--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
- Marduk
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 31 mar 2018, o 16:19
- Auto: Insignia 260 KM 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Słupsk
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Panowie, czy w Insignii GSi też nie jest montowana dolna osłona silnika? W Insignii A była, ciekawe co jest przyczyną porzucenia jej montowania w Insignii B.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8492
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 198 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
U mnie w mojej A nie było fabrycznie. W benzynach chyba wcale nie było fabrycznie. Sama obie kupiłam i zamontowałam, może u Ciebie jest podobna sytuacja.
Radio 357 :)
- Marduk
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 31 mar 2018, o 16:19
- Auto: Insignia 260 KM 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Słupsk
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
W mojej poprzedniej Insignii A 220 KM miałem osłonę.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8492
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 198 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
może to od rocznika zależało.. dla mojego vin nie była przewidziana. Ale ja nie wiem
Radio 357 :)
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8492
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 198 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
To może pierwszy właściciel założył też? Ja naprawdę nie mam pojęcia, ja też nie byłam pierwszym właścicielem mojej i nawet się zafochałam na koleżankę że mi sprzedała bez osłony silnika, ale jak ją pytałam to mówiła że no nie było. Nie uwierzyłam, kazałam znaleźć i sprowadzić i zamontować. A potem tu chłopaki pisali że właśnie w 2.0T i tych 2,8V6 nie montowano aby silnik się nie przegrzewał. Ja naprawdę nie wiem, teraz na zimę nie zdejmuję, ale zrobię to wiosną bo w upały w korkach rzeczywiście miałam ponad 100 stopni. U mnie też Cosmo, jak byłam w ASO i pytałam to sprawdzili i powiedzieli że wcale miało nie być tej środkowej tylko te obie boczne. No ale mam bo wcześniej uparłam się aby kupić i zamontować.
Radio 357 :)
- Marduk
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 31 mar 2018, o 16:19
- Auto: Insignia 260 KM 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Słupsk
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Dzięki, to mam odpowiedź. Nie wiedziałem, że było to już poruszane na forum przy starej Insignii.
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Tydzień temu odebrana nówka a tu takie fajne "njusy"
https://motoryzacja.interia.pl/samochod ... Id,2651441
No ale zdecydowanie wolę ten silnik od multimediów
https://motoryzacja.interia.pl/samochod ... Id,2651441
No ale zdecydowanie wolę ten silnik od multimediów
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Autko dojrzewa i jeździ coraz lepiej. Ma w sobie taką lekkość, której nie miała poprzednia. W sumie jest od niej bardziej banalna, podczas gdy poprzednia była charakterna i wymagała więcej umiejętności, ale suma summarum nowa w mieście jest zdecydowanie bardziej zwinna.
Jak jeszcze kierowca ma przy tym dobry dzień i wyostrzony refleks, to frajdy jest sporo. Nawet ze spotkania z Golfem VII R (dwa duże podwójne wydechy) na dwóch skrzyżowaniach z krótkimi odcinkami i serią ciasnych zakrętów można wyjść obronną ręką Tzn. zacząć za nim, przykleić się gdy ostro poszedł, zaatakować, obronić pozycję przy starcie, wyjść na zakręcie na prowadzenie, przebić się przed nim ze skrajnie lewego na prawoskręt i na pożegnanie zobaczyć jego mrugnięcie we wstecznym lusterku, bo gdzieś się tam zapodział Wszystko w przedziale 0-80 km/h, nie więcej, gra zręcznościowa. Bo na dłuższej prostej z Insignii byłby wiatrak, rzecz oczywista.
M.
Jak jeszcze kierowca ma przy tym dobry dzień i wyostrzony refleks, to frajdy jest sporo. Nawet ze spotkania z Golfem VII R (dwa duże podwójne wydechy) na dwóch skrzyżowaniach z krótkimi odcinkami i serią ciasnych zakrętów można wyjść obronną ręką Tzn. zacząć za nim, przykleić się gdy ostro poszedł, zaatakować, obronić pozycję przy starcie, wyjść na zakręcie na prowadzenie, przebić się przed nim ze skrajnie lewego na prawoskręt i na pożegnanie zobaczyć jego mrugnięcie we wstecznym lusterku, bo gdzieś się tam zapodział Wszystko w przedziale 0-80 km/h, nie więcej, gra zręcznościowa. Bo na dłuższej prostej z Insignii byłby wiatrak, rzecz oczywista.
M.
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Z golfem R, który ma 300-310 KM i masy dużo mniej, niestety ale Insignia szans nie ma najmniejszych, wiem co mówię z doświadczenia
Chyba, że samochód gwizda a kierowca pizd..
Chyba, że samochód gwizda a kierowca pizd..
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
I tyle z marzeń ...
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Golf czy Type R to lekko inna kategoria. Z nimi powinna latać Astra GSi.
Przecież insignia to "pół tony" złomu więcej
Przecież insignia to "pół tony" złomu więcej
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Oczywiście , to tylko nawiązanie do postu wyżej
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Ale ważne, że Honda wygrała
Porówna z Astrą i nie będzie już wesoło
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Z astrą
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Z autocentrum
Masa
Astra 1550 kg
Civic 1385 kg
Masa
Astra 1550 kg
Civic 1385 kg
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
@Bodex, przeczytaj co napisałem w ostatnim zdaniu, doskonale wiem na co "nas" stać. Ale sam byłem zdziwiony, że R nie dał rady. Specyficzny odcinek, prawie same zakręty, światła co 100 metrów. Launch control pewnie w nim działa, ale na prostej i gdy jest sucho Do 80 km/h różnice są minimalne, powyżej Insia wnet by odpadła. Auto z miejsca katapultuje się, aż jestem zdziwiony, ale 80-100 trwa już wyraźnie za długo.
M.
M.
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Czyli GSi robi robotę i dużo lepiej daje radę w zakrętach i na prostej niż 2.0 T w polifcie?
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Po trzykroć TAK.
Różnica na DUUUUŻY plus dla GSi.
A widzę że Astra też ma nadwagę w swojej klasie.
Uroki Opla. Po prostu ważą 15-20% więcej od konkurencji...
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
@norbi
Krótko: Tak.
Na szybkiej autostradzie niekoniecznie, i nie chodzi o stoper, tylko o odczucia. Poprzednia była bardziej taka... Amerykańska.
M.
Dodano po 5 minutach 15 sekundach:
Pozwolę sobie zalinkować:
http://insigniaklub.pl/insignia-260km-t ... -t432.html
Kierowca Insi 260 KM był na torze i wrócił całkiem zadowolony. Seria 260 KM, nie-GSi, opony 18".
M.
Krótko: Tak.
Na szybkiej autostradzie niekoniecznie, i nie chodzi o stoper, tylko o odczucia. Poprzednia była bardziej taka... Amerykańska.
M.
Dodano po 5 minutach 15 sekundach:
Pozwolę sobie zalinkować:
http://insigniaklub.pl/insignia-260km-t ... -t432.html
Kierowca Insi 260 KM był na torze i wrócił całkiem zadowolony. Seria 260 KM, nie-GSi, opony 18".
M.