--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
System monitorowania strefy bocznej
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: 4 sty 2020, o 23:11
- Auto: Insignia Sports Tour
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Choszczno
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: System monitorowania strefy bocznej
Panowie udało mi sie zeregenrowac lewy modul ( standardowo juz stopny pin od zasilenia, srodek bez korozji )
Po zamontowaniu do auta ,przy odpaleniu diody zapalaja sie w lusterkach prawidlowo.
Niestety po chwili wyskakuje info „ Uklad kolizji bocznej - niedostepny „
.Wykrywanie pojazdow przy cofaniu dziala z lewej i prawej strony prawidlowo. Czy to mozliwe ze musze teraz te moduly zaprogramowac bo lewy zostal otworzony i zlozony ponownie? Czytalem o programowaniu SPS , ale to raczej w przypadkach jak sie wstawia moduly z innego auta ,a nie te ,ktore byly fabrycznie w danym aucie.
Zero błedow w OPL Monitor.
Moze ktos cos podopowie?
Po zamontowaniu do auta ,przy odpaleniu diody zapalaja sie w lusterkach prawidlowo.
Niestety po chwili wyskakuje info „ Uklad kolizji bocznej - niedostepny „
.Wykrywanie pojazdow przy cofaniu dziala z lewej i prawej strony prawidlowo. Czy to mozliwe ze musze teraz te moduly zaprogramowac bo lewy zostal otworzony i zlozony ponownie? Czytalem o programowaniu SPS , ale to raczej w przypadkach jak sie wstawia moduly z innego auta ,a nie te ,ktore byly fabrycznie w danym aucie.
Zero błedow w OPL Monitor.
Moze ktos cos podopowie?
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 8 wrz 2022, o 17:54
- Auto: Inswignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Mirosławiec
Re: System monitorowania strefy bocznej
Witam. Poszukuje kontaktu do H&K Garage. Pisałem na Messengerze ale jak narazie nie mam odpowiedzi. Może ktoś posiada jakiś nr telefonu? W internecie znalazłem tylko stronę na fb.
-
- Forumowicz
- Posty: 71
- Rejestracja: 3 lis 2022, o 22:11
- Auto: Insignia a
- Kod silnika: B16SHL
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Tarnowo
Re: System monitorowania strefy bocznej
Czy ktoś może podesłać fotki lub pochwalić się jak zabezpieczył lub zrobić osłony na modułu martwego pola które są w zderzaku tylnym.
Ps. Sam.muslqlem aby zastosować osłonę termiczną i odseparować i przykleić tą osłonę so zderzaka aby woda na nie nie leciała
Ps. Sam.muslqlem aby zastosować osłonę termiczną i odseparować i przykleić tą osłonę so zderzaka aby woda na nie nie leciała
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 17 cze 2022, o 18:38
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Słubice
Re: System monitorowania strefy bocznej
Ja zrobiłem tak. Nie jest szczelne ale chroni przed bezpośrednim chlapaniem spod kół. Oczywiście wcześniej otworzyłem moduły, wyczyściłem z nalotu (był to ostatni moment na ratunek modułów) i zakleiłem mam nadzieję że szczelnie:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forumowicz
- Posty: 71
- Rejestracja: 3 lis 2022, o 22:11
- Auto: Insignia a
- Kod silnika: B16SHL
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Tarnowo
Re: System monitorowania strefy bocznej
Ja myślałem aby zrobić to z osłony termicznej i przykleić ją na klej do szyb bo zderzaka. Tylko sie zastanawiam czy ta blacha aluminiowa nie będzie powodowała jakiś zakłóceń w poprawności działania
- Klaudi0
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 lut 2023, o 20:24
- Auto: inia a fl
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Jaworzno
Re: System monitorowania strefy bocznej
Mam pytanie czy ktoś próbował pozbyć się złącza bezpośredniego.
Czyli wyciągnąć przewody (dolutowane do płytki) i z przewodów dopiero zrobić złącze (mocniejsze). Tak by nie było bezpośredniego kontaktu między płytką (ścieżkami) a złączem.
Moim zdaniem jest to jedyny sposób na poprawienie fabryki. Przy takim rozwiązaniu ewentualny słaby styk będzie przegrzewał (wypalał) złącze ale nie spowoduje uszkodzeń w środku (na płytce i wypaleniu ścieżki). Takie rozwiązanie dawno temu zrobiłem u żony w Pandzie, gdzie paliły się styki przy kompie. Problem znikł raz na zawsze i auto się skończyło a styk przeżył
Obecnie rozpoznaje temat bo mam problem z tym systemem. Dodatkowo lusterka mi się nie składają. I mam pełno niejasności i poznaje dopiero auto.
Pozdrawiam :piwo:
Czyli wyciągnąć przewody (dolutowane do płytki) i z przewodów dopiero zrobić złącze (mocniejsze). Tak by nie było bezpośredniego kontaktu między płytką (ścieżkami) a złączem.
