--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
BiTrubo 195KM. Brak mocy po 3000rpm.
BiTrubo 195KM. Brak mocy po 3000rpm.
Witajcie,
Właśnie oddałem samochód do hamowni okazało się, że po 3000 RPM duże turbo nie pracuje lub nie pracuje jak należy. Ogólnie maksymalna moc to 150KM . Samochód był "hamowany" w trybie Normal.
Czy ktoś ma jakiś pomysł co się mogło stać? Teoretycznie wiem że może to być ten zawór lub Turbo. Ale brak błędów na kompie powoduje że nie wiem gdzie szukać.
Dodatkowe pytanie, ile kosztuje nowe Turbo dla BiTurbo? Czy może lepiej regenerować, i gdzie to zrobić?
Właśnie oddałem samochód do hamowni okazało się, że po 3000 RPM duże turbo nie pracuje lub nie pracuje jak należy. Ogólnie maksymalna moc to 150KM . Samochód był "hamowany" w trybie Normal.
Czy ktoś ma jakiś pomysł co się mogło stać? Teoretycznie wiem że może to być ten zawór lub Turbo. Ale brak błędów na kompie powoduje że nie wiem gdzie szukać.
Dodatkowe pytanie, ile kosztuje nowe Turbo dla BiTurbo? Czy może lepiej regenerować, i gdzie to zrobić?
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: BiTrubo 195KM. Brak mocy po 3000rpm.
Poszukaj może nieszczelności gdzieś na wężach, może tutaj jest problem.
Obie turbosprężarki w A20DTR są firmy Borg Warner (KKK), która nie oferuje oryginalnych zestawów naprawczych. Alternatywą jest tylko regeneracja na chińskich lub używanych częściach.
Obie turbosprężarki w A20DTR są firmy Borg Warner (KKK), która nie oferuje oryginalnych zestawów naprawczych. Alternatywą jest tylko regeneracja na chińskich lub używanych częściach.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
Re: BiTrubo 195KM. Brak mocy po 3000rpm.
Kurde.... ciekawe czy dało by się sprężarkę, tak po amerykańsku wstawić zamiast dużego turbo
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: BiTrubo 195KM. Brak mocy po 3000rpm.
Masz na myśli kompresor ?
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
Re: BiTrubo 195KM. Brak mocy po 3000rpm.
Alex, czytasz w moich myślach Tak mam na myśli kompresor.Alex pisze:Masz na myśli kompresor ?
Tak się głośno zastanawiam czy jak mam płacić 2000PLN za regenerację to czy nie da się czegoś fajnego zrobić w podobnych kosztach
Tak mi się tylko wydaje że kompresor to się używa do niskich obrotów a małe turbo u mnie działa u mnie działa
Ciekawa sprawa... Działanie BiTurbo w CDTI wygląda jak Twin Turbo zaprojektowane przez OPC.... przypadek?
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: BiTrubo 195KM. Brak mocy po 3000rpm.
Myślę, że za okolice 2 k pln nie przerobisz całego mechanizmu na kompresor
Duże turbo, czyli K04 jest bardzo wytrzymałą jednostką z potencjałem. Zamiast regenerować, kup nową sztukę i problem masz z głowy. Chociaż nie wiem, czy w tym przypadku da się kupić ją oddzielnie bo na ogół nowe zestawy biturbo składają się z małej + dużej.
Duże turbo, czyli K04 jest bardzo wytrzymałą jednostką z potencjałem. Zamiast regenerować, kup nową sztukę i problem masz z głowy. Chociaż nie wiem, czy w tym przypadku da się kupić ją oddzielnie bo na ogół nowe zestawy biturbo składają się z małej + dużej.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
Re: BiTrubo 195KM. Brak mocy po 3000rpm.
Alex, nie znam się na turbinach więc mam pytanie...
Czy K04 jest większym turbem niż seryjne czy takim samym?
Dodatkowo co mnie dziwi że z dołu samochód nieźle kręci co teoretycznie zaprzecza faktowi że duże turbo nie działa.. Bo duże powinno wpychać zimne powietrze do małej....
