--------------------------
----------------------------------
-------------------------------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku Obrazek

Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Jeżeli Twój problem nie pasuje do żadnego z wyżej wymienionych działów napisz go tutaj.
Marduk
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: 31 mar 2018, o 16:19
Auto: Insignia 260 KM 4x4
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Słupsk
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: Marduk » 23 maja 2018, o 12:40

Panowie, wczoraj odebrałem swoją Insignię GS 260 KM, kolor darkmoon :D. W wolnej chwili zrobię fotki.

Awatar użytkownika
UTK2011
Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 22 lis 2017, o 02:03
Auto: Insignia GS260KM 4x4
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2017
Miasto: z centrum

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: UTK2011 » 23 maja 2018, o 21:42

@Marduk o to taka jak moja to już mamy dwie na forum w tym kolorze :P Kolor elegancki, ale wszystko na nim widać poprzednio miałem szare auto i praktycznie się nie brudziło tu po wyjeździe z myjni fajnie wygląda, ale następnego dnia muszę znowu myć żeby był efekt xD

Marduk
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: 31 mar 2018, o 16:19
Auto: Insignia 260 KM 4x4
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Słupsk
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: Marduk » 3 cze 2018, o 16:19

@UTK2011 Miałem wcześniej srebrną Insignię, brud nie był mocno widoczny. Na darkmoon po trasie w deszczu go widać :D Ale wiedziałem, co brałem. Kolor robi wrażenie.

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1106
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: wassermann » 3 cze 2018, o 22:20

Dlatego u mnie już trzeci Opelek będzie srebrny ;) Tak jak ten:
https://www.youtube.com/watch?v=FgPnJ7abhTQ

Brud widać na srebrnym, ale dopiero po fakcie - tzn. po umyciu przychodzi olśnienie, że auto było bardzo brudne :lol:
Ostatnio w końcu dałem autko na myjnię, dopieścili felgi, nie mogę oderwać od niej oczu...

M.

Marduk
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: 31 mar 2018, o 16:19
Auto: Insignia 260 KM 4x4
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Słupsk
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: Marduk » 7 cze 2018, o 21:06

@wassermann Insignię A miałem tego koloru (srebrny - sovereign). Insignia GSi - wygląd klasa.

Awatar użytkownika
Spili
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: SD
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: Spili » 29 cze 2018, o 10:31

Tez jestem oczekujący na czarną GSi z tym silnikiem.
Mówią w MMCarsie że w sierpniu będzie. W wyposażeniu mocno zbliżonym do wassermanna.
Aczkolwiek odpuściłem 20" bo rata leasingowa mi się "nieco" rozjechała i zostało na 18".
Dobrałem ten pakiet z aktywnym tempo.
Ciekaw jestem tych wypasionych foteli co to za cudo...

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1106
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: wassermann » 29 cze 2018, o 13:06

Co do foteli, to patrząc na nie, mam poniejakie wątpliwości. Są ładne i agresywne, ale cokolwiek za "chude" mi się wydają. Raczej nie będą lepsze od mięsistych i megawygodnych, a zarazem dobrze trzymających, skórzanych AGR-ów w pierwszej Insignii. No ale przynajmniej mają elektryczne sterowanie z pamięcią w obu fotelach, co dla mnie ma spore znaczenie praktyczne.

Ja tam wybrałbym lepsze opony sportowe (które dają z 20") zamiast aktywnego tempo, no ale jak kto woli, na szczęście w tym względzie panuje jeszcze pełna wolność i swoboda wyboru :) Przy felgach 18" będziesz mógł dość tanim kosztem pozyskać same opony zimowe w identycznym rozmiarze i robić podmianki na tej feldze.

M.

Awatar użytkownika
jurass
Użytkownik
Posty: 186
Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: (pod)Stolyca
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: jurass » 29 cze 2018, o 13:28

wassermann pisze:
29 cze 2018, o 13:06
Co do foteli, to patrząc na nie, mam poniejakie wątpliwości. Są ładne i agresywne, ale cokolwiek za "chude" mi się wydają.
Nie przesadzaj. Widziałeś jakie są fotele w Sesto Elemento? A auto nie jest tanie.

Awatar użytkownika
Spili
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: SD
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: Spili » 29 cze 2018, o 14:29

wassermann pisze:
29 cze 2018, o 13:06
Co do foteli, to patrząc na nie, mam poniejakie wątpliwości. Są ładne i agresywne, ale cokolwiek za "chude" mi się wydają. Raczej nie będą lepsze od mięsistych i megawygodnych, a zarazem dobrze trzymających, skórzanych AGR-ów w pierwszej Insignii. No ale przynajmniej mają elektryczne sterowanie z pamięcią w obu fotelach, co dla mnie ma spore znaczenie praktyczne.

Ja tam wybrałbym lepsze opony sportowe (które dają z 20") zamiast aktywnego tempo, no ale jak kto woli, na szczęście w tym względzie panuje jeszcze pełna wolność i swoboda wyboru :) Przy felgach 18" będziesz mógł dość tanim kosztem pozyskać same opony zimowe w identycznym rozmiarze i robić podmianki na tej feldze.

