam przypadek - bardzo częste zamiany. Ja 189, ona 164 cm
M.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 maja 2018, o 01:15
- Auto: 2.0 260KM być może
- Rok produkcji: 2017
- Miasto:
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
@Spili możesz zdradzić gdzie finansujesz autko ? Ja jestem na etapie kalkulacji z kilku firm, w tym Opel Drive Plan.
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
@longmanpl
Wynajem padł na Masterlease.
A opcję leasingu mam z Aliora. Tam najlepiej niby wyszło.
Ale... Zostaje przy opcji wynajmu na 2 lata.
Wynajem padł na Masterlease.
A opcję leasingu mam z Aliora. Tam najlepiej niby wyszło.
Ale... Zostaje przy opcji wynajmu na 2 lata.
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Właśnie dzwonił do mnie dealer...
I dupa...
Same złe wiadomości o mojej GSi
Otóż wczoraj moja fura przyjechała do Polski
I w pierwszym tygodniu sierpnia będzie do odebrania
Nic tylko usiąść i płakać
Jak człowiekowi zależy na tym, żeby były opóźnienia w produkcji to akurat wszystko jest na czas...
No jak pech to pech :/
I jeszcze mi mówi, że trzeba ją zarejestrować do końca sierpnia przed norma euro. Bo jak później to muszą występować o warunkową zgodę na dopuszczenie...
A jak już to żeby zarejestrować to muszę podpisać umowę z wynajmem i zacząć płacić raty.
A stary wynajem do grudnia...
Eeeeech, życie
I dupa...
Same złe wiadomości o mojej GSi
Otóż wczoraj moja fura przyjechała do Polski
I w pierwszym tygodniu sierpnia będzie do odebrania
Nic tylko usiąść i płakać
Jak człowiekowi zależy na tym, żeby były opóźnienia w produkcji to akurat wszystko jest na czas...
No jak pech to pech :/
I jeszcze mi mówi, że trzeba ją zarejestrować do końca sierpnia przed norma euro. Bo jak później to muszą występować o warunkową zgodę na dopuszczenie...
A jak już to żeby zarejestrować to muszę podpisać umowę z wynajmem i zacząć płacić raty.
A stary wynajem do grudnia...
Eeeeech, życie
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2347
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Nie ma opóźnień bo ludziska przestali kupować Ople ,a chytry traci dwa razy
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
@Spili,
Znam ten ból. Zamiast opłacać obie, dogadaj z dealerem koszty przedłużonego składowania - ale auto musi zostać na placu w Swarzędzu. Na pewno taniej będzie magazynować niż płacić za obie.
Z tą rejestracją do 01/09 to nie jest prawda. Auto jest już wyprodukowane i sprowadzone do PL. Urząd nie odmówi rejestracji, ale dealer musi wykazać odrobinę wysiłku i zgłosić to (i pewnie nie tylko to) auto jako będące już na magazynie i wkrótce do sprzedaży. Tak mi to tłumaczyli.
M.
Znam ten ból. Zamiast opłacać obie, dogadaj z dealerem koszty przedłużonego składowania - ale auto musi zostać na placu w Swarzędzu. Na pewno taniej będzie magazynować niż płacić za obie.
Z tą rejestracją do 01/09 to nie jest prawda. Auto jest już wyprodukowane i sprowadzone do PL. Urząd nie odmówi rejestracji, ale dealer musi wykazać odrobinę wysiłku i zgłosić to (i pewnie nie tylko to) auto jako będące już na magazynie i wkrótce do sprzedaży. Tak mi to tłumaczyli.
M.
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Witajcie,
Poproszę o dołączenie do klubu
Mam GSI od 02/2018, na razie przejechane 8kkm.
Sprawuje się nadzwyczaj dobrze.
W załączeniu zdjęcie z ostatniej stylizacji u kolegi na ślubie
Pozdrawiam!
Poproszę o dołączenie do klubu
Mam GSI od 02/2018, na razie przejechane 8kkm.
Sprawuje się nadzwyczaj dobrze.
W załączeniu zdjęcie z ostatniej stylizacji u kolegi na ślubie
Pozdrawiam!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Czołem!
Wpisowego dokonałeś już sam, poprzez ten jedyny właściwy wybór
Czym jeździłeś wcześniej? Jakie wrażenia w porównaniu? I tak ogólnie - co na plus, co na minus?
M.
Wpisowego dokonałeś już sam, poprzez ten jedyny właściwy wybór
Czym jeździłeś wcześniej? Jakie wrażenia w porównaniu? I tak ogólnie - co na plus, co na minus?
M.
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Hej,
Wcześniej miałem VC GTS, poźniej Insignia OPC w manualu, teraz GSI w automacie. Ogólnie brakuje mi silnika V6 ale dobrą robotę robi skrzynia biegów i wciśnięty tryb sport Fajnie byłoby go zablokować na stałe i wyłączyć start/stop. W OPC tak w zakręty nie dało się wchodzić jak w GSI. Jestem zadowolony, choć spalanie w mieście jak w OPC 15l/100.
Pozdro!
P.
Wcześniej miałem VC GTS, poźniej Insignia OPC w manualu, teraz GSI w automacie. Ogólnie brakuje mi silnika V6 ale dobrą robotę robi skrzynia biegów i wciśnięty tryb sport Fajnie byłoby go zablokować na stałe i wyłączyć start/stop. W OPC tak w zakręty nie dało się wchodzić jak w GSI. Jestem zadowolony, choć spalanie w mieście jak w OPC 15l/100.
Pozdro!
P.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
U mnie w mieście 18/100. Styl jazdy nie ma do tego zbyt wiele. Dziennie średnio pokonuję 30 km. Po prostu korki, w których auto ustawia się od razu po ruszeniu na zimnym. Poza korkami ruch dość gęsty. Gdy kawałek wolnego, to czasem się przez kilka sekund przyciśnie, ale to max parę razy dziennie. Pokonuje też dziennie ok. 10 km przelotowej dwupasmówki, gdzie jazda 120-160 km/h powinna powodować obniżenie się tej średniej. Gdyby tego przelotu nie było, to ciekawe ile spaliłaby w samym gęstym ruchu.
M.
M.