--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Problem z Adblue

ODPOWIEDZ
Piotr.17
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 18 paź 2021, o 16:34
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Skierniewice

Problem z Adblue

Post autor: Piotr.17 » 30 mar 2024, o 22:05

Witam. Mam problem z adblue pojawił mi się komunikat jak na zdjechach i dodam że adble jest zatankowane pod korek. Wyskakuje komunikat sprawdź uklad adblue i nie można uruchomić silnika za 800 kilometrów i pali się kontrolka od adblue

Awatar użytkownika
Pro
Klubowicz
Posty: 584
Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
Auto: Insignia B ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wrocław
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 31 razy

Re: Problem z Adblue

Post autor: Pro » 31 mar 2024, o 12:24

Jedyne co mogę napisać, to to samo co na grupie na fb. Skasuj błędy, zalej tunap i zrób cykl jazdy. Cykl to jazda po mieście, po autostradzie, ale niestety nie znam proporcji i dokładnych warunków. Ewentualnie wymuszenie testu nox poprzez gds. Jeśli to nic nie da, wymiana elementu który daje błąd.

Krzysztof4040
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 1 kwie 2024, o 15:17
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Toruń

Re: Problem z Adblue

Post autor: Krzysztof4040 » 1 kwie 2024, o 17:21

Podepnę sie pod temat .Jestem tu nowy ale Chciałbym sie dowiedziec pewnej informacji od was dotyczącej pompy adblue,może już ktoś to przerabiał.Zaczne od początku,Posiadam insignie z 2016 r diesel 170km sport tourer.Do niedawna nie mialem z nią żadnych problemów bo wiadomo jak dbasz tak masz..Ale ostatnio podajrze ok 2 tyg, temu zapaliła mi sie kontrolka check i po sprawdzeniu na kompie okazało sie, że wadliwa jest grzałka i wtrysk pompy adblue(czyli pompa kaput)..Po konsultacji z mechanikiem zakupiłem nową pompe oryg od GMo numerze kat.39146676 wraz z uszczelką i nakretką.
Po wymianie i adaptacji tej pompy ,pojezdziłem dwa dni i znow zapala sie kontrolka check i tym razem wyskoczył błąd P1056-sterownik pompy adblue.Podjechałem zpowrotem do mechaniora zrobili mi ponownie adaptacje ale na nic to sie zdało,ponieważ check wraca znow po dwoch dniach.I teraz moje pytanie o co kaman>Czy ktos miał taką sytuację ,bo z tego co mi wiadomo zbiornik jest ok ,czujniki NOx pracują prawidłowo z resztą wymieniałęm obydwa czujniki rok temu ..Komunikatu na desce rodzielczej nie mam o utracie płynu..Auto nie kopci ,zbiera sie pieknie czyli mocy nie stracił..Czy jeszcze jest jakis sterowniik czy coś?Czy ta pompa posiada sterownik? i czy moze byc tak ze nowa czesc moze byc wadliwa ?Czy adaptacja jest zle zkonfigurowana?Prosze jesli to mozliwe o jakąś radę.pozdrawiam

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik diesla”