--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Wentylator chłodnicy
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 123 razy
Re: Wentylator chłodnicy
Temat ogarnięty. Przyczyną okazał się brak masy. Przewód masowy jest przykręcony w komorze silnika, na przedniej części nadwozia, po prawej stronie tak jak aku - ukryty za wtyczkami od jakiś modułów
Tam musiała być tulejka dystansowa (na innych obok są) i się "utleniła", przez co śruba nie dokręcała przewodu masowego, który to się dobrze nagrzewał, bo ma już stopioną koszulkę termokurczliwą na końcu
Jakby ktoś szukał przekaźników od wentylatorów - dwa są w skrzynce z bezpiecznikami (duże, szare, w wolnej chwili może znajdę numery), a trzy kolejne są pod zderzakiem z prawej strony na takim wsporniku, ukryte w skrzyneczce. Taka konfiguracja jest przy 2-wentylatorowym chłodzniu.
Tam musiała być tulejka dystansowa (na innych obok są) i się "utleniła", przez co śruba nie dokręcała przewodu masowego, który to się dobrze nagrzewał, bo ma już stopioną koszulkę termokurczliwą na końcu
Jakby ktoś szukał przekaźników od wentylatorów - dwa są w skrzynce z bezpiecznikami (duże, szare, w wolnej chwili może znajdę numery), a trzy kolejne są pod zderzakiem z prawej strony na takim wsporniku, ukryte w skrzyneczce. Taka konfiguracja jest przy 2-wentylatorowym chłodzniu.
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8550
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Wentylator chłodnicy
Brzmi niezrozumiale. Jak mi się tak zrobi to przyjedziesz i mi zrobisz? bo ja nie dojadę do Ciebie bo się zagotujęRooff_ pisze: ↑8 sie 2019, o 21:04(...)
Jakby ktoś szukał przekaźników od wentylatorów - dwa są w skrzynce z bezpiecznikami (duże, szare, w wolnej chwili może znajdę numery), a trzy kolejne są pod zderzakiem z prawej strony na takim wsporniku, ukryte w skrzyneczce. Taka konfiguracja jest przy 2-wentylatorowym chłodzniu.
Radio 357 :)
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 123 razy
Re: Wentylator chłodnicy
Nosz kurde - zderzak trzeba zdjąć/odchylić przynajmniej z prawej strony (od kierowcy dla aut EU ), żeby się dostać do tych 3 kolejnych przekaźników. Jak się odchyli to od strony reflektora, na wsporniku przytwierdzonym w okolicach chłodnicy, widać tą skrzyneczkę z przekaźnikami (hermetycznie zamknięta, czarna puszka).
Oczywiście oprócz tego dwa bezpieczniki w skrzynce pod maską - 42 i 45.
Nic niczego nie pogryzło Coś ukradło tulejkę - być może "utleniła" się pod wpływem napryskanego na nią płynu do spryskiwaczy Ale to dość mało prawdopodobne. Bardziej od temperatury i się po prostu rozpadła
Oczywiście oprócz tego dwa bezpieczniki w skrzynce pod maską - 42 i 45.
Nic niczego nie pogryzło Coś ukradło tulejkę - być może "utleniła" się pod wpływem napryskanego na nią płynu do spryskiwaczy Ale to dość mało prawdopodobne. Bardziej od temperatury i się po prostu rozpadła
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 9 paź 2018, o 13:44
- Auto: isia sedan
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: kwidzyn
Re: Wentylator chłodnicy
Witajcie Panowie,
zmagam się ze słabą wydajnością klimatyzacji.
Czy wentylatory na chłodnicy nie powinny działać cały czas jak jest włączona klima?
Poniżej załączam filmik pokazujący, że po lekkim nagrzaniu auta wentylatory stoją pomimo włączonej klimy.
Dodam, że klima była serwisowana kilka tygodni wcześniej. Czynnik + odgrzybianie.
zmagam się ze słabą wydajnością klimatyzacji.
Czy wentylatory na chłodnicy nie powinny działać cały czas jak jest włączona klima?
Poniżej załączam filmik pokazujący, że po lekkim nagrzaniu auta wentylatory stoją pomimo włączonej klimy.
Dodam, że klima była serwisowana kilka tygodni wcześniej. Czynnik + odgrzybianie.
