--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
B20DTR, osiągi
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
B20DTR, osiągi
Obejrzałem ten film, no i - niestety - szału to nie robi. Mówię o czasie 0-200, bo właśnie przy wyższych prędkościach wychodzi faktyczny potencjał.
https://www.youtube.com/watch?v=gIgityGzJiY
Przed tuningiem (w miarę trzyma parametry, ale bez "giftów")
0-200 (210 KM, 480 Nm, kombi, 4x4) - 42 sek.
Dla porównania 170 KM, hatchback, FWD - 44 sek.
http://dailydriver.pl/test/test-opel-in ... and-sport/
Biturbo poddano tuningowi - mapa na 240 KM i aż 570 Nm (!)
0-200 (po tuningu j.w.) - 37 sek.
Kurde, słabo. To wciąż 10 sekund więcej niż wcale nie rakietowe 2.0T GSi (27 sek. - test Auto-Bild) czy Passat BiTDI 240/500 (też 27 sek. - test Automann.tv).
Jednak "niutki" to nie wszystko. Swoją drogą, skrzynia AF50-8 jest obliczona na max. 480 Nm, więc ciekawe ile pożyje po takim tuningu silnika.
M.
https://www.youtube.com/watch?v=gIgityGzJiY
Przed tuningiem (w miarę trzyma parametry, ale bez "giftów")
0-200 (210 KM, 480 Nm, kombi, 4x4) - 42 sek.
Dla porównania 170 KM, hatchback, FWD - 44 sek.
http://dailydriver.pl/test/test-opel-in ... and-sport/
Biturbo poddano tuningowi - mapa na 240 KM i aż 570 Nm (!)
0-200 (po tuningu j.w.) - 37 sek.
Kurde, słabo. To wciąż 10 sekund więcej niż wcale nie rakietowe 2.0T GSi (27 sek. - test Auto-Bild) czy Passat BiTDI 240/500 (też 27 sek. - test Automann.tv).
Jednak "niutki" to nie wszystko. Swoją drogą, skrzynia AF50-8 jest obliczona na max. 480 Nm, więc ciekawe ile pożyje po takim tuningu silnika.
M.
Re: B20DTR, osiągi
Żadna insignia A, B ooc szalu nie robi, to nie lambo
Trzeba było kupić Masseratti Quatroporte conajmniej
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Trzeba było kupić Masseratti Quatroporte conajmniej
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 617
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 23:10
- Auto: Skoda Superb Kombi
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: B20DTR, osiągi
Ale taki Passat BITDI jest dużo, dużo szybszy niż klekot Opla. Superba 2.0 TSI samym programem robi się na 370 KM i wtedy 0-200 będzie robić w granicach 20 sek.
- marcinmg
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: 17 lip 2015, o 22:25
- Auto: Insignia BiTurbo ST
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: mazowieckie
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: B20DTR, osiągi
Dla porównania - insignia A, jechałem tak od 60 km/h za astra kombi j 160 KM i tak dopiero przy 190 ją wyprzedziłem no i później nie miała już szans. Tak więc masa robi swoje ale później konie dochodzą do głosu. O ile nowa insignia biturbo ma lepszy czas do 100 niż stara - o około 1 s - to do 200 licznikowo to tylko 2 s lepiej.
https://www.youtube.com/watch?v=ba7NcYmZjo4
https://www.youtube.com/watch?v=ba7NcYmZjo4
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 3 mar 2019, o 11:01
- Auto: Insignia GSI
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Zambrów
Re: B20DTR, osiągi
Niestety Masz w 100% rację Insignia jest po prostu wolna! Posiadam Właśnie taką 4x4 210KM i nie dość że aktualnie nich w PL nie robi programu to i w serii nie powala. I teksty typu kup maserati są słabe. Bo jednak konkurencja jak np. VW jedzie sporo lepiej
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: B20DTR, osiągi
Nie ma co narzekać, tylko trzeba cieszyć się i wykorzystywać dobrze to, co się ma.
O benzynie 2.0T też mówi się, że wolna, że słabe osiągi, że konkurencja z tymi mocami pozwala na więcej - to ja się pytam - gdzie są te samochody? Właśnie wróciłem z urlopu 2000 km przejechane. W jedną stronę, jadąc mix A1 i dalej krajówkami (S i zwykłe), razem 700 km, z nikim się nie ścigając, tylko sprawnie jadąc samochodem (dodajmy: zapakowanym w 3 osoby i full bagażu nawet na kanapie z tyłu), nikt po drodze nas nie wyprzedził. Zatem gdzie są te szybkie samochody? Są, ale to znikomy odsetek. W praktyce wystarczy to co się ma. Wyprzedzanie banalne, jazda komfortowa, prowadzenie super pewne z ogromnymi rezerwami - sama radość z samochodu. A wg komentarzy na YT to "nie jedzie".
