--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
To jest marka wolumenowa.
Kto by kupił takie 300 koni?
Już Opc było porażką sprzedaży
Kto by kupił takie 300 koni?
Już Opc było porażką sprzedaży
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Ale jednak ileś opc się sprzedało w Polsce i Europie. W każdej marce topowe silniki to margines sprzedaży
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Akurat tutaj się nie do końca z Tobą zgodzę.
Zobacz ile jest BMW M, Audi AMG czy Audi S i Rs w porównaniu do Opc - mimo, że marki powyżej są dużo dużo droższe.
Takie Opc jest dla kogoś, kto albo jest fanem marki albo chciałby mieć takie AMG ale najzwyczajniej w świecie nie ma tak grubego portfela.
Zobacz ile jest BMW M, Audi AMG czy Audi S i Rs w porównaniu do Opc - mimo, że marki powyżej są dużo dużo droższe.
Takie Opc jest dla kogoś, kto albo jest fanem marki albo chciałby mieć takie AMG ale najzwyczajniej w świecie nie ma tak grubego portfela.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
-
- Użytkownik
- Posty: 406
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
- Auto: Insignia B kombi
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
zderzak faktycznie ładniejszy (wygładzony), ale żeby tak od razu "o wiele bardziej"
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
No tak. Ale ktoś kto kupuje M5 czy AMG ma worek kasy i 300 czy 350 tys mu nie robi różnicy
OPC czy skode 2.8 T kupuje ktoś kto ma kasę ale nie taką. Czyli może sobie kupić opc na wypasie lub za tą kasę standardowe A4. Na więcej go nie stać
Dodano po 4 minutach 12 sekundach:
A przynajmniej tak mi się wydaje
OPC czy skode 2.8 T kupuje ktoś kto ma kasę ale nie taką. Czyli może sobie kupić opc na wypasie lub za tą kasę standardowe A4. Na więcej go nie stać
Dodano po 4 minutach 12 sekundach:
A przynajmniej tak mi się wydaje
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Mało kto kupuje takie auto za gotówkę.
Zdecydowana większość to leasingi lub najmy a wtedy różnica robi się znikoma dlatego, że marki premium mają dużo większą wartość rezydualną i okazuje się, że za superba czy insignie płacisz 200-300 zł netto mniej niż np za A45 AMG, RS3 czy M2 - a w przypadku Rs4 czy M4 ok 500 zł netto.
Dlatego tyle tych "super" aut jeździ po drogach.
Co ciekawe S3 i RS3 sprzedaje się więcej niż zwykłych A3.
Zdecydowana większość to leasingi lub najmy a wtedy różnica robi się znikoma dlatego, że marki premium mają dużo większą wartość rezydualną i okazuje się, że za superba czy insignie płacisz 200-300 zł netto mniej niż np za A45 AMG, RS3 czy M2 - a w przypadku Rs4 czy M4 ok 500 zł netto.
Dlatego tyle tych "super" aut jeździ po drogach.
Co ciekawe S3 i RS3 sprzedaje się więcej niż zwykłych A3.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
-
- Klubowicz
- Posty: 1881
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Między OPC, a M czy AMG jest taka różnica, że OPC to jest usportowiony model, ma trochę indywidualnych części, ale większość się pokrywa z wersjami zwykłymi. W M czy AMG buduje się samochód prawie od podstaw i nakłada na to trochę zmodyfikowaną karoserię cywilnego modelu. W takim M5 jest inny wkład lusterka niż zwykłej 5, a do tego kosztuje sporo ponad 1000zł, wyobrażacie sobie coś takiego w OPC? Koszty ewentualnych napraw i dostępność części też potem diametralnie się różnią.
A co do samej IB FL, to wg mnie przedlift ma bardziej zadziorny przedni zderzak i kształt reflektorów, tył chyba bardziej na korzyść FL, a linia boczna w IA i tak jest ładniejsza, jeżeli chodzi o sedna/HB (karawan w obu mi się nie podoba)
A co do samej IB FL, to wg mnie przedlift ma bardziej zadziorny przedni zderzak i kształt reflektorów, tył chyba bardziej na korzyść FL, a linia boczna w IA i tak jest ładniejsza, jeżeli chodzi o sedna/HB (karawan w obu mi się nie podoba)
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Najbardziej martwi brak normalnych silników.
Chcociaż 2,0 T benzyna - bo te 1, 5 i 1,6 mnie nie przekonują.
Rozważyłbym zakup takiego Gsi z silnikiem 2,0 Turbo.
Ciekaw jestem co zmienili we wnętrzu.
Chcociaż 2,0 T benzyna - bo te 1, 5 i 1,6 mnie nie przekonują.
Rozważyłbym zakup takiego Gsi z silnikiem 2,0 Turbo.
Ciekaw jestem co zmienili we wnętrzu.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
-
- Użytkownik
- Posty: 406
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
- Auto: Insignia B kombi
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
skoro ma być 2.0T, to nie ma co marudzić. Co ten silnik będzie oferował, to inna sprawa. Jestem pewien, że dalej będzie porównywanie do VW i narzekanie
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
A mogli od amerykańców brać porządne silniki.Teraz to PSA ma coś większego niż 1.6 ?
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Ano, ok. 35 sekund do 200 km/h
W tym teście 32.5: http://dailydriver.pl/test/test-peugeot-508-gt-225/
Czyli różnica między Insi 2.0T 260 a P508 1.6T 225 jest co najmniej tak samo duża jak między Insi a Superbem 280 KM.
M.
W tym teście 32.5: http://dailydriver.pl/test/test-peugeot-508-gt-225/
Czyli różnica między Insi 2.0T 260 a P508 1.6T 225 jest co najmniej tak samo duża jak między Insi a Superbem 280 KM.
M.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Dobry by był taki zestaw jak w Grandlandzie te 300KM z hybrydy. Ciekawe jak to jeździ
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Miał w 308 i rcz-r, ale on chyba nie spełniał eko norm i wycofali. Nowy ma 260.
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
To też bez szału. GSi że swoim wyglądem powinna mieć 350 koni.
A klekot około 300
A klekot około 300
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Zgadzam się, a obcięcie z oferty 2,0t to strzał w kolano. Prawdę mówiąc to w segmencie aut dla ludu VAG ma monopol na szybkie fury klasy D.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Takie to może kiedyś w programach motoryzacyjnych jak garaż Dudy albo coś innego. Eco zabija
Ciekawe czy będzie miała w końcu dynamiczne kierunki
Ciekawe czy będzie miała w końcu dynamiczne kierunki