--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Demontaż tunelu środkowego
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6069
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=8653
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 26 razy
- Otrzymał piwo: 86 razy
- Kontakt:
Demontaż tunelu środkowego
Demontaż tunelu środkowego
W celu zdemontowania tunelu środkowego w pierwszej kolejności należy zdemontować elementy wyposażenia:
Demontaż osłony mieszka, ramki dekoracyjnej i schowka
Demontaż uchwytu na kubki
Następnie w tylnym panel tunelu demontujemy gniazdo USB (jeśli jest na wyposażeniu) płaskim śrubokrętem podważając ząbki po obu stronach modułu, a następnie płaskim plastikowym narzędziem odczepiamy tylny panel trzymający się na 6 zaczepach:
Pozostaje już tylko odkręcenie 3 wkrętów w przedniej części tunelu, dwóch wkrętów po bokach z tyłu oraz wyjęcie dwóch spinek z tyłu:
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
- Baniapoz
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 7 sty 2022, o 16:52
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B15XFL
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Poznań
Re: Demontaż tunelu środkowego
Małe doprecyzowanie:
nie ma potrzeby demontaży tyłu tunelu środkowego wraz z jego osprzętem.
Wyjdzie w całości razem z tylnym kanałem wentylacji po odkręceniu śrub i rozpięciu wszystkich kostek znajdujących się pod uchwytem na kubki. Nie wyciągniemy tunelu bez wyciągnięcia tylnego kanału powietrznego.
Ważne: tunel po odkręceniu ciągniemy do siebie siedząc na tylnych fotelach, nic nie podważamy czy podnosimy.
Demontując tunel przesuwamy go w stronę tył auta, tunel wsuwany pod konsolą.
Testowałem osobiście podważałem i trochę połamałem stąd podpowiedz dla innych.
nie ma potrzeby demontaży tyłu tunelu środkowego wraz z jego osprzętem.
Wyjdzie w całości razem z tylnym kanałem wentylacji po odkręceniu śrub i rozpięciu wszystkich kostek znajdujących się pod uchwytem na kubki. Nie wyciągniemy tunelu bez wyciągnięcia tylnego kanału powietrznego.
Ważne: tunel po odkręceniu ciągniemy do siebie siedząc na tylnych fotelach, nic nie podważamy czy podnosimy.
Demontując tunel przesuwamy go w stronę tył auta, tunel wsuwany pod konsolą.
Testowałem osobiście podważałem i trochę połamałem stąd podpowiedz dla innych.
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6069
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=8653
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 26 razy
- Otrzymał piwo: 86 razy
- Kontakt:
Re: Demontaż tunelu środkowego
A te dwie spinki oznaczone (3) na ostatnim obrazku? Co one tam trzymają?
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/