--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
----------------
Zobacz nasz portal klubowy ---------------
Polub naszą stronę na Facebooku ---------------
Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
----------------



Zakup Insigni - pytania
- coolmobil
- Zapaleniec
- Posty: 1047
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 11:54
- Auto: Skoda Superb
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Bo pewnie podobna jak twoja u handlarzy stoi 5 tys taniej a później jak było napisane wyżej kupujący płacze bo musi wsadzić 10tys albo auto to złom. Ja jak kupowałem to szukałem tylko krajowych, zaakceptowałem ciut większy przebieg niż chciałem początkowo, nie były dla mnie bardzo istotne bajery typu skóra, navi etc. Zależało mi na aucie pewnym i w dobrym stanie technicznym. Takie znalazłem właśnie 3-5 tys drożej niż "perełki" od handlarzy.
I mam krajowe Cosmo z AFL i pakietem wewnętrznym OPC.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
I mam krajowe Cosmo z AFL i pakietem wewnętrznym OPC.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- kubek77
- Użytkownik
- Posty: 118
- Rejestracja: 27 maja 2016, o 23:57
- Auto: Opel Insignia 192KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Zakup Insigni - pytania
Sprobuj na gwarantowane opel pl.Ja znalazłem po dłuższych poszukiwaniach własnie bezwypadkową,serwisowaną w salonie opla w Rybniku.AFL,pakiet OPC,panorama itp. ale przebieg 195 tys.Dla mnie akceptowalny.Pokazali w komputerze wszystkie przeglądy,wymiany.Zrobiona dwumasa.Nic tylko jezdzić mam nadzieje.Tez zjezdziłem wczesniej handlarzy okolicznych ale odjeżdzałem zniesmaczony.
- IBZI
- Moderator
- Posty: 4514
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 42 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
No to miałeś szczęście. Jak ja u nich byłem, to nie mieli nic ciekawego, a to co mieli, to jakieś poleasingowe golasy. Może się zmieniło na lepsze, bo to było jakieś 18 miesięcy temu...
-
- Ekspert
- Posty: 5130
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: INNE
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 39 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Też nie ma gwarancji,że są bezwypadkowe. Sprawdzałem jedną u nich i miała być bezwypadkowa, a okazało się, że przód i tył był dobrze różnicy.Jedyna zaleta,że w Aso klepana. I sprzedawał serwis Opla jako bezwypadkowekubek77 pisze:Sprobuj na gwarantowane opel pl.
- pjoter1
- Użytkownik
- Posty: 512
- Rejestracja: 27 lip 2015, o 10:10
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Ja miałem podobne doświadczenia. Przy czym widziałem kwoty napraw. Przy kupnie mnie to odstraszało, ale dziś wiedząc jaki jest np koszt nowego bixa inaczej bym na to spojrzał.
-
- Zapaleniec
- Posty: 1001
- Rejestracja: 20 maja 2016, o 10:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Ja też wiele salonów różnych marek odwiedziłem szukając auta, bo oprócz Insignii było jeszcze kilka innych aut na tapecie. Niestety komisy u Mirków handlarzy szybko odpuściłem, a te z salonów to albo poflotowe z podstawowym wyposażeniem, albo jak były lepiej wyposażone to miały jakieś przygody. Skrajnym przypadkiem było 3 letnie Mondeo, które miało przez ten czas 5 kolizji i to z każdej możliwej strony. Wyposażeniowo bajka, bo wersja Titanium z dodatkami, ale malowany ponownie, albo szpachlowany nie był tylko dach. Plusem jest to, że w tych salonach z reguły nie ściemniają i mają papiery serwisowe, a czasem nawet są w stanie wyciągnąć zdjęcia napraw - kwestia tego od jakiej firmy leasingowej odkupili auto.
-
- Ekspert
- Posty: 5130
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: INNE
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 39 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Tak.Ale auto, które mnie interesowało miało wpis w ogłoszeniu bezwypadkowe 