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 123 razy
Re: Wentylator chłodnicy
Cały czas nie. Ten po lewej (stojąc przodem do auta) jest zależny od klimatyzacji.
A te wentylatory się w ogóle włączają czy nie?
A te wentylatory się w ogóle włączają czy nie?
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 9 paź 2018, o 13:44
- Auto: isia sedan
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: kwidzyn
Re: Wentylator chłodnicy
Włączają się. Tylko musi być bardziej silnik rozgrzany.
Wtedy załączają się oba jednocześnie.
A filmik pokazuje stan klimatyzacji w kabinie na LO i średni nawiew ręczny.
Wtedy załączają się oba jednocześnie.
A filmik pokazuje stan klimatyzacji w kabinie na LO i średni nawiew ręczny.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 9 paź 2018, o 13:44
- Auto: isia sedan
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: kwidzyn
Re: Wentylator chłodnicy
Wentylator jest związany z ciśnieniem w układzie chłodzenia klimatyzacji.
Więc to że mam włączoną klimę wcale nie oznacza że wentylator ruszy. Brak działania wentylatora przy włączonej klimie to symptom złej kompresji czynnika w układzie chłodzenia.
W moim przypadku to prawdopodobnie zawór sterowania sprężarką klimy. Dzisiaj zamówiłem
Sprężarka w moim aucie to 13314473 a zawór sterujący to EK25-7036.
Temat dość zawiły.
Objawy: słaba wydajność klimy, ciepłe powietrze w kratkach w korku
Przy szybkiej jeździe klimatyzacja działa znośnie. Leci chłodne powietrze. Korek = spadek wydajności.
Zalatuje skarpetą w momencie zmiany wydajności - czyli z autostrady wjeżdżasz w miasto i masz skarpetę.
Czynnik nabity, odgrzybienie zrobione ozonowaniem.
Dam znać jak po wymianie zaworu.
Więc to że mam włączoną klimę wcale nie oznacza że wentylator ruszy. Brak działania wentylatora przy włączonej klimie to symptom złej kompresji czynnika w układzie chłodzenia.
W moim przypadku to prawdopodobnie zawór sterowania sprężarką klimy. Dzisiaj zamówiłem
Sprężarka w moim aucie to 13314473 a zawór sterujący to EK25-7036.
Temat dość zawiły.
Objawy: słaba wydajność klimy, ciepłe powietrze w kratkach w korku
Przy szybkiej jeździe klimatyzacja działa znośnie. Leci chłodne powietrze. Korek = spadek wydajności.
Zalatuje skarpetą w momencie zmiany wydajności - czyli z autostrady wjeżdżasz w miasto i masz skarpetę.
Czynnik nabity, odgrzybienie zrobione ozonowaniem.
Dam znać jak po wymianie zaworu.
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 123 razy
Re: Wentylator chłodnicy
Zawór - może. Sprawdzałeś w ogóle ciśnienie w układzie?
Ale za spadek wydajności ja bym winił skraplacz (chłodnicę).
Co do skarpety to winny jest brudny (zagrzybiony) parownik - ozonowanie nie pomoże, trzeba chemicznie - jest o tym temat na forum.
Ale za spadek wydajności ja bym winił skraplacz (chłodnicę).
Co do skarpety to winny jest brudny (zagrzybiony) parownik - ozonowanie nie pomoże, trzeba chemicznie - jest o tym temat na forum.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 9 paź 2018, o 13:44
- Auto: isia sedan
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: kwidzyn
Re: Wentylator chłodnicy
Ciśnienie w układzie sprawdzane przez każdego majstra od klimy. Było ich 3.
Nikt nie miał zarzutu.
Natomiast zarzut jest do "zegarów" tłoczących i zasysających. W momencie pracy klimy wartości tych zegarów nie znajdują się w normach.
Inaczej tego nie potrafię określić bo jestem laikiem. W każdym razie nie spręża do odpowiedniego ciśnienia przez co nie idzie osiągnąć niskiej temperatury na parowniku.
Jeśli chodzi o smród skarpety - to tak znalazłem temat na forum i jak tylko "wyprostuje" sprawność klimy to potraktuje są środkiem Bizol 80001 AC Clean + c30 0,4L
Kiedyś kiedyś go kupiłem... ale wszyscy "odgrzybiacze" powiedzieli, że tym się nie robi bo później do parownika wszystko się przykleja i wtedy dopiero jest problem. I jak to wyczyścisz wtedy?