Czy K04 jest większym turbem niż seryjne czy takim samym?
Dodatkowo co mnie dziwi że z dołu samochód nieźle kręci co teoretycznie zaprzecza faktowi że duże turbo nie działa.. Bo duże powinno wpychać zimne powietrze do małej....
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: BiTrubo 195KM. Brak mocy po 3000rpm.
Mile turbo pompuje od dołu do średnich obrotów od średnich zaczyna pompować duża. Przy wysokim obrotów chyba obie
Re: BiTrubo 195KM. Brak mocy po 3000rpm.
Patrząć na ten filmik [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_4whYqwi76M[/youtube]norbi333 pisze:Mile turbo pompuje od dołu do średnich obrotów od średnich zaczyna pompować duża. Przy wysokim obrotów chyba obie
Wydaje mi się, że to działa inaczej...
1. Mała plus duża pompująca powietrze do małej.
---
a następnie
---
2. Duża
Kurde... ale jechałem na trasie i samochód się wcale nie mulił, co prawda ja jeżdżę w przedziale 2000-3000 RPM żeby mi samochód nie wył.
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: BiTrubo 195KM. Brak mocy po 3000rpm.
Nie wiem
T tego co czytałem to dzięki małej od dołu jest wysoki moment i nie ma turbo dziury
Biturbo w wydaniu Opla wykorzystuje układ dwóch turbosprężarek o różnej wielkości. Pracują one oddzielnie lub razem, w zależności od stylu jazdy. Mniejsza turbosprężarka reaguje szybko przy niższych obrotach silnika. Oznacza to, że silnik reaguje na naciśnięcie pedału gazu bez opóźnienia. Już od 1 250 obr./min. kierowca ma do dyspozycji 320 z 400 Nm momentu obrotowego. Maksymalny moment dostępny jest za to chwilę później, bo przy 1 750 obr/min
Sercem prezentowanego Opla Insigni był czterocylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności dwóch litrów z wtryskiem Common Rail i układem dwóch sprężarek, które mogą działać razem lub osobno.
Mniejsza uruchamia się przy niskich obrotach. Na przykład od 1 250 obr./min. do dyspozycji kierowcy jest już 320 Nm, dzięki czemu powszechne w większości doładowanych jednostek zjawisko turbodziury zostało w Oplu Insigni 2.0 CDTI BiTurbo skutecznie wyeliminowane.
W średnim zakresie prędkości obrotowej silnika obie turbosprężarki pracują razem, a maksymalny moment obrotowy równy 400 Nm dostępny jest w zakresie od 1 750 do 2 500 obr./min. Powyżej tej ostatniej wartości gazy wydechowe napędzają już tylko większą turbinę.
T tego co czytałem to dzięki małej od dołu jest wysoki moment i nie ma turbo dziury
Biturbo w wydaniu Opla wykorzystuje układ dwóch turbosprężarek o różnej wielkości. Pracują one oddzielnie lub razem, w zależności od stylu jazdy. Mniejsza turbosprężarka reaguje szybko przy niższych obrotach silnika. Oznacza to, że silnik reaguje na naciśnięcie pedału gazu bez opóźnienia. Już od 1 250 obr./min. kierowca ma do dyspozycji 320 z 400 Nm momentu obrotowego. Maksymalny moment dostępny jest za to chwilę później, bo przy 1 750 obr/min
Sercem prezentowanego Opla Insigni był czterocylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności dwóch litrów z wtryskiem Common Rail i układem dwóch sprężarek, które mogą działać razem lub osobno.
Mniejsza uruchamia się przy niskich obrotach. Na przykład od 1 250 obr./min. do dyspozycji kierowcy jest już 320 Nm, dzięki czemu powszechne w większości doładowanych jednostek zjawisko turbodziury zostało w Oplu Insigni 2.0 CDTI BiTurbo skutecznie wyeliminowane.
W średnim zakresie prędkości obrotowej silnika obie turbosprężarki pracują razem, a maksymalny moment obrotowy równy 400 Nm dostępny jest w zakresie od 1 750 do 2 500 obr./min. Powyżej tej ostatniej wartości gazy wydechowe napędzają już tylko większą turbinę.