-
- Zapaleniec
- Posty: 1001
- Rejestracja: 20 maja 2016, o 10:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Wg polskiego prawa wypadek, a kolizja to dwie różne rzeczy. Dlatego nawet jak auto pół przodu nie miało, a nikt nie odniósł obrażeń mogą napisać, że bezwypadkowe.
-
- Użytkownik
- Posty: 109
- Rejestracja: 27 kwie 2013, o 15:10
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Zabrze
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Zakup Insigni - pytania
Siema, pewnie padło już takie pytanie, ale nie zauważyłem odpowiedzi. Ile w tej chwili trzeba wydać na zadbany egzemplarz Insigni z wyposażeniem mniej więcej: AFL, AGR, Navi i pakiet OPC Line silnikowo to interesuje mnie 2.0CDTI 160KM, 2.0T i 2.8T V6
Dzięki za odp.
Dzięki za odp.
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2414
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 30 razy
- Otrzymał piwo: 38 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
nie podałeś w jakiego rocznika celujesz bo to jest istotnie , no bo jeśli np.2013 to ponad 50 tyś spokojnie a jak 2011 to do 50 tyś się zmieścisz , ale też tak jak kolega wyżej pisał może być 40 tyś i 60 ,kamyl pisze:Siema, pewnie padło już takie pytanie, ale nie zauważyłem odpowiedzi. Ile w tej chwili trzeba wydać na zadbany egzemplarz Insigni z wyposażeniem mniej więcej: AFL, AGR, Navi i pakiet OPC Line silnikowo to interesuje mnie 2.0CDTI 160KM, 2.0T i 2.8T V6
Dzięki za odp.
np.moja jest w roczniku 2011 i ceny chodziły od 30 parę do ponad 50 wszystko zależy od wyposażenia i cwaniactwa sprzedających , silnika i stanu auta, jeśli przebieg będzie mały i udokumentowany to cena na pewno będzie wyższa , ja osobiście od razu odpuszczałem ceny poniżej 40 tyś , bo albo golasy albo kombinowane że nawet sprzedający miał problem żeby podać nr.VIN , uwierz mi kupić Iśkę to jest problem szczególnie jak sobie człowiek z góry założy pewne standardy które ma mieć , np. u mnie które sobie założyłem (fotele AGR skóra grzane wentylowane beżowe perforowane ,AFL, FLEXRIDE , Navi , rolety w tylnych drzwiach ,parktronik ,napęd 4x4 ,klima dwustrefowa , kolor nie czarna i nie niebieska ,silnik jaki wchodził w rachubę to tylko 2.0 Cdti 160 KM lub 2.0 benzyna itd. swoją kupowałem koniec lutego i tak naprawdę na całą Polskę znalazłem tylko dwie z czego druga to była deska ratunku w drodze powrotnej , oczywiście zapłaciłem za swoją drogo jak na inne oferty gdzieś około ponad 5 tyś więcej ale była warta swojej ceny , przed wyjazdem po auto (500 km w jedną stronę ) sprzedający nie robił żadnych problemów z udostępnieniem danych auta więc można sobie było sprawdzić historię przez MyOpel auta która pokrywała się z historią sprzedającego , więc wracając do sedna nie można w sumie określić ile dane auto będzie Cię kosztować tylko ile chcesz wydać na swoją wymarzoną Iśkę

Re: Zakup Insigni - pytania
ale przyjemniej już wiem że od 40 w górę muszę szukać, jak wybór padnie na Opla 

-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: 29 lip 2016, o 21:35
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Zakup Insigni - pytania
ja za swoją 2010 cosmo salon PL cała w oryginale chcę koło 30 i tak się zaczynają cenowo insignie z pierwszych lat produkcjidare50 pisze:edit
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2017, o 22:25 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum
Re: Zakup Insigni - pytania
nie stety moja Vectra dużo tańsze była w zakupiedare50 pisze:dokładnie od 40 w górę , Isie trzymają cenę
Re: Zakup Insigni - pytania
Witam wszystkich. Mam na oku od rodziny w Niemczech Insignię 2.0 CDTI 163 KM 2014 rok po lifcie, automat z zawieszeniem Flex Ride. Auto w rodzinie od nowości, bezwypadkowe. Przebieg 120 tyś km, najbardziej obawiam się tego zawieszenia. Czy w przypadku błędów, lub awarii można włożyć zwykłe amortyzatory, jednocześnie jakoś wyłączyć za pomocą komputera diagnostycznego opcję Flex Ride? Przerabiał już to ktoś ? Nie uśmiecha mi się wywalać za jakiś czas około 5000 zł.....