No i biedny laik (ja) pomyślałem: no tak, macie rację.
Ale teraz kiedy jestem po odgrzybieniu mam trochę inne myśli... no i na forum też to radzicie.
I tak oto z wątku o wentylatorze chłodnicy zeszliśmy na temat czystko klimatyzacyjny
Dodano po 10 minutach 11 sekundach:
Klima była nabijana i ozonowana półtora miesiąca temu.
Nikt nie miał zarzutu.
Natomiast zarzut jest do "zegarów" tłoczących i zasysających. W momencie pracy klimy wartości tych zegarów nie znajdują się w normach.
Inaczej tego nie potrafię określić bo jestem laikiem. W każdym razie nie spręża do odpowiedniego ciśnienia przez co nie idzie osiągnąć niskiej temperatury na parowniku.
Jeśli chodzi o smród skarpety - to tak znalazłem temat na forum i jak tylko "wyprostuje" sprawność klimy to potraktuje są środkiem Bizol 80001 AC Clean + c30 0,4L
Kiedyś kiedyś go kupiłem... ale wszyscy "odgrzybiacze" powiedzieli, że tym się nie robi bo później do parownika wszystko się przykleja i wtedy dopiero jest problem. I jak to wyczyścisz wtedy?
No i biedny laik (ja) pomyślałem: no tak, macie rację.
Ale teraz kiedy jestem po odgrzybieniu mam trochę inne myśli... no i na forum też to radzicie.
I tak oto z wątku o wentylatorze chłodnicy zeszliśmy na temat czystko klimatyzacyjny
Dodano po 10 minutach 11 sekundach:
Ale czynnika nie ubywa.
Klima była nabijana i ozonowana półtora miesiąca temu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 9 paź 2018, o 13:44
- Auto: isia sedan
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: kwidzyn
Re: Wentylator chłodnicy
Wracam z rozwiązaniem.
Zawór był wadliwy - dokładnie ten EK25-7036.
Wymiana tego 'gówienka' rozwiązała wszystkie problemy tj. smród, wentylator zaczął działać normalnie oraz w końcu jest lodówka w aucie. Klima na wylocie z kratek ma 3st przy temp zewnętrznej 29st.
Oczywiście wymiana przez serwis.
I o to chodzi
Zawór był wadliwy - dokładnie ten EK25-7036.
Wymiana tego 'gówienka' rozwiązała wszystkie problemy tj. smród, wentylator zaczął działać normalnie oraz w końcu jest lodówka w aucie. Klima na wylocie z kratek ma 3st przy temp zewnętrznej 29st.
Oczywiście wymiana przez serwis.
I o to chodzi
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 9 lis 2020, o 18:52
- Auto: Opel Insignia 4x4
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Warszawa
Re: Wentylator chłodnicy
Witam wszystkich, w mojej Insignii (jak stoję w korku) silnik nagrzewa się do temperatury 98 stopni, włączają się dwa wiatraki, chłodzą go do 92 stopni, i tak w kółko. Czy nie nagrzewa się za bardzo?
W czasie jazdy pokazuje na wyświetlaczu temperaturę 88 stopnie. Oczywiście, zawsze wskazówka stoi równo na 90.
W czasie jazdy pokazuje na wyświetlaczu temperaturę 88 stopnie. Oczywiście, zawsze wskazówka stoi równo na 90.
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 123 razy
Re: Wentylator chłodnicy
Ja dzisiaj stanąłem po 20 km jazdy i akurat patrzyłem na wskazania - chłodziwo miało 95 st.C, chyba nawet wzrosło do 98 też. Ale nauczony doświadczeniem (brak działania wentylatorów z uwagi na brak masy dla nich) otworzyłem maskę i widziałem, że wentylatory się kręcą, to się nad tym nie skupiałem i zgasiłem silnik.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 6 cze 2020, o 04:22
- Auto: Opel Insignia ST OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Busko-Zdrój
Re: Wentylator chłodnicy
Witam. Zmagałem się w mojej Insigni 2.8 Turbo A28NER z tym, że wentylatory po wyłączeniu silnika chodziły jeszcze przez 6 min. Miałem też wrażenie, że zbyt często się włączają podczas jazdy i to od razu na wysoki bieg. Termostat trzymał delikatnie powyżej 90 stopni. Na podpiętym komputerze dochodziło do 97-98 stopni. Wymieniłem wentylatory (niby odpowiedzialny moduł sterowania jest z nimi zintegrowany), wymieniłem czujnik temperatury i nic to nie dało. Według „specjalistów” powodem miały być świece lub komputer sterowania silnikiem. Nikt nie brał pod uwagę termostatu, gdyż normalnie (wydawałoby się) trzymał temperaturę. A to on był wadliwy.
