--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
- Gawelsonnn
- Klubowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 6 lis 2021, o 17:42
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Psary
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Za to nie ma kuni w porównaniu z jego
Ale od tego mam drugą lokatorkę w garażu
Ale od tego mam drugą lokatorkę w garażu
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
W moim się nic więcej nie zmieści
To jest na styk
Ale idąc z duchem czasu kupiłem elektryka 4x4.
On się mieści wszędzie
To jest na styk
Ale idąc z duchem czasu kupiłem elektryka 4x4.
On się mieści wszędzie
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
- Gawelsonnn
- Klubowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 6 lis 2021, o 17:42
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Psary
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Wczorajszy mały spot
Co do białej to jeździ a ceramika się trzyma (jeszcze ) Jedynie mam problem z wstecznymi ledami i akumulatorem ale to odsyłam do wątku: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=72&t=9867
Cała reszta bez zarzutu, pomimo, że większość tygodnia stoi to kilometry lecą
Sprężyny przekazane także @Mateo czekamy wszyscy ma efekty Co do białej to jeździ a ceramika się trzyma (jeszcze ) Jedynie mam problem z wstecznymi ledami i akumulatorem ale to odsyłam do wątku: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=72&t=9867
Cała reszta bez zarzutu, pomimo, że większość tygodnia stoi to kilometry lecą
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Widać że Marcin aku ładuje i auta nie gasi
No no 2 auta B20DTH i widać 4 kominy. Nie ma bidy
No no 2 auta B20DTH i widać 4 kominy. Nie ma bidy
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
- Gawelsonnn
- Klubowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 6 lis 2021, o 17:42
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Psary
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Czas na mały update
Kilometry się kręcą ale nie bez przygód. 2 tygodnie temu ukazał się check engine I błąd U029E czyli utrata komunikacji z sondą NOX 2. Niestety regularne stosowanie dodatku tunap nie uratowało mnie przed tym problemem. Wczoraj zawiozłem a dziś odebrałem białą od wirusologa, który wyprogramował układ AdBlue i dorzucił delikatny program na 200 koni. Przejechałem kilka kilometrów do domu więc na razie się nie wypowiem jak się to sprawuje
Wgranie programu nie było podyktowane "brakiem mocy" tylko właśnie poprawieniem życia silnikowi. Chciałem początkowo zmienić ustawienia skrzyni, żeby łaskawie podczas jazdy w terenie zabudowanym z prędkością +/- 50km/h nie wrzucała 6 czy 7 biegu czego efektem było 1100-1200 obrotów tylko grzecznie jechała chociaż na tym 5 biegu żeby nie męczyć silnika. Okazało się, że łatwiej jest po prostu zmienić program w sterowniku silnika co nie rozwiązuje "problemu" w całości ale sprawia, że jest lepiej. EGR i DPF zostają na pokładzie.
W połowie listopada zmiana oleju i filtrów bo 10 tysięcy nadchodzi wielkimi krokami. Przy okazji będzie czyszczenie całego dolotu.. i tak o to zbliżamy się do 130 tysięcy przebiegu.
Dodatkowo pośpiech + wąskie uliczki Lublińca sprawiły, że obu prawym felgom się dostało po krawężniku. Na tyle delikatnie, że ostatnio myjąc auto musiałem tego trochę poszukać ale i tak przez zimę pójdą na poprawki. Ciężko jest być perfekcjonistą i mieć opla
Kilometry się kręcą ale nie bez przygód. 2 tygodnie temu ukazał się check engine I błąd U029E czyli utrata komunikacji z sondą NOX 2. Niestety regularne stosowanie dodatku tunap nie uratowało mnie przed tym problemem. Wczoraj zawiozłem a dziś odebrałem białą od wirusologa, który wyprogramował układ AdBlue i dorzucił delikatny program na 200 koni. Przejechałem kilka kilometrów do domu więc na razie się nie wypowiem jak się to sprawuje
Wgranie programu nie było podyktowane "brakiem mocy" tylko właśnie poprawieniem życia silnikowi. Chciałem początkowo zmienić ustawienia skrzyni, żeby łaskawie podczas jazdy w terenie zabudowanym z prędkością +/- 50km/h nie wrzucała 6 czy 7 biegu czego efektem było 1100-1200 obrotów tylko grzecznie jechała chociaż na tym 5 biegu żeby nie męczyć silnika. Okazało się, że łatwiej jest po prostu zmienić program w sterowniku silnika co nie rozwiązuje "problemu" w całości ale sprawia, że jest lepiej. EGR i DPF zostają na pokładzie.
W połowie listopada zmiana oleju i filtrów bo 10 tysięcy nadchodzi wielkimi krokami. Przy okazji będzie czyszczenie całego dolotu.. i tak o to zbliżamy się do 130 tysięcy przebiegu.