M.
W aktualnej mam te fotele elektrycznie sterowane. A pamięć ustawień to po prostu must have :) Jako, że moja kobieta sięga mi do piersi to manualne poprawianie się po zamianie miejsc. Porażka :)

Powiem Ci że co do 20" to wisiały na włosku do ostatniej chwili. Wyceniłem całość na 18"stkach i poprosiłem o 2 wersje wyceny wynajmu. Różnica na racie wyszła 212 zł netto więcej między 18 a 20" No koszt gum robi swoje. Dołożenie pakietu z tempomatem to było może plus 30 zł ale opony rozwalają niestety ratę.
A już przy 18"stkach już nieco przesadziłem z ratą vs aktualna Isia ;)
Ostatnio zmieniony 29 cze 2018, o 19:41 przez Spili, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1106
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: wassermann » 29 cze 2018, o 15:17

Serio taka różnica? Może chodzi o koszt związany z oponami zimowymi? Bo sama cena katalogowa samochodu zmienia się chyba tylko o +4000 zł po wybraniu 20".

Co do sterowania i pamięci foteli - dokładnie ten sam przypadek - bardzo częste zamiany. Ja 189, ona 164 cm ;)

M.

longmanpl
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 16 maja 2018, o 01:15
Auto: 2.0 260KM być może
Rok produkcji: 2017
Miasto:
Postawił piwo: 1 raz

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: longmanpl » 5 lip 2018, o 01:35

@Spili możesz zdradzić gdzie finansujesz autko ? Ja jestem na etapie kalkulacji z kilku firm, w tym Opel Drive Plan.

Awatar użytkownika
Spili
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: SD
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: Spili » 5 lip 2018, o 06:19

@longmanpl
Wynajem padł na Masterlease.
A opcję leasingu mam z Aliora. Tam najlepiej niby wyszło.
Ale... Zostaje przy opcji wynajmu na 2 lata.

Awatar użytkownika
Spili
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: SD
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: Spili » 19 lip 2018, o 11:03

Właśnie dzwonił do mnie dealer...
I dupa...
Same złe wiadomości o mojej GSi :(

Otóż wczoraj moja fura przyjechała do Polski :(
I w pierwszym tygodniu sierpnia będzie do odebrania :(

Nic tylko usiąść i płakać :(
Jak człowiekowi zależy na tym, żeby były opóźnienia w produkcji to akurat wszystko jest na czas...
No jak pech to pech :/

I jeszcze mi mówi, że trzeba ją zarejestrować do końca sierpnia przed norma euro. Bo jak później to muszą występować o warunkową zgodę na dopuszczenie...

A jak już to żeby zarejestrować to muszę podpisać umowę z wynajmem i zacząć płacić raty.
A stary wynajem do grudnia...

Eeeeech, życie ;)

Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 1204
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 8 razy

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: dare50 » 19 lip 2018, o 11:10

Nie ma opóźnień bo ludziska przestali kupować Ople ,a chytry traci dwa razy :D

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1106
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: wassermann » 19 lip 2018, o 11:24

@Spili,
Znam ten ból. Zamiast opłacać obie, dogadaj z dealerem koszty przedłużonego składowania - ale auto musi zostać na placu w Swarzędzu. Na pewno taniej będzie magazynować niż płacić za obie.
Z tą rejestracją do 01/09 to nie jest prawda. Auto jest już wyprodukowane i sprowadzone do PL. Urząd nie odmówi rejestracji, ale dealer musi wykazać odrobinę wysiłku i zgłosić to (i pewnie nie tylko to) auto jako będące już na magazynie i wkrótce do sprzedaży. Tak mi to tłumaczyli.

M.

Awatar użytkownika
Spili
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: SD
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: Spili » 28 wrz 2018, o 14:18

Panowie :)
Robimy grupowe zamówienie? :)

https://pl.aliexpress.com/item/JAZZ-TYG ... 2e0etwdu8X

pitterski
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 13 sty 2018, o 09:30
Auto: Insignia GSI
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Bydgoszcz
Postawił piwo: 1 raz
Kontakt:

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: pitterski » 21 paź 2018, o 19:16

Witajcie,
Poproszę o dołączenie do klubu :)
Mam GSI od 02/2018, na razie przejechane 8kkm.
Sprawuje się nadzwyczaj dobrze.
W załączeniu zdjęcie z ostatniej stylizacji u kolegi na ślubie ;)
Pozdrawiam!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1106
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: wassermann » 22 paź 2018, o 08:02

Czołem!

Wpisowego dokonałeś już sam, poprzez ten jedyny właściwy wybór ;D
Czym jeździłeś wcześniej? Jakie wrażenia w porównaniu? I tak ogólnie - co na plus, co na minus?

M.

pitterski
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 13 sty 2018, o 09:30
Auto: Insignia GSI
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Bydgoszcz
Postawił piwo: 1 raz
Kontakt:

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: pitterski » 23 paź 2018, o 16:27

Hej,

Wcześniej miałem VC GTS, poźniej Insignia OPC w manualu, teraz GSI w automacie. Ogólnie brakuje mi silnika V6 ale dobrą robotę robi skrzynia biegów i wciśnięty tryb sport :) Fajnie byłoby go zablokować na stałe i wyłączyć start/stop. W OPC tak w zakręty nie dało się wchodzić jak w GSI. Jestem zadowolony, choć spalanie w mieście jak w OPC 15l/100.

Pozdro!
P.

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1106
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: wassermann » 24 paź 2018, o 08:53

U mnie w mieście 18/100. Styl jazdy nie ma do tego zbyt wiele. Dziennie średnio pokonuję 30 km. Po prostu korki, w których auto ustawia się od razu po ruszeniu na zimnym. Poza korkami ruch dość gęsty. Gdy kawałek wolnego, to czasem się przez kilka sekund przyciśnie, ale to max parę razy dziennie. Pokonuje też dziennie ok. 10 km przelotowej dwupasmówki, gdzie jazda 120-160 km/h powinna powodować obniżenie się tej średniej. Gdyby tego przelotu nie było, to ciekawe ile spaliłaby w samym gęstym ruchu.

M.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”