Piszę o tym gdyby ktoś miał podobny kłopot. Pozdrawiam.
Piszę o tym gdyby ktoś miał podobny kłopot. Pozdrawiam.
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 24 paź 2020, o 20:46
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Bydgoszcz
Re: Wentylator chłodnicy
Cześć,
Przeczytałem już kilka wątków ale niestety mojego przypadku z Isią nie znalazłem.
Posiadam wersję z silnikiem 1.8.
Bardzo nieregularnie podczas jazdy (najczęściej po przejechaniu 30-50 km) temperatura silnika zaczyna rosnąć do około 110 stopni (na zegarach) i po chwili spada do 90 stopni ale niestety raz na jakiś czas temperatura rośnie do maxa i wyskakuje komunikat że silnik przegrzany / klimatyzacja wyłączona / wyłącz silnik.
Dziwne jest to że po zgaszeniu auta i włączeniu zapłonu wentylator nie chce się uruchomić - po jakimś czasie w końcu zaskakuje i schłodzi silnik i mogę jechać dalej.
Byłem u mechanika i po podłączeniu do kompa nie ma żadnych błędów a po uruchomieniu testu wentylatora wszystko działało ok - nawet pozostawiliśmy samochód uruchomiony na około 20-30 min i cały czas na postoju było wszystko ok (gdy temp wzrosła wentylator włączał szybszy bieg i temp spadała).
Dzisiaj kolejny raz miałem sytuację że temp wzrosła do 110 stopni ale po chwili spadła.
wymieniłem już termostat oraz czujniki temperatory przy termostacie oraz przy chłodnicy ale chyba to nie pomogło skoro dzisiaj znowu pojawił się problem.
Macie pomysł co może być powodem tej sytuacji?
Będę wdzięczny za każdą pomoc.
p.s. mam takie wrażenie że wentylator podczas jazdy poprostu się wyłącza co doprowadza do wzrostu temperatury płynu- czy winowajcą może być rezystor przy wentylatorze?
Ostatnio pojechałem w trasę i zauważyłem że po tym jak temperatura wzrasta wystarcza zgasić samochód i odpalić ponownie - po ponownym odpaleniu temperatura zaczyna opadać i pozwala przejechać kolejne kilometrry (od 10 do 40) do kolejnego wzrostu temperatury....
Przeczytałem już kilka wątków ale niestety mojego przypadku z Isią nie znalazłem.
Posiadam wersję z silnikiem 1.8.
Bardzo nieregularnie podczas jazdy (najczęściej po przejechaniu 30-50 km) temperatura silnika zaczyna rosnąć do około 110 stopni (na zegarach) i po chwili spada do 90 stopni ale niestety raz na jakiś czas temperatura rośnie do maxa i wyskakuje komunikat że silnik przegrzany / klimatyzacja wyłączona / wyłącz silnik.
Dziwne jest to że po zgaszeniu auta i włączeniu zapłonu wentylator nie chce się uruchomić - po jakimś czasie w końcu zaskakuje i schłodzi silnik i mogę jechać dalej.
Byłem u mechanika i po podłączeniu do kompa nie ma żadnych błędów a po uruchomieniu testu wentylatora wszystko działało ok - nawet pozostawiliśmy samochód uruchomiony na około 20-30 min i cały czas na postoju było wszystko ok (gdy temp wzrosła wentylator włączał szybszy bieg i temp spadała).
Dzisiaj kolejny raz miałem sytuację że temp wzrosła do 110 stopni ale po chwili spadła.
wymieniłem już termostat oraz czujniki temperatory przy termostacie oraz przy chłodnicy ale chyba to nie pomogło skoro dzisiaj znowu pojawił się problem.
