
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
----------------
Zobacz nasz portal klubowy ---------------
Polub naszą stronę na Facebooku ---------------
Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
----------------



Zakup Insigni - pytania
Re: Zakup Insigni - pytania
dlatego jak ja kupowałem swoje to nie przeszkadzal mi przebieg 200k bo stan auta był bdb 

- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4447
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 98 razy
- Kontakt:
Re: Zakup Insigni - pytania
floty się w to nie bawią bo oni i tak sprzedają samochody za śmieszne pieniądze.Grzegorz pisze:Mi by się nie chciało przed badaniami cofać licznik każdego roku, ale zapewne handlarze i firmy mające układy z "cofaczami" liczników będą z tego korzystać. Floty najwięcej z tego skorzystają.
Być może zwiększy się o 20% liczba aut z faktycznymi przebiegami. Coś trzeba jednak zrobić w tym kierunku, bo sytuacja w naszym kraju trąci o patologię.
U mojego wujka w firmie pozbywali się 3 czy 4 lata temu floty Vectry C to schodziło po 5-10 tysięcy złotych a jakiegoś prezesa OPC poszło za 20 tysięcy.
Tak więc wątpię aby chciało im się cofać przebiegi - kupili nową flotę Ocatvi więc starej trzeba się pozbyć.
Handlarze zawsze cofali, cofają i zawsze będą to robić
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
Re: Zakup Insigni - pytania
Witajcie, wpadła mi w oko jedna aukcja z Insignią i jako, że sprzedawany samochód stoi nie daleko mojego miejsca zamieszkania a z gościem juz jestem dogadany to chciałbym usłyszeć od Was wstępne opinie (bo konkrety tylko przy oględzinach) nt. tego modelu:
http://allegro.pl/opel-insignia-2-0-spo ... 69916.html
Z tego co wstępnie wiem, tylni zderzak od dołu przetarty od krawężnika i był próg robiony z przodu od strony pasażera (w serwisie Opla - wpisy są).
Jednak pomimo zapewnień co do przebiegu kolejne wpisy z innego serwisu niż Opel nie do końca mnie przekonują.
I co Wy na to??:)
http://allegro.pl/opel-insignia-2-0-spo ... 69916.html
Z tego co wstępnie wiem, tylni zderzak od dołu przetarty od krawężnika i był próg robiony z przodu od strony pasażera (w serwisie Opla - wpisy są).
Jednak pomimo zapewnień co do przebiegu kolejne wpisy z innego serwisu niż Opel nie do końca mnie przekonują.
I co Wy na to??:)
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4447
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 98 razy
- Kontakt:
Re: Zakup Insigni - pytania
po zdjęciach nie wiele można stwierdzić.
Mnie nie podoba się książka serwisowa - tylko 2 przeglądy w ASO a reszta gdzieś poza.
Dziwi mnie, że 20 września zrobił klocki przód a za kolejne 20 dni miał 10 tysięcy przebiegu więcej i wymienił klocki tył a później 20 tysięcy zrobił przez 10 miesięcy.
Mnie nie podoba się książka serwisowa - tylko 2 przeglądy w ASO a reszta gdzieś poza.
Dziwi mnie, że 20 września zrobił klocki przód a za kolejne 20 dni miał 10 tysięcy przebiegu więcej i wymienił klocki tył a później 20 tysięcy zrobił przez 10 miesięcy.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4447
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 98 razy
- Kontakt:
Re: Zakup Insigni - pytania
dodatkowo jakiś dziwny czerwony kabel pod maską
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
-
- Użytkownik
- Posty: 353
- Rejestracja: 12 gru 2013, o 12:42
- Auto: Insignia GS 1.6 T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: lubelskie
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Zakup Insigni - pytania
Coś nie tak jest z DPF - końcówka chrom na dolnej części jest czarna- zaolejona.
Jeżeli DPF działa jak należy końcówka powinna być czyściutka a nie czarna.
Zwróć uwagę na DPF - może jest wycięty?
Jeżeli DPF działa jak należy końcówka powinna być czyściutka a nie czarna.
Zwróć uwagę na DPF - może jest wycięty?
Re: Zakup Insigni - pytania
Najlepsze jest że przeglądy robione co równe 30tyś.km,ja mam np 27200km,57900km,89050km a tam prawie co do km
ciekawe.Ale auto wygląda na ładne a i cena jest ok.Progami sie nie przejmuj mogł najechać na wystający krawężnik i już próg ryśnięty i przygnieciony.

Re: Zakup Insigni - pytania
ja tez mam maly problem,stoi to cacko tylko brac,nie wiem mam mieszane uczucia,obawiam sie troche,nie mowie o tankowaniu,tylko o czesci,slono kosztuja,nie wiem co robic http://suchen.mobile.de/auto-inserat/op ... res=EXPORT
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4447
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 98 razy
- Kontakt:
Re: Zakup Insigni - pytania
jak OPC to tylko w arden blue 

"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
Re: Zakup Insigni - pytania
to 10 kola euro trzeba dolozyc,a kolor po drodze nie jezdzi,a bialy jest kolorem latwym do pielegnacji
-- 21 lut 2014, o 11:23 --
jutro jade tym polatac,wlasciciel to majster w oplu,tylko nie wiem ile ma lat
-- 21 lut 2014, o 11:23 --
jutro jade tym polatac,wlasciciel to majster w oplu,tylko nie wiem ile ma lat
- Kali
- Użytkownik
- Posty: 179
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 21:48
- Auto: 2.0T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Tychy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Wedlug mnie nie warto. Dolozyc 50tys zl, żeby mieć to samo tyle, ze z silnikiem palącym 2 razy więcej. Jakby to był polift to OK.
-
- Użytkownik
- Posty: 332
- Rejestracja: 26 kwie 2013, o 09:08
- Auto: Seat Altea
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Zakup Insigni - pytania
Wygląd jak to OPC - kozak. Kolor jak kto lubi ale biały mnie się podoba. Calkiem świeża i z małym przebiegiem.
Cala reszta to już kasa - jak jest to można sie pobawić
Cala reszta to już kasa - jak jest to można sie pobawić

Re: Zakup Insigni - pytania
zrezygnowalem,za duzo bym stracil na mojej jak bym zostawil w rozliczeniu,a tym bardziej hamulce nowe itd.
Re: Zakup Insigni - pytania
Zamierzam kupić Isi tylko nie mogę zdecydować się jaki silnik. Jaki polecacie ?
Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
Re: Zakup Insigni - pytania
Około 2000 km. miesięczne. Do roboty mam 35km. Jeżdżę po Niemczech.
Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 332
- Rejestracja: 26 kwie 2013, o 09:08
- Auto: Seat Altea
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Zakup Insigni - pytania
2000km to tez nie tak duzo, dolicz 150€ wiecej podatku plus ten rechot pod maska
Ja bym przy tym przebiegu bral teraz benzyne.

Re: Zakup Insigni - pytania
Jak nowa Insia i takie przebiegi to najlepiej 1.6T z nowym silnikiem SIDI,pali 10l po mieście i 7l na trasie,jak Insia z lat 09-13 to tylko 2.0CDTI 160km lub Biiturbo, ewentualnie benzyna 1.4T lub 1.8 jak jeździsz spokojnie i nie zależy Ci specjalnie na osiągach. 2.0T pali jak smok i też miewa różnego rodzaju problemy typu łańcuch,turbina,1.6T ma problemy z cylindrami i wtryskiwaczami.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2014, o 18:55 przez bolek, łącznie zmieniany 1 raz.