Moim zdaniem jest to jedyny sposób na poprawienie fabryki. Przy takim rozwiązaniu ewentualny słaby styk będzie przegrzewał (wypalał) złącze ale nie spowoduje uszkodzeń w środku (na płytce i wypaleniu ścieżki). Takie rozwiązanie dawno temu zrobiłem u żony w Pandzie, gdzie paliły się styki przy kompie. Problem znikł raz na zawsze i auto się skończyło a styk przeżył
Obecnie rozpoznaje temat bo mam problem z tym systemem. Dodatkowo lusterka mi się nie składają. I mam pełno niejasności i poznaje dopiero auto.
Pozdrawiam :piwo:
-
- Klubowicz
- Posty: 457
- Rejestracja: 13 lut 2016, o 14:05
- Auto: BMW G31
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 6 razy
- Otrzymał piwo: 22 razy
Re: System monitorowania strefy bocznej
@kriss już dawno temat rozgryzł i zregenerował już kilkadziesiąt jak nie set szt. i nie ma co kombinować i drutować. Porządne wyczyszczenie i zaizolowanie odpowiednim silikonem rozwiązuje problem.
- jotef
- Użytkownik
- Posty: 511
- Rejestracja: 23 mar 2016, o 19:41
- Auto: eSTe
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto:
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: System monitorowania strefy bocznej
jednak obecnie nie przyjmuje modułów do regeneracji, więc nie ma co wprowadzać kolegów na ścieżkę nadziei o naprawie/regeneracji ...
- Kriss
- Klubowicz
- Posty: 413
- Rejestracja: 3 lis 2017, o 09:34
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 11 razy
- Kontakt:
Re: System monitorowania strefy bocznej
To było rok temu. Przecież cały czas działam, nie wiem jak długo jeszcze i na ile czas pozwoli, ale działam
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 maja 2023, o 20:44
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: zgora
Re: System monitorowania strefy bocznej
Panowie, Insignia 2014rok czujniki martwego pola przestały mi działać po wymianie akumulatora (wszystko inne działa). Ponowne odłączenie i podłączenie akumulatora nic nie dało. Podłączone pod komputer i błędów nie ma.
I tu pytanie bo znalezione w internecie schematy bezpieczników mówią, że to nr 19 i 20 w bagażniku (w tych miejscach mam pusto - nie było bezpieczników). W tym wątku wyczytałem że to bezpieczniki w kokpicie odpowiadają za czujniki martwego pola, tylko które? Może miał ktoś podobny problem?
I tu pytanie bo znalezione w internecie schematy bezpieczników mówią, że to nr 19 i 20 w bagażniku (w tych miejscach mam pusto - nie było bezpieczników). W tym wątku wyczytałem że to bezpieczniki w kokpicie odpowiadają za czujniki martwego pola, tylko które? Może miał ktoś podobny problem?
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 maja 2023, o 08:07
- Auto: Insignia A Sport
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Bolesławiec
Re: System monitorowania strefy bocznej
Witam
Mnie też dopadł feler tylnego lewego czujnika w zderzaku. Nie dałem za wygrane i wyrwałem chwasta ze zderzaka i wyprułem wnętrzności swojego modułu. Horror. Oczywiście pin nr 8- urwany, a pozostałość we wtyczce. SUUUUper. Mam pewien koncept na urwany pin.
Mnie też dopadł feler tylnego lewego czujnika w zderzaku. Nie dałem za wygrane i wyrwałem chwasta ze zderzaka i wyprułem wnętrzności swojego modułu. Horror. Oczywiście pin nr 8- urwany, a pozostałość we wtyczce. SUUUUper. Mam pewien koncept na urwany pin.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 sty 2016, o 23:12
- Auto: opel
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Debrzno
Re: System monitorowania strefy bocznej
Panowie takie pytanie czy APK opel monitor zaprogramuje nowe czujniki martwego pola czy też ta aplikacja niema takiej opcji ma ktoś info?.
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 sty 2016, o 23:12
- Auto: opel
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Debrzno
Re: System monitorowania strefy bocznej
Ostatnio zmieniony 18 cze 2023, o 21:54 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.
- darekk
- Użytkownik
- Posty: 328
- Rejestracja: 7 lis 2018, o 18:19
- Auto: ST OPC Line 195PS
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kielce
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: System monitorowania strefy bocznej
Naprawiałem moduły 3 lata temu i znów padł prawy. Nie mam zamiaru inwestować parę tysięcy w wymianę na nowe. Czy jest możliwość wyprogramowania tej funkcji aby nie zapalał się komunikat o błędzie na wyświetlaczu?
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9036
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 118 razy
Re: System monitorowania strefy bocznej
Moduły masz nadal te pierwsze?
A co do licznika to co wyłączyć pokazywanie błędu tylko ?
A co do licznika to co wyłączyć pokazywanie błędu tylko ?