Macie pomysł co może być powodem tej sytuacji?
Będę wdzięczny za każdą pomoc.
p.s. mam takie wrażenie że wentylator podczas jazdy poprostu się wyłącza co doprowadza do wzrostu temperatury płynu- czy winowajcą może być rezystor przy wentylatorze?
Ostatnio pojechałem w trasę i zauważyłem że po tym jak temperatura wzrasta wystarcza zgasić samochód i odpalić ponownie - po ponownym odpaleniu temperatura zaczyna opadać i pozwala przejechać kolejne kilometrry (od 10 do 40) do kolejnego wzrostu temperatury....
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 sty 2022, o 08:59
- Auto: Insignia 2.0 170km
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Radzyń Podlaski
Re: Wentylator chłodnicy
Hejka, Mam problem z kupnem skrzynki przekaźników wentylatora (poza ASO). Czy skrzynka z przedlifta/lub -i /Anglika/ lub - i / silnika o innej poj. będzie pasował? Szukałem numeru czesci u siebie ale bezskutecznie
Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 sty 2022, o 08:59
- Auto: Insignia 2.0 170km
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Radzyń Podlaski
Re: Wentylator chłodnicy
Dzwoniłem do srASO. 13439055 gdyby ktoś szukał, jedyne 1290zł odcinał od GM
Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
Dodano po 22 sekundach:
* oryginał
Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
Dodano po 22 sekundach:
* oryginał
Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 sty 2021, o 16:27
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Jaworzno
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Wentylator chłodnicy
Witam,
W mojej insignii wentylatory chłodnicy włączają się zaraz po uruchomieniu silnika.
Silnik zimny. Nie ma znaczenia czy włączona\wyłączona klimatyzacja ani nawiew.
DPF zapełniony w 50 % więc nie ma mowy o dopalaniu.
Po podłączeniu OPL monitora brak błędów.
Test wentylatorów za pomocą OPL monitor przechodzi- kręcą się z prędkością 1, 2, 3. Więc nie ma raczej problemu z przekaźnikami. Po wyłączeniu silnika wentylatory wyłączają się.
Temperatura silnika stopniowo dochodzi do 90 stopni i trzyma tą wartość, podobnie odczyt z opcoma. Auto nagrzewa się normalnie więc nie podejrzewam czujnika temperatury cieczy przy termostacie. Nie zanotowałem wyższej temperatury podczas jazdy.
Klima nabita i sprawdzona.
Nie znalazłem informacji aby był jakiś dodatkowy czujnik temperatury na chłodnicy.
Co może być przyczyną?
W mojej insignii wentylatory chłodnicy włączają się zaraz po uruchomieniu silnika.
Silnik zimny. Nie ma znaczenia czy włączona\wyłączona klimatyzacja ani nawiew.
DPF zapełniony w 50 % więc nie ma mowy o dopalaniu.
Po podłączeniu OPL monitora brak błędów.
Test wentylatorów za pomocą OPL monitor przechodzi- kręcą się z prędkością 1, 2, 3. Więc nie ma raczej problemu z przekaźnikami. Po wyłączeniu silnika wentylatory wyłączają się.
Temperatura silnika stopniowo dochodzi do 90 stopni i trzyma tą wartość, podobnie odczyt z opcoma. Auto nagrzewa się normalnie więc nie podejrzewam czujnika temperatury cieczy przy termostacie. Nie zanotowałem wyższej temperatury podczas jazdy.
Klima nabita i sprawdzona.
Nie znalazłem informacji aby był jakiś dodatkowy czujnik temperatury na chłodnicy.
Co może być przyczyną?
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 6 sty 2021, o 13:20
- Auto: Insignia kombi
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Kozienice
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Wentylator chłodnicy
Witam. Moze mi ktos pomoc jaki mam znalesc rezystor opornik wentylatora do mojej insigni numer katalogowy lub zamiennik ? widze ze sa dwa wiatraki wiec bym zakupil i wymienil odrazu dwa, bo zaden sie nie kreci, a szukajac na allegro i piszac do sprzedajacym podajac im VIN odp jest ta sama " nie bedzie pasowal i w tej chwili nie mamy na stanie". Bardzo prosze o pomoc
VIN W0LGT8EM2D1002217
VIN W0LGT8EM2D1002217