Re: BiTrubo 195KM. Brak mocy po 3000rpm.
W tym wypadku.... mam zrytą dużą sprężarkę
Ma ktoś nową za połowę ceny oddać
Ma ktoś nową za połowę ceny oddać
Re: BiTrubo 195KM. Brak mocy po 3000rpm.
To inaczej... kto mi sprzeda nową sprężarkę do BiTurbo za połowę ceny
Bo jak już powiedziałem w innych postach, świąt to u mnie nie będzie przez poprzednie wydatki
A dobry uczynek każdemu się przyda więc się polecam jak cel dobrego uczynku
Bo jak już powiedziałem w innych postach, świąt to u mnie nie będzie przez poprzednie wydatki
A dobry uczynek każdemu się przyda więc się polecam jak cel dobrego uczynku
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: BiTrubo 195KM. Brak mocy po 3000rpm.
Oj chyba są osobnoP405 pisze:One są razem, nie kupisz osobno jednej.
Re: BiTrubo 195KM. Brak mocy po 3000rpm.
Ciekawa sprawa. Okazało się że był błąd zaworu ciśnienia czy czegoś tam. Niestety nie wyhamowaliśmy kolejny raz autka po skasowaniu błędów, ale po 3000 RPM, dalej szło całkiem całkiem, a z tego co rozumiem to się powinien dusić i nie przyśpieszać dynamicznie.
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: BiTrubo 195KM. Brak mocy po 3000rpm.
Jestem w Aso i pytałem o Twoją sprawę.Najszybciej to zaworek i nie zawsze generuje błąd.Najlepiej zamienić z drugim i zobaczyć,bo w biturbo są 2
-
- Użytkownik
- Posty: 163
- Rejestracja: 29 sie 2015, o 12:41
- Auto: Insignia 2.0CDTI SRI
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Nottingham/Bytom
Re: BiTrubo 195KM. Brak mocy po 3000rpm.
To ja teraz zadam pytanie całkirm z innej beczki.
Czy szło by włożyć biturbo do 130tki
Czy szło by włożyć biturbo do 130tki
Re: BiTrubo 195KM. Brak mocy po 3000rpm.
Dzięki @norbi333... Rozwiążę ten temat i wracam na hamownię po 20stym.norbi333 pisze:Jestem w Aso i pytałem o Twoją sprawę.Najszybciej to zaworek i nie zawsze generuje błąd.Najlepiej zamienić z drugim i zobaczyć,bo w biturbo są 2
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: BiTrubo 195KM. Brak mocy po 3000rpm.
Jedynie mogę podrzucić linki i na ich podstawie pogrzebiesz trochę w internecie w celu uzyskania odpowiedzisezam pisze:Czy K04 jest większym turbem niż seryjne czy takim samym?
http://turbocatalog.pl/turbosprezarka/o ... r-55579038
http://turbocatalog.pl/turbosprezarka/o ... 063-860335
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
Re: BiTrubo 195KM. Brak mocy po 3000rpm.
Ok,
K04 występuje w BiTurbo
Danke
-- 11 lis 2016, o 18:10 --
Kurde,
Dzisiaj próbowałem rozpędzić Isię tak aby użyła więcej niż 3000 obrotów....
Dałem w palnik na zegarze 205km a ona tylko przez chwilę miała 4000 obrotów i zaraz było znowu 3000.....
Wiecie ile czasu BiTurbo przyśpiesza z 80 do 200km/h. Bo ogólnie idzie bardzo fajnie...
Muszę chyba się na sekwencji przejechać...
K04 występuje w BiTurbo
Danke
-- 11 lis 2016, o 18:10 --
Kurde,
Dzisiaj próbowałem rozpędzić Isię tak aby użyła więcej niż 3000 obrotów....
Dałem w palnik na zegarze 205km a ona tylko przez chwilę miała 4000 obrotów i zaraz było znowu 3000.....
Wiecie ile czasu BiTurbo przyśpiesza z 80 do 200km/h. Bo ogólnie idzie bardzo fajnie...
Muszę chyba się na sekwencji przejechać...