Dodatkowo pośpiech + wąskie uliczki Lublińca sprawiły, że obu prawym felgom się dostało po krawężniku. Na tyle delikatnie, że ostatnio myjąc auto musiałem tego trochę poszukać ale i tak przez zimę pójdą na poprawki. Ciężko jest być perfekcjonistą i mieć opla
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Zbyszek01
- Klubowicz
- Posty: 3078
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
- Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Moje auto: https://insignia-club.pl/viewtopic.php? ... &start=280
- Miasto: DZA
- Postawił piwo: 21 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Tunap nie ma nic do sondy, on tylko powoduje aby ten fran...aty mocznik chronił wtryskiwacz i się nie krystalizował.
Insignia MY2012
-
- Klubowicz
- Posty: 233
- Rejestracja: 16 lut 2022, o 13:59
- Auto: Insignia opc
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Pruszków
- Otrzymał piwo: 3 razy
- Gawelsonnn
- Klubowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 6 lis 2021, o 17:42
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Psary
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Tego się spodziewałem ale internetowi znawcy różnie pisali. W każdym razie to już nie mój problem
To piana od shiny garage. https://shinygarage.pl/niebieska-piana- ... -snow-foam
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Wyszedłeś na hanysolandii na szczyt druciarstwa na razie
Zobaczymy kto będzie następny .
Zobaczymy kto będzie następny .
- Gawelsonnn
- Klubowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 6 lis 2021, o 17:42
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Psary
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
- Gawelsonnn
- Klubowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 6 lis 2021, o 17:42
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Psary
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Dolot przy 127500km
Nie było źle, w sumie niewiele do czyszczenia ale uważam, że warto było tam zajrzeć przy tym przebiegu. Oczywiście jak już wyciągnięte to i wyczyszczone Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Fakt, że dramatu nie ma, ale czyszczenie też nie zaszkodzi. Zawsze jakieś 2-3 zbłąkane konie uwolnisz
- Gawelsonnn
- Klubowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 6 lis 2021, o 17:42
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Psary
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Tak mnie dawno nie było, że aż straciłem status klubowicza
Od czego by tu zacząć..
Uszczelniacz na wale przestał spełniać swoje zadanie. Po rozebraniu okazało się, że wał jest już wytarty więc nowy uszczelniacz w niczym nie pomoże. Zaraz będę skrobał nowy post w tym temacie w osobnym dziale, może ktoś już to przerabiał.
Tak samo osłona przegubu lewego od strony koła pęknięta, producent sprzedaje nową w cenie 2300 + nowa półoś gratis.. na szczęście są zamienniki.
Przednia szyba też została wymieniona, zaatakował mnie twardy, niemiecki kamień na autostradzie.. na szczęście poszło z ubezpieczenia.
Po za tym jeździ o dziwo, po zmianie mapy spalanie spadło więc przynajmniej tyle
Od czego by tu zacząć..
Uszczelniacz na wale przestał spełniać swoje zadanie. Po rozebraniu okazało się, że wał jest już wytarty więc nowy uszczelniacz w niczym nie pomoże. Zaraz będę skrobał nowy post w tym temacie w osobnym dziale, może ktoś już to przerabiał.
Tak samo osłona przegubu lewego od strony koła pęknięta, producent sprzedaje nową w cenie 2300 + nowa półoś gratis.. na szczęście są zamienniki.
Przednia szyba też została wymieniona, zaatakował mnie twardy, niemiecki kamień na autostradzie.. na szczęście poszło z ubezpieczenia.
Po za tym jeździ o dziwo, po zmianie mapy spalanie spadło więc przynajmniej tyle
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Przednia szyba to niestety już dość częsty temat....Gawelsonnn pisze: ↑26 lut 2024, o 21:54Tak mnie dawno nie było, że aż straciłem status klubowicza
Od czego by tu zacząć..
Uszczelniacz na wale przestał spełniać swoje zadanie. Po rozebraniu okazało się, że wał jest już wytarty więc nowy uszczelniacz w niczym nie pomoże. Zaraz będę skrobał nowy post w tym temacie w osobnym dziale, może ktoś już to przerabiał.
Tak samo osłona przegubu lewego od strony koła pęknięta, producent sprzedaje nową w cenie 2300 + nowa półoś gratis.. na szczęście są zamienniki.
Przednia szyba też została wymieniona, zaatakował mnie twardy, niemiecki kamień na autostradzie.. na szczęście poszło z ubezpieczenia.
Po za tym jeździ o dziwo, po zmianie mapy spalanie spadło więc przynajmniej tyle
Jak tam po mapie w perspektywie czasu się jeździ?