------VII Ogólnopolski Zlot Insignia Club Polska - 15-17 maja - zapraszamy
--------------------
---------------------------Zapraszamy na naszą nową stronę klubową https://portal.insignia-club.pl
--------------------
-------------------------------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku --------------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Wypalanie filtra cząstek stałych DPF

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
szymek1976
Klubowicz
Posty: 799
Rejestracja: 5 sty 2016, o 22:26
Auto: Insignia 2.0 Elite
Kod silnika: A20DTE
Rok produkcji: 2014
Miasto: UK.
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Wypalanie filtra cząstek stałych DPF

Post autor: szymek1976 » 19 sty 2020, o 22:06

Lub 90% i wtedy zacznie się wypalanie bez spełnienia określonych warunków.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk



spiryt4
Użytkownik
Posty: 783
Rejestracja: 29 kwie 2014, o 12:38
Auto: Opel InsigniaCDTI ST
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: Świętochłowice
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Wypalanie filtra cząstek stałych DPF

Post autor: spiryt4 » 19 sty 2020, o 22:39

Ło panie to się kłania czytanie ze zrozumieniem albo lenistwo po co wertować cały wątek, lepiej zadać po raz kolejny to samo pytanie.

Awatar użytkownika
szymek1976
Klubowicz
Posty: 799
Rejestracja: 5 sty 2016, o 22:26
Auto: Insignia 2.0 Elite
Kod silnika: A20DTE
Rok produkcji: 2014
Miasto: UK.
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Wypalanie filtra cząstek stałych DPF

Post autor: szymek1976 » 19 sty 2020, o 22:50

Że to niby do mnie . Sprecyzuj kto

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 4655
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 10 razy
Otrzymał  piwo: 34 razy

Re: Wypalanie filtra cząstek stałych DPF

Post autor: mazmarcin » 19 sty 2020, o 22:51

Nie chodziło o Ciebie ;)

Awatar użytkownika
szymek1976
Klubowicz
Posty: 799
Rejestracja: 5 sty 2016, o 22:26
Auto: Insignia 2.0 Elite
Kod silnika: A20DTE
Rok produkcji: 2014
Miasto: UK.
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Wypalanie filtra cząstek stałych DPF

Post autor: szymek1976 » 19 sty 2020, o 23:15



Sent from my SM-G975F using Tapatalk


Awatar użytkownika
mcrace
Klubowicz
Posty: 874
Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Kórnik / Poznań
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy
Kontakt:

Re: Wypalanie filtra cząstek stałych DPF

Post autor: mcrace » 20 sty 2020, o 07:32

plosaczek pisze:
19 sty 2020, o 21:48
Cześć,

Jak zainicjować wypalanie i od ilu% się za to brać? Dzisiaj przy 77% wjechałem na autostradę i zrobiłem 60 km przy obrotach~ 2 500. Skończyło się na tym, że zaparkowałem pod domem ze wskazaniem 80% :/ Wg aplikacji dpf info.

PS. Temp 350 maksymalnie.
https://insignia-club.pl/viewtopic.php? ... 24#p166749

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 4655
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 10 razy
Otrzymał  piwo: 34 razy

Re: Wypalanie filtra cząstek stałych DPF

Post autor: mazmarcin » 21 sty 2020, o 13:07

Zimą w mieścieObrazek

Wysłane z mojego F2 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 1296
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: Wypalanie filtra cząstek stałych DPF

Post autor: dare50 » 21 sty 2020, o 13:16

No z ta zimą to trochę pojechałeś :lol:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 4655
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 10 razy
Otrzymał  piwo: 34 razy

Re: Wypalanie filtra cząstek stałych DPF

Post autor: mazmarcin » 21 sty 2020, o 13:17

Chodziło mi o porę roku :lol:

Awatar użytkownika
patryk78
Klubowicz
Posty: 145
Rejestracja: 1 paź 2018, o 12:19
Auto: opel insignia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2014
Miasto: Gniezno
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Wypalanie filtra cząstek stałych DPF

Post autor: patryk78 » 21 sty 2020, o 13:55

800 km i tylko jeździłeś po mieście? no to chyba naprawdę niezły wynik

Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 1296
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: Wypalanie filtra cząstek stałych DPF