Nie szukaj minusów. Poszukaj plusów
M.
O benzynie 2.0T też mówi się, że wolna, że słabe osiągi, że konkurencja z tymi mocami pozwala na więcej - to ja się pytam - gdzie są te samochody? Właśnie wróciłem z urlopu 2000 km przejechane. W jedną stronę, jadąc mix A1 i dalej krajówkami (S i zwykłe), razem 700 km, z nikim się nie ścigając, tylko sprawnie jadąc samochodem (dodajmy: zapakowanym w 3 osoby i full bagażu nawet na kanapie z tyłu), nikt po drodze nas nie wyprzedził. Zatem gdzie są te szybkie samochody? Są, ale to znikomy odsetek. W praktyce wystarczy to co się ma. Wyprzedzanie banalne, jazda komfortowa, prowadzenie super pewne z ogromnymi rezerwami - sama radość z samochodu. A wg komentarzy na YT to "nie jedzie".
Nie szukaj minusów. Poszukaj plusów
M.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 3 mar 2019, o 11:01
- Auto: Insignia GSI
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Zambrów
Re: B20DTR, osiągi
Hehe chyba insignia to Twoje najmocniejsze auto, może ktoś coś wie o możliwości zrobienia programu?
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8971
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: B20DTR, osiągi
Ale że nikt nie może zrobić programu? Jak w b20dth robią to w tym też, tylko pewnie mało jest chętnych na czipsa z powodu gwarancji.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: B20DTR, osiągi
Program jest do kupienia tutaj:
https://www.eds-motorsport.de/?cat=c380 ... -3802.html
Przysyłają na flashu wraz z urządzeniem do programowania i kablem (które jest płatne dodatkowo).
Dostępny dla silników B20DTR i B20NHT. I dla skrzyni.
W benzynie, po zmodzeniu programu silnika i skrzyni, redukcja czasu 0-200 z 27 do 20 sekund, a to już bardzo dobry rezultat.
Diesel ma w testach nie mniej jak 35 sek do 200 km/h seryjnie, a ile po programie nie wiem.
@Rapix, zaczynałem od starego Poloneza, potem prywatnie długo mieliśmy Golfa II 1.6TD aż 60 KM, którym zjeździliśmy Polskę - i nigdy nie wlekliśmy się w peletonie, tylko do przodu. Jak się człowiek nauczył jeździć na takim sprzęcie, to 260 KM nawet w ciężkawej Insignii wydaje się, że fruwa. Banan na ryju cały czas. Oczywiście, auto ma potencjał na więcej, bo prowadzenie ma bardzo dobre i hamulce wyśmienite. Zatem banan mógłby być większy. A jeśli ktoś świadomie chce szybsze auto w tej cenie, to czemu bierze Insignię? Niech weźmie Superba albo Focusa kombi ST 280 KM, który jest zaprojektowany by spełniać sportowe zapędy.
M.
https://www.eds-motorsport.de/?cat=c380 ... -3802.html
Przysyłają na flashu wraz z urządzeniem do programowania i kablem (które jest płatne dodatkowo).
Dostępny dla silników B20DTR i B20NHT. I dla skrzyni.
W benzynie, po zmodzeniu programu silnika i skrzyni, redukcja czasu 0-200 z 27 do 20 sekund, a to już bardzo dobry rezultat.
Diesel ma w testach nie mniej jak 35 sek do 200 km/h seryjnie, a ile po programie nie wiem.
@Rapix, zaczynałem od starego Poloneza, potem prywatnie długo mieliśmy Golfa II 1.6TD aż 60 KM, którym zjeździliśmy Polskę - i nigdy nie wlekliśmy się w peletonie, tylko do przodu. Jak się człowiek nauczył jeździć na takim sprzęcie, to 260 KM nawet w ciężkawej Insignii wydaje się, że fruwa. Banan na ryju cały czas. Oczywiście, auto ma potencjał na więcej, bo prowadzenie ma bardzo dobre i hamulce wyśmienite. Zatem banan mógłby być większy. A jeśli ktoś świadomie chce szybsze auto w tej cenie, to czemu bierze Insignię? Niech weźmie Superba albo Focusa kombi ST 280 KM, który jest zaprojektowany by spełniać sportowe zapędy.
M.
-
- Ekspert
- Posty: 5127
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: B20DTR, osiągi
Musze kiedy zobaczyć ile mój klekot ma i benzyna. Tylko ciężko znaleźć prostą i pustą drogę na takie prędkości
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: B20DTR, osiągi
Insignie nie są słabe... w zakresie normalnej jazdy, 60-100 czy 80-120 zbierają sie jak konkurencja. Tracą na starcie.