Post autor: dare50 » 21 sty 2020, o 14:14

tylko miasto 100% , ale to o tej porze roku ;) to normalne

Awatar użytkownika
patryk78
Klubowicz
Posty: 145
Rejestracja: 1 paź 2018, o 12:19
Auto: opel insignia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2014
Miasto: Gniezno
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Wypalanie filtra cząstek stałych DPF

Post autor: patryk78 » 21 sty 2020, o 14:19

to mi się jakoś szybciej napełnia a jeszcze jechałem do Poznania i powrót więc jakieś 120 km,
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

P405
Zapaleniec
Posty: 2676
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Wypalanie filtra cząstek stałych DPF

Post autor: P405 » 21 sty 2020, o 14:41

Wolno jedziesz w czasie wypalania jak tylko 5km.

Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
patryk78
Klubowicz
Posty: 145
Rejestracja: 1 paź 2018, o 12:19
Auto: opel insignia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2014
Miasto: Gniezno
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Wypalanie filtra cząstek stałych DPF

Post autor: patryk78 » 21 sty 2020, o 14:59

hehe to w korku było :)

Awatar użytkownika
ZiGi
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: 25 mar 2015, o 09:35
Auto: Insignia ST 130KM
Kod silnika: A20DTC
Rok produkcji: 2011
Miasto: Dębe Wielkie
Postawił piwo: 1 raz

Re: Wypalanie filtra cząstek stałych DPF

Post autor: ZiGi » 21 sty 2020, o 15:04

Przecież nie wymagana jest duża prędkość tylko obciążenie silnika, a przy niższej prędkości i wysokich obrotach szybciej dpf łapie temperaturę. Ja tam utrzymuje powyżej 2500rpm i to mi wystarcza i nie musi to być 6sty bieg ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 1296
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: Wypalanie filtra cząstek stałych DPF

Post autor: dare50 » 21 sty 2020, o 15:09

dokładnie ja po mieście staram się na 3 jeździć i wtedy pięknie temperatura ponad 600 stopni

Awatar użytkownika
Dan
Użytkownik
Posty: 801
Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
Auto: ST 160HP
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2009
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Wypalanie filtra cząstek stałych DPF

Post autor: Dan » 22 sty 2020, o 17:58

Ach ta zima u mnie tez lepsze wyniki mimo że jazda tylko po miescie, a egr zaspawany caly rok ^^ObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka



P405
Zapaleniec
Posty: 2676
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Wypalanie filtra cząstek stałych DPF

Post autor: P405 » 22 sty 2020, o 21:01

Przy temperaturze poniżej 17 stopni to żaden problemObrazek

Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 4655
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 10 razy
Otrzymał  piwo: 34 razy

Re: Wypalanie filtra cząstek stałych DPF

Post autor: mazmarcin » 23 sty 2020, o 16:01

Udało się doczekać do wyjazdu na banę Obrazek


I nie była to spokojna jazda co widać po różnicy ciśnień Obrazek
Obrazek

Rado9990
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 19 sty 2020, o 17:32
Auto: OPEL INSIGNIA
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2009
Miasto: Rawa Mazowiecka

Re: Wypalanie filtra cząstek stałych DPF

Post autor: Rado9990 » 3 lut 2020, o 23:15

Witam, od niedawna posiadam Insignie i przy pierwszym podłączeniu interfejsu i uruchomieniu aplikacji OPL DPF pokazało zapełnienie filtra 87%. Na ekspresówce rozpoczeło się wypalanie z koncowym wynikiem 14%. Dodam, że aplikacja pokazała przebieg 1150km od ostatniego wypalenia. W tej chwili mam przejechane 820km (choć aplikacja pokazuje ponad 900) i zapełnienie 58%. Wynika, że kolejne wypalanie odbędzie się, znowu przy przebiegu duzo ponad 1000m. Jeżdzę zazwyczaj na trasie 14km, z róznymi obrotami, czasem troche dluzsza trasa. Czy to normalne, że mam tak długie interwały od ostatniego wypalania ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik diesla”